FIV 2021

Tractaments, clíniques, medicaments..
Rider
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dc. set. 09, 2020 3:11 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Rider » dg. maig 16, 2021 2:05 pm

blanketa ha escrit:Hola noies!

46XX: Eiiii!!! Moltíssimes felicitats!! Que bé! >.-<:

Rider, como te dice Melbourne, yo no le daría más vueltas. Si desde la SS no hacen esta prueba, tiraría adelante sin hacerla.

Nosaltres vam fer la transfer el dijous 13 al vespre, com estava previst. En principi va anar tot bé, i ara hem d’esperar 15 dies a fer la beta. Trobo que és molt de temps, tenint en compte que em van transferir a dia 5... Bé, què hi farem! A esperar s’ha dit! Mentrestant m’aniran fent analítiques per controlar progesterona, que de moment no me n’estic prenent.

Abraçades a totes!!

Si , es verdad tiraré para adelante.
Ojala que pronto nos digas que estas embarazada.Muchas buenas vibras !!!
Ariro
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. nov. 13, 2020 11:07 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Ariro » dg. maig 16, 2021 3:18 pm

Hola noies,
Quanta activitat en una setmana!

46XX, enhorabona!! Quina bona notícia, teniu un embrió súper campió!!! Ja no és baby-frozen, ja és baby-growing! Espero que tot segueixi igual de bé a partir d'ara i que l'ecoespera us sigui més fàcil que la betaespera. Ja explicaràs!

Melbourne, m'alegro que hagis tingut millors resultats en aquesta cinquena punció, i que 3 de 4 estiguin evolucionant! Quin dilemón el que indiques, de quants posar i a quin dia... jo ni idea de què faria! Nosaltres no volem 2, però veient el teu historial després de 4 fiv, potser posaria 2 a dia 3. Amb una mica de sort el tercer també arriba i el deixen congeladet.

Blanketa, espero que la transfer anés genial, carai si que dónen dies de marge a Obradors fins a la beta... suposo que ho fan perquè així ja és més alta i descarten bioquímic. T'envio molts ànims i molta paciència fins llavors (sempre pots fer-te tests o una beta pagant, crec que 20€ i ale). Les analítiques de progesterona també les has de fer a la clínica?
Moltes gràcies per l'explicació del tipus de cicle per la transfer. Encara no he parlat amb la gine, però entenc que m'explicarà les opcions i em deixarà escollir!

Laieta i Eucalipto, gràcies també per l'explicació del artificial o natural, quin dilema tantes decisions! I quin pitote el tema estoc d'estrògens... Un petonet per totes dues! Eucalipto està molt bé que vulguis fer més proves per intentar esbrinar més per la última transfer o per un futur cicle!! Què t'ha dit el doctor, de per on tirar?

Elantris, mare meva quina optimització que t'han fet els de Gravida!! Ooooh my god!! Com estan evolucionant de moment els embrionets? No m'estranya que dubtéssiu quants DGP fer, amb aquests números!!! Cuida't molt aquesta possible hiperestimulació!

Anna, que bé 5 a dia 5!!! M'alegro que la transferència sigui en diferit, així neteges més! És ideal que portis una vida tan sana, jo ho intento però a mi em costa molt!! I ni els de la feina ni el marit m'ho posen fàcil, jaja! Jo també vull fer cicle artificial, la meva regla després de punció també ha sigut molt maca. I ja que recorrem a la ciència, que sigui full!

Akasha, espero que tingueu bones notícies en la beta demà!

Uma, tu també estàs betaesperant?

Meritxell, com va anar la beta el dijous?

Rakele com va anar la primera eco? Amb una beta tan alta, deu estar ben eganxadet i tan a gust!!

Rider, la SS malauradament personalitza molt poc i té en general 0 en compte les necessitats individuals, com el que comentes de la necessitat de fer DGP. No puc entendre que ni pagant accedeixin, amb els antecedents que aportes. Què t'han dit de la mini fiv? Molts ànims en el que decideixis fer al final.

Espero no haver-me deixat gaire gent, disculpeu si és així!!

Bona setmana boniques
Rider
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dc. set. 09, 2020 3:11 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Rider » dg. maig 16, 2021 4:08 pm

Ariro ha escrit:Hola noies,
Quanta activitat en una setmana!

46XX, enhorabona!! Quina bona notícia, teniu un embrió súper campió!!! Ja no és baby-frozen, ja és baby-growing! Espero que tot segueixi igual de bé a partir d'ara i que l'ecoespera us sigui més fàcil que la betaespera. Ja explicaràs!

Melbourne, m'alegro que hagis tingut millors resultats en aquesta cinquena punció, i que 3 de 4 estiguin evolucionant! Quin dilemón el que indiques, de quants posar i a quin dia... jo ni idea de què faria! Nosaltres no volem 2, però veient el teu historial després de 4 fiv, potser posaria 2 a dia 3. Amb una mica de sort el tercer també arriba i el deixen congeladet.

Blanketa, espero que la transfer anés genial, carai si que dónen dies de marge a Obradors fins a la beta... suposo que ho fan perquè així ja és més alta i descarten bioquímic. T'envio molts ànims i molta paciència fins llavors (sempre pots fer-te tests o una beta pagant, crec que 20€ i ale). Les analítiques de progesterona també les has de fer a la clínica?
Moltes gràcies per l'explicació del tipus de cicle per la transfer. Encara no he parlat amb la gine, però entenc que m'explicarà les opcions i em deixarà escollir!
Bona tarda Ariro!!
De la mini fiv ens han dit que no la farem , que interesa treure força d'ovuls i que a veure si tenim sort.
No se , no m'ha agradat molt

Laieta i Eucalipto, gràcies també per l'explicació del artificial o natural, quin dilema tantes decisions! I quin pitote el tema estoc d'estrògens... Un petonet per totes dues! Eucalipto està molt bé que vulguis fer més proves per intentar esbrinar més per la última transfer o per un futur cicle!! Què t'ha dit el doctor, de per on tirar?

Elantris, mare meva quina optimització que t'han fet els de Gravida!! Ooooh my god!! Com estan evolucionant de moment els embrionets? No m'estranya que dubtéssiu quants DGP fer, amb aquests números!!! Cuida't molt aquesta possible hiperestimulació!

Anna, que bé 5 a dia 5!!! M'alegro que la transferència sigui en diferit, així neteges més! És ideal que portis una vida tan sana, jo ho intento però a mi em costa molt!! I ni els de la feina ni el marit m'ho posen fàcil, jaja! Jo també vull fer cicle artificial, la meva regla després de punció també ha sigut molt maca. I ja que recorrem a la ciència, que sigui full!

Akasha, espero que tingueu bones notícies en la beta demà!

Uma, tu també estàs betaesperant?

Meritxell, com va anar la beta el dijous?

Rakele com va anar la primera eco? Amb una beta tan alta, deu estar ben eganxadet i tan a gust!!

Rider, la SS malauradament personalitza molt poc i té en general 0 en compte les necessitats individuals, com el que comentes de la necessitat de fer DGP. No puc entendre que ni pagant accedeixin, amb els antecedents que aportes. Què t'han dit de la mini fiv? Molts ànims en el que decideixis fer al final.

Espero no haver-me deixat gaire gent, disculpeu si és així!!

Bona setmana boniques
Rider
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dc. set. 09, 2020 3:11 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Rider » dg. maig 16, 2021 7:59 pm

Anna_86 ha escrit:Hola noies,

Espero que estigeu bé, porto una dies amb el tractament d’estimulació. Les que ja heu passat, vau tenir símptomes?
Em noto com inflor a la panxa i náuseas sobretot a la nit.

Melbourneque vol dir cicle llarg?

Petons!!

Jo vaig tenir nauseas ,vómits a la nit i dolor de panxa , només podia estar al llit i incómoda.
Uma31
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dl. març 15, 2021 11:45 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Uma31 » dl. maig 17, 2021 9:27 am

Hola noies!!

Passo ràpid, sobretot per felicitar als positius, són una super bona notícia!! enhorabona a totes!!

Jo demà tinc la beta, però m'he anant fent algun TE i res de res.. per tant imagino que será "negativissima", han estat uns dies duriiiisssiims.. però ja queda menys.

Ànims a totes!!

Una abraçada i bona setmana
akasha
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dc. gen. 27, 2021 10:20 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: akasha » dl. maig 17, 2021 9:44 am

Holaaa!!


Guau!! Veig moltes bones notícies per aqui!!

46XX: moltes felicitats!!!! >.-<: és un campió aquest embrió! Espero que tot segueixi evolucionant igual de bé!

Laieta1986, Lila, Rakele, Xantipa, Hellen: com van les panxulines??

Elantris: som moltissims, que bé!! A mi em va anar molt bé veure Acuarius, tenia molta retenció de liquids. El dia després de la punció pesava 3kg més!

Melbourne: que bé! es un bon resultat!! Espero que vagin evolucionant bé tots aquests campions! Sobre el tema de 1 o 2 jo també vaig venir una mica aquest dilema. Al final com que només vam obtenir 2 blastos vam decidir posar-ne 1 per tenir un altre intent si el primer no anava bé, però si n'haguéssim tingut més en aquest cas era la meva parella que volia posar-ne 2 i jo 1. Crec que sem faria una muntanya tenir bessonada, però això ja és una decisió molt personal.

blanketa: espero que anés bé la transfer! Trobo raro que et facin esperar tants dies, a mi també em van posar un embrió de dia 5 i la beta me la fan avui, just una setmana després.

Anna_86: quin super bon numero! 5 està super bé! enhorabona!! Jo també he fet la transfer amb medicació, com que tinc SOP casi que impossible tenir un cicle "normal"...

Uma31: molts ànims amb la beta! són uns dies durissims i eterns... però fins que no estigui feta no pots descartar res i no perdis l'esperança


EGO: avui a la tarda tinc la beta, però avui al matí no m'he pogut aguantar (soc massa impacient jaja) i m'he fet un pipitest i m'ha sortit positiu!! Quins nervis!! Espero que la beta ho acabi de confirmar... M'ha semblat raro que em dongués positiu un pipitest després de tan pocs dies de la transferència (just una setmana), pensava que si és positiu encara no es podia detectar a través de l'orina.



Molts ànims a totes!!
Melbourne
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. set. 16, 2020 5:11 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Melbourne » dl. maig 17, 2021 7:12 pm

@akasha, uoooo que bé! positiu a pipi test vol dir q és un positivàs! així que et felicitaré ja, q guaaai!

@uma31, no series la primera q té un pipi test totalment blanc i dsp la beta li surt positiva. intenta mantenir l'esperança fins q tinguis un veredicte real, així transmets bones vibres x si és allà enganxadet!

@ariro, q mona escrivint-nos a totes! segur q no t'has fet una llista en paper abans? xD tu com estàs??

@anna_86, q bé q ja t'hagi baixat la regla, podreu començar a posar fil a l'agulla! transfe diferida què és exactament? dius q suposes q serà en un mes, no serien 15 dies? jo crec q dec haver fet sempre el cicle natural. sempre he deixat passar una regla per SHO (síntrome d'hiperestimulació tot i haver aconseguit un miserable òvul cada cop), i a més em feien posar ovitrelle uns dies abans de la transfe igualment.

ego: els meus 3 embrionets segueixen endavant! encara no m'ho crec. avui m'han trucat del laboratori al matí (la transfer estava programada al migdia si decidíem fer-ho a dia 3) i m'han dit q els veien super bé i q esperéssim a dia 5 veient tots els antecedents i pq veuen bastant clar q hi arribaran. així q dilema resolt, tot i q ja havíem pactat amb la parella q ho faríem a dia 5. per tant, tots contents. si tot va bé i no hi ha cap gir inesperat ni veuen rastre de SHO, dimecres transfe...!
Emmins
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. ago. 12, 2020 11:09 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Emmins » dl. maig 17, 2021 7:51 pm

Hola noies!!

Primer de tot felicitats per tots aquests positius!! Quina canya n'hi ha una bona pila!!

Ulupika m'ha fet super il.lusió saber de tu! Que guai aquesta super panxolina ja!!! Espero que tot segueixi anant genial!

Després de mooolts mesos torno estar per aquí, tot i que us he anat seguint a totes! Tinc una mica d'embolic però m'aniré posant al dia, us ho prometo! Jeje

Vinc del grup del 2020! Us poso una mica al dia del meu camí, hem fet dues fivs (la primera a privat la segona a la SS) amb tres transfers negatives. La última va ser el dia de sant Jordi, així que el negatiu encara es recent. No hem estat gens contents amb la SS (com alguna ha dit personalitzen 0, et sents sol i poc acompanyat i no et guien gens). Encara ens queda un cicle però ens hem decidit tornar anar a la privada i aquesta setmana tenim la primera visita presencial a fivobradors (ja n'hem fet dues de telefòniques i en tenim super bones referències, i també he vist per aquí que la rakele i la blanketa han tingut super bona resultats!) Així que tornem a la càrrega amb una tercera dic i esperem que a la tercera vagi a la vençuda!!

Perdoneu que no personalitzi, m'aniré posant al dia! Molta força a totes, ànims a les betaespera, les ecoesperes i a les que heu de treure forces d'on sigui per seguir endavant! Ho aconseguirem!!

Abraçades boniques!! Bona setmana!
*On hi ha un somni hi ha un camí..*

• Buscant des del 2016
• Juny '20 --> 1a FIV 2 embrions
• Juliol '20--> trànsfer negativa
• Octubre '20 --> 2a FIV 3 embrions
• Desembre '20 --> trànsfer negativa
blanketa
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: ds. gen. 02, 2021 9:56 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: blanketa » dl. maig 17, 2021 9:39 pm

Hola!

46XX: Com esteu? Com es troba la teva dona? Ànims amb l’ecoespera!!

Melbourne: Veig que al final els porten tots a dia 5!! Molt bé! Espero que vagi molt bé la transfer!!

Anna_86: Ei! Molt bé 5 embrions!!

Ariro: Em preguntes si les analítiques me les fan a la clínica: sí, me les fan allà. Ànims amb aquesta espera per la transfer! Abans que te n’adonis ja la podràs fer!!

Uma31: Em sap greu que els tests no t’hagin donat positiu. A veure la beta de demà! Potser tens una sorpresa!

Akasha: Quina alegria aquest positiu!! Ja has fet la beta? Espero que ho hagi acabat de confirmar!!

Emmins: Que bé veure’t per aquí de nou! Nosaltres estem molt contents a Obradors. Us desitjo molta sort en aquest nou intent! Esperem que sigui el bo!!

Ego: Avui m’han fet control de progesterona i no ha sortit gaire bé (la tinc massa baixa)... M’han dit que me’n comenci a posar. La veritat que estic molt amoïnada perquè crec que això no és gaire bona senyal... Es fa molt dur tot això.

Abraçades a totes!!
akasha
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dc. gen. 27, 2021 10:20 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: akasha » dt. maig 18, 2021 6:44 am

Hola!!

Siii em van confirmar i beta positiva!! :D Ara eco d'aqui 10 dies per veure que s'hagi implantat on toca. Pas a pas...


Melbourne: uau que bé que tots segueixin endavan!! si t'han dit que arribaran a dia 5 és que els han vist molt bé! ja tens la transfer a tocar, espero que vagi molt bé!!

Emmins: molts ànims!! segur que aquesta serà la bona!

blanketa: ànims! segur que anirà bé! si t'han dit que et posis progesterona segur que és per equilibrar els nivells i millorar-ho
perquè acabi d'estar tot perfecte



Molts ànims a totes!!
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: ambjdejan » dt. maig 18, 2021 8:27 am

blanketa ha escrit:Hola!

Ego: Avui m’han fet control de progesterona i no ha sortit gaire bé (la tinc massa baixa)... M’han dit que me’n comenci a posar. La veritat que estic molt amoïnada perquè crec que això no és gaire bona senyal... Es fa molt dur tot això.

Abraçades a totes!!



Hola! passo per respondre la blanketa!
És un rotllo això de la progesterona baixa, però es soluciona pujant la dosi, no et preocupis! Jo també la tenia baixa el dia de la transfe, em sembla, o el dia de la beta i vaig acabar amb 1g (400-200-400) i una ampolleta de prolutex punxada cada dia fins la setmana 11... Portava un xute de progesterona important...
A més, vaig anar tenint petites pèrdues (vermelles, un pal, la veritat) des de la setmana 5 fins el dia de la eco de la setmana 12 i des de llavors res més. Ara estic gairebé de 16 i tot va bé.

Sobretot és important que te la posis respectant les hores i que miris de no fer esforços, descansar, menjar bé per no tenir restrenyiment, etc... jo notava que alguns dels dies que vaig tenir pèrdues potser me l'havia posat més tard del compte o ern dies que no havia anat prou bé al lavabo i aleshores si apretava, tenia pèrdues... Una paranoia ;) . Espero que la beta vagi molt bé i tot surti rodó!!
rakele
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 01, 2019 11:19 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: rakele » dt. maig 18, 2021 10:20 am

Bon dia!!!!

46XX: nena quina passada!!!! quina super notícia!!!
Akasha!! que bé!! quina ilu! ara a esperar la eco!!!
Laieta: doncs penso que millor així!! ara a tope amb el vostre super embrió!
Emmins! quina ilu tornar-te a veure per aqui i que bé que hagueu decidit anar a fivobradors!! segur que a la tercera va la vençuda!!
Blanketa: anima't, segur que amb dosis extres de progesterona ho soluciones!!
Melbourne!! que bé que aneu a dia 5!! millor!! així us transferiran un super embrió!! i millor un.. jo el tema bessons sempre m'ha fet bastant de pànic!!
Uma31: ostres bonica, molts ànims,.. ja ens diràs com surt la beta!! potser hi ha sorpreses!
Rider: estoy de acuerdo con lo que te dice Melbourne, se positiva y si se tienen que quedar contigo se quedarán..
Anna86: molts bons resultats!!
Elantris: molt bon número!! dncs pren't-ho amb calma .. jo després de la punció tb vaig anar amb compte, també m'havien dit això de que es podia girar l'ovari. Anava a caminar però per exemple no feia postures invertides de ioga. I el següent cicle va ser bastant estrany, vaig tardar bastant en ovular. Ara ja tens feta la part més complicada!!

Lila, Xantipa i Hellen, espero que tot segueixi super bé.
espero no deixar-me a ningú..

Ego: ahir ens van fer la eco!! vam veure l'embrionet i vam sentir el batec del cor!! vas ser molt, molt emocionant... ara sí que ja m'ho crec!!! ens va dir que estic de 6 setmanes + 6, o sigui que avui de 6+7. Em trobo super bé.. només m'agafa cansament al vespre, però la resta del dia estic molt bé. Avui crec que ja ens diran el sexe de l'embrió!! al haver fet dgp ja ho saben..
Estic encantada amb la clínica fivobradors.. realment és un equip molt humà i molt bo.. no podiem haver escollit millor clínica.
Dimarts que ve ja tenim visita amb el ginecòleg de la mútua que ens farà el seguiment, aqui a Vic.

una abraçada a totes!
Buscant des de 12/2017
Jo 38 i ell 44
4 IA per SS 09/2019 - 02/2020
1a FIV 06/2020 -> 7 madurs- 6 embr- 2 blastos :ufs:
Ell: COMET: fragm simple 44% doble 80%
2a FIV 2/2021 -> 15 òvuls madurs -> 12 embrions -> 6 blastos!!!
4 passen DGP i 2 es congelen sense analitzar
16/04 transfer 1 embrió! :love:- BETA POSITIVA!
CP23
Entrades: 3
Membre des de: dt. maig 18, 2021 12:00 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: CP23 » dt. maig 18, 2021 12:16 pm

Hola,

Fa mesos que us segueixo i us llegeixo, però fins ara no m'havia animat a escriure.
Ànims a totes les lluitadores i gràcies pel suport que doneu a tots els que us llegim.

CP
Melbourne
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. set. 16, 2020 5:11 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Melbourne » dj. maig 20, 2021 4:38 am

Entro breument per confirmar-vos que hem fet transfer d'un embrió. Em van trucar x posposar l'hora pq els 3 embrions q teníem van començar a desenvolupar-se més lentament de dia 4 a 5... Em van dir q no havien parat, xo q no era el ritme esperat... Sigui com sigui, un ja és dins en fresc, així q alea jacta est. Els altres dos decidiran si els congelen si arriben a la divisió de blasto esperada.
Xantipa2
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dv. ago. 07, 2020 10:03 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Xantipa2 » dj. maig 20, 2021 7:00 pm

Hola boniques!!

Entro un momentet a saludar-vos, dir-vos que de moment està tot bé (i què segueixi), estic de 4 mesos ja, fins els 3 se'm va fer moooolt lent, dels 3 als 4 super ràpid.
Em trobo bastant millor, tot i que estic amb el cariban a tope, pero deu ni do quin descans. Els primers mesos horribles, em vaig aprimar 3kg, però ja els he recuperat, com a sortit la panxa de cop.
Com esteu les demés panxulines?? Totes bé?? Us trobeu millor?
La setmana passada ja ens van dir el sexe del cigronet, què a resultat ser llentieta :cnena: Estem molts contents, la veritat ens què ens feia molta il·lusió una llentieta perquè ja tenim un cigronet.

Veig que segueixent en augment els postius!! Me'n alegro moltissim per totes vosaltres.
Nosaltres a casa vam esperar al 2021 per fer el tractament perquè el 2020 no ens donava gens d'energia positiva, només ens va servir per posar a lloc el cos i pujat les vitamines, el 2021 faria la resta i no ens vam equivocar.

Les que estigueu en procés molts i molts ànims!! Cada dia que passa es un dia que esteu mes a prop.

Moltes abraçades per totes i us envio molta energia positiva.
Sento no personalitzar perquè ara fa molts dies que no entrava i he llegit per sobre i m'és molt complicat una per una.

Cuideu-vos molt, feu moltes proves i que tingueu molt de feeling amb les cliniques o mes aviat amb el gine, que es molt important.
:-()-) :-()-)
bicheta23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dg. abr. 12, 2020 9:42 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: bicheta23 » dv. maig 21, 2021 2:59 pm

Hola a todas!!! Antetodo muchas felicidades por todos los positivos!!! Y muchos animos,a las que estais en proceso y betaespera!
Yo con 38 años empece autoestimulacon con menopur y gonal el 13 de mayo y finalmente solo 4 ovulos han crecido lo suficiente.
Alguien con pocos ovulos y que haya conseguido quedarse? Si fecundan dicen que me los pondran a dia 3.
Estamos en el clinic de barcelona.
Estoy un poco de bajon!!! Muchas gracias, mucho animo guerreras!! :ok:
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: 46XX » dv. maig 21, 2021 4:02 pm

Bicheta23, yo entré a quirófano sabiendo que tenía 6 foliculos en total pero solo dos de tamaño grande. Pudieron sacarme 3 al final, pero uno era inmaduro, y de los otros 2, solo llegó a fecundar uno. Llevamos el embrión a día 3 y lo congelamos. Lo descongelaron el día antes de la transfer y 11 días después, beta positiva.
Cuando te dicen que solo necesitas uno bueno para tener embarazo, es porque es verdad, así que, mucho ánimo!
bicheta23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dg. abr. 12, 2020 9:42 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: bicheta23 » dv. maig 21, 2021 8:13 pm

46XX ha escrit:Bicheta23, yo entré a quirófano sabiendo que tenía 6 foliculos en total pero solo dos de tamaño grande. Pudieron sacarme 3 al final, pero uno era inmaduro, y de los otros 2, solo llegó a fecundar uno. Llevamos el embrión a día 3 y lo congelamos. Lo descongelaron el día antes de la transfer y 11 días después, beta positiva.
Cuando te dicen que solo necesitas uno bueno para tener embarazo, es porque es verdad, así que, mucho ánimo!


HOla 46XX, Me animas mucho!! Muchas gracias!! De verdad, me he quedado un poco de bajon!
Ya llevo 5 años intentando, y siento que el tiempo ya va en contra! Muchas felicidades por tu barriguita! Cuidate mucho!
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: 46XX » dv. maig 21, 2021 8:45 pm

Bicheta23, gracias pero la barriga no la llevo yo, jajajaj, la lleva mi mujer, hicimos un ropa, o fiv compartida, yo la donante y ella la gestante.
Por si te sirve para animarte un poco más... yo tengo 36 años y antimulleriana de 0,40. Mi mujer tiene 38 años y endometriosis. Hay que aclarar que estamos en ecoespera, es decir, la beta ha sido positiva pero no sabemos si realmente hay embarazo... pero bueno, obviamente nunca hemos intentado embarazo de manera natural, ni IA, y es nuestra primera fiv. Pero de momento hemos ido pasando todas las pantallas del videojuego, nos queda la última, a ver...
Rider
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dc. set. 09, 2020 3:11 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Rider » dg. maig 23, 2021 10:03 am

Melbourne ha escrit:Entro breument per confirmar-vos que hem fet transfer d'un embrió. Em van trucar x posposar l'hora pq els 3 embrions q teníem van començar a desenvolupar-se més lentament de dia 4 a 5... Em van dir q no havien parat, xo q no era el ritme esperat... Sigui com sigui, un ja és dins en fresc, així q alea jacta est. Els altres dos decidiran si els congelen si arriben a la divisió de blasto esperada.

Molta sort Melbourne !!!!
Ja veuràs que aviat tens el positiu :cnen: :cnen: :ok:

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::