Dpg

Tractaments, clíniques, medicaments..
Lluna12
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dl. març 28, 2022 11:28 am

Dpg

EntradaAutor: Lluna12 » dv. jul. 01, 2022 12:25 pm

Bona tarda, he fet una dpg i estic a la espera dels resultats he aconseguit biopsiar 5 blastos de 7 ovuls madurs que em van treure.
Sabeu quin percentatge hi ha de que hi hagi euploides? Podría donar-se el cas de que els 5 siguin aneuploides teniu experiència?? Tinc 36 anys pasaré uns dies nerviosa fins que em donin els resultats,moltes Gràcies.
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: Dpg

EntradaAutor: Piruleta15 » dv. jul. 01, 2022 3:05 pm

Jo et puc dir el que em van dir a mi. Jo tinc 32 i vaig fer-me el Q-Carrier, com no teníem les mateixes transmissions genètiques ens van recomanar per edat no fer-lo el dgp ja que en principi la meitat o més hauria d'estar bé (euploides). A partir dels 35 tot empitjora, inclús els 30, però diria que com a crític son els 38, però vaja...de 5 jo em relaxaria segur que anirà bé, seria molt mala sort el que dius...
Valeria0805
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dl. gen. 11, 2021 12:27 pm

Re: Dpg

EntradaAutor: Valeria0805 » dc. jul. 13, 2022 10:34 pm

Hola!
Lluna12 te han dicho algo de los resultados?
Lluna12
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dl. març 28, 2022 11:28 am

Re: Dpg

EntradaAutor: Lluna12 » dv. jul. 15, 2022 10:15 pm

Valeria0805 ha escrit:Hola!
Lluna12 te han dicho algo de los resultados?

Si, ayer me dijeron los resultados, estoy bastante triste porque de 5 sólo tengo 1 euploide me la juego en una transfer, quizá puede explicar también el teme de los abortos no sé... el caso es Que no se si hacer alomejor alguna prueba antes de la transfer para saber si tengo el endometrio bien , tú que harías harías algunas pruebas más?? Me da mucho miedo el pensar que sólo tengo una oportunidad.
Valeria0805
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dl. gen. 11, 2021 12:27 pm

Re: Dpg

EntradaAutor: Valeria0805 » dv. jul. 15, 2022 11:36 pm

Hola Lluna12.
Siento que el resultado no haya sido mejor. En mi caso, antes de transferir hice el test EndomeTRIO y me salió alterada la flora y la ventana de implantación desplazada 12 horas. Así que tomé probióticos durante un tiempo y ajustaron la progesterona para hacer la transferencia cuando tocaba. Yo también había hecho Dgp.
Me he quedado a la primera y de momento todo va bien.
Así que, si puedes, yo de ti haría el test ya que si no es positivo siempre te quedará la duda de si podría ser por alguna de estas cosas. Y si lo haces y sale negativo por lo menos sabes que de eso no es.

Ánimo que tienes un campeón esperándote!!
Neu21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dc. oct. 06, 2021 3:23 pm

Re: Dpg

EntradaAutor: Neu21 » ds. jul. 16, 2022 8:47 am

Hola Lluna,
Nosaltres fa uns mesos vam fer dgp a 3 i no vam aconseguir cap viable..aquest resultat tambe ens fa entendre els avortaments i fallos d'implantació anteriors..
Entenc la por al tenir una unica oportunitat.. Desconec quina es la prova que et diu la Valeria però tambe crec que tota la informació que puguis tenir t'anirà bé.
Confia molt!! Espero que aquest intent sigui el bo! Una abraçada
Lluna12
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dl. març 28, 2022 11:28 am

Re: Dpg

EntradaAutor: Lluna12 » ds. jul. 16, 2022 11:27 am

[quote="Neu21"]Hola Lluna,
Nosaltres fa uns mesos vam fer dgp a 3 i no vam aconseguir cap viable..aquest resultat tambe ens fa entendre els avortaments i fallos d'implantació anteriors..
Entenc la por al tenir una unica oportunitat.. Desconec quina es la prova que et diu la Valeria però tambe crec que tota la informació que puguis tenir t'anirà bé.
Confia molt!! Espero que aquest intent sigui el bo! Una abraçada
Farem la proba per tenir una mica més de posibilitats i creuerem els dits, la veritat que és fa dur el tractament, la por , no saber que passará ... Moltes gràcies , espero que aviat conseguis els resultats desitjats,molts ánims maca, una abraçada!!
Lluna12
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dl. març 28, 2022 11:28 am

Re: Dpg

EntradaAutor: Lluna12 » ds. jul. 16, 2022 12:02 pm

Valeria0805 ha escrit:Hola Lluna12.
Siento que el resultado no haya sido mejor. En mi caso, antes de transferir hice el test EndomeTRIO y me salió alterada la flora y la ventana de implantación desplazada 12 horas. Así que tomé probióticos durante un tiempo y ajustaron la progesterona para hacer la transferencia cuando tocaba. Yo también había hecho Dgp.
Me he quedado a la primera y de momento todo va bien.
Así que, si puedes, yo de ti haría el test ya que si no es positivo siempre te quedará la duda de si podría ser por alguna de estas cosas. Y si lo haces y sale negativo por lo menos sabes que de eso no es.

Ánimo que tienes un campeón esperándote!!

Hola Valeria cual es el coste del ENDOMETRIO?? ,Queremos hacerlo por lo que tu dices almenos no habrá influido eso ,nos dará más información.Muchas felicidades por tu embarazo ! Te deseo lo mejor
Valeria0805
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dl. gen. 11, 2021 12:27 pm

Re: Dpg

EntradaAutor: Valeria0805 » ds. jul. 16, 2022 3:55 pm

Lluna12 muchas gracias!!!
Salió por 1300 pero sé que depende también de la clínica. Lo hice en Reproclinic. A por ello!!
Lluna12
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dl. març 28, 2022 11:28 am

Re: Dpg

EntradaAutor: Lluna12 » dt. jul. 19, 2022 10:52 am

Valeria0805 ha escrit:Lluna12 muchas gracias!!!
Salió por 1300 pero sé que depende también de la clínica. Lo hice en Reproclinic. A por ello!!

Gracias vamos a por todas!Valeria que vitaminas tomas para el embarazo ? Me gustaría tomar uno completo tipo femibion pero no he encontrado ninguno sin yodo y con eutirox no es recomendable el yodo.Durante la estimulación tomé soniase pero es muy caro y quiero cambiar
Valeria0805
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dl. gen. 11, 2021 12:27 pm

Re: Dpg

EntradaAutor: Valeria0805 » dt. jul. 19, 2022 8:34 pm

A mi me pasó que tuve que cancelar la primera transferencia porque me salió la TSH en casi 4. Empecé a tomar Eutirox de 50 y dejé el vitamínico por el yodo. Me pasé al Folidoce que es solo ácido fólico y le añadí Viganttoleten que es vitamina D y Physioflor para la flora vaginal. No sé si te ha hecho análisis del hierro por si necesitaras también añadirlo. En 15 días la tenía a menos de 2 pero estoy manteniendo el Eutirox de 25. Una vez embarazada ya volví al Femibion al principio y ahora estoy con Seibidion. Ambos con yodo porque es necesario para el desarrollo del bebé. Creo que todo por separado aún te saldría mejor de precio que el Soniase. Incluso si tienes buen rollo con tu médico de cabecera puedes pedir que te recete el hierro si estás por debajo de lo normal.
saricarefully
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dj. abr. 06, 2023 3:31 am

Re: Dpg

EntradaAutor: saricarefully » dv. nov. 03, 2023 11:07 am

La meva experiència a la Reproclinic va ser excel·lent. Sí, fes-ho!
basketball stars

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::