aaaaaaa

Més qüestions.
Avatar de l’usuari
cabreta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1932
Membre des de: dg. ago. 20, 2006 4:43 pm

aaaaaaa

EntradaAutor: cabreta » dc. gen. 23, 2008 11:32 am

:cangui:
cabreta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 21, 2008 11:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Liula
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1577
Membre des de: dv. gen. 19, 2007 10:35 am

EntradaAutor: Liula » dc. gen. 23, 2008 12:14 pm

De moment no et puc ajudar però si has de comprar-n'hi el que sí que he vist és que totes les sabates que m'han deixat nanai, amb la roba n'he pogut aprofitar molta, però amb els peus ja he vist que li he de comprar les sabates jo i a més provar-les a la botiga... tampoc penso que hagin de ser les super sabates del món ni de cap marca perquè els duren molt poquet, però sí que es noti que van còmodes... (i que siguin còmodes de posar també per tu!!)

Jo li poso sabatetes de sola tova, de moment, perquè sinó sempre es treu els mitjons... ma sogra també em diu que ja li hauria de posar de sola dura, que abans les posaven de seguida, que no tenien tantes històries, però no sé per què, si de moment no planta el peu a terra amb el que pesen les sabates de sola dura li costarà més arrossegar-se! ara les toves les fa servir de mossegador.......
Hem alletat 19 mesos!
Avatar de l’usuari
mamaarnau
:: pantera
:: pantera
Entrades: 826
Membre des de: dj. des. 13, 2007 10:35 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: mamaarnau » dc. gen. 23, 2008 1:40 pm

Jo de moment faig servir sabatetes toves, i a casa va amb mitjons, ma mare, la ogra i cia. també em donen la pallissa amb les sabates, però totes les que veig em semblen molt ortopèdiques!! Aquest cap de setmana la meva ogra em va donar calers per comprar-li unes (em fa indirectes, perquè sap com soc) i li he comprat un xilòfon de fusta q li encanta picar!!! JAJAJAJA Sóc pitjor que ella :-D
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
galarina
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1900
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 4:01 pm
Ubicació: Osona

...

EntradaAutor: galarina » dc. gen. 23, 2008 4:00 pm

En Marc tenia dos parell de sabates Chicco, unes eren unes bambes i les altres unes botetes de pell. I la meva sogra li va regalar unes altres sabatetes blanques i de colors molt mones. Amb aquestes va començar a caminar. Ja veureu que quan els poseu aquest tipus de sabata (que ja tenen sola) posen molt millor els peus quan estan drets i ja tenen més "idea" de caminar.
Imatge
Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Imatge

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
Avatar de l’usuari
Susanna
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1647
Membre des de: dj. maig 10, 2007 2:34 pm

EntradaAutor: Susanna » dc. gen. 23, 2008 5:24 pm

per començar a caminar recomanen el peu descalç o amb mitjonet o sabateta de sola fina perque el nen noti el terra, així es desenvolupa millor la musculatura del peu
ImatgeImatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. gen. 23, 2008 6:45 pm

JO EN VAIG COMPRAR UNES DE PELL que NO RELLISQUEN PK EM TROBAVA QUE TOTES LES que TENIEM : A) RELLISCAVEN I EN LLUC ES FOTIA NATES B)
EREN MOLT DURES I EN LLUC NO SABIA CAMINAR.

TOTAAAAAAL, AKESTA WEB EN TENEN I LA VERITAT JO EN VAIG KEDAR MOLT I MOLT CONTENTA I L'ENDEMÀ DE DEMANAR-LES JA LES TENIA A CASA..MONES MONES POTSER NO SÓN, PERÒ HE NOTAT UN CANVI BRUTAL EN LLUC SE SENT MOLT MES SEGUR PK SÓN SUPER TOVES I NO RELLISQUEN GENS!SEMBLEN PEU DE GAT.AKELLES DELS ESCALADORS.

COI ARA NO LA TROBO...MENU, ERA EN PLAN NATURAL, BOLKERS DE TELA, SABATETES DE PELL...ETC..
A VEURE SI LA TROBO I US LA POSO,ES UNA EMREPSA FAMILIAR CREC RECORDAR GALLEGA..
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. gen. 23, 2008 7:57 pm

BEBES NATURALES O ALGO AIXI??
Avatar de l’usuari
mamarnau_tgn
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2220
Membre des de: dc. des. 26, 2007 10:13 pm
Ubicació: baix camp

EntradaAutor: mamarnau_tgn » dc. gen. 23, 2008 8:04 pm

jo una mica em guio per com va vestit i les hi poso que li conjuntin, jajajajajajaja
les primeres que li vam comprar eren de sola tova, més que res per fer bonic, no??? ell sempre va en mitjonets per casa, però li encanta estar de peu i rellisca.
La meva ogra n'hi va comprar dos parells al principi de l'hivern, unes botetes de pell i unes altres no tant altes de canya, tots dos parells amb sola dura. Les hi posava tb per anar mudadet i tal, peò com que ara vol estar sempre dret, les hi poso pq no rellisqui i la veritat és que li va bé pq s'agafa al sofà o a la cadira o al parque i així es pot plantar tot sol, cosa que sembla que el satisfà molt i molt (per la cara que fa...)
ImatgeImatge Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. gen. 23, 2008 8:31 pm

JULIETA ha escrit:BEBES NATURALES O ALGO AIXI??


SISISISIIIIIII ERA ALGO AIXÍ!

MAMARNAU JO TB EN TINC UNES EN PLAN BOTINES DE SOLA DURA PERÒOO EN LLUC ES POSAVA DRET, FALE, PERFECTE.
PERÒ KUAN ES POSAVA DE 4 GRAPES I INTENTAVA GATEJAR NO LI ANAVA GENS BÉ PK NO PODIA ARRONSAR ELS DITETS PER EMPENYER ..AIX NO SE SI M'EXPLICO GAIRE..ANAVA que FEIA PENA POBRET, JAJA, PK FEIA CLOC CLOC I DEIXAVA CAURE ELS PEUS PK NO PODIA FER BÉ EL JOC DE DITS..
Avatar de l’usuari
Cabirola
:: tigre
:: tigre
Entrades: 790
Membre des de: dl. ago. 20, 2007 6:36 pm

EntradaAutor: Cabirola » dc. gen. 23, 2008 9:25 pm

Jo us recomano de totes totes les del Chicco, amb la puntera de goma.

http://www.gonvi.com/?n=g (busqueu botas con velcro unisex)


No són precisament xules, però a en Roger li an anar de conya : per gatejar, tenia la tracció suficient, perquè amb la goma no li patinava el peu endarrera, i hi va començar a caminar molt bé.

El que heu de mirar és que li vagin bé: ni extemadament gosses ni justes (ha de passar el dit per darrera, però només passar-hi). Jo crec que és important que vagin ben calçats, ... i no espoden aprofitar sabates d'altres nens, perquè cadascú les deforma d'una manera diferent.

Tot i que duren poc, i valen molts calés,... val la pena mirar-s'hi una mica. Sempre he preferit que en tinguessin unes de bones, que dues d'ordinàries. És qüestió de triar-les de manera que diguin amb pràcticament tota la robeta que tingueu.


AH! I el fet que tinguin la puntera de goma fa que es vegin noves durant més temps, perquè quan gatejen les destrossen ràpidament de devant (i quan camines, i quan corren, i quan juguen a futbol,...)
Liula
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1577
Membre des de: dv. gen. 19, 2007 10:35 am

EntradaAutor: Liula » dj. gen. 24, 2008 10:29 am

Osti, només hi ha un problema si els poseu les sabates de la Natrix........ que llavors els nens no caminen......... corren!!!!!!!!!!!!! i abans de l'any!!! :-D :-D :-D (és que m'imagino al petardo del Lluc amb els pèls de punta i corrent en plan, que no paro, que no paro.........!!!)
Hem alletat 19 mesos!
Avatar de l’usuari
Martona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1070
Membre des de: dg. jul. 23, 2006 5:35 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Martona » dj. gen. 24, 2008 12:42 pm

:r) :r) Molt bona Anna_!

OStres, amb les sabates ens va passar una cosa curiosa: quan li vam posar les primeres botetes "bones", vull dir amb puntera de gona, sola gruixudeta i demés... l'Emma va començar a caminar!! La van fer sentir més segura, suposo... vam flipar!!
Ah! També tenen una mica de formeta a l'interior...x sota de l'arc del peu.. són com aquestes d'aquí sota (60€ "del ala", un pal, però hi va tan bé..):
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
<img src="http://lilypie.com/pic/080421/27TX.jpg" alt="Lilypie Segundo Pic" width="70" height="80" border="0"><img src="http://m2.lilypie.com/zxw9p2.png" alt="Lilypie Segundo Ticker" border="0"><img src="http://md.lilypie.com/OoOQp2.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0">
Avatar de l’usuari
cabreta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1932
Membre des de: dg. ago. 20, 2006 4:43 pm

EntradaAutor: cabreta » dj. gen. 24, 2008 8:01 pm

:cangui:
cabreta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 21, 2008 11:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. gen. 24, 2008 8:22 pm

JAJAJAJA KIN RIURE que MHE FET...

POS INTENTARÉ POSAR-VOS UNA FOTO DE LES SABATES DEN LLUC DEMÀ..SÓN MOOOLT FINES, SEMBLEN MITJONS I SÓN FEILLAS JAJAJA PERÒ EL TIU VA que SE LES PELA..NENES que NO SAP FRENAR,AJAJAJAJAJA, KUAN VOL FRENAR (I ESTÀ CORRENT) COMENÇA ENGEEEEEE ENGAAAAAA ENENENENEMAMAMAMAMAMA I ESPERA que JO EL "pILLI" I EL FRENI JUASJUASJUAS SINO LULTIM RECURS ES DEIXAR-SE CAURE ENDAVANT I GATEJAR...OSTI COM HE RIGUT...LO BO ES que ET SENT PETAR-TE DE RIURE I ELL TAMBÉ COMENÇA A DESCOLLONAR-SE I LLAVORS VA TORT, SEMBLA BORRATXO...!
PERDONEU que JA SE que NO TOCA EN AKEST POST PERÒ ES que NO TINC MES TEMPS..UNA ALTRA DE BONA...KORRE AMB ELS BRAÇOS OBERTS..POS KUAN PASSA PER UNA PORTA(OBERTA DE BAT A BAT) EL TIU ELS AIXECA ENLAIRE PER NO XOCAR!
XOCAR CONTRA que FILL MEU???PERÒ SI ETS UN NAP BUF que NI AMB DOS BRAÇOS DE COSTAT ARRIBES AL MARC DE LA PORTA JUAAAAJUAAAAAAAA
JUAAAAAAAAAAA AIX PERDONEU ES que EM DESCOLLONA AKEST FILL MEU..

:r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r)
Avatar de l’usuari
mamarnau_tgn
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2220
Membre des de: dc. des. 26, 2007 10:13 pm
Ubicació: baix camp

EntradaAutor: mamarnau_tgn » dj. gen. 24, 2008 8:50 pm

vaig trobar la web dels bebes naturales i vaig veure les sabatetes del lluc, no són tant lletges, natrix!
igual me'n demano unes, ves per on! però només les poden dur per casa, oi? al carrer tant finetes... millor que no
quina gràcia lo dels braços oberts! m'ho estic imaginant i fa riure
aquest fill meu tb farà coses d'aquestes pq és un bitxo de molt cuidado... es porta 15 dies amb el lluc, pel que veig
ImatgeImatge Imatge
Avatar de l’usuari
Susanna
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1647
Membre des de: dj. maig 10, 2007 2:34 pm

EntradaAutor: Susanna » dj. gen. 24, 2008 9:33 pm

neneeeeeeeeeees que jo les tinc en venda al "mercadillo" d'aquest fòrum. Hi ha molts models i tots preciosos :content:
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?t=4143
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
mamarnau_tgn
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2220
Membre des de: dc. des. 26, 2007 10:13 pm
Ubicació: baix camp

EntradaAutor: mamarnau_tgn » dv. gen. 25, 2008 6:11 pm

q de pm!!!
als bebes naturales aquets valen el doble!
t'estimooooooooo
ImatgeImatge Imatge
Avatar de l’usuari
cabreta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1932
Membre des de: dg. ago. 20, 2006 4:43 pm

EntradaAutor: cabreta » dv. gen. 25, 2008 8:55 pm

susanna o natrix quines son les d'en lluc... les super sabates de correcaminos
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. gen. 25, 2008 9:02 pm

:r) :r) :r) :r) :r) :r) :r)
LES DEN LLUC SÓN MARRO FOSC AMB UN CAMIÓ VERMELL DIBUIXAT AL DAVANT.
SÓN PRIMETES que KUASI SEMBLEN ESPARDENYES D'ESTAR PER CASA JAJAJA, PERÒ VAN MOLT BÉ!
DEMÀ LE SPORTARÉ A LA TROBADA!

AIXÒ SIP, LI HE HAGUT DE CANVIAR LA GOMA PK SE LI KDAVEN PEKES EN CANVI DE TAMANY LI VAN PERFECTES..!
mainadaabord
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4479
Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm

EntradaAutor: mainadaabord » dv. feb. 01, 2008 3:54 pm

Nosaltres hem començat amb unes chicco preandantes. Des q les hi poso, es vol posar dreta.

Amb les toves no s'hi posa.

Ara ens n'han regalat unes altres molt semblants de la chicco i unes geox tb molt semblants.

Descalça no li deixo anar pq a casa és com estar a la Sibèria...

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::