FIV 2020

Tractaments, clíniques, medicaments..
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: esperança87 » ds. feb. 08, 2020 8:34 am

Aroswi: L’embrió era d dia 3 o 5? Et van dir el motiu de perquè va fallar l’altre cop? A mi també em diuen un... el mes q ve fare 33. Però jo tinc un cacao.... que per ara vull posar-me dos.
Floqueta
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dj. gen. 02, 2020 3:05 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Floqueta » ds. feb. 08, 2020 6:53 pm

Hola noies!

El dia 28/01 em van transferir un embrió de 5 dies.

Després de moltes falles d'implantació per fi he obtingut un POSITIU :p-) (amb heparina, adiro, prednisona i dolquine).

Les BETES m'han donat el següent resultat:
04/02/20: 27
06/02/20: 59
08/02/20: 105

Em preocupa aquest últim resultat perquè en 48 hores la beta no ha acabat de doblar.

A veure com evoluciona...
Núvol20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. gen. 04, 2020 4:47 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Núvol20 » ds. feb. 08, 2020 9:18 pm

Aroswi, Lokita, Esperança gràcies pels ànims!!! Amb moltes ganes de que tot pugui acabar bé i d'aquí una setmana i pico també poder dir que estic "beta esperant"! Aroswi, Lokita, com ho porteu?

Floqueta, quina bona notícia!!! Les que escriviu explicant els vostres positius ajudeu un munt la resta. Ens doneu esperances :love:

Pel que fa a mi, avui he anat al meu segon control i van creixent però dels 7 que tinc, un ha decidit declarar-se en vaga, així que la doctora de moment només compta amb els altres 6...i ja no creu que creixin més. Ja sabia que amb una reserva tant baixeta podia passar que la resposta no fos massa bona....Així que creuarem els dits perquè aquests segueixin evolucionant, que els puguin treure, etc etc. i que la quantitat no estigui relacionada amb la qualitat. Quin patir! Aviam q em diuen dilluns!

Abraçades a totes! I seguim :()()::::
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Xocolatina » dg. feb. 09, 2020 6:45 pm

Núvol, confiem que aquests 6 que creixen siguin forts per arribar al final! Molta sort!!

Floqueta, 105 a 11 dies post-transfer es un valor correcte. Esperem que evolucioni!! Enhorabona!!

Aroswi, ànims amb la beta espera!

Lokita, pensa que dins teu estan al seu “medi natural”, no es com el laboratori. A mes a mes segur que et van posar el que era més bonic i tenia més possibilitats!!

Actualitzo la llista... si falta algú o hi ha algun canvi vosaltres mateixes! Si voleu compartir la data de les betes i transferències Afegiu!

- Esperança87: Total punció 6 embrions dia 3 (dos qualitat A, dos qualitat B i dos qualitat C) i un blasto dia 6 qualitat C. Fins a l'abril no faig transfer.
- Núvol20: estimulant
- Aroswi: betaespera
- lokita: betaespera
- Bixi:
- MirDB: investigant
- Optimista: betaespera
- Ana-jordi: llista d’espera ss
- Pingu: esperant per transferir ??
- Xocolatina: Esperant regla per segona Fiv
- Perdut: segona opinió
- Camy: buscant clínica
- NinaDina: buscant clínica
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Floqueta
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dj. gen. 02, 2020 3:05 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Floqueta » dl. feb. 10, 2020 1:07 pm

Noies, finalment no ha pogut ser.

Avui he tingut una beta de 142 i fa 48h va ser de 105. Per tant no s’ha doblat ni de bon tros. Serà el meu segon embaràs bioquímic consecutiu... S’ha de mirar sempre la part positiva: almenys ara els embrions implanten!!!

Una abraçada i salut
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: esperança87 » dl. feb. 10, 2020 7:44 pm

Floqueta: pensava que la beta era un únic analisis no pas q te’n feies varios. Perdona la meva ignorància en aquest mon. No hi ha possibilitat que vagi en augment aquest resultat? O ja es definitiu? Molts ànims!!!

Nuvol: vinga va que daquests 6 tots seran madurs i ben macos fer fecundar!!! La punció quan la tens? Aquest mes també sera la trànsfer? Això ja ho tens aqui!!! Jo tinc unes ganes de q arribi abril ... bffff.

Lokita; quan sabras resultat definitiu?

Xocolatina: quan començes?

Quants dies has desperar per fer-te analisis de sang?
Avatar de l’usuari
Aroswi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 425
Membre des de: ds. nov. 08, 2014 8:29 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Aroswi » dt. feb. 11, 2020 6:44 am

Bon dia!

Esperança87, l'anterior Fiv va anar bé (fa 3 anys i mig) ara era una aventura amb embrió +5. Responent a la pregunta D quan fer beta, a mi em van dir 11 dies després D la implantació D aquest +5. Que em podia fer test i llavors ja faríem analítica....

Floqueta, he arribat tarde per felicitar-te i avui no sóc la més alegre per animar... Molts ànims, tan de bo la beta s equivoques... Em sap greu...

Núvol20, vinga, per aquí el SP he llegit coses increïbles amb pocs ovuls o embrions. Si hi ha ovul, hi ha esperança. Nomes necessites un!!! Ja ens vas dient!!!! Recorda, és possible!!!

Optimista, com estàs? I tu Lokita?

Xocolatina, gràcies per la llista. ;)

- Esperança87: Total punció 6 embrions dia 3 (dos qualitat A, dos qualitat B i dos qualitat C) i un blasto dia 6 qualitat C. Fins a l'abril no faig transfer.
- Núvol20: estimulant
- Aroswi: betaespera
- lokita: betaespera
- Bixi:
- MirDB: investigant
- Optimista: betaespera
- Ana-jordi: llista d’espera ss
- Pingu: esperant per transferir ??
- Xocolatina: Esperant regla per segona Fiv
- Perdut: segona opinió
- Camy: buscant clínica
- NinaDina: buscant clínica


Modo ego, doncs aquí vaig jo, avui desanimada. Des de la transfer he tingut pèrdues. Hem van dir que era normal. Però ahir a la nit i avui al matí he tacat, des del meu punt de vista molt intens i més quantitat... Sé que ni encara és la data i no m'hauria D desanimar però...

Seguim :-.:·::
>24 cicles_2014...
4 IA's negatives entre 2015 y 2016
1a FIV 2016: inci 05/06, punció 14/06, transfer 19/06___29/06/16 TE+

2a ronda 2018, n cicles fallits
Tansfer desvitrificats 2020, 06/02__17/02/20 Te???
Núvol20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. gen. 04, 2020 4:47 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Núvol20 » dt. feb. 11, 2020 8:16 am

Floqueta, em sap molt de greu. Què us diuen els metges al respecte? Aquest camí que hem decidit començar és realment dur en molts sentit. Una braçada ben forta!

Esperança, per l'abril cada cop queda menys! :()():::: Ara us explico més a baix.

Aroswi: ostres, és normal que ens desanimem! He estat reflexionant sobre el que vaig sentint, i ostres, no hem de caure pas en el pessimisme! però tu, si ens desanimem, ens desanimem i ja està! Només faltaria! jeje, amb lo dur que és tot plegat...després ens tornem a animar, i llestos! En tot cas, fes cas al que et diguin els metges. Igulament, si no ho veus clar, truca'ls un altre cop o, no ho sé, o potser t'ho poden valorar a urgències i et quedes una miqueta més tranquil·la. Força!

Lokita, com vas?

Modo ego; ahir vaig anar a control i van creixent però cadascun al seu ritme. Hem descartat definitivament al que creix a ritme tropical. Dels 6 que queden, la doctora m'ha dit que 3 els veu "segurs" i que els altres tres (estan a 12 i 11mm) que encara no els vol descartar. És una optimista de la vida jajaja. Avui hi torno a anar per la tarda a què me'ls torni a mirar i a fer-me un anàlisis. Depenent de com ho vegi, em faran la punció el dijous o el divendres.

Vosaltres com ho veieu? Podria ser que els de 12, 11 i 11 (ho dic de memòria, potser hi havia un de 10) puguin haver crescut suficient pel dijous o el divendres? aviam si ara se'm "passaran" els altres! No ho sé, els vostres com estaven els dies previs a la punció?
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Xocolatina » dt. feb. 11, 2020 9:08 pm

Hola boniques!

Floqueta, quin greu... jo tinc tres bioquimics a l’esquena, de les tres úniques transfers que m’he fet.... a mi em van dir que un 60% dels casos es per culpa de l’embrió....A la pròxima Fiv fem dgp per descartar tema embrionari.

Nuvol, a mi a la meva ultima eco abans de la punció (me la van fer en dilluns i la punció era en divendres), els fol·licles feien entre 12 i 15 mm i tots van ser madurs! Creuem els dits i aquests mes petits facin la ultima estiradeta!

Aroswi, ja se que costa... però no treieu conclusions abans de la beta... hi ha casos de tot!

Esperança, depèn de la clinica fan la beta a menys o mes dies. On estava jo si era de blasto eren 10 dies. Tot i així, a 7 dies sempre es veia positiu el test (tot i acabar tots els cops en bioquímic).

Ego... doncs esperant la regla per començar amb les anticonceptives... a veure si apareix quan toca ;)
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Núvol20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. gen. 04, 2020 4:47 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Núvol20 » dj. feb. 13, 2020 2:36 pm

Hola!

Com esteu? Aroswi, com et trobes? Lokita, què tal la betaespera? Xocolatina, ja has començat amb les anticonceptives?

Ego: avui m'han fet la punció i bé. Me n'han tret 6 i demà sabré més coses. El dimecres, en el darrer control, em van dir que tres els veia "segurs" i els altres tres no els va veure clars. Aquest cop, la doctora no va ser tant positiva i em va dir que potser només podríem comptar amb els tres darrers :-o00m :-o00m :-o00m Aviam què em diuen demà.

Abraçades i ànims per totes!
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: esperança87 » dv. feb. 14, 2020 10:21 am

Nuvol: et fan avui la punció?
Floqueta
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dj. gen. 02, 2020 3:05 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Floqueta » dv. feb. 14, 2020 11:33 am

Hola noies!

Ahir em vaig fer una nova beta amb el supòsit que ja hauria començat a baixar però no ha estat pas així:

04/02/20: 27
06/02/20: 59
08/02/20: 105
10/02/20: 142
13/02/20: 220

El valor continua sense duplicar però segueix pujant.

Ja no és què pensar...
Núvol20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. gen. 04, 2020 4:47 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Núvol20 » dv. feb. 14, 2020 2:07 pm

Floqueta, ostres, no sé què dir. Els metges t'han assegurat que sigui un bioquímic? Perquè potser no ho és. Em sap greu no poder-te ajudar. En tot cas, qualsevol cosa que sigui, encara que sigui una paragrafada de desfogament total, aquí estem! Una abraçada!

Ego: m'han trucat fa una estona i m'han dit que dels 6, 3 eren madurs i els 3 han implantat. O tinc una súper qualitat d'òvuls, amb 38 anys que he complit, o el panorama que m'espera és una mica lleig. Bé, dilluns sortiré de dubtes.

Mentrestant, tinc els pits molt i molt inflats, em fan mal, i he agafat una mica de pes menjant més o menys igual (perdoneu per la frivolitat) Les que ja heu passat per això, també us ha passat el mateix? poden ser efectes de la progesterona, de la FIV? D' ambdues coses? Pensava que amb la progesterona via vaginal els efectes secundaris no eren tant "forts". Ja direu!

Seguim! :()()::::
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Bea » dv. feb. 14, 2020 4:11 pm

Disculpeu que m'infiltri, però he llegit a la Floqueta i volia respondre. Floqueta, la regla de doblar no és exacta, i als bioquímics no sol creixer, o decau o es manté. Pot ser perfectament un embaràs evolutiu normal amb aquests valors, és el més probable. Però una beta que aumenta a poc a poc també pot ser indicador d'embaràs ectòpic. Cal fer-te una ecografia per descartar-ho si no te l'han fet. Si sents dolor, ves-hi sense dubtar.
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
Floqueta
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dj. gen. 02, 2020 3:05 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Floqueta » dv. feb. 14, 2020 9:26 pm

Hola companyes!

Doncs precisament avui em deien que haurem de mirar que no sigui un ectòpic. De moment no tinc simptomatologia ni sagnat ni dolor, i per ecografia no s'acaba de veure clar. Demà al matí farem una nova beta a veure com evoluciona.

Gràcies
Muaaa
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: esperança87 » ds. feb. 15, 2020 9:23 am

Nuvol, d’aquests 3 embrions saps qualitat? T’han dit si te’ls posen a dia 3 o dia 5? Anims que això ja esta aqui!!!!
Núvol20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. gen. 04, 2020 4:47 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Núvol20 » ds. feb. 15, 2020 11:26 am

Hola Esperança, doncs no en tinc ni idea. Ahir encara no m'ho podien dir. Sé que la doctora vol portar-los a dia 5 (la transferència seria dimarts, si hi arriben) Però depenent del que vegi, també valoraran fer-ho a dia 3. Em va comentar que si hi ha 1 de 5 dies, me'l posarien sol. I en cas que s'haguessin de posar dos, només ho farem si veuen que hi ha possibilitats que no arribin a dia 5. I clar, que hi hagi 2 a dia 3.

Vaja, molt incert tot plegat. Són poquets i no se sap si evolucionaran o no. Ja m'avisaran... :-o00m
Floqueta
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dj. gen. 02, 2020 3:05 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Floqueta » dg. feb. 16, 2020 11:54 am

Bon dia noies!

Ahir vaig anar a "urgències" per fer una nova eco i una nova beta, per mirar si aquesta hauria baixat o hauria pujat poc. Doncs sorpresa!! Gairebé s'havia duplicat!!!

Beta dijous: 220
Beta: 407

Per la ECO no es veia absolutament res així que hauré de tornar- hi divendres que ve per veure si és un embaràs evolutiu, un ectòpic o un bioquímic i mentrestant intento relaxar-me... :-o00m
Núvol20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. gen. 04, 2020 4:47 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Núvol20 » dg. feb. 16, 2020 1:22 pm

Floqueta, ostres deu n'hi do quina beta més moguda estàs tenint. Moltes forces i ànims en la darrera espera!!! i qualsevol cosa, ja saps!
Camy
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dc. març 28, 2018 10:05 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Camy » dg. feb. 16, 2020 11:07 pm

Hola noies!!
Us vaig llegint tot i q no escric ja q no tinc cap novetat q explicar, ni puc aconsellar ja q no tinc experiencia,

Desitjar-vos lo millor i enviar-vos molta energía
Gràcies x compartir les vostres experiències

Modo ego:Dir-vos q nosaltres no hem iniciat res, tinc molts dubtes i pors sobre el procés, no se si seré capaç, sento molta pena, estic insegura
Necessito millorar física i psicològicament

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::