Escoles centre Badalona

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
marcjoan
Entrades: 3
Membre des de: dc. gen. 25, 2023 2:37 pm

Escoles centre Badalona

EntradaAutor: marcjoan » dj. gen. 26, 2023 9:12 am

Bon dia!

Estem buscant escola per al meu fill que aquest any vinent farà P3. Hauria de ser al centre de Badalona. Alguna opinió sobre Badalones, Progres, Betulia, Laietania...

Gràcies!!!!
alzina77
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dj. feb. 19, 2015 6:58 pm

Re: Escoles centre Badalona

EntradaAutor: alzina77 » dj. gen. 26, 2023 9:12 pm

Qualsevol menys Betúlia, nosaltres vam haver de marxar per potes per maltracte psicològic i tolerància al bullying cap a la nostra filla. Mira altres opcions perquè aquesta escola està plagada d’incompetents sense coneixement de res.
marcjoan
Entrades: 3
Membre des de: dc. gen. 25, 2023 2:37 pm

Re: Escoles centre Badalona

EntradaAutor: marcjoan » dv. gen. 27, 2023 11:06 am

Ostres Alzina...

Doncs descartada totalment. Haviem d'anar a les portes obertes però després del teu comentari i algunes opinions que he llegit per altres llocs ni hi vaig.

Em sembla molt greu lo que dius que li va passar a la teva filla. És intol·lerable en una escola....i a sobre que presisament barata no és. De fet encara que fos gratuïta seria intol·lerable, però si a sobre pagues per a que et martiritzin el fill ja és de traca...

Gràcies per el teu comentari i per evitar que perdi el temps amb aquesta escola....
alzina77
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dj. feb. 19, 2015 6:58 pm

Re: Escoles centre Badalona

EntradaAutor: alzina77 » dv. gen. 27, 2023 3:19 pm

Hola marcjoan,

T'en podria explicar de moltes i de molt grosses. Des de fer diagnòstics clínics erronis en aquesta escola (recordem que una escola no té la potestat de diagnosticar), però el "colmo" és que, a sobre, ho facin amb ignorància i males formes, per tant, incorrectament i totalment a l'inrevés del què és; a fer les mil i una putades a nens i nenes perquè no aturen els casos de bullying i no es fan responsables de res. Els assetjadors queden impunes mentre que tens al nen/nena destrossat amb greus problemes psicològics i emocionals. Que sembla que sigui la víctima que tingui la culpa.... tot ho justifiquen.

Cada any van perdent clients, hi ha moltes baixes perquè la gent marxa, lògicament això que ens ha passat a nosaltres no ha estat quelcom puntual, sinó que en els darrers anys és la tònica habitual, és a dir, la seva mala praxis té conseqüències.

Sento ser tan clara, però és la nostra experiència i la realitat que hem viscut allà... així que entenc que sabràs prendre la decisió encertada. La meva filla, a dia d'avui, em recrimina per què la vaig apuntar allà... i mira, de vegades em sento culpable perquè hi havia d'altres opcions, sens dubte, millors que aquesta pretenciosa escola amb aires de grandesa però però amb fons ben fosc...

Molta sort en la tria, segur que encertaràs !! ;-)
Shirley6
Entrades: 2
Membre des de: dl. gen. 30, 2023 6:46 am

Re: Escoles centre Badalona

EntradaAutor: Shirley6 » dl. gen. 30, 2023 6:51 am

Hola! Jo també estic buscant escoles a Badalona centre-progres. La veritat és que estic anant a totes les portes obertes però tinc molts dubtes. Quines escoles recomaneu? Gràcies
marcjoan
Entrades: 3
Membre des de: dc. gen. 25, 2023 2:37 pm

Re: Escoles centre Badalona

EntradaAutor: marcjoan » dl. gen. 30, 2023 2:31 pm

Ondia Alzina

Tot això que expliques és molt greu en una escola...no entenc com encara tenen alumnes.
Després del teu primer missatge vaig estar investigant per internet i sembla que el vostre cas no és l'únic, hi ha comentaris sobre aquesta linia d'actuació de l'escola....


Shirley6 sembla clar l'escola que no cal anar ni a les portes obertes.... ;-)

Nosaltres anirem a mirar Badalones, Lopez Torrejon i Laietania. D'aquest dos últims n'he sentit bones referencies...ja t'explicaré
LaiaSegura
Entrades: 1
Membre des de: dl. feb. 20, 2023 3:09 pm

Re: Escoles centre Badalona

EntradaAutor: LaiaSegura » dl. feb. 20, 2023 3:16 pm

Hola
Nosaltres també estem buscant
A nosaltres ens va agradar Badalonès i Maristes. De les públiques hem sentit bones opinions de Ventós Mir, la directora ha canviat i tenen projectes molt innovadors. I ara ja sí que està aprovada la construcció de la nova escola pel 2025. Els barracons tenen aire acondicionat i calefacció. També ens han recomanat Progrés i Gitanjali. El problema de Progrés és que sempre hi ha molta demanda.
AlbertMiró
Entrades: 3
Membre des de: dl. feb. 20, 2023 6:34 pm

Re: Escoles centre Badalona

EntradaAutor: AlbertMiró » dl. feb. 20, 2023 6:39 pm

Moltes gràcies per la info
A nosaltres ens han parlat molt bé de Lopez Torrejon, Laietània i NJ Praga. Com a públiques, tinc molt bones referències de Gitanjali. Escola petita però centrada en l'alumne, molt familiar i acollidora. També sembla que Ventós Mir té bones referències. Sembla que tenen un bon projecte educatiu. De Jungfrau he sentit de tot, gent contenta i gent que gens.
PaulaBeltran
Entrades: 2
Membre des de: dt. feb. 21, 2023 8:08 am

Re: Escoles centre Badalona

EntradaAutor: PaulaBeltran » dt. feb. 21, 2023 8:12 am

hola
Coincidim amb vosaltres. Molt bones referències de Badalonès, Laietània, Lopez Torrejon i NHPraga. També de Ventós Mir i Progrés bones opinions com a escoles públiques. No tan bones referències de Maristes i Jungfrau.
ànims a tots
Shirley6
Entrades: 2
Membre des de: dl. gen. 30, 2023 6:46 am

Re: Escoles centre Badalona

EntradaAutor: Shirley6 » dt. feb. 21, 2023 8:58 pm

Hola! Nosaltres encara tenim molts dubtes. El Badalones ens agrada però molta gent ens ha comentat que tenen fama d'apartar els nens si no poden seguir el ritme. Que els conviden a marxar de l'escola. Aquest factor no ens agrada gens i potser fa que ens decantem per una altre escola. Del Sant Andreu parlen bé, sabeu guna cosa més?
De les publiques estic esperant les portes obertes.
Gràcies!
AlbertMiró
Entrades: 3
Membre des de: dl. feb. 20, 2023 6:34 pm

Re: Escoles centre Badalona

EntradaAutor: AlbertMiró » dv. feb. 24, 2023 7:38 am

Hola
Del Sant Andreu també parlen molt bé i són molt innovadors, però és més religiós.
JosepRullAldea
Entrades: 2
Membre des de: dv. feb. 24, 2023 7:38 am

Re: Escoles centre Badalona

EntradaAutor: JosepRullAldea » dv. feb. 24, 2023 7:42 am

Hola
exacte, el Sant Andreu és més religiós però un molt bon col.legi.
Per les públiques, les que més anomenada tenen són Ventós Mir, que faran l'escola nova pel 2025 i el projecte és tan bo com les escoles concertades. Progrés també està molt bé
Ànims a tots
Nyame
Entrades: 1
Membre des de: dg. feb. 12, 2023 5:35 pm

Re: Escoles centre Badalona

EntradaAutor: Nyame » ds. feb. 25, 2023 5:11 pm

Hola!

Nosaltres també estem buscant cole aquest any, i estem molt dubtosos.
De Laietania no ens arribat cap informació, peró encara que les instal•lacions nos ems van agradar gaire, el que ens van explicar a les portes obertes no ens va desagradar. Quina informació us ha arribat a vosaltres?
Salesiams també ens va agradar, l'única contra es la religió, això no ens acaba de convencer.
Badalonés el tenim descartat pel mateix que dieu aquí, ens han dit que els nens que no arribem al ritme que ells posen, els deixen apartats.
Betúlia ens va agradar, peró llegint el de dalt...buff

Ens està costant molt decidir-nos...
JessBaMi
Entrades: 3
Membre des de: dg. feb. 26, 2023 7:51 am

Re: Escoles centre Badalona

EntradaAutor: JessBaMi » dg. feb. 26, 2023 7:56 am

Hola a tots/es,

He llegit les vostres opinions i em sorprèn que cap de vosaltres ha comentat res del Cultural.

No teniu referències d'aquesta escola?
JessBaMi
Entrades: 3
Membre des de: dg. feb. 26, 2023 7:51 am

Re: Escoles centre Badalona

EntradaAutor: JessBaMi » dg. feb. 26, 2023 8:01 am

Alzina, em sap molt de greu la vostra experiència amb la Betulia i més si dius que la teva filla t'ho retreu, entenc que ha de ser molt dur :ufs:

Al teu comentari ens expliques que hi havien altres opcions més Bones. Ens podries dir quines? i finalment quan vau fer el canvi, quina vàreu escollir?
PaulaBeltran
Entrades: 2
Membre des de: dt. feb. 21, 2023 8:08 am

Re: Escoles centre Badalona

EntradaAutor: PaulaBeltran » dt. feb. 28, 2023 7:43 am

Bon dia
nosaltres de Betúlia tenim molt bones referències. Suposo que és depèn amb qui parles. De casos de bullying malauradament n'hi ha a tot arreu. Jo n'he sentit també de Jungfrau, Maristes, Sant Andreu, Badalonès.... Amb els anys hi ha hagut de tot a tot arreu. L'important és que es treballi perquè no torni a passar. De Jungfrau sabem que quan hi ha un problema, els professors s'ajunten i fan pinya tot i que l'alumne tingui raó.
Del Cultural també tenim bones referències. Anglès 5h a I3, robòtica, natació i extraescolars incloses en el preu. Nosaltres no ens el plantegem perquè vivim molt lluny.
Estem pensant finalment amb Laietània
JosepRullAldea
Entrades: 2
Membre des de: dv. feb. 24, 2023 7:38 am

Re: Escoles centre Badalona

EntradaAutor: JosepRullAldea » ds. març 04, 2023 5:51 am

Hola
Ja hem anat a Jungfrau, i tot i que les instal·lacions estan bé, l'hort el tenen molt descuidat. Biblioteca petita i amb escales. I van fer el comentari de què passava si portaven bolquer en començar P3 i la directora va dir que no pot ser, que imaginem que tinguessin 22 bolquers a P3. ....A altres escoles tipus Maristes o Betúlia respecten el ritme de l'infant. Pel que fa el període d'adaptació, 2 dies i ja està. Cada nen té el seu ritme....crec que la descartarem. Progrés ens ha agradat molt. Projectes molt innovadors i el personal (professors i equip directiu) molt humans i implicats. Ventós Mir està molt bé. La directora és molt maca. Nova escola 2025. Personal molt implicat. AFA potent. Els barracons prou bé! aire acondicionat i calefacció. Projectes innovadors: innovamat, anglès des de P3, robòtica....
ànims a tots
AlbertMiró
Entrades: 3
Membre des de: dl. feb. 20, 2023 6:34 pm

Re: Escoles centre Badalona

EntradaAutor: AlbertMiró » ds. març 04, 2023 6:02 am

Totalment d'acord amb les opinions.
A nosaltres Betúlia ens ha agradat molt. Maristes també i molt menys religiós que St Andreu. Badalonès ens fa por que si el nen no segueix el ritme, quedi apartat. Pel que fa les públiques, de Jungfrau ens han comentat que hi ha gent que marxa perquè la metodologia que fan servir està antiquada....segueixen anclats al passat. Així que ens fa dubtar. En canvi, Ventós Mir a nivell metodològic, són molt més innovadors, i s'espera una escola nova pel 2025, que encara que es retrassés una mica, els nostres fills segur que veuran. Progrés també està molt bé, però sempre té una demanda molt alta. Gitanjali, el projecte també està molt bé. escola familiar, acollidora. A Badalona Port no hi hem anat perquè està molt lluny.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::