FIV 2022

Tractaments, clíniques, medicaments..
Anna1987
Entrades: 4
Membre des de: dt. des. 14, 2021 3:26 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Anna1987 » dt. gen. 11, 2022 8:06 am

Llegeixo molts casos durs... ànims a totes! :-()-) Algú sap si a la seguretat social fan DGP?
Anna1987 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 14, 2022 4:36 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Primavera1985 » dt. gen. 11, 2022 11:40 am

Hola noies!
A confiar en aquest 2022 i en nosaltres mateixes!!

No recordo qui comentava el tema de dèficit de vitamina S... però aquest dèficit,en el meu cas,va ser el que em va fer punxar diàriament i durant tot l'embaràs i una mica més,l'heparina. Tot i que hi havia alguna ginecòloga q em deia que no calia,xo jo vaig decidir que punxarme-la igualment i ara. Als recerca del nou embaràs,ja la tinc pautada. No sé si va ser això O no, però després de dos dies fallides i dos IA fallides, vam aconseguir el petit que ara tenim.

En quan la vitamina D, també la vaig incorporar,ara tbe ja me la prenc,juntament amb el probiòtic.

En quan la reserva ovàrica,no era per tirar coets,i fins la 3era FIV no vam aconseguir bons resultats amb la punció + ICSI. No vam fer DGP en cap ocasió,econòmicament ja no podíem costejar res més,igual que lo de la finestreta de implantació,tampoc ho vam poder fer.

I no sé,a nivell de clíniques privades de BarnA,he sentit i tinc conegudes q estan molt contentes amb
https://www.corachan.com/ca/reproduccio-assistida_29345 . No sé,jo ho he fet a Girona.
Però al final, aniràs allà on en tinguis millor percepció i aquesta serà la bona.

Som-hi noies!!!!
Cris_bcn_21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: dt. juny 01, 2021 7:48 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Cris_bcn_21 » dc. gen. 12, 2022 4:58 pm

Hola a tothom,
Com seguim? Jo bé, ja de gairebé 9 setmanes. La setmana que ve tindré visita amb la ginecòloga de la mútua per fer seguiment.
Escric per respondre a l'Anna1987. La seguretat social només fa DGT si hi ha una malaltia diagnosticada genètica que requereixi la selecció d'embrions. A més, va per una altra llista d'espera, més llarga que la convencional. Que jo sàpiga, la SS no fa DGP en altres situacions. De totes maneres, pregunta-ho quan hi vagis, els portes els estudis i proves que tinguis i a veure que et diuen.
Cris_bcn_21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: dt. juny 01, 2021 7:48 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Cris_bcn_21 » dc. gen. 12, 2022 5:07 pm

Us poso un link a continuació:

https://www.google.com/url?sa=t&source= ... l5AmKNRZsq


És el BOE de reproducció del 2014. Han tret un nou el 2021 però la part del DGT no es veu modificada. Si entreu i poseu a la lupa que hi ha a dalt "preimplantacional" us porta a la part que parla del DGT. I diu que només és per malalties.
Neu21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dc. oct. 06, 2021 3:23 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Neu21 » dv. gen. 14, 2022 5:03 pm

Hola noies , espero que totes bé.
Sóc jo qui va dir que tenia un dèficit de Proteïna S. La Doctora em va dir per telèfon que no era significatiu i no calia medicar. Jo veig que em surt 53 i hauria d'estar a 65 segons paràmetres analítica.
Primavera1985, tu dius que també tenies dèficit..recordes de quant? L'heparina la vas iniciar el dia de la transferència? abans? o al saber que era positiu?
Només ens queda un embrió i volem anar amb les coses el més clares possible..
Pensàvem fer la transferència el febrer amb cicle natural, ara per canvis laborals veig complicat poder fer tots els controls aquest mes i potser ho retrasem..en fi, ja sabeu, tot complicat.

Desconec el que pregunteu de SS ja que no he fet tractament.
Molts ànims a totes!!

Tingueu un bon cap de setmana!
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Piruleta15 » dt. gen. 18, 2022 7:20 pm

He cremat últim cartutxo! Ja torno a tenir la regla de nou (aquest mes ho hem tornat a provar amb testos ovulació i res...). Hem descobert que tenim vitamina D els dos baixa, així que ja prenem complements. Sembla que pel que llegeixo influeix.

Així que...he deixat histeroscòpia perquè no entra per adeslas i em diuen que amb test endometrio tindré prou... Em quedo amb la coseta... Però bueno...Faig també el tema dels trombos i em poso febrer amb 2a FIV. He de dir que tant ell com jo l'agafem més fluixos que l'altra vegada. Ara ja sabem el que ens espera i va ser esgotador. Al principi era novetat però ara ja no... I va ser un mes moooooooolt llarg. Així que... A veure...

Una abraçada a totes
annah
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dc. gen. 16, 2019 9:22 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: annah » dc. gen. 19, 2022 1:45 pm

Piruleta15 et desitjo tota la sort del mon. Només comentar-te que a mi amb Adeslas si em van acceptar la histeroscòpia demanada per una gine del quadre mèdic. Vaig haver de demanar autorització això si. Però potser no et fa falta. Jo per comprovar que ja estic curada de l'endometritis he fet només biopsia per la gine de sempre que és més ràpid. (Tot i que aquí estic, més de 3 setmanes esperant resultats i no hi ha manera).
Cris_bcn_21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: dt. juny 01, 2021 7:48 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Cris_bcn_21 » dc. gen. 19, 2022 3:01 pm

Hola!
Volia donar-te molts ànims Piruleta15 per a la nova FIV. Entenc el desànim però no té perquè repetir-se els resultats així que, a tope! De totes maneres jo també hi anava amb una certa protecció de l'ànima perquè la patacada és forta quan les coses no surten bé.

Molta sort i ja ens aniràs dient, en la mesura que puguis/vulguis.
Rider
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dc. set. 09, 2020 3:11 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Rider » dc. gen. 19, 2022 7:47 pm

Bona tarda ,
volia preguntar-vos si la fragmentació de doble cadena amb antioxidants millora una mica....
Gràcies a tots
Aicha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Aicha » dj. gen. 20, 2022 8:52 am

Hola Rider! Per la cadena d fragmentació el recomanat és eliminar durant 3 mesos cafè, te i xocolata, pendre cúrcuma i piperina, si ho feu els dos millor ja q sembal ser que si la dona té menys de 34 anys pot “curar” o redudir l’efecte de la fragmentació.
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
Aicha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Aicha » dj. gen. 20, 2022 3:27 pm

Torno a ser jo! Avui teniem revisió amb la gine per veure com estic post legrat i tot està bé, fa un parell de dies que he ovulat i un quiste que tenia a l’ovari dret per hisperestimulació ha desaparegut així que tot en ordre per aquesta banda, ara esperar a parlar amb la doctora del CIRH per veure com encarem la nova transferencia d l’embrió que ens queda congelat.
Avui m’han posat tercera dosi covid així que ja estariem preparats per començar de nou!
D’altra banda també hem pogut saber el motiu de l’avortament, van poder analitzar teixit del legrat i era un nen síndrome de down, ens han dit que per edat (faig 39 al maig) hi ha un porcentatge de probabilitats d’auquests síndomes, a veure que ens diuen també al CIRH.
Per cert, despres de la visita que vam tenir amb la dra Lattes van decidir canviar i ara ens portarà ella.
Perdoneu que no personalitzi pero he de trobar el moment per posar-me al dia.

Una abraçada a totes!
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
Neu21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dc. oct. 06, 2021 3:23 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Neu21 » dj. gen. 20, 2022 5:50 pm

Hola noies,
Piruleta, una abraçada ben forta, que trobeu la força per començar de nou. Molts ànims.. És molt dur aquest proces en el que estem totes.

Jo he tingut un canvi de Dr, per baixa de la que ens portava fins ara. Parlant amb el nou del dèficit de Proteina S, li ha semblat be fer medicacio i anar a totes perquè es el darrer embrió .. Es fort però que haguem de fer propostes nosaltres.. La medicació serà Adiro i després Heparina, diu que no farà cap mal. Jo prefereixo prendre-ho, que fer la transferència sabent que hi ha un petit dèficit i si no va bé, després quedar-me mb el dubte.. I si ho hagués pres? En fi..

Forta abraçada a totes!
Rider
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dc. set. 09, 2020 3:11 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Rider » dj. gen. 20, 2022 10:28 pm

Aicha ha escrit:Hola Rider! Per la cadena d fragmentació el recomanat és eliminar durant 3 mesos cafè, te i xocolata, pendre cúrcuma i piperina, si ho feu els dos millor ja q sembal ser que si la dona té menys de 34 anys pot “curar” o redudir l’efecte de la fragmentació.

Gracies!!
Una altre pregunta, la fragmentació de doble cadena te cura o es por arreglar amb els antioxidants?
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Gustineta » dv. gen. 21, 2022 8:40 am

Hola, valentes!

Rider,
Doncs depèn. En general amb antioxidants, pautes dietètiques concretes (que proporciona el CIMAB), cúrcuma i suplements, millora. La qüestió és si millora prou.
I la bona notícia és que, a banda d'aquestes pautes, es poden filtrar els espermatozoides amb menys fragmentació amb el Fertile xip.
Això sí, i em sona que eres tu que ho preguntaves fa un temps... fins on jo sé, oblida't de fer-ho a la SS, no t'ho oferiran.

Piruleta força per a la segona FIV. És difícil quan ja saps al que vas. Has fet més proves entre una FIV i una altra o t'han proposat alguna pauta per intentar millorar la qualitat ovàrica/espermàtica?
No acabo d'entendre perquè et diuen que no fa falta fer histeroscòpia, la veritat. A veure, per a la punció no et cal, però de cara a la trànsfer...
I una cosa, si no estàs tranquil·la i pots permetre-t'ho, no escatimis en proves, de veritat. Sé que algunes tenen un cost elevat i no entren per mútua, però més elevat és el preu d'anar fent FIV sense resultat.
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Rider
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dc. set. 09, 2020 3:11 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Rider » dv. gen. 21, 2022 10:09 am

Gustineta ha escrit:Hola, valentes!

Rider,
Doncs depèn. En general amb antioxidants, pautes dietètiques concretes (que proporciona el CIMAB), cúrcuma i suplements, millora. La qüestió és si millora prou.
I la bona notícia és que, a banda d'aquestes pautes, es poden filtrar els espermatozoides amb menys fragmentació amb el Fertile xip.
Això sí, i em sona que eres tu que ho preguntaves fa un temps... fins on jo sé, oblida't de fer-ho a la SS, no t'ho oferiran.

Piruleta força per a la segona FIV. És difícil quan ja saps al que vas. Has fet més proves entre una FIV i una altra o t'han proposat alguna pauta per intentar millorar la qualitat ovàrica/espermàtica?
No acabo d'entendre perquè et diuen que no fa falta fer histeroscòpia, la veritat. A veure, per a la punció no et cal, però de cara a la trànsfer...
I una cosa, si no estàs tranquil·la i pots permetre-t'ho, no escatimis en proves, de veritat. Sé que algunes tenen un cost elevat i no entren per mútua, però més elevat és el preu d'anar fent FIV sense resultat.

Montes gracies , m has ajudat molt
núvolblanc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dt. ago. 03, 2021 10:29 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: núvolblanc » dv. gen. 21, 2022 2:19 pm

Molts ànims, Piruleta 15!!! És normal que aquesta 2a FIV l'afrontis més desencantada, a mi també em va passar. Ara ja coneixem el camí i és duríssim. Però pot ser que aquesta sigui la bona!!! A per totes!!! Fareu alguna cosa més diferent respecte a la 1a FIV?

Molta força també per a les altres que comenceu cicle i a les que esteu a punt de transferir.

Cris_bcn, me n'alegro que tot estigui anant bé! I també que entris per aquí a saludar-nos :)

Mireu què em va aparèixer l'altre dia remenant per internet. Algú ha fet aquest curs o el coneix? Trobo que aquesta gent fan coses interessants... Quina impressió us fa?

https://etselquemenges.cat/cursos-onlin ... o-in-vitro

Petons a totes!

8/2016 Avortament espontani 6s
1/2018 Naixement de l'A. Embaràs natural
7/2020 Avortament espontani 5s
3/2021 ILE per T13, 14s
7/2021 Avortament diferit 9s
12/2021 1a FIV. 2 blastos a DGP, 1 de sa. Beta -
3/2022 2a FIV. 1 blasto a DGP, 1 de sa. Beta +
MeiB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dl. des. 27, 2021 9:30 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: MeiB » ds. gen. 22, 2022 9:03 am

Bon dia a totes!

Disculpeu que no prsonalitzi; malgrat us llegeixo a totes. Sóc molt nova en això; vaig coemnçar al desembre 1a visita de RA a Dexeus i molt mala sensació, 2a visita per fer ECO i veure fol.licles i molta mala impressió de nou. A part del resultat. Segons ginecoleg ovaris gastadets; 1 fol.licle en un ovari i 4 en l’altre, i AMH baixa de 0,5. Decideixo canviar, no m’he sentit gens comode a Dexeus, canvis de Doctrs, etc.. poc tracte humà…
No sóc de Barcelona, però pel que he pogut infomar-me aquests dies, les revisions podria fer-me les no anant aBarcelona però els dies de punció, etc… només Barcelona.
Així que ja he demanat hora a la Teknon, me n’han parlat molt bé. Mare soltera per tant necessito banc de semen i pel q m’han dit allà a la Teknon ho podré fer tot i a part també és hospital.

Gràcies a totes per compartir les vostres experiències. Ànims i molts força valentes!
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Gustineta » dt. gen. 25, 2022 5:12 pm

Hola noies,

Avui entro per acomiadar-me, almenys temporalment.

El dia 12 de gener vam fer la transferència de l'embrió congelat que ens quedava. I ens ha tornat a passar: un avortament bioquímic, la nostra quarta `pèrdua gestacional.

No tornarem a fer cap més FIV, ja n'hem fet 3 i fer-ne una altra ara, sabent que ens costa molt obtenir embrions sans, no ens compensa gens. Ni econòmicament, ni físicament, ni mentalment. Tinc quasi 38 anys i la meva vida ja va girar durant massa temps al voltant de tenir un fill. Qui sap, potser d'aquí a un temps explorarem altres opcions, però ara he de viure el dol per tot el que se'n va amb aquest fill que no serà.

Estic trista, però sé que estaré bé. Tinc moltes més eines de les que tenia quan transitava la part més fosca de la infertilitat anys enrere i sé què m'espera. I sí, tinc un fill viu i sa amb mi que m'omple profundament i fa que tot sigui més fàcil de pair.

Encara que deixi el fòrum per cuidar-me, us tinc presents. Espero de tot cor que el vostre pas per la FIV no es compliqui i que gràcies a ella pugueu tenir el vostre fill o la vostra filla en braços. I que si heu de parar o decidiu fer-ho, trobeu pau.

Una abraçada ben forta a totes :-()-)
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Aicha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Aicha » dt. gen. 25, 2022 8:47 pm

Molts ànims Gustineta, els dols s’han se passar i païr i quan ja portem un recorregut i pèrdues acumulades es fa més feixuc.
Una abraçada!
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
annah
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dc. gen. 16, 2019 9:22 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: annah » dc. gen. 26, 2022 2:05 pm

Ostres Gustineta, que dur prendre aquesta decisió que imagino no és gens fàcil. T'envio una abraçada enorme i espero que passis el dol de la millor manera possible. Agafa fort a aquest petit que té tanta sort de tenir una lluitadora com tu de mare. Em sento identificada amb tu ja que el meu nen va néixer un mes després que el teu i em fa por que ara que tinc problemes en la cerca del germà hagi de ser realista i en algun moment decidir parar i deixar-lo com fill únic. Al meu marit li dic que provarem només una tanda de fiv, a mi em dic que em dono l'oportunitat de fer dues estimulacions com a molt però arribat el moment de dir fins aquí no se si podré o sabré.


EGO: Tinc novetats, males noticies: endometritis no curada però tirarem endavant amb la estimulació per no perdre temps amb la meva reserva tan baixeta. Dilluns començaré a punxar-me. Si obtenim embrions congelarem i em faré test Emma/Alice per identificar quin bacteri és i lluitar amb coneixement (La biopsia normal no especifica res, només diu que hi ha inflamació). Un cop net fariem la tranferència de forma immediata.

Contenta per tenir un pla i no deixar baixar més la reserva però trista perque em faig a la idea que com a d'hora fins al maig no podrem fer transferència.

M'han receptat:
Menopur 1200
Orgalutran
Bemfola 300

Algun consell per les punchades? No ho hagués dit mai però estic molt emocionda!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::