Beta- espera i regla

Tractaments, clíniques, medicaments..
Arena
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dg. set. 06, 2020 10:36 am

Beta- espera i regla

EntradaAutor: Arena » ds. nov. 26, 2022 7:42 pm

Hola noies, fa molt de temps que no entro per aquí.
Acabo de fer una transferència fa 3 dies d'un blasto. Doncs des d'ahir estic com si m'hagués de venir la regla... amb dolors típics d'ovaris i noto com si baixés alguna cosa...
però no taco res.

estic força desanimada, perquè no m'ha durat la il·lusió ni 3 dies... després del camí tan llarg que porto.

a algú li ha passat?
gràcies per avançat
Forta-però-Cansada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

Re: Beta- espera i regla

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » dt. nov. 29, 2022 6:25 am

Bon dia Arena,

Potser et serveix el q et diré. Les 2 vegades que he aconseguit implantació he notat també com uns dolorets com si m'hagués m'hagués de venir la regla, més lleus de quan realment m'ha de venir de veritat , i en canvi ara que acabo de passar la meva 5a betaespera no he tingut cap síntoma i ha resultat negativa.
Diuen que només el sagnat d'implantació és signe de que realment pot estar passant alguna cosa, tot i així hi ha noies que no el tenen i si queden.
També has de tenir en compte que t'estàs posant la progesterona i pot jugar males passades si fer-nos confondre amb els símptomes.

Com va evolucionant el dolor? Quan tens la beta?

Fa ja un temps que estic en aquest fòrum, tot i que ja feia mesos que no hi participó activament ja que porto uns anys ja en RA i encara no he aconseguit un embaràs evolutiu, però al veure el teu missatge he volgut escriure per intentar animar-te, a part que em sonava el teu cas, i dir-te que realment fins a la prova en sang no donguis res per fet.

Espero que tinguis molta sort!
LospaTyalor
Entrades: 1
Membre des de: dg. des. 25, 2022 11:15 pm

Re: Beta- espera i regla

EntradaAutor: LospaTyalor » dg. des. 25, 2022 11:32 pm

Actually, I have never encountered such a case. You should go see a doctor.
dynamons world
Arena
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dg. set. 06, 2020 10:36 am

Re: Beta- espera i regla

EntradaAutor: Arena » dc. oct. 04, 2023 2:35 pm

hola noies, fa molt de temps que no passo per aquí.
els símptomes de regla al final van resultar ser positiu com una casa. escric aquest missatge amb el meu nadó als braços.
ànim a totes, el meu cas era molt difícil i després de perdre el meu primer nadó a la setmana 20, operacions diverses, miomes, úter xungo, baixa reserva...ho vaig aconseguir amb ovo a la primera.
una abraçada a totes

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::