FIV 2021

Tractaments, clíniques, medicaments..
núvolblanc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dt. ago. 03, 2021 10:29 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: núvolblanc » dt. oct. 05, 2021 9:48 am

Gràcies per la resposta, @Noala! De moment el metge no hi veu problema, diu que els més grans no tenen perquè ser els millors...

Desitjo que et vagi bé aquest temps de descans. Les pauses a vegades són molt necessàries per poder recol.locar tot el que ens va passant. Molts ànims!!!

8/2016 Avortament espontani 6s
1/2018 Naixement de l'A. Embaràs natural
7/2020 Avortament espontani 5s
3/2021 ILE per T13, 14s
7/2021 Avortament diferit 9s
12/2021 1a FIV. 2 blastos a DGP, 1 de sa. Beta -
3/2022 2a FIV. 1 blasto a DGP, 1 de sa. Beta +
Cris_bcn_21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: dt. juny 01, 2021 7:48 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Cris_bcn_21 » dc. oct. 06, 2021 12:28 pm

Hola,
Com esteu tot@s?
Jo estic a punt de començar el meu primer cicle al CIRH (també he escrit al fil del CIRH, però crec que sou més gent per aquí). Porto dos anys buscant embaràs i tres inseminacions per la seguretat social. Ara, des de setembre sóc funcionària i l'assegurança em cobreix el tractament al CIRH.
Tinc 1,73 d'antimulleriana amb 34 anys. Tota la resta i la meva parella bé. Em fa patir una mica l'antimulleriana per si tinc baixa resposta. M'han donat meriofert, bemfola i orgalutran per l'estimulació.
I poc més, a veure si alguna companya està també en procés i podem compartir l'experiència!
LifeChallenge
Entrades: 2
Membre des de: dg. jul. 14, 2019 5:19 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: LifeChallenge » dc. oct. 06, 2021 2:23 pm

Bona tarda noies,

Fa molt i molt temps que us llegeixo, com d’altres fins passat un temps no ens atrevim a escriure.

Us explico, fa 4 anys que estem buscant l’embaràs, jo tinc 33 anys i ell 40. El primer any, ho vam intentar de forma natural i al veure que no venia, la ginecològa ens va ajudar a decidir-nos per anar a una clínica. El meu marit pateix una traslocació que va quedar reflectida al cariotip. La seva familia ho té i algun cosí/germà han tingut problemes amb algun abortament i en algún cas uns mesos més en quedar-se, pero tots ho han aconseguit sense recòrrer a cap tractament de reproducció. Inicialment, a nivell ginecòlogic jo estic bé. M’han dit que l’uter laterelitzat a la dreta pero que aixó no es un problema. Tot i això ens van donar molt males noticies, tant sols un 16% de proabilitats d’aconseguir un embaràs amb els gamets del meu marit, i ens van aconsellar fer directament FIV amb DGP i a més ICSI.

Finalment, el desembre del 2019 vam fer la punció i vam treure 10 folicles dels quals tots 10 van fecundar pero només van arribar a dia 5 quatre. Dos mosaics i dos euploide, una equivalència a dos de qualitat A-B i altres dos C.
Tenint en compte que el DGP t’obliga a vitrificar els embrionets, fins el gener del 2020 no m’ho podien transferir, és a dir havia de ser en diferit.

Doncs bé, al gener 2020 punt de la transferencia em vaig tirat enrere per un problema cardiològic i el febrer em van fer una ablació. Va venir el
Covid.. i tinc familiars sanitaris que he pogut veure el perill d’aquesta enfermetat. Vaig agafar por i vam decidir aturar al procés. Aquest març 2021 vaig ser operada d’apendix i de nou una ablació el mes de maig..

Ara, el setembre hem fet la transferencia amb cicle natural i un embrió euploide (A), i avui la beta negativa (2) . Vosaltres més que ningú podeu entendre el dolor i l’espera dels quasi dos anys i ara la negativa.. m’ha destrossat. He vist que sempre us ajudeu i aconseguiu almenys entre nosaltres un suport incondicional..

Estic desesperada i no puc veure una 2 FIV. Es normal tot plegat?

Una abraçada a totes les lluitadores.
Neu21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dc. oct. 06, 2021 3:23 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Neu21 » dc. oct. 06, 2021 3:46 pm

Hola a totes, jo avui també m'animo després de força temps seguint el fòrum.
Vam arribar a la reproducció assistida sense causa coneguda, hem passat per 2 IA durant el 2020 que van resultar negatives.
Llavors vam passar a FIV, on vam aconseguir 4 blastòcits de bona qualitat.
La 1a transferència feta al febrer 21 va ser en fresc i va resultar positiva, però ja des de l'inici la beta pujava poc i semblava que no havia implantat al lloc idoni de l'úter. Finalment a la setmana 7 vam fer intervenció de raspat.
Al juny vam fer la segona amb cicle substituït i amb preparació endometrial amb resultat negatiu.
Vam decidir deixar passar l'estiu, al setembre vam fer analítica per mirar la coagulació i va sortir bé, així doncs de nou preparació endometrial i cap a la 3a transferència. Em sabut que el resultat també és negatiu.
La doctora em vol veure en uns dies, però ja m'ha avançat que ens proposarà realitzar proves per falla d'implantació ( analítica, cultiu i histeroscòpia crec..) , ja que per edat i qualitat dels embrions transferits creu que ja és el moment..

En fi, quan inicies el procés no ets conscient de quan llarg i dur es pot fer. Si alguna de vosaltres ha realitzat aquestes proves..i li han servit..

Per altra part, molts ànims a totes!!! som en un camí difícil, i el procés pot esdevenir llarg..però hem de procurar seguir fortes.
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: 46XX » dc. oct. 06, 2021 4:08 pm

Cris_bcn_21 ha escrit:Hola,
Com esteu tot@s?
Jo estic a punt de començar el meu primer cicle al CIRH (també he escrit al fil del CIRH, però crec que sou més gent per aquí). Porto dos anys buscant embaràs i tres inseminacions per la seguretat social. Ara, des de setembre sóc funcionària i l'assegurança em cobreix el tractament al CIRH.
Tinc 1,73 d'antimulleriana amb 34 anys. Tota la resta i la meva parella bé. Em fa patir una mica l'antimulleriana per si tinc baixa resposta. M'han donat meriofert, bemfola i orgalutran per l'estimulació.
I poc més, a veure si alguna companya està també en procés i podem compartir l'experiència!



Nosaltres tb estem al cirh, hi ha un fil aquo que es diu “les lluitadores del cirh”, potser et serveix d’ajuda.

Qui us porta a vosaltres??
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: 46XX » dc. oct. 06, 2021 4:14 pm

Lifechallenge i neus21, no us vingueu a baix… és un procès súper lent i dur, però si us fiqueu a llegir, al final totes acaben aconseguint embaràs amb bebé sa.

Nosaltres vam fer un ropa que al final va a acabar en avortament a la setmana 8 i ara estem fent una fiv, però no està anant gaire bé… al final acabarem en ovo o ade, ho estic veient ja, i no passa res, al final el que volem es un fill sa.
Cris_bcn_21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: dt. juny 01, 2021 7:48 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Cris_bcn_21 » dc. oct. 06, 2021 4:29 pm

46XX ha escrit:
Cris_bcn_21 ha escrit:Hola,
Com esteu tot@s?
Jo estic a punt de començar el meu primer cicle al CIRH (també he escrit al fil del CIRH, però crec que sou més gent per aquí). Porto dos anys buscant embaràs i tres inseminacions per la seguretat social. Ara, des de setembre sóc funcionària i l'assegurança em cobreix el tractament al CIRH.
Tinc 1,73 d'antimulleriana amb 34 anys. Tota la resta i la meva parella bé. Em fa patir una mica l'antimulleriana per si tinc baixa resposta. M'han donat meriofert, bemfola i orgalutran per l'estimulació.
I poc més, a veure si alguna companya està també en procés i podem compartir l'experiència!



Nosaltres tb estem al cirh, hi ha un fil aquo que es diu “les lluitadores del cirh”, potser et serveix d’ajuda.

Qui us porta a vosaltres??


Hola, a nosaltres ens porta la Dr Lattes. De moment, molt contenta amb ella. He escrit també al fil del CIRH.

Lifechallenge i Neus_21, veig que porteu ja bastant camí a les vostres esquenes. Es fa dur, la veritat. Costa molt de temps, energia, salut i sovint diners. Ànims que com diu la 46XX és una carrera de fons. Hi ha moments baixets i després, seguim.
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Piruleta15 » dc. oct. 06, 2021 5:19 pm

Ostres noies! Jo començo punxades en breu i veient tot el que dieu crec que hauré de baixar expectatives de pensar que a la 1a es pot...

Jo de veritat no entenc que falla... Només penso sinó menjo bé O nse...

Ànims noies!
núvolblanc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dt. ago. 03, 2021 10:29 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: núvolblanc » dc. oct. 06, 2021 5:35 pm

Hola a totes,

@Neu21 i @LifeChallenge Molta força!!! Us entenc perfectament. La vida no ens ho posa fàcil, fa molta ràbia, però és veritat que dels casos que vas llegint qui més qui menys se'n va sortint... Després d'un revés a vegades va bé parar, respirar i al cap d'un temps agafes una altra perspectiva. Jo estic en la primera FIV i, la veritat, no visualitzo fer-ne una altra si falla, però també sé que quan em recuperi podria tornar-me a animar...

Neu21, jo crec que si t'ho aconsellen val la pena fer-te les proves com més aviat millor. Pels avortaments de repetició jo he fet histeroscòpia, biòpsia endometrial, test Emma/Alice, trombofílies i tiroides. Ell, seminograma i fragmentació. També cariotips de tots dos. Ens han servit... Per descartar que no és res d'això. Però també hi ha parelles a qui els troben cosetes que tenen fàcil solució.

@Cris_bcn_21 No està gens malament l'ahm!!! Jo també estic estimulant, de fer m'acaben de programar la punció, quins nervis!!! Molta sort!!!

8/2016 Avortament espontani 6s
1/2018 Naixement de l'A. Embaràs natural
7/2020 Avortament espontani 5s
3/2021 ILE per T13, 14s
7/2021 Avortament diferit 9s
12/2021 1a FIV. 2 blastos a DGP, 1 de sa. Beta -
3/2022 2a FIV. 1 blasto a DGP, 1 de sa. Beta +
Cris_bcn_21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: dt. juny 01, 2021 7:48 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Cris_bcn_21 » dj. oct. 07, 2021 3:41 pm

Piruleta 15, jo encara no he començat tampoc, suposo que serà a finals d'octubre segons com m'ha de venir la regla.
Núvol blanc, moltíssima sort! Ja ens diràs com ha anat la punció.
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Piruleta15 » dv. oct. 08, 2021 7:23 pm

Vaya rallada amb les tiroides noies! Fa un mes que m'han pujat dosi i no m'ha baixat la tsh... M'ha pujat!!!!! Setmana que ve començo punxades i m'han dit que fins tsh 2,5 res
de transferència. Algú amb aquest problema de merda?
Berta0421
Entrades: 2
Membre des de: dg. maig 16, 2021 4:46 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Berta0421 » ds. oct. 09, 2021 6:54 pm

Hola! :--/)
Em dic Berta i soc una estudiant de 2n de batxillerat del Freta Calella. Estic fent el treball de recerca sobre els efectes emocionals en la dona durant la reproducció assistida i em serviria de gran ajuda si em poguéssiu respondre la següent enquesta: https://forms.gle/X2r9k8WjiUpP7krx6
Les respostes són anònimes.
Moltes gràcies.
núvolblanc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dt. ago. 03, 2021 10:29 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: núvolblanc » dg. oct. 10, 2021 12:35 pm

Hola, noies!

Piruleta, no et puc ajudar amb temes de TSH, pero per IG sé que la Laia Vidal @tuinstagine n'ha parlat en diverses ocasions...

Berta, quan tingui un moment et contesto l'enquesta.

Com aneu la resta??

Jo ja vaig fer la punció, el procés en si molt bé, però només han fecundat 2 òvuls dels 6 inicials que van extreure... Estem molt desanimats, aquest cicle ja el donem per perdut...

8/2016 Avortament espontani 6s
1/2018 Naixement de l'A. Embaràs natural
7/2020 Avortament espontani 5s
3/2021 ILE per T13, 14s
7/2021 Avortament diferit 9s
12/2021 1a FIV. 2 blastos a DGP, 1 de sa. Beta -
3/2022 2a FIV. 1 blasto a DGP, 1 de sa. Beta +
Rider
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dc. set. 09, 2020 3:11 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Rider » dt. oct. 12, 2021 2:33 pm

Jo estic una mica neguitosa, aviat m'iplantaran 2 dels 3 embrions que em aconseguit.
Estic preocupada perquè al clínic per la ss no fan el dgp i l'altre cicle d'estimulació que vaig fer a dexeus tots van sortir aneuploides i tots de clase c i d , amb la qual cosa no va haver-hi transferència.
Aquesta vegada ho hem fet al clínic per la seguretat social.
M'han posat molta menys medicació que la primera vegada i em vaig trobar millor.
Al perdre 10 kg , prendre'm metformina i menjant més saludable , el resultat a estat força millor, 3 embrions portats a dia 3 ,de qualitat a , b i c.
La doctora ho atribueix a la dieta i la metformina .
Pero em fa por que siguin aneuploides com la primera vegada....
no se , tinc por de que pasi el mateix.....
Alguna experiència semblant?
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Piruleta15 » dt. oct. 12, 2021 4:51 pm

Ostres Rider espero que tinguis moooolta sort. Jo començo punxades ja (tinc molta por) penso que potser no sabré fer-ho, no tinc idea si caldrà que em punxi cada dia o no... No tinc idea de com va. Després us llegeixo tant i veig que us passen tantes coses que em costa ser positiva. A més com no paro de pensar el perquè no m'he quedat natural, em fa pensar pq hauria d'anar bé amb fiv si tampoc es troba el perquè de tot.

Noies de veritat moltaaaa força i energia perquè quan més m'endinso més por fa.
LifeChallenge
Entrades: 2
Membre des de: dg. jul. 14, 2019 5:19 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: LifeChallenge » dc. oct. 13, 2021 3:51 pm

Hola noies,
Abans de res, moltes gràcies a totes per els vostres ànims! :-o00m
De nou, estic intentant agafar més ànims, menjar una mica més i res.. continuar, continuar.. i continuar..

Neu21: Com ho portes, que tal van els ànims? Ja has començat les proves?. Jo el dilluns també vaig tenir visita amb la gine i també hauré de fer-me forces proves, Test ERA, anàlisis, etc..
Ja aniré compartint l’experiència..

46xx: Veig que també porteu un camí força llarg, com porteu la FIV noies? Tens raó, al final busquem un fill sa i hem d’anar saltant les pedres i treure la força d’on sigui per tirar endavant.

Cris_bcn_21: M’alegro que almenys el fet de ser funcionària pugui ajudar una mica més en aquest llarg camí. La veritat es que donem “menys” importància al cost econòmic, perquè el cost emocional és molt gran, però deu ni do. Suposo que al fil de CIRH ja estas rebent suport també. Ànims!

Piruleta15: Jo també tenia les expectatives molt altes en la primera FIV i els pensaments molt similars als teus (por frustració per no poder aconseguir-ho de forma natural, etc),i vaig esperar gairebé 2 anys (COVID pel mig) per fer-ho en el millor moment i no ha sortit bé, però això no vol dir que a totes ens hagi de passar al mateix. No et desanimis tampoc amb les tiroides, com van les punxades? Segur que tot anirà bé.

Núvolblanc: Molta força! Aquest mes de setembre, sembla que no es gaire bo per algunes, però com li dic a Piruleta15 no totes hem d’estar a la mateixa situació, ja ens diràs que tal el cicle finalment.

Berta0421: m’ha agradat molt fer l’enquesta i veure que hi ha gent que és conscient de tot el que afecta la RA sense haver passat per això.

Rider: Jo estic molt espantada també amb els embrionets que em queden, tinc un euplodie i dos mosaics (pendents de valorar per genetista). Segur que la medicació i la dieta t’ajudaran a millorar, però no t’angoixis i deixis que la por se’t mengi.. cada cicle es diferent i tens una situació ben diferent també. Ànims també !

El dia que em van donar el resultat de la beta, no vaig explicar-vos com havia anat la transferència i porto forces dies donat-li voltes i més després de la vistia post beta negativa. A veure si algú coneix o li ha passat alguna situació similar.
Resulta que a les 12h tenia la transferència programada i després d'estar 1:30h intentant transferir l'embrió no es va aconseguir, i em van tornar a citar a la tarda, sobre les 18:00h i finalment ho van aconseguir. El motiu, es la desviació de l'úter (inicialment no era un problema em van dir...). Ara m'han dit, que per la propera transferència hauria de ser a quiròfan i amb anèstesia, algú ha tingut que fer-ho amb aquesta tècnica? A veure que diuen les proves que hem demanat, però... em té angoixada aixó, no ho he llegit ni escoltat mail.. no sé.

Fins aviat lluitadores :--/)

Per cert, encara continuo de vacances, però en breu m'incorporo a la oficina, i em serà més dificil per email seguir-vos cada dia. Teniu algún grup de whats app on em pugui afegir? igualment aniré compartint l'experiència per aquí de tant en tant, pero crec que m'anirà millor. Mercii
Cris_bcn_21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: dt. juny 01, 2021 7:48 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Cris_bcn_21 » dc. oct. 13, 2021 4:48 pm

Hola a totes,

Jo segueixo amb el meu compte enrere, intento distreure'm al màxim però no puc evitar que el tractament ocupi massa part del meu pensament.
Dissabte una de les meves millors amigues em va dir que està embarassada. S'acaba de casar i pum, a la primera. La veritat que va estar molt atenta, ella sap pel que estic passant i jo me'n alegro molt, però a mi em genera molta tristesa perquè per a mi és com increïble que et quedis a la primera i només tenint sexe i passant-ho bé amb la parella. És tot tan fàcil i a nosaltres se'ns ha negat això. Sé que no són pensaments productius i que simplement et fan més merda, però no ho puc evitar.

Lifechallenge, no n'havia sentit mai això de transferència en quiròfan i amb anestèsia, però espero que, quan estiguis preparada, tot et surti bé.

Per les altres, molts ànims i, bueno, tot i el to del missatge, no queda més que aixecar el cap i seguir, malgrat sigui molt dur per moments.
núvolblanc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dt. ago. 03, 2021 10:29 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: núvolblanc » dj. oct. 14, 2021 6:50 pm

Bona tarda noies!!!

LifeChallenge: Jo tampoc no ho he sentit, però crec que has de confiar en els metges. És molt bo que trobin una explicació pel que ha passat i la manera de solucionar-ho a la següent transferència! El meu ginecòleg sempre insisteix en la importància del lloc on es col.loca l'embrió...

Piruleta15: Ja has començat? Jo també tenia pànic a les punxades i al final m'hi vaig acostumar, em vaig posar al cap que eren 12 dies i després fins i tot se'm va fer "curt"!

Crisbcn21: T'entenc perfectament, els embarassos propers costen molt... Només ens queda ser suaus i amoroses amb nosaltres mateixes... Perquè el que es regira és molt.

Rider: Quan tens la transfer?

Perdoneu que no personalitzi més... Com aneu les altres?

Jo pendent de si els meus dos embrionets acabem formant blastocist demà, a dia 6. Al final només hi havia 4 òvuls madurs, dels quals van fecundar aquests 2. Intento no fer-me gaires il.lusions perquè està complicada la cosa, però m'està costant...

Una abraçada forta.

8/2016 Avortament espontani 6s
1/2018 Naixement de l'A. Embaràs natural
7/2020 Avortament espontani 5s
3/2021 ILE per T13, 14s
7/2021 Avortament diferit 9s
12/2021 1a FIV. 2 blastos a DGP, 1 de sa. Beta -
3/2022 2a FIV. 1 blasto a DGP, 1 de sa. Beta +
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Piruleta15 » dv. oct. 15, 2021 8:17 pm

Núvol blanc com ha anat?

Rider com va?

Les altres com aneu? Algú més en procés?

Jo avui he iniciat punxades ufff això de fer d'infermera costa jajaja però 1a superada!

Us volia fer una pregunta... Alguna en la 1a eco de control es va trobar que tenia uns fonicles i amb estimulació va crèixer algun de nou? És a dir... El nombre va pujar? Va baixar? Vau treure en punció tants òvuls com fonicles? Em té preocupada el tema. Entre això i la tsh que estic ara amb 50 perquè em baixi d'una vegada...

Una abraçada!
núvolblanc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dt. ago. 03, 2021 10:29 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: núvolblanc » ds. oct. 16, 2021 1:27 pm

Ànims, Piruleta15, a mi cada dia em va anar costant menys punxar-me, al final ho hauria pogut fer gairebé a qualsevol lloc.

Sobre els fol•licles, la meva experiència és de 7 en van arribar a créixer bé 6. Però no sé si a totes els passa igual. I d'òvuls madurs, en surten menys. Ara, no en faria gaire cas, cada vegada veig més que cada dona és un món. El teu cos és únic i el cicle també... Potser en tens pocs i surten bons!

Mira, al final els meus tots dos van arribar a blastos, ja els estan analitzant. Merci per preguntar!

Una abraçada.

8/2016 Avortament espontani 6s
1/2018 Naixement de l'A. Embaràs natural
7/2020 Avortament espontani 5s
3/2021 ILE per T13, 14s
7/2021 Avortament diferit 9s
12/2021 1a FIV. 2 blastos a DGP, 1 de sa. Beta -
3/2022 2a FIV. 1 blasto a DGP, 1 de sa. Beta +

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 27 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::