Pediatra al Bages
Pediatra al Bages
Hola,
hem podriem recomanar un pediatra per la zona del Bages que treballes amb homeopatia i/o oligoeleemnts?
Gràcies
hem podriem recomanar un pediatra per la zona del Bages que treballes amb homeopatia i/o oligoeleemnts?
Gràcies
Re: Pediatra al Bages
Hola Greta!!!
Jo el meu petit el porto amb el dr.Marchena, sempre q a tingut alguna cosa em recepta coses homeopatiques, ell i creu mlt. Pero ns si es ven be el tipus de metge q busques, jo s vls et facilito el telefon.
Jo el meu petit el porto amb el dr.Marchena, sempre q a tingut alguna cosa em recepta coses homeopatiques, ell i creu mlt. Pero ns si es ven be el tipus de metge q busques, jo s vls et facilito el telefon.
Hola Prati!!!
moltes gràcies, a tu t'agrada? i per les defenses tb t'ha donat homeopatia?
m'han parlat tb de l'Anna Martí, molt bona.
moltes gràcies, a tu t'agrada? i per les defenses tb t'ha donat homeopatia?
m'han parlat tb de l'Anna Martí, molt bona.
Jo porto a la Berta amb la Doctora Anna Martí i només te'n puc dir coses bones. Una bona professional. Tot i així les orelles ens porten de cul i després de passar per un otorrino (un altre molt bon professional, el Doctor Jaume Vallès) estem provant la homeopatia amb el doctor Lluís Sallés (medicina homeopàtica i general) per si podem evitar drenatges a l'hivern. De moment tot bé, a veure si dura.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |