PART A L'AIGUA
- ((!*Miriam!*))
- :: dinosaure
- Entrades: 7299
- Membre des de: dl. abr. 28, 2008 6:13 pm
- Ubicació: Lladó
- Contacta:
PART A L'AIGUA
Bona tarda noies!!
Bé, sóc de Figueres i m'agradaria saber si alguna de vosaltres sap si es pot tenir un part natural dins la banyera en algun dels hospitals de Figueres...
També saber si alguna sap o ha tingut el seu peke d'aquesta manera, ja que cada cop em venen més ganes de ternir-lo així. I m'agradaria saber-ne tot el possible.
Merci!
Bé, sóc de Figueres i m'agradaria saber si alguna de vosaltres sap si es pot tenir un part natural dins la banyera en algun dels hospitals de Figueres...
També saber si alguna sap o ha tingut el seu peke d'aquesta manera, ja que cada cop em venen més ganes de ternir-lo així. I m'agradaria saber-ne tot el possible.
Merci!
- ((!*Miriam!*))
- Contacta:
NGM i Gemma25, merci per contestar!!
Ostres no sé...m'agradaria que m'expliquèssiu com va anar tot..bé, si fa molt de mal, si et poden posar epidural ( que veig Gemma que sí...i pensava que no...) si passeu fred, si és ràpid, si no teniu pors, ai no sé...tot, tot i tot!!!
Es uqe m'han dit que es una experiència super maca...jo a l'Arnau al vaig tenir a la sala de parts nomal i corrent, i ara m'estic plantejant de passar per l'aigua...
Ostres no sé...m'agradaria que m'expliquèssiu com va anar tot..bé, si fa molt de mal, si et poden posar epidural ( que veig Gemma que sí...i pensava que no...) si passeu fred, si és ràpid, si no teniu pors, ai no sé...tot, tot i tot!!!
Es uqe m'han dit que es una experiència super maca...jo a l'Arnau al vaig tenir a la sala de parts nomal i corrent, i ara m'estic plantejant de passar per l'aigua...
mira, aquesta és la meva crónica
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php ... c&start=60
malt en fa, no t'he enganyaré, el que no se si més o menys de tenir-ho "en sec" no ho puc comparar jeje
jo no portava epi i hem pensava que no es podia... jo no vaig pensar en cap moment amb ella, no la volia...
fred, noooo, l'aigua estava calentona i quan es refredava treien el tap i afegien calentona... jo vaig estar de conya
pors... a mi el part era una cosa que no hem feia por, tenia clar que volia un part natural, o si més no respectat i el vaig tenir. Tot i que jo sempre vaig pensar amb la idea de tenir-lo a l'aigua, no m'hi vaig capficar.. si podia ser bé i si no tb, el que volia era que hem deixessin fer al meu ritme, que el meu home no es separés de mi i que el meu petit estigues en contacte amb mi tota l'estona, volia evitar la epidural i el tall... (que mai recordo com es diu.. de tant que hem posa els pels de punta...jeje)
parlem
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php ... c&start=60
malt en fa, no t'he enganyaré, el que no se si més o menys de tenir-ho "en sec" no ho puc comparar jeje
jo no portava epi i hem pensava que no es podia... jo no vaig pensar en cap moment amb ella, no la volia...
fred, noooo, l'aigua estava calentona i quan es refredava treien el tap i afegien calentona... jo vaig estar de conya
pors... a mi el part era una cosa que no hem feia por, tenia clar que volia un part natural, o si més no respectat i el vaig tenir. Tot i que jo sempre vaig pensar amb la idea de tenir-lo a l'aigua, no m'hi vaig capficar.. si podia ser bé i si no tb, el que volia era que hem deixessin fer al meu ritme, que el meu home no es separés de mi i que el meu petit estigues en contacte amb mi tota l'estona, volia evitar la epidural i el tall... (que mai recordo com es diu.. de tant que hem posa els pels de punta...jeje)
parlem
- ((!*Miriam!*))
- Contacta:
MOltíssimes gràcies guapa!!
Ara em llegiré la crònica...
Així que amb el part a l'aigua evites l'episiotomia ( em sembla que es diu així....)?? ostres és bo saber-ho, encar que a mi només em vàren tenir que donar un punt...però clar, amb aquest ja veurem!
No sé, no em porta de cap, però és una de les opicions que tinc en ment...
Merci per donar-me els teus consells!
Ara em llegiré la crònica...
Així que amb el part a l'aigua evites l'episiotomia ( em sembla que es diu així....)?? ostres és bo saber-ho, encar que a mi només em vàren tenir que donar un punt...però clar, amb aquest ja veurem!
No sé, no em porta de cap, però és una de les opicions que tinc en ment...
Merci per donar-me els teus consells!
gemma25 ha escrit:Hola Míriam!!! Jo vaig tenir al Biel a l'aiga a la Clínica Teknon.
Farà uns 2 anyets van inaugurar 2 sales enooormes amb la banyera, pilotes grans, dutxes, cadires,... vaja, tot el material que una mare pot necessitar. Va ser una experiència preciosa, però em sembla que amb els bessonets ho tindré difícil per fer-ho igual. Va ser preciós, però em van posar l'epiduraligualment, ho recordo tot perfectament pk la dosi no va ser mol alta, lu just per alleujar-me una mica.
Si pots fer-ho d'aquesta manera, t'encantarà de veritat!!!!!!
Si tens dubtes, no dubtis!!!!!![]()
![]()
![]()
*Gemma*![]()
![]()
No sabia que a la Teknon també tenen sales de part natural!!! només tenia controlats els públics!!
depèn de l'equip metge o son pro-part natural tots???
m'interessa molt aquest tema!!
2010 & 2016
aiiixxx ara t'acribillará a preguntes!!
Que anaves per mutua, crec que és evident... però ¿¿ets de barcelona capital?? em pots recomanar algun gine pro-part natural??
si no és de barcelona capital no passa res!! jo sóc de Rubí i buscaba per aquí al voltant!
m'has alegrat el dia!! amb lo gris que està!!
tinc clar que vull un part natural i vull començar a buscar gines per quan em quedi
edito per animar-te a que obris un post pel Biel!!!!!!!!!!!!
Que anaves per mutua, crec que és evident... però ¿¿ets de barcelona capital?? em pots recomanar algun gine pro-part natural??
si no és de barcelona capital no passa res!! jo sóc de Rubí i buscaba per aquí al voltant!
m'has alegrat el dia!! amb lo gris que està!!
tinc clar que vull un part natural i vull començar a buscar gines per quan em quedi
edito per animar-te a que obris un post pel Biel!!!!!!!!!!!!

ariadna l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 22, 2008 2:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
2010 & 2016
- ((!*Miriam!*))
- Contacta:
- lauraguitart
- :: gosset

- Entrades: 441
- Membre des de: dj. gen. 10, 2008 8:54 am
- ((!*Miriam!*))
- Contacta:
- ((!*Miriam!*))
- Contacta:
- lauraguitart

- ((!*Miriam!*))
- Contacta:
lauraguitart ha escrit:Duneta ja veuras com el dia menys pensat fareu diana!!![]()
Noies la setmana vinent m'arribare a la marternitat i preguntare tot aixo, a mes la llevadora em va dir que preguntir si em pot derivar ja per fer el seguiment, espero que em deixin perque treballo al costat, a veure si cola.
Que tinguis molta sort!!Ja ens informaràs!!
Jo dimarts tinc llevadora, a veure que em diu sobre el tema, perquè no sé ni si a FIgueres ho fan...
- lauraguitart

- ((!*Miriam!*))
- Contacta:
lauraguitart ha escrit:Hola ja he mirat a la maternitat, i m'agafen nomes si faig part natural perque l'hospital que em toca no dona l'opció, a final d'aquest mes començo anar a unes xerrades que fan cada mes!!
ja us explicare, el part a l'aigua m'agradaria pero crec que alla no ho fan
Ja ens tindràs informades Laura!!
Hola noies;
Ja veieu que estic embarassada i m'agradaria tenir-lo a l'aigua, he llegit les croniques i Vic em cau molt mes lluny que Barcelona.
Per parir a l'aigua cal tenir-ho preparat? es a dir tenir un ginecoleg especial o portar un pla de part, o simplement anant allà i esperant que estiguin les sales lliures ja el pots tenir a l'aigua.
Gràcies guapes
Ja veieu que estic embarassada i m'agradaria tenir-lo a l'aigua, he llegit les croniques i Vic em cau molt mes lluny que Barcelona.
Per parir a l'aigua cal tenir-ho preparat? es a dir tenir un ginecoleg especial o portar un pla de part, o simplement anant allà i esperant que estiguin les sales lliures ja el pots tenir a l'aigua.
Gràcies guapes
Gemma25 ha escrit:Hola Ariun!!!!!!
Doncs jo suposo que la cosa ja ha d'anar planejada i tal. Lu meu és que va ser tot molt ràpid i ni men'n vaig enterar, ja et dic que el meu ginecòleg no era gaire de part natural, però com que tinc una amiga a la Teknon... doncs mira m'hi va colar i pk vam trobar una sala lliure, que sinó el tinc "a pelo"![]()
INFORMA-TE'N BÉ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Però això d'arribar i esperar no crec ee?? Perquè el part a l'aigua és llarguet i alguns acaben en cessària... Per tant no et dic que tinguin un planning pk no podrien seguir-lo, però tampoc crec que vagi per lliure... ai nusé
![]()
![]()
Ara amb els bessons ja vaig a l'Hospital de Barcelona amb una ginecòloga experta en parts múltiples, i allà em sembla que no tenen piscines... ja li preguntaré!!!!![]()
Laura, informa'ns!!!!!!![]()
![]()
Vinga petons,
*Gemma*![]()
![]()
El que volia dir amb esperar, es esperar tenir la sort que hi hagui alguna sala lliure, perque si estan ocupades es veu clarament que no podrà ser.
En fi, em sembla que trucaré directament a la Teknon i que m'informin directament.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |