Llista d'espera per inseminació artificial

Tractaments, clíniques, medicaments..
Bec
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dj. abr. 07, 2022 12:02 pm

Re: Llista d'espera per inseminació artificial

EntradaAutor: Bec » dv. gen. 20, 2023 12:35 pm

Hola boniques! M'animo a escriure per les que esteu en espera, no desespereu. Em van derivar a Sant Pau al març de 2022 i al desembre ja em van trucar i vaig fer la primera visita, així que almenys en el meu cas han trigat menys del que em van dir (quan vaig trucar al març, em van dir entre 12 i 14 mesos).

Encara no he començat amb punxades, etc. per les festes i perquè em faltava una analítica. Però veure que vas fent passets ajuda molt.

Algú més en procés?
Nuria07777
Entrades: 3
Membre des de: dc. gen. 25, 2023 8:49 pm

Re: Llista d'espera per inseminació artificial

EntradaAutor: Nuria07777 » dc. gen. 25, 2023 8:51 pm

Buenas noches, me enviaron un mensaje conforme ya estaba en lista de espera desde hacía dos semanas , en la cual indica que hay más o menos 12 meses de espera para la primera visita, cuando te llaman para esa visita es para empezar ya con el tratamiento de IA o para que te hagan una visita presencial y te digan el tiempo de lista en general? Estoy en el Sant Pau.
Bec
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dj. abr. 07, 2022 12:02 pm

Re: Llista d'espera per inseminació artificial

EntradaAutor: Bec » dv. gen. 27, 2023 10:07 am

Hola Nuria, quan et truquen per la primera visita ja és per començar el tractament (a mi no van tardar 12 mesos a trucar-me, només 9). Tot i que es pot allargar una mica més si et falten probes. Funciona així almenys per IAD.
Nuria07777
Entrades: 3
Membre des de: dc. gen. 25, 2023 8:49 pm

Re: Llista d'espera per inseminació artificial

EntradaAutor: Nuria07777 » dv. març 10, 2023 8:40 am

Buenos días! Me llamaron ayer para tener la primera visita para IAD el lunes!!! Me dijeron que era una primera visita informativa, le pregunté el tiempo de espera después de esa visita y me dijo que no había, que ya era seguidamente el proceso!!! no sé si entendí bien o no, pero estamos apuntadas en la lista desde el 9 de enero!!!! Sigo sorprendida y a la vez ilusionada, quería saber si alguna de vosotras sabe si una vez tienes la primera visita informativa ya es para planificar pruebas para empezar con la IAD!!! Muchas gracias chicas!
Nat_87
Entrades: 3
Membre des de: dt. març 21, 2023 11:57 am

Re: Llista d'espera per inseminació artificial

EntradaAutor: Nat_87 » dt. març 21, 2023 1:31 pm

Hola!
Avui he rebut carta de Sant Pau, amb data 10 de març, conforme han rebut la sol·licitud (la derivació la van realitzar a finals de gener, principis de febrer). Sabeu el temps d'espera per IAD?

He llegit que hi ha un grup de whatsapp i m'agradaria poder accedir, per si em podeu incloure!

Mil gràcies!
Mi_reia
Entrades: 2
Membre des de: ds. abr. 15, 2023 9:52 pm

Re: Llista d'espera per inseminació artificial

EntradaAutor: Mi_reia » dg. abr. 16, 2023 8:46 am

Hola! A nosaltres ens van derivar a St. Pau a finals de febrer, vam rebre la carta fa un parell de setmanes i el divendres em va arribar un SMS amb la visita per aquest dimarts. A veure que ens diuen, perquè anem súper perduts! Entenc que si es per IA, no hi ha llista d'espera. Veurem :)! Ànims a tothom!

També m'agradaria entrar al grup de Whatsapp si hi ha algún!
Nuria07777
Entrades: 3
Membre des de: dc. gen. 25, 2023 8:49 pm

Re: Llista d'espera per inseminació artificial

EntradaAutor: Nuria07777 » dg. abr. 16, 2023 12:19 pm

Suuuuper!!!!!! Si hi ha llista d’espera pero va abançant y potser ara mateix no hi ha ningu mes!!!!! La primera visita ja es per començar! Si les proves no están caducades ( caducan als 6 mesos)( análisis, eco vaginal y hesterosalpingografia) al seguent cicle ja pots començar la hormonació!! Estic súper contenta, jo començo hormonació aquesta setmana y si tot va be, en 15 dies tenim inseminació!! Una abraçada ben dolça!! Y moltisima sort!!!!!! </;-) :b-)))
Nat_87
Entrades: 3
Membre des de: dt. març 21, 2023 11:57 am

Re: Llista d'espera per inseminació artificial

EntradaAutor: Nat_87 » dv. abr. 28, 2023 8:05 pm

Bones!!!

Només comentar que ja m'han trucat per iniciar procés!!

Van fer derivació finals de gener i avui, 28 d'abril m'han trucat per primera visita el 10 de maig☺️☺️
Nat_87
Entrades: 3
Membre des de: dt. març 21, 2023 11:57 am

Re: Llista d'espera per inseminació artificial

EntradaAutor: Nat_87 » dv. abr. 28, 2023 8:05 pm

Bones!!!

Només comentar que ja m'han trucat per iniciar procés!!

Van fer derivació finals de gener i avui, 28 d'abril m'han trucat per primera visita el 10 de maig☺️☺️
Kareniba
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dg. set. 03, 2023 11:43 am

Re: Llista d'espera per inseminació artificial

EntradaAutor: Kareniba » dg. set. 03, 2023 11:50 am

Hola!!! Llevamos tiempo con mi pareja intentando tener un bebe, ante la negativa decidimos mirar que es lo que pasaba, el tiene un recuento bajo de esperma y con poca movilidad además me han detectado la prolactina alta a 47 y me estan medicando con eutirox 25mg. Nuestra doctora de la seguridad social nos dijo hace un mes que nos derivaba e inscribia en la lista de espera de la vall d'hebron para una fiv....
alguien podria indicarme como es el procedimiento? Cuanto tardan en llamar de la vall d'hebron???
Nos dijeron aproximadamente que la lista de espera era de dos años, es asi?
MiriamAF27
Entrades: 3
Membre des de: dl. juny 19, 2023 1:38 pm

Re: Llista d'espera per inseminació artificial

EntradaAutor: MiriamAF27 » dg. set. 03, 2023 8:00 pm

Buenas noches,

Somos dos chicas que hemos empezado el proceso, estamos a la espera de hacernos las prueba.
Queríamos saber cuanto tiempo hay de espera para una IA con semen de donante.
Por otro lado, no sé si alguna del grupo está en el mismo proceso y nos puede dar algo de información.
Muchas gracias ☺️
bmb92
Entrades: 1
Membre des de: dv. gen. 12, 2024 11:42 pm

Re: Llista d'espera per inseminació artificial

EntradaAutor: bmb92 » dv. gen. 12, 2024 11:50 pm

Hola, vaig rebre la carta del st Pau al novembre de 2023 i m'agradaria saber els temps d'espera que esteu tenint. Estic esperant una IAD i vaig perduda amb els temps d'espera si alguna em pot ajudar. He llegit que hi ba algun grup de whatsapp, m'agradaria formar-hi part. Gràcies per la col·laboració
DeliaMP
Entrades: 1
Membre des de: dj. gen. 18, 2024 3:37 pm

Re: Llista d'espera per inseminació artificial

EntradaAutor: DeliaMP » dv. gen. 19, 2024 10:15 am

Holaa!! Una más en espera para Sant Pau... Hicieron la derivación a mediados de diciembre y resulta que solo me saben decir que tardan entre 3 y 6 meses en "revisar el caso" y cuando pregunto qué es revisar el caso me dicen que es "mirar las pruebas que me hayan hecho anteriormente y decicir el tratamiento", (que debería ser una IA+D según un centro privado) me hice una inseminación y a principios de enero me dieron el negativo... Ahora esperar otros 6 meses me parece una tortura!!! Ya me diréis si a alguna más le han hecho la derivación hace poco y le han dado esta info... Un abrazo fuerte
cristina248
Entrades: 3
Membre des de: dl. feb. 19, 2024 7:31 pm

Re: Llista d'espera per inseminació artificial

EntradaAutor: cristina248 » dl. feb. 19, 2024 8:12 pm

Hola, ya hice las pruebas en agosto ( 2022) en terrassa y me derivaron para sant Pau i en marzo me dieron hora con el servicio de reproducción y desde ese momento ya puedes empezar.
Genova
Entrades: 4
Membre des de: dg. feb. 25, 2024 1:36 pm

Re: Llista d'espera per inseminació artificial

EntradaAutor: Genova » dg. feb. 25, 2024 1:50 pm

Hola! Em van derivar al novembre del 23 i no sabia res encara. He investigat a l’app de la meva salut i he trobat q tinc visita al clínic pel 5 de març!!! Ningú m’ha trucat ni he rebut cap carta!! Us aviso perquè si no teniu noticies aneu mirant l’app de la meva salut!
A part d’això estic super contentaAa :b-))) :b-)))
MiriamAF27
Entrades: 3
Membre des de: dl. juny 19, 2023 1:38 pm

Re: Llista d'espera per inseminació artificial

EntradaAutor: MiriamAF27 » dl. març 11, 2024 5:47 pm

Hola Génova,

Gracias por el aviso.

¿Cómo te fue en la primera visita? Podrías explicarnos en qué consiste realmente?

Saludos!
Genova
Entrades: 4
Membre des de: dg. feb. 25, 2024 1:36 pm

Re: Llista d'espera per inseminació artificial

EntradaAutor: Genova » dj. març 14, 2024 6:47 am

Hola,
al final resultó q la visita q tenia en la app de la meva salut era telefónica. Tenían mal apuntado mi correo electrónico y no me llegó el aviso.
Me llamó una doctora muy amable q me explicó todo el proceso, como se elegía el donante, me preguntó cosas sobre mis hábitos de vida, etc.
Los pasos siguientes son realizar pruebas médicas para comprobar q todo esté en orden allí abajo para asegurar q el embarazo se pueda llevar a cabo.
Y me recetó el ácido fólico.
Paciencia y ánimo a todas :-)(-:
Genova
Entrades: 4
Membre des de: dg. feb. 25, 2024 1:36 pm

Re: Llista d'espera per inseminació artificial

EntradaAutor: Genova » dj. març 14, 2024 7:38 am

Volia preguntar, també, si hi ha algún grup de whatsapp o presencial per poder compartir experiències del procés i tenir una mica de suport i gent amb qui compartir mutuament aquest camí. Gràcies :***:
MiriamAF27
Entrades: 3
Membre des de: dl. juny 19, 2023 1:38 pm

Re: Llista d'espera per inseminació artificial

EntradaAutor: MiriamAF27 » dj. març 21, 2024 9:15 pm

Hola Genova y no te hicieron pruebas en el assir antes de realizarte la derivación? A mi pareja le hicieron eco vaginal + analítica.
El otro día ya nos hicieron la derivación al hospital clínic y nos han pedido una analítica para ver la genética (ya que lo tienen en cuenta para elegir el donante más compatible). Nos comentaron que la primera visita sería en unos 3 meses, y desde la primera visita hasta realizar el tratamiento más o menos eran entre 6 y 9 meses.

Con respecto al grupo de whatsapp, no tengo constancia de que haya ninguno, al menos de IA. Yo también pregunté hace meses, más que nada para saber cómo iban las listas de espera pero nadie comentó nada..
Genova
Entrades: 4
Membre des de: dg. feb. 25, 2024 1:36 pm

Re: Llista d'espera per inseminació artificial

EntradaAutor: Genova » dg. març 24, 2024 11:44 pm

Hola Miriam,
Si, en el CUAP me hicieron eco y analítica para ver los folículos y la Mulleriana en noviembre del 2023
Mañana me hacen la histerosalpinografia q es para ver la permeabilidad de las trompas. Y ya tengo otro análisis de sangre programado y la citología.

En mi caso, voy sin pareja, así q no sé si los tiempos varían en este caso.

Mucha paciencia

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::