Club de lectura

Llibres, tallers..
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Club de lectura

EntradaAutor: jaruma » dj. abr. 19, 2018 5:47 am

M'animo! >.-<: Aquest cap de setmana m'hi poso i us els dic. En principi escolliré llibres que ja he llegit i que m'han agradat molt. Però si proposo algun que ja heu llegit, aviseu-me! :-D
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Club de lectura

EntradaAutor: ametista » dv. abr. 20, 2018 5:50 pm

jaruma ha escrit:M'animo! >.-<: Aquest cap de setmana m'hi poso i us els dic. En principi escolliré llibres que ja he llegit i que m'han agradat molt. Però si proposo algun que ja heu llegit, aviseu-me! :-D

ok si vols proposar llibres que t'han agradat molt :ok: però has de tenir en compte que et vingui de gust tornar-te'ls a llegir! o que te'n recordis el suficient com per poder-los comentar :content:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Club de lectura

EntradaAutor: ametista » ds. abr. 28, 2018 1:01 pm

noies, per si no ho heu vist al post corresponent a qui li falti votar la lectura dels premis Sant Jordi ja trigaaaa :content:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Club de lectura

EntradaAutor: ametista » dl. abr. 30, 2018 5:48 pm

noies! a més de votar la lectura de novembre, ara ja podeu votar la de setembre! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Club de lectura

EntradaAutor: Anna Maria » dl. abr. 30, 2018 9:43 pm

Per cert, la Beikost està desapareguda, espero que llegeixis aquestes línies i que estiguis bé, una abraçada guapa!
I tu, Ellie, em sembla que era el teu nick, ara no sé si el recordo bé, que et va semblar el primer club, espero que molt bé i que t'apuntis al de maig!
Nienna, i tu, com estàs?
A la Jaruma la segueixo pels fils d'aquí a l'SP, la Raqueleta també la he llegit, i a l'ametista i la martina les espio al goodreads, jejeje.
Som la petita família.... aix, a aquestes hores i després d'un pont estic ben tontenta, jajajajajajj
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Beikost
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dc. maig 31, 2017 8:58 am

Re: Club de lectura

EntradaAutor: Beikost » dj. jul. 05, 2018 5:46 pm

Hola noies!

Perdoneu que desaparegués així sense avisar, han sigut uns 3 mesos molt bojos!! Bàsicament, al març de cop vaig trobar feina a jornada completa i el canvi de rutina va ser tan fort que durant tres setmanes no vaig fer res més que anar a treballar i intentar seguir com podia la feina de casa, amb la diferència que elq ue abans feia al llarg de tot el dia, ara només tenia de 7 a 8 i escaig, després entrava a la rutina de bany+sopar+adormir a la nena, total, que no vaig tocar l'ordinador durant tot el maig de les poques ganes que en tenia (la feina és davant d'un ordinador).

I llavors quan ja li vaig començar a agafar el tranquillo a la feina i ja anava mentalment més descansada, va venir la renovació del contracte del pis, les negociacions, els patiments rollo "acabarem sota un poooont!" i llavors així en qüestió d'un parell de setmanes i veient el futur molt negre vam fer un cop de cap i ens vam comprar un pis. Que dius, ei, molt bé! Però no tant bé a l'hora de mudar-nos, perquè ho vam haver de fer de cop, durant un cap de setmana, total, que fins a meitats de maig no vam aconseguir fer vida mínimament normal (la primera setmana havíem de treure caixes de la dutxa cada vegada que ens volíem dutxar...) i fins fa ben bé dues setmanes que encara no havia ni trobat el portàtil entre tantes caixes.

Ara ja mica en mica vaig trobant el temps per reprendre activitats d'oci, sí, llegir també... I per fi he trobat un foradet per dir que no, que no m'he mort.

Si fins i tot vaig arribar a llegir- me el Caçador d'estels!! Si trobo un moment respondré al fil... Ara, dels altres ja ni idea dels que van sortir,em llegiré segur el de la Roy que m'agrada molt i el tinc pendent, i dels següents faré el que podré, que realment el temps de lectura s'ha reduït força. Mica en mica. :)

Una abraçada!
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Club de lectura

EntradaAutor: ametista » dv. jul. 06, 2018 2:35 pm

Beikost!!! deu n'hi dó quantes coses en tres mesos!!

tranquil·la, el dia que tinguis temps ja comentaràs "El caçador d'estels" i de fet pendent de llegir només tindries el de "El ministeri... " que jo et diria que te'l podries saltar tranquil·lament :content: però no ho faré perquè si t'agrada molt la Roy i aquest llibre ja pensaves llegir-te'l doncs endavant i ja el comentaràs quan sigui :ok: (com que els dos estan fora de plaç no importa quan ho facis, el dia que comentis passarem totes per allí per recordar-ne una mica la lectura i au :love: )

ah i aquest mes de juliol estem amb "Leer Lolita en Teherán" que pinta molt bé... per si t'animes i vols llegir-te aquest al dia! :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Club de lectura

EntradaAutor: Anna Maria » dv. jul. 06, 2018 6:48 pm

Bones Beikost!
ei, mira, no sé si t'ho creuràs però aquesta setmana havia estat pensant d'enviar-li un privat a l'ametista preguntant si sabia alguna cosa de tu, sempre tinc tendència a pensar coses dolentes.
Pel que veig però, el que t'ha passat en general ha estat positiu, feina nova i pis nou! Tot i que devies passar dies que no sabies ni on tenies la cama dreta, ens una valenta i te n'has sortit, perquè ara dius que sembla que hagis trobat una miqueta de rutina dins tot el caos, bé per vosaltres!
Jo tampoc et puc recomanar "el ministeri de la felicitat suprema", però sempre és xulo veure que llibres que a uns no els agraden als altres sí. Avui he anat a la biblioteca del meu poble que feia un segle que no hi anava, i la bibliotecària m'ha dit que s'està llegint el quijote. La meva resposta ha estat "no hi ha llibres bons i dolents, hi ha llibres que ens agraden i llibres que no".
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Club de lectura

EntradaAutor: Raqueleta » dl. jul. 09, 2018 8:30 am

Beikost, amb el jaleo que has tingut estrany hauria estat que poguessis llegir i estar al dia! Jo recordo la mudança i les caixes com una feina eterna que no acabava mai, jajajaja!
Beikost
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dc. maig 31, 2017 8:58 am

Re: Club de lectura

EntradaAutor: Beikost » dj. jul. 26, 2018 3:52 pm

Hola, noies, com va l'estiu?

Gràcies pels missatges i pels ànims!

Ja ho veieu, a missatge per mes, vaig ara... el temps vola, i els caps de setmana, sobretot ara, ens els passem al carrer, de parc en parc, ara que la petita té dos anys i mig és un gust veure-la correr i començar a jugar amb altres nens.

Sobre llibres bons i dolents, ben cert!! També hi ha llibres que et demanen molt de tu, que has d'entrar al ser joc, acceptar-lo i que fins ben al final no li veus inclús la gràcia, la ironia, el que pretenia l'autor. Si us pregunteu de què parlo, és que estic llegint Rayuela xD, és espès, el refotut, però té moments molt bons i la manera d'escriure del Cortázar (no el coneixia) és... indescriptible. Ara, vaig estar a punt de deixar-lo un parell o tres de cops eh? I lo millor és que mai saps quan et queda per tot el rollo d'anar saltant pàgines xd.

I sobre el de la Roy, quins ànims no? :P Per casualitat, us va agradar el Déu de les coses petites? (Si l'he llegit, clar).
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Club de lectura

EntradaAutor: jaruma » dj. jul. 26, 2018 4:49 pm

Hola Belkost!! A mi el Déu de les coses petites em va agradar molt, però el vaig llegir fa moooolts anys. Rayuela m'encanta, Cortazar en general. Has llegit alguna cosa de Bolaño? (no és que s'assembli a Cortazar, però com veig que coincidim en gustos, pregunto).

I quina sort que a la teva nena li agradin els parcs! Al meu no hi ha manera de treure'l de casa ni a l'estiu :-:)
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Club de lectura

EntradaAutor: ametista » ds. nov. 24, 2018 6:34 pm

noiessssss, aviat planificarem les lectures de l'any que ve!

esteu preparades????????????????????????????????? :()():::: :()():::: :()():::: :()():::: :()():::: :()():::: :()():::: :()()::::
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Club de lectura

EntradaAutor: Anna Maria » dg. nov. 25, 2018 2:14 pm

ametista ha escrit:noiessssss, aviat planificarem les lectures de l'any que ve!

esteu preparades????????????????????????????????? :()():::: :()():::: :()():::: :()():::: :()():::: :()():::: :()():::: :()()::::


Quan vulguis, teclat i ratolí a punt!
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Martina20
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 565
Membre des de: ds. març 15, 2014 9:25 am

Re: Club de lectura

EntradaAutor: Martina20 » dg. nov. 25, 2018 8:20 pm

I tan que si!!!!
>.-<:
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Club de lectura (ANY 2019)

EntradaAutor: ametista » dt. nov. 27, 2018 10:45 am

sí? doncs va, aprofitant que totes ja hem acabat (o gairebé) el llibre de novembre ens hi podem començar a posar perquè.... aquesta vegada us donaré més feina que els anys anteriors!!! o-o:)

així us ho podeu anar mirant i aneu votant.... i a veure si abans de festes ja ho tenim aclarit xxcool

PROPOSTA PEL CLUB DE LECTURA 2019

GENER: JANE AUSTEN
MARÇ: enquesta del club fins s.XIX
MAIG: propostes de les lectores
JULIOL: enquesta del club s.XX
SETEMBRE: propostes de les lectores
NOVEMBRE: enquesta del club s. XXI

l'enquesta de gener està decidida PERQUÈ SÍ o-o:) o-o:) o-o:)
i és que si ho recordeu, l'última vegada que vam llegir Jane Austen ens vam adonar que la llegíem cada dos anys i per tant al 2019 toca :content: a més, només ens queden dos llibres seus per llegir al Club de Lectura i trobo que pot ser xulo haver-los llegit tots juntes, no? així que aquesta vegada serà una enquesta atípica de només dues opcions i d'aquí a dos anys el llibre que quedarà ja estarà directament assignat :ok:
ah i l'he col·locada la primera i així ara no haurem de còrrer per decidir l'enquesta de gener :content:
tot això evidentment si us sembla bé a totes, eh? ja direu!

a les enquestes de les propostes de les lectores li tocaria al maig a l'Ellie77 i pel mes de setembre tornaríem a començar amb l'Anna Maria... ja direu si us sembla bé i si és que sí ja podeu anar pensant quines lectures proposareu! :ok:

sobre les enquestes del club, aquest any les enquestes escollides seran una de cada segle, així quedarà repartit (perquè ens hem trobat algun any llegint-ho tot del s.XIX i al final molt de clàssic cansa... i acabes amb "monu" de coses més modernes :content: ) clicant damunt de cada enllaç (en verd a la llista del club de lectura 2019) podeu mirar les enquestes de cada segle :ok:

ah, i el sistema de votacions tindrà alguna petita variació tenint en compte les propostes que hem anat fent entre totes, o sigui que us poso......

INSTRUCCIONS!!

- votar les 3 enquestes que preferiu de CADA segle
(guanyarà l'enquesta més votada de cadascun)

- de les 3 enquestes que voteu de cada segle COM A MÍNIM UNA ha de ser nova, o sigui, no ha d'haver sortit mai encara al club (quan mireu les llistes les noves són les que no tenen cap llibre en color blau)

- heu de citar les enquestes per ordre de preferència, així la primera que proposeu tindrà 3 punts, la segona 2 punts i la tercera 1 punt (els punts serviran per desfer possibles empats)

com que el sistema és tot nou, aquesta vegada posaré ja els meus vots i així servirà d'exemple, d'acord? doncs va, els meus vots són per:

fins s. XIX
3 p - "totxos" OPCIÓ A (nova)
2 p - literatura medieval (nova)
1 p - literatura realista

s. XX
3 p - ciència-ficció PROPOSTA 2 (nova)
2 p - literatura europea i russa
1 p - literatura francesa (nova)

s. XXI
3 p - ciència ficció d'autors catalans (nova)
2 p - dones catalanes
1 p - propostes de les lectores


què tal, com ho veieu? potser és una mica més complex però si hi ha sort quan tothom hagi votat potser ho aclarirem a la primera i no haurem de recòrrer a repetir votacions més d'un cop! :content:

ah, si voleu votar premis literaris estan inclosos a l'apartat del S.XXI perquè de moment aquest segle encara no està tan ple com els anteriors :content:
si cal més endavant ja ho canviarem :ok:

i bé, crec que no em deixo res! :-:) :r)

ja podeu començar a votar doncs!!! :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Club de lectura

EntradaAutor: Anna Maria » dt. nov. 27, 2018 11:03 am

Bones Ametista!
Guau nena, quina feinada has fet ja de moment!
Doncs em sembla perfecte que al gener fem Jane Austen, tens raó en què ja podem triar-la perquè gener és aquí al costat i entre festes i tot... Ara vaig a votar-la.
La resta aniré mirant. Jo volto per un altre fòrum de relats, i hi ha un concurs en què també ho fem això de la preferència, perquè en cas d'empat es pugui desfer.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Club de lectura

EntradaAutor: Anna Maria » dt. nov. 27, 2018 11:07 am

Per cert, on votem per la Jane Austen?
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Club de lectura

EntradaAutor: Raqueleta » dt. nov. 27, 2018 11:54 am

Poso les meves votacions. Ja em diràs si està bé, Ametista, que no sé jo si ho he entès tot bé...

FINS AL SEGLE XIX
-Literatura de ciència ficció i terror (nova)
-Literatura realista
-Literatura medieval (nova)

SEGLE XX
-Literatura catalana
-Cine-fòrum (nova)
-Literatura en llengua castellana

SEGLE XXI
-Dones catalanes
-Ciència ficció d'autors catalans (nova)
-Cine-fòrum

Per cert, PROPOSTA: Trobo a faltar Almudena Grandes entre els autors en castellà, tant al segle XX com al segle XXI ;)
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Club de lectura

EntradaAutor: ametista » dt. nov. 27, 2018 12:23 pm

Raqueleta ha escrit:Per cert, PROPOSTA: Trobo a faltar Almudena Grandes entre els autors en castellà, tant al segle XX com al segle XXI ;)

ah doncs proposa proposa!
ho he mirat i al s.XX sí que hi havia "Malena es un nombre de tango" però estava a propostes de les lectores, ja l'he mogut a literatura en llengua castellana però pots proposar-ne un altre i un o dos més pel s.XXI què et sembla?
.....o si creus que té molts llibres que valen la pena i no saps quin triar sempre podem fer una enquesta només de l'Almudena Grandes, no? com hi ha les de Jane Austen, Stefan Zweig, etc.... ja diràs! :ok:

Anna Maria ha escrit:Per cert, on votem per la Jane Austen?

no cal votar, ja està adjudicada! :r)
si a tohom li sembla bé llegir-la ja obriré el post per votar quin llibre triem :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Club de lectura

EntradaAutor: Raqueleta » dt. nov. 27, 2018 12:37 pm

A mi és que m'agrada molt i els proposaria tots, però potser és passar-se...

Jo diria:

Segle XX:
-Las edades de Lulú (La veritat és que no el recordo massa, però és un llibre molt famós, que va guanyar premis)
- Malena es un nombre de tango

Segle XXI
-Los aires difíciles
-Castillos de cartón
-El corazón helado (Aquest és fantàstic i no tan dens, potser, com els Episodios de una guerra interminable, que m'estan agradant -em falta l'últim per llegir- però son força llargs i de lectura lenta, i per això els deixaria fora de la llista)

Ho deixo aquí, tot i que sé que no és el lloc. Ara miro si hi ha post de suggerències, que crec que sí, i ho copio allà també.

Torna a “Club de Lectura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::