POSSIBLE PROBLEMA AL COR???
POSSIBLE PROBLEMA AL COR???
Hola,
obro aquest post per fer-vos una pregunta, de part d'una amiga...
La seva filla te 2 anys i ahir em va comentar que fa dies que li ha vist la part de dalt del llavi superior (la part del bigoti ) amb un to blavos... i que ha sentit que podria ser senyal d'alguna cosa al cor...
Diu que s'ho fara mirar i la dura al metge, per si de cas, o potser estant sent una mica alarmistes...pero voliem preguntar-vos si heu sentit mai una cosa aixi, o si us heu trobat amb una situacio semblant...
gracies!
obro aquest post per fer-vos una pregunta, de part d'una amiga...
La seva filla te 2 anys i ahir em va comentar que fa dies que li ha vist la part de dalt del llavi superior (la part del bigoti ) amb un to blavos... i que ha sentit que podria ser senyal d'alguna cosa al cor...
Diu que s'ho fara mirar i la dura al metge, per si de cas, o potser estant sent una mica alarmistes...pero voliem preguntar-vos si heu sentit mai una cosa aixi, o si us heu trobat amb una situacio semblant...
gracies!
Re: POSSIBLE PROBLEMA AL COR???
Jo conec una nena i si que tenia un to blavós, però tota ella!
Espero que no sigui res per part de la nena de la teva amiga.
Espero que no sigui res per part de la nena de la teva amiga.
El meu fill en Biel te 2 anys y mig i pateix una cardiopatia congenita.
Va neixer prematur , gracies a aixó li varen fer un munt de proves i va ser cuan al segon dia de vida li van detectar la malformació al cor . Tenía els peuets blaus o morats , pero em deien que era pq el nen no s´havia mantenir la temperatura corporal ....... Amb 12 dies de vida el van operar i gracies a deu va sorir tot be.
No se si tindrá res a veure pero espero que no.
Petons
sandra.
Va neixer prematur , gracies a aixó li varen fer un munt de proves i va ser cuan al segon dia de vida li van detectar la malformació al cor . Tenía els peuets blaus o morats , pero em deien que era pq el nen no s´havia mantenir la temperatura corporal ....... Amb 12 dies de vida el van operar i gracies a deu va sorir tot be.
No se si tindrá res a veure pero espero que no.
Petons
sandra.

Moltes gracies, de moment encara no se res, pero a veure que diu el metge...
Sandra, m'alegro que el teu nen va poder sortir-se'n!
Sandra, m'alegro que el teu nen va poder sortir-se'n!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |