ioghurts

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
minerva2
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dt. set. 02, 2008 11:58 am

ioghurts

EntradaAutor: minerva2 » dv. feb. 20, 2009 5:29 pm

hola,
tinc una pregunta, potser es molt tonta, peró el pediatre en la ultima visita no ens va dir res.
A partir de quina edad se li pot donar ioghurts, d'aquests de "mi primer danone"?

Gràcies avançades per les vostres respostes.
ANNNA
:: zebra
Entrades: 1356
Membre des de: dt. set. 25, 2007 4:50 pm

Re: ioghurts

EntradaAutor: ANNNA » dv. feb. 20, 2009 5:54 pm

Em sembla que jo li vaig començar a donar fa 1 o 2 mesos, però el que si em va recalcar el pediatre és que "mi primer danone" és màrketing pur, que no cal que pagui més per això ja que és un iogur natural igual que els altres. Jo li compro els bios de Nadolç sense sucre ni fruites ni res afegit.
littleif
:: dofí
Entrades: 3219
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 7:13 am

EntradaAutor: littleif » dv. feb. 20, 2009 6:44 pm

Jo vaig començar als 7 mesos i mitg aproximadament. També em va dir lo del Primer Danone, tot i que de tant en tant li dono algun. Normalment li dono els naturals de la Fageda o els Danone de pot de vidre amb una mica de sucre. Em va dir que no li posés, però el Pol comença a fer ganyotes i em diu que me'l mengi jo! :-eh_::
Imatge

Imatge
pigadeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

EntradaAutor: pigadeta » dv. feb. 20, 2009 7:09 pm

El mateix ens van dir a nosaltres amb els primer Danone, li vam començar a donar amb 7 mesos... per endolcir-los nosaltres li fem una galeta maria (ben picada.... vaja primera era com a pols, ara ja son trossets més grandets) i no fa tantes ganyes
llumer
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

EntradaAutor: llumer » ds. feb. 21, 2009 9:19 pm

La pediatra de la nostra filla es molt avançada amb el menjar, i als 3 mesos fruita, 4 verdura, 5 carn i iogurt, 6 pa amb tomaqueti pernil... ella sempre diu que el mes important es provar 1 únic aliment nou durant 3 o 4 dies (per tema alergia o intolerancia), i si tot ok... ja passaa ser aliment "homologat". Nosaltres vam començar amb natural ensucrat.
ANNNA

EntradaAutor: ANNNA » dg. feb. 22, 2009 9:51 am

Dona Llumer, a mi no em sembla pas avançada la teva pediatra eh? Que a tot arreu es recomana llet exclusivament fins als 6 mesos (sigui LM o de pot), la veritat és que em sembla molt fort... :ufs: :ufs:
lauri17
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dg. març 09, 2008 1:03 pm

EntradaAutor: lauri17 » dg. feb. 22, 2009 3:34 pm

Hola!
La meva petita els pren des dels 6 mesos. Primer vam començar amb mig al dia i ara ja pot prndre 1 al dia. A mi la pediatra m'ha dit que sigui el Mi Primer Danone pel fet d'estar fet amb llet de continuació. Tot i això ja preguntaré quan hi torni.
A la Noa li agrada molt amb dues galetes Maria xafadetes! I sense res també!
ImatgeImatge
Iris
:: pantera
:: pantera
Entrades: 893
Membre des de: dl. jul. 14, 2008 6:13 pm

EntradaAutor: Iris » dg. feb. 22, 2009 4:32 pm

llumer ha escrit:La pediatra de la nostra filla es molt avançada amb el menjar, i als 3 mesos fruita, 4 verdura, 5 carn i iogurt, 6 pa amb tomaqueti pernil... ella sempre diu que el mes important es provar 1 únic aliment nou durant 3 o 4 dies (per tema alergia o intolerancia), i si tot ok... ja passaa ser aliment "homologat". Nosaltres vam començar amb natural ensucrat.

Bufff doncs a mi, la meva pediatra em va dir el contrari: fins els 6 mesos, podríen fer exclusivament lactància, ja sigui materna o biberó. No obstant a partir dels 5 hem introduit la fruita i els cereals i a partir dels 6 la verdura i el que vingui. Em sembla que la majoria de pediatres ho fan així i la teva, llumer, és força excepcional.
ImatgeImatge

Visiteu el bloc de les meves petites: http://esthermestres.blogspot.com/

Imatge
llumer

EntradaAutor: llumer » dg. feb. 22, 2009 9:25 pm

Si, teniu raó, es molt decidida, però caldria puntualitzar que la meva filla amb LM perdia pes enlloc de guanyar-ne i que als 2 mesos vem passar ja a LA. Llavors... com que ja no prenia LM... ja em va semblar bé introduir nous aliments.
De fet, a ella no li entusiasma la llet, i el bibi menys. La cullera va ser la nostra salvació. Ademes, com que no volia gaire llet (i no arribavem als 500ml), els iogurts ens anaven genial per compensar...
ANNNA

EntradaAutor: ANNNA » dl. feb. 23, 2009 10:52 am

Si Llumer, cada una sap què s'ha de fer amb els seus nens, si tu paties pel pes doncs crec que vas fer el més correcte, però ostres... que la pediatra no sé no se´... Però bé, un cop passat, ja menja bé la teva nena?
meli
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dj. gen. 31, 2008 4:24 pm
Ubicació: Centelles

EntradaAutor: meli » dl. feb. 23, 2009 1:51 pm

Hola noies,
Doncs nosaltres vem començar dimarts passat que va fer els 6 mesos, jo a la pediatra li vaig dir si habia de ser de "Mi primer Danone" ja que he sentit de mamis que es pur marketing, pero ella hem va dir que no, que li doni aquest de mi primer.... perque la llet es adaptada osigui de continuacio,per nosaltres ha sigut un gran descobriment a la peque li encantan amb la papilla de fruites, i el mi primer petit suis també.

I ara un dubte, per quant les galetes Maria normals?
Jo li dono les Milupa sense Gluten.
Imatge
ImatgeImatge
lauri17
Entrades: 109
Membre des de: dg. març 09, 2008 1:03 pm

EntradaAutor: lauri17 » dl. feb. 23, 2009 3:12 pm

Hola Meli!
Tot i que hem començat als 8 mesos amb el gluten, la meva pediatra ja em va deixar donar-li dues galetes Maria al dia des dels 7 mesos. I la Noa encantada!!
ImatgeImatge
llumer

EntradaAutor: llumer » dl. feb. 23, 2009 9:49 pm

Jo ja no opino sobre les galetes... podeu comptar no? jeje
Per cert anna Bruga... desde que menja en cullera... menja genial, i quan ha probat els bistecs... ni te cuento!!!!
meli
Entrades: 37
Membre des de: dj. gen. 31, 2008 4:24 pm
Ubicació: Centelles

EntradaAutor: meli » dj. feb. 26, 2009 10:44 am

Gracies maques! ;-)
Imatge
ImatgeImatge

Torna a “Els aliments”