Llista d'espera per inseminació artificial

Tractaments, clíniques, medicaments..
patripuntok
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dg. nov. 15, 2020 9:55 pm

Re: Llista d'espera per inseminació artificial

EntradaAutor: patripuntok » dt. des. 21, 2021 10:07 pm

CGP ha escrit:Hola a todxs, :--/)

Tengo varias dudas de tiempo y como será el primer contacto de Sant Pau.
He decidido ser madre soltera, en estos momentos ya me han hecho la eco vaginal y la prueba antimullerania. Me faltara en mi próxima regla entre el segundo y quinto día hacerme la analítica.
En principio mi ginecóloga ya me ha derivado a sant Pau pero, no veo nada en la meva salut y tampoco sé si contactarán conmigo vía email, por correo postal o telefónicamente. Al tener 32 años me indicó que realizaríamos una inseminacion artificial con donante y que la lista de espera era menor a la in vitro pero que contara unos dos años :ufs: . Además, mi edad no ayudaría mucho en que fueran rápido en tomar contacto puesto que para ellos soy aún “ muy joven”
Por favor, agradecería mucho si alguien está en una situación similar o si ha pasado por lo mismo me diera un poco de luz en esta gestión

Mil gracias :()()::::



Hola! Mi situación es parecida a la tuya, a mi me hicieron la derivación en febrero de 2020, en mayo de 2021 llamé para informarme y resultó que mi historial se había perdido, en junio de 2021 me llegó una carta conforme entraba en lista de espera y me decían que en el plazo de 6-10 meses haríamos la primera visita. A día de hoy a dos meses de cumplir los dos años de espera no he hecho ni una sola visita...y tampoco consta nada en la meva salut. Te aconsejo que llames a Sant Pau para corroborar que la derivación es correcta, hay muchos casos de perdida de historial. Mucha ánimo!!!
Yumewari
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dv. jul. 16, 2021 2:37 pm

Re: Llista d'espera per inseminació artificial

EntradaAutor: Yumewari » dt. des. 28, 2021 10:02 am

Bon dia!

Jo fa una setmana que m'han fet l'analítica hormonal i també la eco vaginal+histerosonosalpingographia (buuuuuu)

Ara al gener torno a tenir la visita pels resultats i si tot va bé em derivarà a la Puigvert.

A mi em va dir que comptés uns 5 mesos... Però llegint el que escriviu... A aquest pas acabaré anant abans per la privada que per la SS...

Molta sort a totes i bones festes!!
Nose
Entrades: 1
Membre des de: dt. feb. 22, 2022 3:40 pm

Re: Llista d'espera per inseminació artificial

EntradaAutor: Nose » dt. feb. 22, 2022 3:52 pm

Hola! Acabo de descubrir este foro y es genial que entre todas podamos ayudarnos! Os explico mi situación,
Tengo 36 años “recién cumplidos”. El día 2 de febrero mi pareja y yo tuvimos la primera visita con la ginecóloga para iniciar algún tratamiento. No sabía mucho del tema, pero la verdad es que hizo las consultas necesarias y salimos, al menos, con algunas respuestas.
Ya tengo fecha para las analíticas, citología y ecografía, y a finales de marzo tendré todas las pruebas hechas. Después de tener todo, y si los resultados son correctos, me dijo que nos derivaría al hospital de Sant Pau.
Sobre listas de espera no supo decirnos, sólo que probablemente serían largas.
Por mi edad y nuestra situación (mi pareja es otra chica), imagino que si no hay ningún problema nos apuntarán para IAD, que por lo que leo los tiempos de espera son más cortos, pero tampoco me queda claro más o menos cuanto están tardando desde que te derivan hasta que te hacen la primera visita. Alguien sabe?

Por otro lado tengo duda en cuanto a la ecografía; nos dijeron que tenía que ser el día 6 del ciclo, pero pasa algo si es 1-2 días antes o después? Ya que cambiar esta cita es casi imposible sin alargarme muchos meses más (consiguieron hacerme un hueco para dármela pronto).

Gracias a todas por la ayuda, ánimos!
Stekie
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dl. feb. 28, 2022 9:15 pm

Re: Llista d'espera per inseminació artificial

EntradaAutor: Stekie » dg. març 06, 2022 7:02 pm

Hola! Yo también soy nueva por aquí, y la verdad ayuda mucho poder leer a otras que están en la misma situación.
@patripuntok mi situación es parecida a la tuya, yo recibí la carta en junio de 2021 que estaba en lista de espera y que en el plazo de 6-10 meses haríamos la primera visita y nada de nada…llame para preguntar hace nada y me dijeron que hay retraso y no supieron decirme cuánto me quedaba. Tú tienes alguna novedad?
@Nose mi pareja y yo (mi pareja es otra chica también) y estamos en lista de espera para una IAD y desde que nos derivaron a finales de mayo de 2021 hasta día de hoy aún no hemos tenido una primera visita… Así que de momento no sabría decirte.

Mucho ánimo a todas!
Erre
Entrades: 2
Membre des de: dg. març 06, 2022 7:36 pm

Re: Llista d'espera per inseminació artificial

EntradaAutor: Erre » dg. març 06, 2022 7:46 pm

Hola a totes!
Em sumo al forum, tot i que fa un temps que us he anat llegint de tant en tant.
Nosaltres també som dues noies. Al desembre 2021 van rebre la nostra derivació a Sant Pau, i estem pendents que ens confirmin que estem en llista i que ens truquin per fer la primera visita. Segons ens va dir la Gine del CAP, per com estava tot, que ens féssim idea aproximada d'un any d'espera per IAD. A veure com va...
Cris_bcn_21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: dt. juny 01, 2021 7:48 pm

Re: Llista d'espera per inseminació artificial

EntradaAutor: Cris_bcn_21 » dg. març 06, 2022 8:35 pm

Hola noies,
Em sorprèn bastant quan us llegeixo sobre Sant Pau. Jo l'any passat vaig fer-me 3 inseminacions al Clínic i no hi havia llista d'espera. La cosa va anar així: a l'octubre vaig anar al ginecòleg del meu centre de referència i em va derivar a reproducció del clínic. Al febrer em van trucar i ens van acabar de fer algunes proves a la meva parella i a mi (seminograma, histerosalpingografia,etc..) , al maig ens van explicar els resultats i dos dies després em va venir la regla i vaig començar amb la medicació. Vaig fer 3 cicles de IAC seguits, fins el juliol i ja sí em van posar en llista d'espera per FIV.
No sé si podeu demanar canvi a un altre hospital públic o no es pot fer, però llegeixo sovint unes diferències entre centres públics que déu ni do!
patripuntok
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dg. nov. 15, 2020 9:55 pm

Re: Llista d'espera per inseminació artificial

EntradaAutor: patripuntok » dg. març 06, 2022 9:29 pm

Stekie ha escrit:Hola! Yo también soy nueva por aquí, y la verdad ayuda mucho poder leer a otras que están en la misma situación.
@patripuntok mi situación es parecida a la tuya, yo recibí la carta en junio de 2021 que estaba en lista de espera y que en el plazo de 6-10 meses haríamos la primera visita y nada de nada…llame para preguntar hace nada y me dijeron que hay retraso y no supieron decirme cuánto me quedaba. Tú tienes alguna novedad?
@Nose mi pareja y yo (mi pareja es otra chica también) y estamos en lista de espera para una IAD y desde que nos derivaron a finales de mayo de 2021 hasta día de hoy aún no hemos tenido una primera visita… Así que de momento no sabría decirte.

Mucho ánimo a todas!



Hola! No creo que deba quedarte mucha espera…
Yo tuve la primera visita con enfermeria el 11/02, ya tengo analítica e histerosalpingografía hecha y este viernes tengo visita con la dra. Alvaro, y creo que si todo va bien empiezo ya… Aunque yo no sé si puedes guiarte por mi caso, perdieron mi historial y he sido muy pesada por teléfono….así qué no sé si te puede servir de mucho!
Stekie
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dl. feb. 28, 2022 9:15 pm

Re: Llista d'espera per inseminació artificial

EntradaAutor: Stekie » dl. març 07, 2022 6:28 pm

@patripuntok Que bien que ya estás en ello! A ver si con suerte nos llaman pronto a nosotras! Que vaya muy bien todo y ya nos irás contando!

@Erre a veure si aviat us arriva la carta!
Stekie
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dl. feb. 28, 2022 9:15 pm

Re: Llista d'espera per inseminació artificial

EntradaAutor: Stekie » dl. març 07, 2022 7:05 pm

Cris_bcn_21 ha escrit:Hola noies,
Em sorprèn bastant quan us llegeixo sobre Sant Pau. Jo l'any passat vaig fer-me 3 inseminacions al Clínic i no hi havia llista d'espera. La cosa va anar així: a l'octubre vaig anar al ginecòleg del meu centre de referència i em va derivar a reproducció del clínic. Al febrer em van trucar i ens van acabar de fer algunes proves a la meva parella i a mi (seminograma, histerosalpingografia,etc..) , al maig ens van explicar els resultats i dos dies després em va venir la regla i vaig començar amb la medicació. Vaig fer 3 cicles de IAC seguits, fins el juliol i ja sí em van posar en llista d'espera per FIV.
No sé si podeu demanar canvi a un altre hospital públic o no es pot fer, però llegeixo sovint unes diferències entre centres públics que déu ni do!


Hola! Crec que per a IAD no et deriven al Clínic. Suposo que la llista d’espera variará si es IAC i IAD…
CGP
Entrades: 3
Membre des de: dt. des. 21, 2021 8:11 pm

Re: Llista d'espera per inseminació artificial

EntradaAutor: CGP » dl. març 21, 2022 9:54 am

Hola chicas,

Hoy he llamado ya que como os comenté había realizado todas las pruebas y me extrañaba que no me hubiera llegado la segunda carta.

Me ha confirmado que me la enviaron y que estoy en lista de espera desde el 03/02/22 les he consultado el tiempo de espera de IAD y me han confirmado que es año, Ali y medio :(

Esperaba que fuera menor por otros comentarios que había leído pero a mi me han confirmado esto

Por otra parte, me han comentado que la próxima comunicación ya será vía telefónica y será para empezar el proceso.

Os recomiendo que le pidáis a vuestrxs ginecologxs que antes de hacer la derivación os hagan todas las pruebas ya que así os meten muy rápido en lista de espera

Un abrazo a todas
Jaisalmer
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: ds. jul. 25, 2020 3:54 pm

Re: Llista d'espera per inseminació artificial

EntradaAutor: Jaisalmer » dl. març 21, 2022 9:33 pm

Hola, noies! Heu provat que us derivin a l'Hospital del Mar? Allà no hi ha llista d'espera per fer IAC/IAD. No sé si és possible si no és el vostre hospital de referència, però em sembla una injustícia que segons el lloc de residència unes hagin d'esperar un any o any i mig quan en un altre hospital no s'ha d'esperar.
Stekie
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dl. feb. 28, 2022 9:15 pm

Re: Llista d'espera per inseminació artificial

EntradaAutor: Stekie » ds. abr. 09, 2022 7:31 pm

patripuntok ha escrit:
Stekie ha escrit:Hola! Yo también soy nueva por aquí, y la verdad ayuda mucho poder leer a otras que están en la misma situación.
@patripuntok mi situación es parecida a la tuya, yo recibí la carta en junio de 2021 que estaba en lista de espera y que en el plazo de 6-10 meses haríamos la primera visita y nada de nada…llame para preguntar hace nada y me dijeron que hay retraso y no supieron decirme cuánto me quedaba. Tú tienes alguna novedad?
@Nose mi pareja y yo (mi pareja es otra chica también) y estamos en lista de espera para una IAD y desde que nos derivaron a finales de mayo de 2021 hasta día de hoy aún no hemos tenido una primera visita… Así que de momento no sabría decirte.

Mucho ánimo a todas!



Hola! No creo que deba quedarte mucha espera…
Yo tuve la primera visita con enfermeria el 11/02, ya tengo analítica e histerosalpingografía hecha y este viernes tengo visita con la dra. Alvaro, y creo que si todo va bien empiezo ya… Aunque yo no sé si puedes guiarte por mi caso, perdieron mi historial y he sido muy pesada por teléfono….así qué no sé si te puede servir de mucho!


Hola! Como fue la primera visita? Ya empezaste con el tratamiento?
patripuntok
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dg. nov. 15, 2020 9:55 pm

Re: Llista d'espera per inseminació artificial

EntradaAutor: patripuntok » dl. abr. 11, 2022 10:14 pm

Stekie ha escrit:
patripuntok ha escrit:
Stekie ha escrit:Hola! Yo también soy nueva por aquí, y la verdad ayuda mucho poder leer a otras que están en la misma situación.
@patripuntok mi situación es parecida a la tuya, yo recibí la carta en junio de 2021 que estaba en lista de espera y que en el plazo de 6-10 meses haríamos la primera visita y nada de nada…llame para preguntar hace nada y me dijeron que hay retraso y no supieron decirme cuánto me quedaba. Tú tienes alguna novedad?
@Nose mi pareja y yo (mi pareja es otra chica también) y estamos en lista de espera para una IAD y desde que nos derivaron a finales de mayo de 2021 hasta día de hoy aún no hemos tenido una primera visita… Así que de momento no sabría decirte.

Mucho ánimo a todas!



Hola! No creo que deba quedarte mucha espera…
Yo tuve la primera visita con enfermeria el 11/02, ya tengo analítica e histerosalpingografía hecha y este viernes tengo visita con la dra. Alvaro, y creo que si todo va bien empiezo ya… Aunque yo no sé si puedes guiarte por mi caso, perdieron mi historial y he sido muy pesada por teléfono….así qué no sé si te puede servir de mucho!


Hola! Como fue la primera visita? Ya empezaste con el tratamiento?



Hola! Pues tengo que decir que ha ido todo muy bien, empecé tratamiento, el 24/03 me hicieron la inseminación y a día de hoy tengo casi una semana de falta y varios test positivos...aún no me lo creo! Ahora toca esperar a la eco de confirmación. Tú como vas? tienes fecha ya?
Stekie
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dl. feb. 28, 2022 9:15 pm

Re: Llista d'espera per inseminació artificial

EntradaAutor: Stekie » dc. abr. 13, 2022 11:19 am

patripuntok ha escrit:
Stekie ha escrit:
patripuntok ha escrit:

Hola! No creo que deba quedarte mucha espera…
Yo tuve la primera visita con enfermeria el 11/02, ya tengo analítica e histerosalpingografía hecha y este viernes tengo visita con la dra. Alvaro, y creo que si todo va bien empiezo ya… Aunque yo no sé si puedes guiarte por mi caso, perdieron mi historial y he sido muy pesada por teléfono….así qué no sé si te puede servir de mucho!


Hola! Como fue la primera visita? Ya empezaste con el tratamiento?



Hola! Pues tengo que decir que ha ido todo muy bien, empecé tratamiento, el 24/03 me hicieron la inseminación y a día de hoy tengo casi una semana de falta y varios test positivos...aún no me lo creo! Ahora toca esperar a la eco de confirmación. Tú como vas? tienes fecha ya?


Hola! Enserio?!! Que bien, me alegro mucho!!! Después de tanta espera no pudo ir mejor! Yo de momento nada, llamé para preguntar y me dijeron de 12 a 14 meses para la primera visita, pero bueno ya va quedando menos.
Bec
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dj. abr. 07, 2022 12:02 pm

Re: Llista d'espera per inseminació artificial

EntradaAutor: Bec » dl. maig 09, 2022 10:41 am

Hola a totes!
Com alguns casos que veig per aquí, nosaltres també som dues noies. Vaig tenir visita amb la ginecòloga del CAP Manso l'1 de març de 2022 (3 mesos d'espera per la visita) i el 31 de març em va arribar la carta de Sant Pau conforme havien rebut la derivació i es posarien en contacte en el plaç d'uns mesos. Volia preguntar quant vau tardar en rebre la segona carta? I des d'aquest moment quant més s'ha d'esperar per iniciar el tractament? La ginecòloga del CAP no m'ho va saber dir i el que llegeixo per internet tampoc queda clar...
Maybe
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: ds. abr. 09, 2022 9:46 am

Re: Llista d'espera per inseminació artificial

EntradaAutor: Maybe » dc. maig 11, 2022 10:08 pm

Perquè us feu una idea ara mateix estant fent la primera visita a Sant Pau a les dones que vam demanar la derivació al maig. Vol dir que des del moment de petició de derivació hi ha un any d'espera aproximadament. Però és una cosa que deu anar variant, d'entrada ja has rebut la carta molt més ràpid del que es rebia fa un any o dos!

Jo us recomano que us intenteu fer totes les proves que pugueu tenir pendents quan abans, perquè si no, us podeu trobar que després dels 8-10-12 mesos d'espera, quan ja hauríeu de començar el tractament, resulta que falta això o allò altre.

A mi per exemple el ginecòleg de capçalera no em va dir res de la histerosalpinografia i la infermera de Sant Pau va insisitir que me la fes, tot i que no és obligatòria. Això va ser fa dues setmanes i em donaven hora per setembre!!! Al final m'he fet la prova per la privada per no allargar més un procés que ja és prou llarg.

Sembla una cursa d'obstacles... Hi ha molta desinformació.

Ànims!
Bec
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dj. abr. 07, 2022 12:02 pm

Re: Llista d'espera per inseminació artificial

EntradaAutor: Bec » dj. maig 19, 2022 3:21 pm

Maybe, moltes gràcies per la info. La veritat que sí, la desinformació és total... Dedueixo que estàs començant el tractament, que tinguis molta sort!!! I les altres, com aneu?
Erre
Entrades: 2
Membre des de: dg. març 06, 2022 7:36 pm

Re: Llista d'espera per inseminació artificial

EntradaAutor: Erre » dv. maig 20, 2022 4:38 pm

Que bé saber que algunes ja esteu en marxa!

A nosaltres ens van fer la derivació al desembre 2021, vam rebre la primera carta conforme havien rebut la petició al gener 2022 i desde febrer 2022 ens van confirmar que ja estem oficialment en llista. Des d'aleshores, ens van dir que estaven trigant 10-12 mesos, o aigui que fins febrer/abril de l'any que ve calculem que res...a esperar!

Intentarem avançar les proves que ens falten per quan arribi el moment tenir-ho tot a punt
CGP
Entrades: 3
Membre des de: dt. des. 21, 2021 8:11 pm

Re: Llista d'espera per inseminació artificial

EntradaAutor: CGP » dc. oct. 26, 2022 11:24 pm

Hola chicas,

Hoy me han llamado y me han dado la primera visita para el 16/nov. :()()::::

¿Sabéis que realizan en esta primera visita? ¿Cuanto tardan de la primera visita a la inseminacion?

Mil gracias
Teresa88
Entrades: 1
Membre des de: ds. oct. 29, 2022 1:32 pm

Re: Llista d'espera per inseminació artificial

EntradaAutor: Teresa88 » ds. oct. 29, 2022 1:46 pm

CGP ha escrit:Hola chicas,

Hoy me han llamado y me han dado la primera visita para el 16/nov. :()()::::

¿Sabéis que realizan en esta primera visita? ¿Cuanto tardan de la primera visita a la inseminacion?

Mil gracias


Hola! Jo vaig tenir la primera visita aquest dilluns passat i em van fer eco vaginal i analítica. Prèviament al juliol'21 quan em van derivar ja m'havien fet eco, citologia i analítica.

En el meu cas van considerar que no feia falta histerosalpingografia.

Vaig estar de sort i com que hi vaig anar al 3r dia de la regla, ja vaig començar a punxar-me aquell mateix dia i si tot va bé a finals de la setmana que vé em faran la primera inseminació.

Per tant entre la primera visita i inseminació entenc que ho es va molt ràpid com en el meu cas o es comença al següent cicle menstrual.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::