Compartir procés d'ovodonacio

Tractaments, clíniques, medicaments..
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: Compartir procés d'ovodonacio

EntradaAutor: ambjdejan » dc. març 10, 2021 10:59 am

Hola DavidiAnna,
com estàs? com ha anat? ja teniu resultats de la beta?
una abraçada
DavidiAnna
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: ds. nov. 28, 2015 11:06 pm

Re: Compartir procés d'ovodonacio

EntradaAutor: DavidiAnna » dc. març 10, 2021 11:01 pm

Negatiu :ufs:
Estic trista enfadada decepcionada i amb ganes d'acabar el procés ja sigui amb un positiu o un negatiu. Aquesta incertesa em desespera.
I tu? Has fet la primera eco ja?
I la resta com aneu?
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: Compartir procés d'ovodonacio

EntradaAutor: ambjdejan » dj. març 11, 2021 8:28 am

ostres! quina p.. me!!!
em sap molt de greu!! i què us han dit? vosaltres teniu un fill més gran? quina merda més gran.

Doncs jo estic esperant la eco de dimarts que ve. Però aquest cap de setmana vaig estar amb molts còlics per gastroenteritis i dimarts vaig tenir pèrdues i avui també. dimarts vermelles i avui roses. Dimarts em van fer una eco i em van veure el que es podia veure, tenint en compte les setmanes (sac, vesícula i semblava que embrió) però fins que no passi el primer trimestre... Quan arribes a la ovodonació vens d'un camí tan difícil que tenir negatius o problemes encara se't fa més dur...

T'entenc perfectament, jo també estic angoixada i emprenyada, espero que surti bé perquè no sé si aguantaria un altre primer trimestre... perquè és tan difícil?? Cap dels meus embarassos anteriors no havia tingut ni mitja pèrdua, i ara ja fa dos dies. Sé que és normal i que són rosadetes i no abundants, però... quina merda.

Què fareu? Cap on tirareu? Us queda algun embrió?

T'envio una abraçada molt forta
Forta-però-Cansada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

Re: Compartir procés d'ovodonacio

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » dj. març 11, 2021 9:50 am

Bon dia :--/)

DavidiAnna em sap molt greu llegir aquest negatiu. No recordo a quina clínica estaves ni si et queda algun embrió... us han dit el perquè pot ser? O si et poden fer alguna prova més? Vau fer dgp i/o fèrtil chip?

Ambjdejan ho has consultat? Diuen que si no són sagnats abundants no t'has de preocupar però clar és molt fàcil dir-ho... Agafaràs la baixa al final?

Com bé dius és molt dur i despesperant arribar a ovo i després seguir tenint problemes, no és just! Jo pateixo també per quan em toqui transfe tenir un altra fallo d'implantació o avortament.. son tants calers i tant desgast físic i psicològic ...

Us envio a les dues una abraçada molt forta! Us vaig llegint.
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: Compartir procés d'ovodonacio

EntradaAutor: ambjdejan » dj. març 11, 2021 10:09 am

He enviat una econsulta i crec que sí que agafaré la baixa.
Em van dir que si no anava a més, no em preocupés, i aquí estic, dient-me a mi mateixa que tot està bé... És veritat que avui mon fill ha estat mogudet a la nit, però no ho sé...
i tinc molèsties a la panxa, però com que també pot ser digestiu...

de moment espero que em truquin del cap, però estic al sofà i manteta :)
DavidiAnna
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: ds. nov. 28, 2015 11:06 pm

Re: Compartir procés d'ovodonacio

EntradaAutor: DavidiAnna » dj. març 25, 2021 11:42 pm

Hola noies com esteu?
Jo avui he anat a la clínica i m'han proposat fer una histeroscopia. La setmana que ve m'explicaràs com va la medicació que he de prendre i a veure que tal va.
Vosaltres que tal? Amjdejan com et trobes? Al final de baixa?
Petons per totes
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: Compartir procés d'ovodonacio

EntradaAutor: ambjdejan » dv. març 26, 2021 7:43 am

Ei, hola!

La histeroscopia és per si hi ha alguna cosa a l'úter que impedeixi la implantació? A veure si troben alguna explicació...

Jo bé, al final no vaig agafar la baixa i vaig fent. Ahir vaig parlar amb la Dra de la feina i li vaig explicar que em costava concentrar-me i em va dir que si el jefe no em deia res, anés fent el que pogués però que si m'exigien per sobre del que jo em veia capaç, que demanés la baixa
El problema és que demanar la baixa has de donar explicacions (no hi estàs obligat, però els companys et pregunten pq es preocupen) o sigui que de moment trampejant

Ja no he tingut més pèrdues ni res, però hi ha dies que baixen els símptomes i li dones voltes a tot... de fet l'altre dia estava molt tallada i em vaig posar un doppler que tinc a casa, de quan estava embarassada del primer. No se sent res, però en pantalla en principi si que es veia el cor a 142 (és una pantalleta i només diu 142).

en fi, diumenge ja faig les 8 setmanes i de seguida és setmana santa i a veure si arribem a la 12... em costa tant projectar... No em veig ni amb la roba de maternitat ni res (pantalons bàsicament)
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: Compartir procés d'ovodonacio

EntradaAutor: myca » dt. maig 04, 2021 10:24 pm

hola noies, perdoneu no personalitzi, no he seguit el fil...
hem començat procés d'ovo i em proposen fer el test endomeTRIO ( test era, alice i emma) . Em diuen que no m'entra per mútua, però si és una histeroscòpia si que entra, no? costa 1165€ a la dexeus, quin pastón!!
si miren la finestra d'implantació, amb un dia d'anarhi n'hi ha prou? o fan seguiments diaris...
no vaig pensar a demanarho i logisticament seria un follón...
Molts ànims a totes sigui quin sigui el moment que estigueu!
DavidiAnna
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: ds. nov. 28, 2015 11:06 pm

Re: Compartir procés d'ovodonacio

EntradaAutor: DavidiAnna » dg. maig 09, 2021 7:57 am

Hola Myca
Doncs jo no et puc ajudar massa perquè ho vam fer a la mateixa clínica. Una histeroscopia ens va costar 400€. Test era i Alice no se com funcionen... Pel que fa a la histe et fan la intervenció i si et veuen alguna cosa que no es correcta t'ho proven d'arreglar i tornes cap a casa tranquil·lament.
Amjdejan com vas?
DavidiAnna
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: ds. nov. 28, 2015 11:06 pm

Re: Compartir procés d'ovodonacio

EntradaAutor: DavidiAnna » dg. maig 09, 2021 8:03 am

Perdó volia aprofitar el post i se m'ha a oblidat.
Les que heu tingut fallades d'implantació fent Ovo (o sigui que els ovuls no són vostres i espermatozoides si) quines proves us heu fet? Com ha anat?
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: Compartir procés d'ovodonacio

EntradaAutor: ambjdejan » dj. maig 13, 2021 10:12 am

Hola!
No et puc ajudar, gaire, DavidiAnna, pq no ens ha passat... Com va anar la histeroscòpia? En quin punt esteu?

Myca tampoc no et puc ajudar perquè no m'he fet cap d'aquestes proves... Jo no tenia problemes d'implantació, sinó problemes cromosòmics derivats de l'edat i per això vam anar directes a ovo, sense fer massa proves... Perquè t'ho recomanen? tens problemes d'implantació?

Jo vaig fent, ara ja estic de 15 setmanes i començo a portar-ho una mica millor, tan física com mentalment. El primer trimestre va ser horrible, fins la setmana 13-14, amb pèrdues fins el dia de la eco de les 12 setmanes. A més súper ratllada pq em deien si tens relacions pot ser q tinguis pèrdues... i no hem tingut relacions des d'abans de la transfe...

Vaig fent teràpia amb una psicòloga perinatal perquè tinc molta ansietat. L'altre dia li deia: em sento com si portés una bomba a dins i estigués a punt d'explotar. No em vull moure per si explota (imagina't tenir relacions!), no vull que em toquin, ni el meu fill, ni el meu home ni ningú... No se'n parla gaire, de la salut mental de les dones embarassades... per sort vaig fent teràpia i més o menys me'n vaig sortint...

Una abraçada!!
DavidiAnna
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: ds. nov. 28, 2015 11:06 pm

Re: Compartir procés d'ovodonacio

EntradaAutor: DavidiAnna » dj. maig 20, 2021 10:28 pm

Bones
Amjdejan ànims que ja tens el primer trimestre superat!
La histeroscopia va anar bé. Una mica de molèstia però va servir per veure que està tot bé. Va ser bonic perquè em vaig veure el meu propi uter. Em van fer una mini intervenció perquè el tenia una mica subsepte i van treure'm una adherència petitona també.
Em van receptar un probiotic que anirà bé per la flora vaginal i aquest cop també heparina.
Ara a esperar la regla i després ja transfer, cap a principis de juny.
I la resta de buscadores com us va?
Valeria0805
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dl. gen. 11, 2021 12:27 pm

Re: Compartir procés d'ovodonacio

EntradaAutor: Valeria0805 » dv. maig 21, 2021 10:33 pm

Hola chicas!! Hace un tiempo escribí en otro foro pero os explico un poquito mi situación.
Tengo una niña de 7 años de forma natural. Hace dos años quisimos ir a por el/la hermanit@ pero desde entonces he tenido 1 bioquímico y dos abortos que biopsiaron y no venían bien cromosomicamente.

En Diciembre me puse manos a la obra y me propuse hacerme todas las pruebas posibles antes de empezar un tratamiento ya que por el tema económico puedo intentarlo 1 sola vez.

A parte de las analíticas normales me he hecho trombofilias y natural killers. Algún factor de la trombofilia ha salido alterado así que no me libro de la heparina cuando empiece.

La TSH hace un tiempo la tenía a 3,7 pero cambiando la alimentación la he bajado a 1,5.

También hice histeroscopia e histerisalpingografia. Todo bien.

Mi marido tiene hecho el fish que está bien pero tiene la fragmentación de la cadena doble muy alterada. Ya ha hecho los 3 meses de tratamiento con antioxidantes y cúrcuma. Aún así haremos el Fertil Chip.

Yo soy KIR BB y HLAC C1C1 y mi marido es HLAC C1C2. Según el gine, con este resultado, no es necesario hacer la prueba a la donante.

En todas las clinicas que he visitado, que han sido muchas, me animaban a hacer fiv primero pero creo que la ovodonación, aunque no es seguro, tiene más probabilidades. Yo quiero ser madre otra vez y la genética no es lo mas importante.

Me ayuda mucho leeros y espero encontrar muchos positivos prontito.

Nosostros nos hemos decicido por Ovoclinic. Tienen un programa de garantía de blastos. Hemos elegido el que garantizan 3 blastos. Haremos DGP. Espero que con esto y el Fertil tengamos más posibilidades.

A mi marido le han hecho el test Heres y cuando tengamos los resultados tengo que ir a la clínica a hacerme el Ovomatch, que es un programa que tienen para comparar mis rasgos con los de las posibles donantes.

Vaya tostón os he pegado... Perdonad jejeje.

Ambdjan muchas felicidades por el embarazo!

Os mando un abrazo a todas y mucho ánimo!!
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: Compartir procés d'ovodonacio

EntradaAutor: myca » ds. maig 22, 2021 7:21 am

hola noies, Ambjdejan, moltes felicitats per l'embaràs, segur que ja et comences a trobar millor.
DavidiAnna, m'alegro que la histeroscòpia anés bè i ja et receptessin coses per millorar la flora i intervenció inclosa, almenys tens la sensació de fer passos endavant! la pròxima serà la bona.
Valeria0805, si ja heu mirat tantes coses i tenint ja un fill, segur que ho aconseguiu ràpid!

Ego: ahir histeroscòpia, i test endomeTRIO sensació de presa pèl i de diners, (1165€)
no hem van dir si la finestra de implantació era correcta ni res, només qe l'endometri es veu poliploide, però això ja ho saben amb una simple histeroscòpia qe costa 150€! espero que un cop tinguin resultats serveixin per alguna cosa, ja que porto tres histeroscòpies i m'estàn dient que he de fer una quarta? el meu problema és d'implantació, i traient 2 minipòlips tampoc va haverhi embaràs... se'm fa molt dur tornar a entrar en aquest bucle, m'han proposat 2 mesos anticonceptives i tornar a fer histero... pensava que anant a ovo seria tot molt més senzill, però ja veig que no.
a sobre en l'analitica general vitamina D baixa, i la dra em diu que tot correcte...
Valeria0805
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dl. gen. 11, 2021 12:27 pm

Re: Compartir procés d'ovodonacio

EntradaAutor: Valeria0805 » ds. maig 22, 2021 8:29 am

Bon dia Myca!
Gracias por los ánimos jejeje.
He leído que los resultados del endomeTRIO están en unos 20 días. Espero que pasen pronto y te sean de ayuda.

No se en cuanto estás de vitamina D. Yo la tenía muy baja y con una ampolla de Idroferol cada 15 días durante 8 semanas (4 ampollas en total) he podido subir a 30. Yo lo consultaría con Dra a ver si le parece bien que tomes suplemento.

No entiendo el porqué de tantas histeros....quizás sea porque quieren asegurarse de que esté todo ok antes de la siguiente transfer no? Te han explicado el motivo?

Un abrazo!
Paulaperinatal
Entrades: 1
Membre des de: dv. abr. 28, 2023 9:24 am

Re: Compartir procés d'ovodonacio

EntradaAutor: Paulaperinatal » dv. abr. 28, 2023 9:49 am

Jo tampoc ho he demanat encara, però t'entenc perfectament. A mi m'ajudo molt, en tot el procés, aquesta noia: https://psicologiaegs.com/tratamientos/perinatal/

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 20 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::