FIV 2021

Tractaments, clíniques, medicaments..
bicheta23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dg. abr. 12, 2020 9:42 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: bicheta23 » dg. juny 20, 2021 5:05 pm

Gretta ha escrit:Noies jo també tinc un dilema amb el tema vacuna. Hi ha poca informació i la que hi ha és diferent a cada lloc. Jo vull fer la transfer d’aquí 1 o 2 mesos però no vull estar condicionada per la vacuna, que prou difícil ja es tot com per posar una cosa mes sobre la taula. Jo havia pensat no vacunar-me de moment i si el quedo embarassada ja veurem. Es el meu últim intent i vull fer-lo tranquila i sense pressió de res.. però no se, tinc molts dubtes

Per cert, fa molt temps que no escric però us vaig llegint. El meu últim negatiu em va deixar molt tocada i estic agafant forces per tornar-ho a intentar. Eucalipto enhorabona, em va fer molta ilusio llegir el teu positiu! I 46XX quin greu el que us ha passat, us envio molts ànims, aquest camí es difícil però jo soc de les que penso que es una oportunitat per aprendre coses a la vida. Personalment aquest procés m’ha canviat molt i, tot i que es dur, penso que es un regal que el meu fill m’està fent per recolocar la meva vida.

Disculpeu que no Personalitzi mes, des del mòbil es complicat…



Hola Gretta!! Ja el que ens faltava!!! Jo tambe tenia la transfer del meu unic embrio al juliol, tambe en principi no pensava vacunar.me ara, ho faria mes endavant di em quedo embarassada, pero de cop em venen els dubtes.
A mi el que em fa por es que si em vacunu abans puguir generar una resposta inmune y rebutgi l embrio.
No se, que complicat!
Anims!!! Y molta sort!
Aicha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Aicha » dg. juny 20, 2021 9:43 pm

bicheta23 ha escrit:
eucalipto ha escrit:Hola bicheta23, ahora estoy de 6 semanas y por eso estoy averiguando por todos lados que hacer. Como tú dices no se ponen de acuerdo. También era mi último embrión. Asi que suerte!!
La Pfizer la aplican con 3 semanas de diferencia, tal vez conviene dártelas y esperar a la transfer y no darte la vacuna y embarazada qué hay más incertidumbre con eso.
Saludos! :--/)


Muchas felicidades eucalipto!!! Yo si me decido tambien me decanto por Pfizer, pero a veces no puedes,escoger, creo que intentare averiguar primero que vacuna me pondrian por que si me dicen janssen o astrazeneca ya ni me lo plantearia.
Que odisea todo!!! Si sale todo bien valdra la pena! Un abrazo!!! Cuidate!!



Hola!
Cuando pides cita te sale que vacuna te vana inocular, yo me vacuno con Pfizer el miércoles y haremos estimulación en agosto porque en julio tengo histeroscopia, Alice y Emma. A mi personalmente me da mucha tranquilidad poder vacunarme antes, mejof que durante. Han cambiado los protocolos por el número de embarazadas que han acabado en uci por covid en los últimos meses. La Sociedad Española de Ginecologia y Obstetricia no contraindica la vacunación en mujeres que planifiquen embarazo siempre y cuando sea con vacunas sin virus vivo (Pfizer o Moderna).
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
bicheta23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dg. abr. 12, 2020 9:42 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: bicheta23 » dl. juny 21, 2021 1:48 pm

46XX ha escrit:Doncs fins aqui hem arribat noies, s’ha parat del tot. Hem triat fer legrat, ja que la gine ens ha dit que ha passat per un avort amb pastilles i que fisicament et trobes molt malament i mentalment veure-ho quan ho treus és dur, que el legrat té més risc però bueno…

Demà intentarem parlar emb la nostra gine del cirh a veure quines opcions ens dona per tornar a començar.

Ara toca descansar perquè mentalment estem esgotades. Gràcies a totes i ànims!!!


Que tal guapes!!! Ja he llegit que ja li han fet el legrat a la teva dona i que ha ant molt be.
Buenu ara agaudir del caloreti recarregar energies!
Jo al final no he pogut fer transfer per que l endometri estava p
bicheta23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dg. abr. 12, 2020 9:42 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: bicheta23 » dl. juny 21, 2021 1:59 pm

46XX ha escrit:Doncs fins aqui hem arribat noies, s’ha parat del tot. Hem triat fer legrat, ja que la gine ens ha dit que ha passat per un avort amb pastilles i que fisicament et trobes molt malament i mentalment veure-ho quan ho treus és dur, que el legrat té més risc però bueno…

Demà intentarem parlar emb la nostra gine del cirh a veure quines opcions ens dona per tornar a començar.

Ara toca descansar perquè mentalment estem esgotades. Gràcies a totes i ànims!!!


Hola guapes! Ja he vist que li han fet el legrat i que ha anat molt be.
Ara a gaudir del caloret i recarregar energies!
Jo no he fet transfer per que l endometri estaba prim.
El cicle vinent farem parxes d estradiol.
Buenu a descansar un mes.
Molts anims i cuide-vos molt!!
bicheta23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dg. abr. 12, 2020 9:42 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: bicheta23 » dl. juny 21, 2021 1:59 pm

46XX ha escrit:Doncs fins aqui hem arribat noies, s’ha parat del tot. Hem triat fer legrat, ja que la gine ens ha dit que ha passat per un avort amb pastilles i que fisicament et trobes molt malament i mentalment veure-ho quan ho treus és dur, que el legrat té més risc però bueno…

Demà intentarem parlar emb la nostra gine del cirh a veure quines opcions ens dona per tornar a començar.

Ara toca descansar perquè mentalment estem esgotades. Gràcies a totes i ànims!!!


Hola guapes! Ja he vist que li han fet el legrat i que ha anat molt be.
Ara a gaudir del caloret i recarregar energies!
Jo no he fet transfer per que l endometri estaba prim.
El cicle vinent farem parxes d estradiol.
Buenu a descansar un mes.
Molts anims i cuide-vos molt!!
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: 46XX » dl. juny 21, 2021 2:45 pm

bicheta23 ha escrit:
46XX ha escrit:Doncs fins aqui hem arribat noies, s’ha parat del tot. Hem triat fer legrat, ja que la gine ens ha dit que ha passat per un avort amb pastilles i que fisicament et trobes molt malament i mentalment veure-ho quan ho treus és dur, que el legrat té més risc però bueno…

Demà intentarem parlar emb la nostra gine del cirh a veure quines opcions ens dona per tornar a començar.

Ara toca descansar perquè mentalment estem esgotades. Gràcies a totes i ànims!!!


Hola guapes! Ja he vist que li han fet el legrat i que ha anat molt be.
Ara a gaudir del caloret i recarregar energies!
Jo no he fet transfer per que l endometri estaba prim.
El cicle vinent farem parxes d estradiol.
Buenu a descansar un mes.
Molts anims i cuide-vos molt!!




Siii! Ha anat súper b! Estem molt contentes en aquest sentit. Ara hem decidit fer un canvi de plans, alguna cosa bona ha de tenir ser dues, i si, toca desconectar, tb perquè fins que no es recuperi del legrat, poca cosa podem adelantar, temps al temps, no tenim presa.

Llavors juliol serà el vostre mes! Millor tenir-ho tot el més prefecte possible per tenir el menys percentatge d’error possible. Ja saps que al final això és una loteria.

Ànims a totes :)
Hellen78
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dj. jul. 09, 2020 5:44 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Hellen78 » dl. juny 21, 2021 4:43 pm

Hola de nou noies, després d'una petit parón! :--/)

Entro per explicar-vos que finalment el nostre cigronet serà nen i que ja estem de 17 setmanes. De moment tot va molt bé. Fa 3 setmanes que no vomito, encara tinc algunes nausees depenent del dia però ja he tornat a ser persona >.-<: Ara ha aparegut la famosa acidesa, però res a veure jajaja.

I ja tinc panxeta i porto pantalons curts pre-mamà, avui d'estrena >.-<: La data probable de part és el 28 de Novembre.

Seguiré passant pel forum per veure com us va i llegir les vostres històries amb final feliç, que segur que totes ho seran :ok: Però ara estaré més activa al de Mares i Pares de Novembre que és el que em toca. És hora de deixar pas a les noves mamis que comencen el procés.

Us desitjo a totes i a tots molta sort, ànims, força en aquest camí i segur que ho aconseguireu!

Una abraçada forta i si em necessiteu feu-me un privat!

MUACCCC

Elena
blanketa
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: ds. gen. 02, 2021 9:56 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: blanketa » dl. juny 21, 2021 5:20 pm

Hola noies!!

He estat uns dies desconnectada intentant refer-me del negatiu.

Volia enviar una abraçada molt i molt forta a la 46XX i la seva dona! M'ha sabut molt de greu!! Espero que trobeu el camí per poder tornar-ho a provar! Molts petoons!!

Hellen78: Que bé llegir que tot va bé i que et trobes millor! Quina il·lusió poder estrenar roba pre-mamà!! Disfruta-ho a tope!!

Eucalipto: ¡Muchísimas felicidades por tu positivo! Me alegro muchísimo.

El tema que comenteu de la vacuna, jo també estic una mica indecisa, però com que ara estem fent descans del procés, segurament me la posaré de seguida que pugui. A la clínica em van dir que m'hauré d'esperar fins a 15 dies després de la segona dosi per poder fer transfer, o sigui que segurament l'haurem de fer més tard del que teníem previst, però em sembla que val la pena perquè així ja no hi hauré de pensar més. Pel que fa al tipus de vacuna, em van dir que qualsevol va bé (a mi em feia por pel tema de les trombosis amb tot el que em vaig prendre per la punció).

Perdoneu que no personalitzi més! Us he anat llegint!

Abraçades!!
bicheta23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dg. abr. 12, 2020 9:42 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: bicheta23 » dl. juny 21, 2021 6:05 pm

Hellen78 ha escrit:Hola de nou noies, després d'una petit parón! :--/)

Entro per explicar-vos que finalment el nostre cigronet serà nen i que ja estem de 17 setmanes. De moment tot va molt bé. Fa 3 setmanes que no vomito, encara tinc algunes nausees depenent del dia però ja he tornat a ser persona >.-<: Ara ha aparegut la famosa acidesa, però res a veure jajaja.

I ja tinc panxeta i porto pantalons curts pre-mamà, avui d'estrena >.-<: La data probable de part és el 28 de Novembre.

Seguiré passant pel forum per veure com us va i llegir les vostres històries amb final feliç, que segur que totes ho seran :ok: Però ara estaré més activa al de Mares i Pares de Novembre que és el que em toca. És hora de deixar pas a les noves mamis que comencen el procés.

Us desitjo a totes i a tots molta sort, ànims, força en aquest camí i segur que ho aconseguireu!

Una abraçada forta i si em necessiteu feu-me un privat!

MUACCCC

Elena


Ohhh!!! Un nene!!! Ja veus!!! 17 ja!!!! Aixo ja va viento en popa!!! Jo, si l endometri ja no fa de les seves tindre transfer del meu unic embrionet! Moltissimes felicitats!! Cuida aquesta panxeta!!! :ok:
Anna_86
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dt. març 16, 2021 2:17 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Anna_86 » dt. juny 22, 2021 1:35 pm

Hola noies!!!

Felicitats a totes les que aneu avançant en el procès i a les que troben dificultats, molt, molts ànims i abraçades!!

Avui he fet primer control per la transfe i ho he passat fatal i estic angoixada. A les 9 tenia eco amb enfermera, comença i ja fa allò típic de quan alguna cosa no va bé: silenci, llavors em diu que l’endometri de forma és de manual, trilaminar, però de gruixut doncs q no ho està gaire (4,7 mm) i em diu que segurament no em podràn fer la tranfe, que clar que no em poden donar estrogens tant temps…

Aquí el meu cap pensa: 1. Ets enfermera, amb tots els respectes, us adoro fortament però bueno, calma. 2. Estrogens no podeu donar tant temps???? Que jo sapiga es donen fins la prova d’embaras. 3. Porto 9 dies amb estrogens, crec q queda marge…tenint en compte que amb l’estimulació el dia 4.5 em feia 4mm i el 6.5, 7mm i el 8.5 10mm és a dir creixament guai.

Total que passo amb el doctor i em diu que tot bé…jo histèrica perduda per la contundencia de l’enfermera i el doctor dient-me que ja creixerà, que segueixi amb estrogens i dijous comenci amb progesterona…tot i així ja el següent és covid i analític, no em miraran endometri fins transfe…

Nose noies és el primer cop que estic com xof i se que és una tonteria… en realitat tot esta anant moltbe però et poses a pensar… i m’angoixo perquè economicament ja no podem més… espero que vagi bé. La transfe és el 29…

Petons
Lna
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dj. maig 14, 2015 7:53 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Lna » dj. juny 24, 2021 8:39 pm

Hola noies,

Estic en el meu segon cicle, però veig que des de l'altre han canviat moltes coses. Ara per exemple, es mesura la progesterona i fa uns anys no... Vaig tenir la punció dimecres 23 i tinc la transfer dilluns 28. Demà em trucaran a veure si han fecundat algun del 7 ovocits.

La pregunta és: si només m'han fet una analítica per la progesterona, com saben que els nivells són adequants pel dia de la transfer? Com està sent la vostra experiència?

Un abraçada i sort a totes!!
1a FIV-ICSI
16/6/16 Punció 9 folis, 6 madurs, 3 fecunden
20/6/16 Transf 2 embrions, Beta -
26/8/16 Transf frigoembrió, Beta +
08/5/17 Neix la nostra reina
2a FIV-ICSI
23/06/21 Punció 7 folis madurs, 3 blastos
28/06/21 Transf 1 embrió. Beta +, bioquímic
27/08/21 Transfer 1 frigoembrió, Beta +
17/05/22 Neix la germaneta
blanketa
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: ds. gen. 02, 2021 9:56 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: blanketa » dv. juny 25, 2021 7:56 pm

Hola!

Anna_86: Com va? Has fet més visites de control? Espero que tinguis l'endometri a punt! Pel que comentes, crec que pots estar tranquil·la si el doctor et diu que tot va bé. Pel que sé, el mínim són 6 mm i ja gairebé els tenies el dia que vas escriure... A mi la doctora em va dir que amb estrògens creix més a poc a poc, així que ja deu ser això. Ja ens explicaràs!

Lna: Hola! Això que preguntes de la progesterona, jo vaig fer cicle natural i me la miraven cada dia que hi anava (una mica tortura) i el dia abans de la transferència. Crec que lo important és que te la mirin el dia abans. De totes maneres, a mi me la van controlar moltíssim i no va anar bé, així que no sé què dir-te... Em van fer analítica al cap de 4 dies d'haver fet la transfer i havia baixat, cosa que indica que no hi ha hagut implantació. Bé, t'ho explico per si et pot servir la meva experiència. En el meu cas no em donaven suplements de progesterona, potser a tu sí que te'n donen i per això no te la controlen tant...

Abraçades a totes!! Espero que estigueu bé! :--/)
Rachel_endo
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: ds. abr. 10, 2021 10:03 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Rachel_endo » dl. juny 28, 2021 1:53 pm

Hola chicas,

Tema progesterona...
A alguna le ha pasado tener baja (5,6 ) tras 2,5 dias de ovulos y que le pauten pinchazo cada 24h subcutaneo de progesterona y se le haya solucionado?
No me van a hacer mas analitica antes del miercoles que tengo transferencia y estoy con llorera a tope.

Si Alguien puede ayudarme...
Gracias!!
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: ambjdejan » dl. juny 28, 2021 2:29 pm

Jo!
No sé a quant la tenia, però l'endemà de la transfe em van trucar i em van dir 1000mg de progesterona en òvuls (400/200/400) més Prolutex 1 ampolla cada 24 hores fins setmana 11.
I aquí estic, de 21 setmanes.
Tranquil·la, la progesterona puja de seguida amb les injeccions. Són un rotllo, això sí.

Ànims!!! :*
Rachel_endo
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: ds. abr. 10, 2021 10:03 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Rachel_endo » dl. juny 28, 2021 2:42 pm

Jo, de verdad, mil gracias por contestar, me quedo más tranquila.

Ojalá tenga la misma "suerte " que tú :love:

Esta noche empiezo los pinchazos!

Mil gracias de nuevo
Un besote :love: :love: :***:
Anna_86
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dt. març 16, 2021 2:17 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Anna_86 » dl. juny 28, 2021 7:18 pm

Hola noies,

Al final avui he demanat q em miressin l’endometri i estava a 9mm i trilaminar així que perfecte.

Gràcies
blanketa
!!!

Demà transfe i beta el 8!!!!! Ueeeeeee
Nova81
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dv. maig 21, 2021 2:46 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Nova81 » dj. jul. 01, 2021 1:07 pm

Bona nit!
Us he conegut no fa massa i em vau ajudar molt amb les vostres aportacions i comentaris, així que us vinc a explicar que acabo de punxar-me per primera vegada.
Avui he començat amb Gonal 225 i Menopur 75.
Ostres, he estat uns minuts amb l'agulla prop de la pell i pensava que no seria capaç... per si pot ajudar a algú, si comences amb el Gonal que és pluma i l'agulla és moooolt fineta, suau, no cal entrar de cop (he arribat a pensar que no seria capaç d'introduir-la, he contat a 3 mentalment moltes vegades i he hagut de fer kitkat), doncs poc a poc un cop troba la pell llisca sola endins i ni ho notes, així que respira i ni te n'adones, ai el caparró... la Menopur m'ha costat una mica més, penso que demà m'acostaré a la farmàcia per veure si tenen una agulla més fineta, però ja estava animada per haver pogut amb la pluma i cap dins.
Si us he de ser sincera, no m'havia plantejat massa si podria o no, però m'ha sobtat veure'm amb la pluma a la ma i el pessic a la panxa, quieteta com una estatua humana de les que hi havia a les Rambles XD, així que si t'hi has de trobar aviat no t'amoïnis, deixa't respirar un moment, i pensa que a la que entri és vist i no vist! Si t'asalta el pensament de demanar ajuda i penses que no pots, jo he tingut el telèfon a la mà un moment pensant en trucar a algú, si estàs sola, beu una mica d'aigua, posa música, i no desesperis, pots!
En fi boniques, avui començo l'aventura, en solitari i amb moltes pors, acabo de fer els 40 i espero que tot vagi bé!
Com us va anar a vosaltres? Recordeu aquell moment? Vau ser més agoserades i sense pensar? Vau tenir l'ajuda d'algú?
Espero que esteu bé, gràcies per ser-hi i per la vostra companyia!
Molts petons! :-()-) :--/)
28 juny 21: menstruació
30 juny 21: inici estimulació (Gonal 225 + Menopur 75)
5 juliol 21: ovari dret 14, 13, 8, 9, 8 / esquerre 8 / endometri 6,5 / estradiol 713 pg/ml (Gonal 225 + Menopur 75) + inici Orgalutran 0,25
7 juliol 21: ??
Anna_86
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dt. març 16, 2021 2:17 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Anna_86 » dv. jul. 02, 2021 10:11 am

Hola noies!!

Em van fer la transfe el dia 29, vaig poder veure'l/la, vull dir el blasto (es veu com un puntet) va ser molt guai!.
Ara fent la beta (me la fan el dia 8.7) esperant a veure que... veig que el pitjor de tot es no sentir res...vosaltres com ho vau portar? Sentieu algo? Quan vau començar a sentir coses?


Nova81 Jo la punció la vaig passar a casa dels meus pares, ells dos estan vacunats i jubilats, per tant no tenen gairebé risc de contagi i la meva parella treballa en un sector amb molt alt risc, pot semblar extrany passar-ho separat de la teva parella però....per mi va ser passar la punció a un hotel de 5 estrelles jajajajaja. Jo t'he de dir que no vaig poder punxar-me sola sobretot una de les injeccions que picava moltissim i em marejava. Si em punxen cap problema però a mi mateixa... Així que em punxaven els meus pares o el meu germà que viu abaix de casa seva i és un killer.
Suposo que si no hagués tingut ningú...però estan acompanyada vaig decidir que em punxes un altre :oset:

Molts petons a totes!!!!!
eucalipto
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. des. 03, 2020 12:55 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: eucalipto » dv. jul. 02, 2021 11:11 am

hola chicas!

bicheta23, Aicha: Muchas gracias! he estado desconectada estos días. Hasta ahora lo mas acertado con la vacuna han sido 3 ginecologas que me han dicho que a partir de la semana 20 de embarazo . Así que me cuidaré mucho hasta la fecha.
Animo y mucha fuerza para ustedes! :p-)

Nova81 eres una valiente en pincharte tu sola. Yo nunca pude. Yo odie la aguja del menopur y te aconsejo que cuando te pinches el orgalutran espera a que salga bien el liquido dentro, porque arde mucho. Y ten a mano hielo para ponerte rapido.Me ha pasado una vez de las 3 veces que me lo he puesto. Por el resto tranquila. Animo con la edad, yo tengo 42 años y con una AMH baja y me he quedado. Aunque aún son pocas semanas y son de riesgo por ahora voy bien.

Muchos exitos a todas!
Nova81
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dv. maig 21, 2021 2:46 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Nova81 » dv. jul. 02, 2021 12:45 pm

Anna_86 ha escrit:Hola noies!!

Em van fer la transfe el dia 29, vaig poder veure'l/la, vull dir el blasto (es veu com un puntet) va ser molt guai!.
Ara fent la beta (me la fan el dia 8.7) esperant a veure que... veig que el pitjor de tot es no sentir res...vosaltres com ho vau portar? Sentieu algo? Quan vau començar a sentir coses?


Nova81 Jo la punció la vaig passar a casa dels meus pares, ells dos estan vacunats i jubilats, per tant no tenen gairebé risc de contagi i la meva parella treballa en un sector amb molt alt risc, pot semblar extrany passar-ho separat de la teva parella però....per mi va ser passar la punció a un hotel de 5 estrelles jajajajaja. Jo t'he de dir que no vaig poder punxar-me sola sobretot una de les injeccions que picava moltissim i em marejava. Si em punxen cap problema però a mi mateixa... Així que em punxaven els meus pares o el meu germà que viu abaix de casa seva i és un killer.
Suposo que si no hagués tingut ningú...però estan acompanyada vaig decidir que em punxes un altre :oset:

Molts petons a totes!!!!!


Ei Anna_86 gràcies! Quina sort poder tenir servei d'infermeria XD
Des de que vas començar a punxar-te quants dies van passar fins la punció? Estic molt nerviosa, m'agradaria poder saber aprox el dia...
Què vol dir fent la beta? Vols dir que el dia 8 et pots fer la prova per saber com ha anat la transferència? Espero que et trobis bé i que vagi tot genial! Molta força! :-()-)
28 juny 21: menstruació
30 juny 21: inici estimulació (Gonal 225 + Menopur 75)
5 juliol 21: ovari dret 14, 13, 8, 9, 8 / esquerre 8 / endometri 6,5 / estradiol 713 pg/ml (Gonal 225 + Menopur 75) + inici Orgalutran 0,25
7 juliol 21: ??

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::