Fills molt seguits

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
microma
:: rateta
Entrades: 171
Membre des de: dj. abr. 17, 2008 4:27 pm
Ubicació: Manresa

Fills molt seguits

EntradaAutor: microma » dc. set. 10, 2008 9:49 am

Hola noies!
Alguna de vosaltres té fills molt seguits? És a dir, que es portin un anyet i poc... No sé quan recomanen -els experts- d'esperar entre un i l'altre...
Heu tingut algun problema durant l'embaràs? us havíeu recuperat del part anterior? i després, què?? em sembla que deu ser pitjor que tenir bessons no? :-D
M'agradaria molt que m'expliquéssiu com ha anat i com us va. Gràcies!!!
feminacora
:: lleona
:: lleona
Entrades: 932
Membre des de: dc. jul. 23, 2008 4:17 pm

EntradaAutor: feminacora » dc. set. 10, 2008 10:25 am

microma yo tengo dos sobrinos que se llevan once meses, mi hermano y mi cuñada no esperaron ni la cuarentena para fabricar al otro..... jejejejeje
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
07/08/10 TE Positivooooooooo
Moka13
:: granota
:: granota
Entrades: 209
Membre des de: dl. maig 26, 2008 12:50 pm

EntradaAutor: Moka13 » dc. set. 10, 2008 10:41 am

Hola Microma,

El meu primer embaraç va ser gemelar i la vertiat per no allargar-ho molt va ser força complicat, fins el punt que una de les meves filles va morir al part... Com que va ser una cesárea la meva Dra. em va recomanar d'esperar un any per tornar-ho a intentar i així ho vem fer, amb la sort que al mes següent ja tornava a estar embarassada...

Ara estic de 5 mesos o sigui que es portarán 20 mesos amb la nena...

El temps per esperar entre un i l'altre suposo que es relatiu... sempre que el teu metge et doni llum verda... :ok:
MARBCN
:: zebra
Entrades: 1873
Membre des de: dj. ago. 07, 2008 3:22 pm

EntradaAutor: MARBCN » dc. set. 10, 2008 10:48 am

osti Moka! sento molt k una de les teves filles moris al part! a de ser un pal molt dur!
Colors
:: girafa
Entrades: 2059
Membre des de: dl. set. 08, 2008 10:02 am

EntradaAutor: Colors » dc. set. 10, 2008 10:53 am

Ostres jo no se si es bo o no perque no estic embarassada, però el que si que se, és que la gent que ens envolta no espera gaire.

Els nens de la meva cunyada es porten 2 anys (en te dos)

La meva germana i jo 16 mesos

Els nens (2) de la cosina del meu home 11.

I les bessones d'un parent llunyà amb la petita també 11 (aquest ja en te 3 de nenes sembre les tres bessones, a part la petita està grossa com les bessones)

Els altres acaben de tenir el primer, jejeje
Castanyeta
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Castanyeta » dc. set. 10, 2008 10:56 am

Una amiga meva es va quedar embarassada del segon al primer kiki que va fer després de la quarentena. Els seus fills es porten 11 mesos escassos. I en moltes coses quan eren petits petits la casa funcionava com si tinguessin bessons: carro doble, etc.
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
Helena
:: pantera
:: pantera
Entrades: 872
Membre des de: dj. feb. 08, 2007 4:40 pm

EntradaAutor: Helena » dc. set. 10, 2008 11:15 am

Si tot va bé (toquem fusta) els meus es portaran 2 anys. Era lo que voliem, que es portessin poquet, així ja tindrem la feina feta... :-D :-D
Imatge

Imatge
premianenca
Entrades: 1129
Membre des de: ds. jul. 12, 2008 6:32 pm
Contacta:

EntradaAutor: premianenca » dc. set. 10, 2008 11:23 am

Hola!
el meu germa tambè en te dos fills seguits es porten 12 mesos i dues setmanes! Es molt semblant a tenir bessonada,has d´anar tot el dia darrera d ells.El petit copia tot el que fa el gran,estas una epoca cambian bolques a tots dos a l´hora!!jo amb el meu germa hem porto 19 mesos i jo soc de les que pensa tenir los "seguiditos" a mi m´ha anat molt be tenir un germa gran amb poca diferencia....
carpe diem
:: dinosaure
Entrades: 14540
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
Contacta:

EntradaAutor: carpe diem » dc. set. 10, 2008 11:32 am

Doncs els meus es portaran just 18 mesos, considero que esta molt bé tot i que se que anire de cul... pero estic contenta..

Respecte a la recuperacio del cos aixo deu anar amb la persona... jo ja vaig sortir de la clinica recuperada del tot i el ginecoleg no em va dir mai que intentar-ho desseguida fos un problema.

Ara estic molt bé, un embaras molt bò,com l'altre!
Imatge

Imatge

Imatge
monics
Entrades: 2
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 10:55 pm
Ubicació: Osona

i no esteu rebentades?

EntradaAutor: monics » dc. set. 10, 2008 8:13 pm

el meu marçalet acaba de fer 1 any i jo vaig de bòlid, el meu marit ja voldria que es hi posessim per ampliar la família però jo la veritat estic petada.....
es com un esgotament que em desinfla....
i és que està imparable, a punt de deixar-se anar i caminar...i no li veig el final....
microma
Entrades: 171
Membre des de: dj. abr. 17, 2008 4:27 pm

EntradaAutor: microma » dj. set. 18, 2008 7:27 am

Hola noies!
Gràcies per les vostres respostes. Moka13, quin greu m'ha sabut que una de les teves filles morís al part. Et desitjo que vagi molt bé ara! :-)
Més d'una coincidiu en que coneixeu persones que es porten 11 mesos. Realment deu ser com tenir bessons.
Jo tinc un nen de 8 mesos i vaig bastant cansada (més que res pq no dormo gaire), però m'agradaria molt que tingués un/a germanet/a aviat, que es portessin un any i poc. A veure si el meu cos (i "ànima"!!!:-))) lo ressssssissssteeeeeee!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::