Escoles Poblenou i Diagonal Mar

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
lau84
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dc. feb. 12, 2020 4:38 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: lau84 » dv. març 20, 2020 8:57 am

Acabo de lleguir que queden ajornades les preinscripcions, així que haurem d'esperar uns dies més,a veure com poden solucionar el tema...es un problema important...
Lorde
Entrades: 1
Membre des de: dj. abr. 16, 2020 8:06 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Lorde » dj. abr. 16, 2020 8:17 am

Buenos días,

Espero que esteis todos bien de salud y que el confinamiento se esté llevando de la mejor manera posible.

Somos una familia que estamos buscando escuela para nuestra peque este año, que empieza P3, con todo el follón que hay. Hemos podido ir a algunas puertas abiertas, y a otras no hemos llegado a tiempo, con lo que se nos complica la decisión, y he encontrado este foro que me está ayudando mucho.

Pero con esta nueva situación, me ha surgido una duda: de algunos de mis conocidos he visto que hay un trato muy distinto entre las escuelas del barrio al confinamiento. Nuestra guarderia, aunque cerrada, hace un seguimiento de los niños, y estemos muy contentos, la verdad.

Al ver que hay escuelas que no están haciendo esto, me he dado cuenta que puede ser para nosotros un criterio a tener en cuenta para elegir colegio, pensando que puede decir mucho de una dirección y de la implicación de los profesores.

Me podríais decir cómo están abordando vuestros colegios el confinamiento?

Mil gracias!
Jane
Entrades: 4
Membre des de: dl. abr. 20, 2020 11:50 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Jane » dl. abr. 20, 2020 12:07 pm

Hola families,

Sóc estudiant de magisteri (aquest any acabo) i he pogut fer pràctiques a moltes escoles i m'agradaria ajudar-vos a resoldre alguns dubtes que pogueu tenir.

No conec totes les escoles, però si que puc analitzar els seus projectes educatius i veure com funcionen i quin tipus d'escola son. Sabeu que estem en una època de canvi i podem trobar escoles més innovadores i d'altres més tradicionals. No sempre innovació significa aprendre millor. (Heu d'anar molt en compte amb això..)

Vaig estudiar a l'escola Voramar i he estat de pràctiques a l'escola CE Montseny. I desde ja us dic que són dues molt bones opcions.

També he fet pràctiques a altres escoles però no són del barri.

Qualsevol dubte em podeu preguntar.
NoaAPoblenou
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dc. març 11, 2020 12:49 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: NoaAPoblenou » dj. abr. 23, 2020 3:28 pm

Moltes gràcies. M'agradaria rebre les teves descripcions dels seguënts escoles, i com son similars/diferents.

1. Voramar
2. Mar Bella
3. Llacuna
4. Sant Martí
5. Flor de Maig
6. Fluvià
7. Pere IV
8. L'Arenal de Llevant
9. Montseny
10. Acàcies

I una pregunta adicional. Quines son les diferencies principals entre una concertada com Voramar i les publiques del bari mencionades?

Jane ha escrit:Hola families,

Sóc estudiant de magisteri (aquest any acabo) i he pogut fer pràctiques a moltes escoles i m'agradaria ajudar-vos a resoldre alguns dubtes que pogueu tenir.

No conec totes les escoles, però si que puc analitzar els seus projectes educatius i veure com funcionen i quin tipus d'escola son. Sabeu que estem en una època de canvi i podem trobar escoles més innovadores i d'altres més tradicionals. No sempre innovació significa aprendre millor. (Heu d'anar molt en compte amb això..)

Vaig estudiar a l'escola Voramar i he estat de pràctiques a l'escola CE Montseny. I desde ja us dic que són dues molt bones opcions.

També he fet pràctiques a altres escoles però no són del barri.

Qualsevol dubte em podeu preguntar.
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dj. abr. 23, 2020 10:30 pm

NoaAPoblenou ha escrit:Moltes gràcies. M'agradaria rebre les teves descripcions dels seguënts escoles, i com son similars/diferents.

1. Voramar
2. Mar Bella
3. Llacuna
4. Sant Martí
5. Flor de Maig
6. Fluvià
7. Pere IV
8. L'Arenal de Llevant
9. Montseny
10. Acàcies

I una pregunta adicional. Quines son les diferencies principals entre una concertada com Voramar i les publiques del bari mencionades?
]


Has anat a veure les 10?jo les vaig visitar en el seu moment (fa 3 anys) totes elles excepte Montseny, i ostres, algunes potser si q son mew semblants pero d altres com un ou i una castanya (per exemple voramar vs flor de maig)
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
NoaAPoblenou
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dc. març 11, 2020 12:49 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: NoaAPoblenou » dj. abr. 23, 2020 10:59 pm

Vaig veure la meitat, però llavors hi va arribar el confinament i doncs les altres no. No sóc d'aquí (parlo català per haver-hi viscut abans, però sense nen en aquel.la época...), sóc del nord d'Europa, així que no sé molt del sistema i no crec que vaig captar les diferencies culturals entre les escoles que vaig veure. I clar, menys encara amb les que no vaig veure. Per això m'interessen les opinions de la gent qui sap més (com tú :--/) ). Incloses les diferencies que podrien semblar obvies per a gent d'aquí.

cositina ha escrit:
Has anat a veure les 10?jo les vaig visitar en el seu moment (fa 3 anys) totes elles excepte Montseny, i ostres, algunes potser si q son mew semblants pero d altres com un ou i una castanya (per exemple voramar vs flor de maig)
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dj. abr. 23, 2020 11:07 pm

A molts grans trets jo et diria q alguns d aqiests coles tenen pedagogies més 'lliures', on es prima més l experimentació etc i potser coses xom la lectoescriptura es treballa més tard o amh mes calma. El treball es mes globalitzat, no es per assignatures, no hi va llibres de text ni examens... Aqui diria q entren fluvia, Llacuna i flor de maig.

Despres hi ha coles diguem mes tradicionals en el sentit q si q es treballa per assignatures, almenys en els cursos mes alts, amb llibres etc tot i q en tots ja hi ha tambe feina x project es etx. Crec q aqyi entrarien els concertats (voramar i montseny) i pere iv

I en un punt intermig, cadascu amb alguna trets específics concrets, estarien la resta q has esmentat

El meu fill no va a cap dels 10 aixi q parlo pel meu feeling a les portes obertes eh!
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
clo.dette
Entrades: 1
Membre des de: dt. maig 12, 2020 1:12 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: clo.dette » dt. maig 12, 2020 1:15 pm

Hola!
Algú em pot donar referències de l'escola Poblenou? No se'n parla gaire al fòrum, però tenen un projecte Tandem amb l'ESMUC i les instal.lacions semblen renovades de fa uns anys.
Gràcies!
Chaotic
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dj. feb. 20, 2020 2:21 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Chaotic » dt. maig 12, 2020 9:56 pm

Ostres em creia que els codis de les escoles els tindrien publicats a les seves webs pero no en trojo cap.

Hi ha alguna pagina que les tingui publicades totes per casualitat? o em tocara trucar centre per centre?
Chaotic
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dj. feb. 20, 2020 2:21 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Chaotic » dt. maig 12, 2020 10:13 pm

Chaotic ha escrit:Ostres em creia que els codis de les escoles els tindrien publicats a les seves webs pero no en trojo cap.

Hi ha alguna pagina que les tingui publicades totes per casualitat? o em tocara trucar centre per centre?


Em contesto a mi mateix per si li pot servir a algu mes.

A la web de ensenyament.gencat es troba tota la informacio al respecte.
Mare_de_3
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 12:25 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Mare_de_3 » dj. maig 14, 2020 10:51 pm

Hola,
Al fer la preinscripció on demana el curs actual, nomès surt curs 1 de llar d’infants, algú li passa el mateix? A part quan es genera el pdf ens posa Educació infantil curs 1 en comptes de llar d’indants i en curs que demana el mateix...
Algú sap que fer? El número del consorci no funciona...

Gràcies!
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dj. maig 14, 2020 11:01 pm

Mare_de_3 ha escrit:Hola,
Al fer la preinscripció on demana el curs actual, nomès surt curs 1 de llar d’infants, algú li passa el mateix? A part quan es genera el pdf ens posa Educació infantil curs 1 en comptes de llar d’indants i en curs que demana el mateix...
Algú sap que fer? El número del consorci no funciona...

Gràcies!


Si, passa aixo, pero jo ja lhe enviat a l escola (o em coneixen, es el 2n fill) i no mhan posat problemes, no hi havia mes opcions al omplir...
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Mare_de_3
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 12:25 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Mare_de_3 » dj. maig 14, 2020 11:37 pm

cositina ha escrit:
Mare_de_3 ha escrit:Hola,
Al fer la preinscripció on demana el curs actual, nomès surt curs 1 de llar d’infants, algú li passa el mateix? A part quan es genera el pdf ens posa Educació infantil curs 1 en comptes de llar d’indants i en curs que demana el mateix...
Algú sap que fer? El número del consorci no funciona...

Gràcies!


Si, passa aixo, pero jo ja lhe enviat a l escola (o em coneixen, es el 2n fill) i no mhan posat problemes, no hi havia mes opcions al omplir...


Moltes gràcies per respondre!

Mira que han tingut temps per fer bé les coses i que no posi el mateix en el curs actual i el curs que es demana per no crear malsentesos... >.-<:
NoaAPoblenou
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dc. març 11, 2020 12:49 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: NoaAPoblenou » dl. maig 18, 2020 2:19 pm

Hola, què sabeu de Escola Mafalda? No veig molt d'informació en linea.
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dl. maig 18, 2020 2:20 pm

NoaAPoblenou ha escrit:Hola, què sabeu de Escola Mafalda? No veig molt d'informació en linea.

Fins on jo trnia entès només es fins als 6 anys
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
NoaAPoblenou
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dc. març 11, 2020 12:49 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: NoaAPoblenou » dl. maig 18, 2020 4:09 pm

cositina ha escrit:
NoaAPoblenou ha escrit:Hola, què sabeu de Escola Mafalda? No veig molt d'informació en linea.

Fins on jo trnia entès només es fins als 6 anys


Sí, totalment cert, fins P5. Algú té referencies o opinions?
Eli_325
Entrades: 3
Membre des de: dt. maig 19, 2020 7:15 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Eli_325 » dt. maig 19, 2020 7:20 am

Bon dia! Com aneu amb les preinscripcions? Aquest any que no s’han pogut veure totes les escoles potser hi hauran uns resultats estranys.Alguna sap com van en número d’inscripciones les escoles?
Escanes
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dc. abr. 26, 2017 7:56 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Escanes » dt. maig 19, 2020 12:39 pm

Eli_325 ha escrit:Bon dia! Com aneu amb les preinscripcions? Aquest any que no s’han pogut veure totes les escoles potser hi hauran uns resultats estranys.Alguna sap com van en número d’inscripciones les escoles?


Hola Eli! Pel que se ahir auditori estava gairebe ple ja!! Aixi que segurament vagin a sorteig. Flor de maig amb unes 30 (comptant germans), marbella 35 i arenal amb unes 32...

Si q sera extrany aquest any segurament.

Molta sort a tothom!
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dv. maig 22, 2020 10:16 pm

Mhan comentat que auditori dimecres ja portava 57, aixi q imagino q haurà tancat amb mes de 60. Brusi (que no va poder fer portes obertes) mhan dit que aquest migdia (ultim dia) 41
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Puma
Entrades: 1
Membre des de: ds. maig 23, 2020 10:57 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Puma » ds. maig 23, 2020 11:12 am

Bon dia a tothom,
Jo ahir vaig trucar al migdia a algunes escoles i anaven més o menys així:

Fluvià: 57
Acàcies: 41
Pere IV: 41
Provençals: 49

Gràcies per tota la info que compartiu aquí, donades les circumstàncies d'enguany ha servit per decidir-nos i conèixer altres escoles que no havíem pogut visitar.

Salut!!!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::