Dubtes punció

Tractaments, clíniques, medicaments..
Jorge
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. gen. 28, 2021 4:37 pm

Dubtes punció

EntradaAutor: Jorge » dj. abr. 15, 2021 2:47 pm

Bona tarda,

Abans de dir els dubtes que tenim, m'agradaria explicar una mica el nostre cas:


Som una parella de 30 anys (yo) y 33 la meva dona, portem gairebé més d'un any intentant buscar um embaràs, però veient que no ho aconseguíem hem decidit fer-nos unes proves on la nostra sorpresa és que totes estan bé i l'únic destacable que hi ha podria ser el meu seminograma:


(Institut Marquès) - (TERAZOOSPERMIA) El primer que em vaig fer em va sortir és terazoospermia amb un 1% de normals el qual em va provocar una baixada d'ànims important , cal destacar que la prova la vaig fer en casa i després de mitja hora la vaig entregar, encara que em van dir que no tenia res a veure, i ens van aconsellar directament fer una IMSI. :ufs:


(IVI) - (NORMOZOOSPERMIA) Vam provar una altra clínica per veure una altra opinió la qual per sorpresa i amb els resultats anteriors, ens van aconsellar una inseminació artificial, doncs bé em van enviar a fer un altre espermiograma el qual va sortir perfecte! 5 % normals i la resta de valors també bé (tot havia sigut gràcies a les càpsules de Gestagyn men???) >.-<:


(CIRH) - (ASTENOZOOSPERMIA) Com que una inseminació artificial no es semblava lògic un conegut ens va aconsellar aquesta clínica on els seus resultats van ser satisfactoris , doncs bé vaig decidir fer-me un COMETA per mirar la fragmentació, el resultat va ser un 21% de mobilitat (cosa que no m'havia passat en els anteriors) amb una fragmentació de cadena senzilla 16% i una fragmentació de cadena doble del 50%.


Bé després de la extensió(perdoneu) en el meu missatge i que demà comencem la punció, ve el que volia preguntar:


1- El doctor no aconsella la utilització del Fertile chip, el qual selecciona els millors espermes, ja que considera que no tinc problemes , però pel fet que val una mica més de 200 euros ens agradaría fer-lo i evitar així la fragmentació de cadena doble, creieu que potser no em serviria el fertil chip si tinc una movilitat baixa com diu l'últim resultat? (ja que en el fertilchip els espermes han de passar d'un costat a un altre on se seleccionen els que han arribat)



2- Transferència d'1 o 2 embrions (en cas d'aconseguir alguns bons), el doctor ens aconsella 1 i ens agradaria provar amb dos per si de cas, però pot suposar bastant més risc el fet de tenir 2?



El que no ens acaba d'agradar és que ens diuen , no us preocupeu vosaltres sou joves, però..........

Gràcies i perdó per l'extensió del missatge.
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Dubtes punció

EntradaAutor: 46XX » dj. abr. 15, 2021 3:09 pm

Hola Jorge,

S’agraeix la presencia masculina en aquest fòrum!! Benvingut!

Jo no et puc ajudar gaire ja que nosaltres som parella de dues noies amb donant masculí, així que tot el que expliques em sona a xino.

El que si puc dir-te és que quasi sempre els metges aconsellen transferir un, pel risc que té un embaràs multiple, i nosaltres perquè finalment nomès hem aconseguit un embrió per congelar, si haguessim tingut més, ens haguessim transferit dos, tot i la insistència de la nostra ginecòloga de transferir d’un en un.

A tot això, a quina clinica us heu quedat??

Segur que hi ha companyes que et poden ajudar.
Jorge
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. gen. 28, 2021 4:37 pm

Re: Dubtes punció

EntradaAutor: Jorge » dj. abr. 15, 2021 3:40 pm

Bones 46XX,


Gràcies!! Doncs jo estava il·lusionat i lo parlava amb la meva parella, i pensem doncs ja que estem en tenim dos d'una vegada, pero buscant informació he vist que és una mica més complicat així que no sabem que fer.

De moment em decidit quedar-nos en CIRH a veure com va... Espero que us vagi molt bé! ja informareu en algun missatge >.-<:
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Dubtes punció

EntradaAutor: 46XX » dj. abr. 15, 2021 3:44 pm

Nosaltres estem al cirh tb, qui us porta a vosaltres??

A mi tothom que ha tingut bessons m’ha dit que no m’ho aconsella, però la majoria de casos et fiques dos i acaba tirant endavant només un. Ja depen del que vulgueu arriscar.

Demà teniu la punció o demà comenceu amb les punxades??
Jorge
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. gen. 28, 2021 4:37 pm

Re: Dubtes punció

EntradaAutor: Jorge » dj. abr. 15, 2021 3:50 pm

En un principi ens portava el Doctor Gómez, però com que nos ens va bé pel matí per tema de treball l'altre dia vam estar amb Coco, i vosaltres?

Demà tenim la punció, a veure si dels 13 en surten bons, també esperem que ens donin la possibilitat del Embryoscope
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Dubtes punció

EntradaAutor: 46XX » dj. abr. 15, 2021 4:05 pm

A mi la dra. Lattes, però m’ha fet eco la Maqueda i la Prat també, per horari, i la punció me la va fer la Coco, joveneta i una mica timida, però vaig coondicir amb ella 10min a quiròfan, tp puc dir gaire.

Aneu amb molts fol.licles, així que estigueu tranquils, jo només anava amb 6 i només 3 de grans, i al final només dos eren madurs, i només un va fecundar, i ara el tenim congelat, així que no us preocupeu.

El video te’l donaràn, no et preocupis, el pagues ben pagat, jajajajajaja.
Jorge
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. gen. 28, 2021 4:37 pm

Re: Dubtes punció

EntradaAutor: Jorge » dj. abr. 15, 2021 6:10 pm

bueno mentre n'hi hagi... hi ha esperança jejeje

Ah doncs pens`svem que es podia veure en directe i que tota la nit estariem pendents jajaja
Rachel_endo
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: ds. abr. 10, 2021 10:03 pm

Re: Dubtes punció

EntradaAutor: Rachel_endo » dj. abr. 15, 2021 6:50 pm

Hola jorge!

Nosotros fuimos a punción el 14 y si cogimos el fertile chip. Mi pareja tenía los valores correctos e incluso por encima del valor de referencia pero en cuanto a la morfologia, salió un 2% y lo normal era un 4%... quizás es poca cosa pero por 400 euros, después del pastizal ya no venía de aquí.

en mi caso, sacaron 17 y hoy nos ha llamado del laboratorio Cirh ( nos llevan el caso en Womens pero comparten laboratorio con Cirh) que 15 eran maduros y 13 han fecundado, que también influye el fertile chip... lo utilizan en el primer paso de la fecundación.

Cómo ha ido la punción? Ya nos dirás!!

Besote!
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Dubtes punció

EntradaAutor: 46XX » dj. abr. 15, 2021 6:57 pm

Em dona algo si tinguessin l’opció de veure-ho en directe ehhh, si mentalmente és dur esperar la trucada de l’embriòleg cada dia, veure en directe com se’t van morint els embrionets... prefereixo no veur-ho!
Ariro
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. nov. 13, 2020 11:07 am

Re: Dubtes punció

EntradaAutor: Ariro » dj. abr. 15, 2021 7:54 pm

Hola Jorge,
Que bé que estiguis tant implicat.
Jo de vosaltres sí que faria F.Xip! Aquest mètode és eficaç en un 50%, és a dir si a la teva fragmentació es 50%, la deixa al 25%.
Imagina que la teva dona li treuen 13 i que 10 òvuls fecunden. Pel teu percentatge de fragmentació doble (50%) l'estadística és que 5 òvuls estaran fecundats amb un espermatozoide fragmentat. Si feu fertilxip potser en podeu fecundar més amb espermatozoides bons, uns 7 o 8. Aconseguir tres embrionets bons més no té preu, així que 200 euros és irrisori pel que es pot aconseguir optimitzar.
Nosaltres l'hem de fer clarament per fragmentació alta, però el faríem igual si fos força menor.

Tema transferir dos o un, això és molt personal. Nosaltres tenim clar que només un (a no ser que acabessim només amb dos embrionets de qualitats baixetes, llavors ens plantejaríem posar-los tots 2 alhora). Logísticament no ens veiem amb dos de la mateixa edat però cada parella és un món, si el cor us diu 2, doncs 2! Sou molt joves, no té perquè complicar-se!

Que vagi bé demà i molta sort pels propers dies
Jorge
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. gen. 28, 2021 4:37 pm

Re: Dubtes punció

EntradaAutor: Jorge » dv. abr. 16, 2021 5:50 pm

Gràcies, Ariro

De moment va bé , al final 14, tot i que altres parelles que hem vist han tingut 19 però bé... ara falta la meva feina ..::·· i que siguin de qualitat clar... jeje el fertile chip al final si que l'hem afegit , ja explicaré com ha anat, sort i ànims!!

46XX si que es pot! però no en aquesta clínica si no recordo malament era a IVI que es podia fer aquest seguiment en directe! jajaja
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Dubtes punció

EntradaAutor: 46XX » dv. abr. 16, 2021 5:58 pm

Està super b 14!!!

Sí sí, a Institut Marquès, p.ex. ho veus en directe, però si ja t’obesiones dia a dia, hora per hora no de jo com ho portaria.

Ja tinc el video dels 3 primers dies de l’embrionet, és una passada, la ciència em deixa bocabadada. Un possible fill fet en un laboratori i poder haver-ho vist :p-)
Rachel_endo
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: ds. abr. 10, 2021 10:03 pm

Re: Dubtes punció

EntradaAutor: Rachel_endo » ds. abr. 17, 2021 2:54 pm

Hola Jorge!

Cómo sigue la evolución? Esperamos que bien! :-()-)
Jorge
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. gen. 28, 2021 4:37 pm

Re: Dubtes punció

EntradaAutor: Jorge » dg. abr. 18, 2021 10:39 am

Hola Rachel!

No había visto tu mensaje anterior ! vaya vais muy bien por lo que veo no? >.-<: , pues vengo a traeros un poco de información.. jaja:

Pues mira de los 14, 12 eran maduros y fecundaron 11, eso nos dijeorn en la llamada de ayer y hoy nos han dicho que esos 11 de momento siguen adelante, como veis la situación ? espero que lleguen a blasto! :p-) y vosotros como váis?
Rachel_endo
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: ds. abr. 10, 2021 10:03 pm

Re: Dubtes punció

EntradaAutor: Rachel_endo » dg. abr. 18, 2021 1:36 pm

Hola Jorge!

Nosotros mas o menos como tú, de 17 - 15 fueron maduros y fecundaron 13... ayer dia 3 nos dijeron que 11 seguían adelante, 4 de ellos mas fragmentados que el resto ( supongo que no llegaran).
Hoy al ser dia 4 no llaman porque no obtienen info del embrion y veremos mañana si llegan a blasto y cuantos. También nos dijeron que algunos pueden necesitar llegar a dia 6... veremos.

Sabeis algo más vosotros??

Que nervios estamos pasando!
Jorge
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. gen. 28, 2021 4:37 pm

Re: Dubtes punció

EntradaAutor: Jorge » dl. abr. 19, 2021 11:54 am

Hola,


Hoy nos han dicho que siguen los 11 : 4 con nota de A , 4 con B uno con C y ya 2 con D , a vosotros que os han dicho??
Rachel_endo
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: ds. abr. 10, 2021 10:03 pm

Re: Dubtes punció

EntradaAutor: Rachel_endo » dl. abr. 19, 2021 12:18 pm

Hola jorge!

Nosotros hoy es dia 5,

Tenemos 3 blastos congelados ya de calidad excelente nos han dicho y 4 estan en observación aún a ver si forman blasto o no.

Nosotros a dia 3 teniamos los 11, el dia 4 es el complicado!

Mucho ánimo, irá bien seguro!!

:love:
Rachel_endo
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: ds. abr. 10, 2021 10:03 pm

Re: Dubtes punció

EntradaAutor: Rachel_endo » dt. abr. 20, 2021 4:06 pm

Finalmente han llegado los 3 blastos de calidad A a dia 5.
Esperemos que con estos tengmos suficiente.

Mucho animo Jorge!
Jorge
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. gen. 28, 2021 4:37 pm

Re: Dubtes punció

EntradaAutor: Jorge » dc. abr. 21, 2021 8:49 am

Buenos dias!


Al final nos han dicho que de los 11 han congelado 7 de momento! y que esperaran a los otros 4 a ver si alguno mas llega.. que espera más larga todo..pero bueno primera parte superada, gracias !! :ok: >.-<:
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Dubtes punció

EntradaAutor: 46XX » dc. abr. 21, 2021 9:52 am

Què bé!!

Al final com heu decidit congelar? D’un en un o de dos en dos?? Com tenieu dubtes de fer la transfer d’un o dos...

Ara quan feu el següent pas? No us han recomenat fer la transfer en fresc??

Ànims que ja queda menys!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::