guarderies a girona

Salut, dubtes i preparatius.
Avatar de l’usuari
abril07
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 597
Membre des de: dg. oct. 22, 2006 7:38 pm

guarderies a girona

EntradaAutor: abril07 » dv. gen. 05, 2007 5:26 pm

algú de girona ha començat a mirar guarderies?

Jo havia de començar aquestes festes a mirar guarderies i com que estic fent repòs no hi puc anar. I el meu home fa un horari que no hi pot anar pq plega molt tard. Molta gent m'ha espantat dien que s'ha de mirar amb molt de temps pq sinó et quedes sense plaça. Sabeu alguna cosa?????????
Avatar de l’usuari
culdolla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1562
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 11:01 am

EntradaAutor: culdolla » ds. gen. 06, 2007 7:53 pm

Hola Abril, jo no et puc ajudar, però també tinc una pregunta en relació amb les guarderies!!

Més o menys sabeu quan costen? sabeu si et fan pagar tot el mes complet, inclús quan el nadó només hi ha unes setmanes concretes o uns dies comptats??

I pel tema guarderies públiques, a quina edat hi poden anar? fan els mateixos horaris que les escoles i comencen per les mateixes èpoques (setembre/juny)???
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dg. gen. 07, 2007 3:27 pm

HOLA NOIES!
JO SOC DE GIRONA, PERO PER MI ENCARA ES MASSA AVIAT PER MIRAR GUARDERIES. EL MEU PATUFU HA DE NEIXER A L'AGOST I EN PRINCIPI FINS QUE NO TINGUI UN ANY NO EL PORTARE, AIXI QUE SERIA PEL CURS QUE VE NO L'ALTRE.
LA MEVA NENA JA FA 3 ANYS QUE VA A L'ESCOLA. ELLA ANAVA AL CEL BLAU, I L'ULTIM ANY PAGAVA 265 EUROS AL MES I CREC QUE ES DE LES BARATES DE GIRONA, PEL QUE EM DEIEN ELS AMICS, EL QUERUBI ES DE LES CARES I JA ABANS VALIA UNS 400 EUROS. AIXO SI, EL POTS DEIXAR FINS LES 8
LA MEVA FEIA UN HORARI DE 9 A 6.
SOBRE LES PUBLIQUES NO SE QUINES VACANCES D'ESTIU DEUEN FER. AQUI GIRONA ES QUASI IMPOSSIBLE ANAR A UNA PUBLICA, EL QUE SE ES QUE ELS HORARIS SON COM LES ESCOLES DE 9 A 5.
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. gen. 08, 2007 8:37 am

òstres tu què barat... la més cara 400????

a masnou la pública em costaria prop de 300. i a les 6 al carrer!!!
Avatar de l’usuari
Anni
:: lleona
:: lleona
Entrades: 907
Membre des de: dt. ago. 08, 2006 10:37 am
Ubicació: BARCELONA

EntradaAutor: Anni » dl. gen. 08, 2007 9:50 am

Jo a Barcelona, sense hores extres, es a dir, de 9 a 17 pago 352. I pago tot el mes, encara que el nen falti si està malalt. L'unic que et descompten son els menjars dels dies que no hi va.
Imatge

Imatge]
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. gen. 08, 2007 11:02 am

ELS PREUS QUE JO US DIC SON DE FA 3 ANYS. ARA NO SE COM ESTAN

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::