Les lluitadores de Cirh!

Tractaments, clíniques, medicaments..
Aicha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Aicha » dt. març 02, 2021 9:12 pm

Que bé! He sentit bones referencies del ROPA al Cirh! Segur que anirà tot bé! Tenim beta el proper 13 de febrer... es farà llarg!
Amb qui teniu visita?
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: 46XX » dt. març 02, 2021 9:45 pm

Doncs la primera visita la vam fer amb la dra. Borras, va ser online, i no vam sentir molt de feeling, ens va dir d’anar a fer eco i resulta que els nostres horaris no sòn compatibles amb els seus, i ens van donar hora amb la dra. Lattes, i tot super bé, super clara i sincera i amb molt de tacte, com més propera que la Borras.

I va haver un detall que no ens va agradar gaire. Nosaltres tenim dues prelles d’amigues que s’ho han fet al cirh i ens van parlar super bé de les instal.lacions i de l’equip humà i és per això que ens vam decidir pel cirh, però a part, ens van dir que per adeslas ens feien el 30% de descompte en tots els tractaments, i quan ens va donar el pressupost la dra. Borras, ens va dir que no treballaven en cap mútua, en canvi quan vam anar a la visita amb la dra. Lattes ens va dir que si i ens va donar el pressupost amb el descompte aplicat. Petit detall que d’una a l’altra, varien bastant els diners

Pel 13 queda poquet!!! Pensava que eren 15 dies, però són 12????
Aicha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Aicha » dc. març 03, 2021 3:31 pm

Són 15 dies menys els dies que té l’embrió, depèn de la clínica també, ss crec q per defecte són 15 dies. Es fa llarga l’espera, la primera estava més distreta, pintava mandales, veia series.... ara amb la nena de 15 mesos que no va a la llar impossible :-D
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: 46XX » dc. març 03, 2021 4:35 pm

Ahhhhh i el que t’han posat es de 3 dies o de 5??
Aicha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Aicha » dj. març 04, 2021 3:14 pm

Era de 5 dies :***:
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: 46XX » dj. març 04, 2021 5:54 pm

Tooooop!

Ja ens aniràs dient com va evolucinant la cosa!

Llavors si dona positiu representa que has de comptar 5 dies més d’embaràs des del dia de la transfer imagino.

Vaig una mica perduda encara... ho sento!
Elisurf4
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: ds. gen. 23, 2021 4:54 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Elisurf4 » dt. març 09, 2021 9:01 am

Aicha como te encuentras??

46XX como vais? Era hoy la histeroscopia??

Tengo cita en Cirh el 18 de Marzo, para hacer la eco y un seminograma a mi pareja. La verdad que con el tema de listas de espera... vamos a optar por ir empezando por aquí.

Teníamos una duda ya que el 25 tenemos vista en Repro por la SS.
Si se intenta por la privada, resta en los intentos de la SS?
O no lo relacionan? Debemos informarles a la SS de que hemos hecho 1/2 o los intentos que sean por privado?

Gracias!!
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: 46XX » dt. març 09, 2021 9:48 am

Elisurf4: siiiii, acaba de entrar, a ver si no tarda mucho en salir!! Odio las salas de espera...

Pues la verdad es que no se si en la SS restan intentos cuando ya has hecho alguno por la privada, nosotras no tenemos opción de hacerlo por la SS, así que ni idea.

Este viernes 12 tenemos visita en el cirh nosotras, en base a lo que nos digan hoy aquí en el Clinic sabremos si podremos empezar ya o qué.

Se alarga taaaaanto ya esto... aixxxx, paciencia!
patripuntok
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dg. nov. 15, 2020 9:55 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: patripuntok » dt. març 09, 2021 10:48 am

Elisurf4 ha escrit:Aicha como te encuentras??

46XX como vais? Era hoy la histeroscopia??

Tengo cita en Cirh el 18 de Marzo, para hacer la eco y un seminograma a mi pareja. La verdad que con el tema de listas de espera... vamos a optar por ir empezando por aquí.

Teníamos una duda ya que el 25 tenemos vista en Repro por la SS.
Si se intenta por la privada, resta en los intentos de la SS?
O no lo relacionan? Debemos informarles a la SS de que hemos hecho 1/2 o los intentos que sean por privado?

Gracias!!


Hola Elisurf4! Yo no estoy en Cirh pero he leído tu post y quería comentarte que yo sé de casos que han querido empezar por la S.S y han comentado que habían hecho algún intento de FIV por privado y no han podido, así que yo de ti no comentaría nada...
Elisurf4
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: ds. gen. 23, 2021 4:54 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Elisurf4 » dt. març 09, 2021 10:56 am

Ánimo 46XX!! Espero que vaya muy muy bien y sea cortita la espera!! Ya nos dirás :love:

Patri muchísimas gracias por la info! Creía haber leído algo al respecto pero en el buscador no lo he encontrado :-o00m pues creo que lo mejor es hacer como comentas.. no decir nada :-()-)
Aicha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Aicha » dt. març 09, 2021 3:50 pm

Hola!
46xx espero que haya ido bien la intervención de tu mujer, ya nos contarás.
Yo hoy de bajón, he cometido el error de hacerme una prueba y ha salido negativa, tengo alguna más pero me he prometido a mi misma no hacer ninguna y esperar a la beta porque no me ha hecho ningún bien hacerla...
así que a esperar al sábado como se pueda pero no estoy muy animada.
Os voy contando.
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: 46XX » dt. març 09, 2021 5:22 pm

Elisurf4: shhhhhh, a callarse y no decir nada entonces, vaya a ser que te echen atrás por haberlo intentado por la privada!

Aicha: dicen que si te haces test los primeros días lo mismo te da negativo que te da positivo, por toda la medicación previa. Es pronto, ten paciencia y espera al día que te lo hagan en la clinica, aunque cueste...

Ego: ha sido super rápida la operaciòn, ni le han llegado a poner anestia local ni nada, le han visto dos pòlipos muy peques, se los han quitado y ya. Dice que le han hecho citologías más dolorosas que lo que le han hecho hoy. Ha estado 1h estirada en la sala, yo con ella, para ver que no tuviese hemorragia y para casa. Ha estado teletrabajabdo y todo, es un poco bestia ella, jajaja.
Nos han dicho que esperemos una regla y ya podemos ponernos al lío. Le viene sobre el 20 de este mes, y este viernes tenemos cita en el cirh, a ver qué nos dicen, ganas de empezar ya, a ver si podemos, por fin!!

Gracias por preguntar!! :)
Aicha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Aicha » ds. març 13, 2021 12:21 pm

Hola noies,
Beta negativa :ufs:
Provarem el següent cicle amb un dels dis embrions que ens queden a veure si hi ha sort.

46xx he vist el tema de la preclamsia del mètode ropa, no en tenia ni idea però si que estan molt al dia amb estudis i demés. A veure que us diuen i que decidiu.

Ens anem informant!
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: 46XX » ds. març 13, 2021 5:43 pm

Aicha: em sap molt de greu, joooo :( segur que la pròxima és la definitiva! A pensar en positiu!!!

Ja em decidit, després de llegir que moltes noies han tingut preclàmpsia havent fent el ropa (potser ha sigut casualitat) hem decidit que si no nem sincronitzades de manera natural, congelarem. El que tinc pendent de preguntar és si el porten a blasto de 5 dies o a 3, no ens van especificar, i com que haig d’anar a fer-me eco el
22, li preguntaré, perquè ficats a congelar, prefereixo que congelin de 5 dies.

Ànims, va! Acabarem fent una quedada al parc amb els xurumbeles!!!
Aicha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Aicha » ds. març 13, 2021 7:18 pm

Gràcies 46XX els dos embrions que ens queden no són molt bons però poden ser viables igualment, esperem que a la propera implanti.
Si congelen a dia 3 els transfereixen a dia 5, consulteu a veure si us val la pena pagar per a que els congelin ja com a blasto, també dependrà de quants i de quina qualitat.

Segur que tot anirà bé!
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: 46XX » ds. març 13, 2021 8:49 pm

Crec que dilluns li enviarem un mail perquè tenim un cacau amb la medicació ara mateix... a la meva dona li han dit que prengui natalben, i tb ens han dit que prengui progyluton a partir del següent dia que li vingui la regla, però ara dubtem si era en cas de decidir fer-ho en fresc o si és en cas de fer-ho en cicle natural, perquè ens va dir que ho pensses bé a casa i decidisim. Llavors ara ja no sabem en quin dels dos casos s’ho havia de prendre...

Moltes noies es transfereixen qualitat A i no es queden embarassades, després proven amb els altres que els hi queden, que solen ser qualitat B o C i es queden. Diuen que el tema de la qualitat no és gaire fiable, no se. Tu pensa en positiu, encara que costi!
Lalicat
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dt. feb. 16, 2021 6:20 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Lalicat » dj. abr. 15, 2021 8:42 am

Bon dia noies!
el pròxim 26 ja anem a la primera visita perque ens marquin pauta de medicació, a la regla del maig ja comencem! :p-) :p-)

No sé si em podreu ajudar, segueixo amb acupuntura, i em van preguntar si farien transferència en fresc...vaig haver de trucar perque sóc molt nova en tot això.

El que vaig entendre és que tot depèn del número de folícles em treguin, quina qualitat...la meva resposta a la medicació...i allà decidiríen, però que normalment és en fresc. També el tema de portar-ho a dia 3 ó 5 depèn de número extret i qualitat. És així?

Espero que estigueu totes bé! Algunes ja ens veiem xl grup de FIV 2021 >.-<: >.-<:
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: 46XX » dj. abr. 15, 2021 9:26 am

Lalicat: benvinguda! No està grens actitu aques grup... però bueno, si estàs al grup de fiv2021 ja m’hauràs llegit, imagino.

Amb quin metge tens hora? A mi m’ha portat la dra. Lattes, tot i que quan vas a control mentre et punxes, et visita el que hi ha de guàrdia, ja que et toca anar dissabtes, dimenges i festius (a mi em va agafar setmana santa a mig procès). He passat per 5 ginecòlogues en total...

El meu cas és una mica diferent perquè som dues noies, jo m’he fet la punció i la meva dona farà la transfer. No ho fem en fresc, hem fet cicle natural, sense anticonceptives, i de manera natural, no anem sincronitzades en quant a cicles, per tant, com que la meva dona no té l’endometri preparat, hem hagut de congelar.

En quant a portar els embrions a 3 dies o a 5, depen del número que tinguis i la qualitat. Els embriòlegs del cirh no els catalaguen com A, B, C... sino com aptes per transferir o no aptes. Et poso el meu cas, que no és el normal, però potser et serveix de guia. Tinc molt baixa la reserva ovàrica, a 0,40 de antimulleriana, així que tot i punxant-me les dosis més altes que podia punxar-me només vaig aconseguir 6 fol.licles, dels quals em van extreure 3, un era inmadur, i dels altres dos, només va fecundar un. Aquest que va fecundar va arribar bé a dia 3 i el van congelar (això va ser ahir, la punció la vaig tenir diumenge passat). Si tens molts, uns els porten a dia 3 (per segurar) i uns altres a 5, per si els de 5 no arriben a dia 5, tens els de 3 congelats. Això és el que em va dir a mi la meva gine. Obviament cada persona es un món i cada cos respon d’una manera, així que la RA al final es bastant personalitzada, ja que el que em funciona a mi a tu no, i al reves.

És un camí molt molt molt dur, que fins que no estàs en ell no ets conscient. Tingueu mooooolta força i molta paciència, que al final, val la pena. Molts d’ànims!!

Jo no he fet res abans de començar l’estimulació, tampoc se quin problema teniu per haver acabat anant a RA, així que no puc donar-te cap consell.

Pregunta qualsevol cosa que et passi pel cap, que estem aqui per ajudar en tot el que poguem!!
Lalicat
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dt. feb. 16, 2021 6:20 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Lalicat » dj. abr. 15, 2021 4:46 pm

Gràcies per la resposta 46XX!

Estem fent tot amb la Dra. Maqueda, és molt maca, encara que només l'hem vist x videotrucada jejej.

Anem el dia 26 a les 12h, ja amb moltes ganes! He estat fent acupuntura (i seguiré fins la transfer) i ja tinc ganes de començar amb tot! La meva parella tb ha estat prenent-se cosetes per millorar la qualitat de l'esperma.

La dificultat que tenim per la meva part és una trombofilia hereditaria (vaig tenir una trombosi a causa de l'anell vaginal) i endometriosi que fa que tingui poca reserva ovàrica. En l'últim recompte em van sortir 7.

Una pregunta, amb l'estimulació que s'aconsegueix, que madurin x exemple, aquests 7 o que n'hi hagin més i madurs?

Apart de tot, vaig a una psicòloga per tal d'anar el més tranquila amb aquest procès ( no és el motiu principal, però estar més tranquila psicològicament segur que em va b!!).

A tot això tinc 36 (al maig faig 37, potser coincideix amb la transfer!) i m'han dit que sóc "jove" per aquest procès, així que confio plenament en la meva capacitat i en el meu cos, així que ara mateix sóc superfertil :***:

El tractament no sé si serà llarg o curt, crec que em va comentar que la medicació seria amb dosis "altes" a causa del meu recompte, així que veurem.

M'agrada això de que no categoritzin, pq per lo que hem van dir és només per morfologia i això no voldria dir èxit. Així que per mi tots els que hem diguin que són bons, ho seràn!

Avui ja m'han donat la recepta per l'heparina que m'hauré de punxar gairebé un any, i estic feliç!!qui m'ho diria que m'agradaria punxar-me...Si després tenim als nostre fill/a , nosaltres encantats!!

Espero que vosaltres tingueu el vostre positiu després de la transfer. És un i únic, i vostre! z2:-)

Molts ànims a totes, poc a poc anirem aconseguint els positius!
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: 46XX » dj. abr. 15, 2021 5:26 pm

A l’Alicia Maqueda la vaig tenir en un dels controls de fol.licles per fer-me una eco, a mi, personalment, no em va agradar, però sou vosaltres els que heu de tenir feeling amb ella. Estic molt acostumada a la dra. Lattes que és la que sempre ens ha portat a nosaltres i té molt molt molt de tacte a l’hora de fer les eco i no té pressa quan et té a la consulta, et dedica temps. Però ja veuràs que al final acabaràn fen-te ecos varis gines, perquè et fan anar cada dos dies i no sempre hi serà la teva.

Cada més tenim un número de fol.licles diferent, jo un mes en tenia 5, un altre 6... vaig fer protocol curt, també em vaig punxar les dosis més altes que existeixen, i en la primera eco, quan portava 5 dies punxant-me em van veure 4, vaig seguir puntxant-me perquè creixesin de mida i al final vaig arribar a l’ultima eco amb 6, però només dos eran grans, i un tercer que estava al limit.
La meva gine sempre m’ha sigut molt sincera i des del primer moment em va dir que milagritos no podia fer la medicina, llavors, no se si amb la medicació criexen més quantitat, el que si que se que fa és que creixen més de mida y per tant, s’aconsegueixen més òvuls madurs, ja que sense medicació només creix un, que és el que diuen el dominant. Tot això imagino us ho explicarà quan tingueu visita en persona.

Per cert, la meva dona també té endometriosis, i encara que té l’antimulleriana a 0,58 (té 38 anys), té uns 11 fol.licles en total. Nosaltres al ser dues, vam decidir provar primer amb mi, ja que ella vol ser mare gestant. També faig 37 al juny, visca la generació del 84!! Jajajajaja.

Molts d’ànims que és un camí super dur però gratificant.

Qualsevol cosa, pregunta’m!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::