Petit Suisse!!! On ets!!!???
Petit Suisse!!! On ets!!!???
Doncs això, que fa molts dies que no trobo Petit Suisse Natural (el blanc de tota la vida) per enlloc.
Ho vaig demanar al meu súper de sempre i em van dir que els havien deixat de fabricar. Bueno, després em va dir que al menos a ells el distribuïdor no els en portaria més. Em va dir que també li semblava molt raro, perquè són un clàssic i els que més es venen. Però de moment no n'han portat més.
He estat mirant a altres supermercats i res. Inclús vaig mirar en un que sé que serveixen des de França (o sigui un altre distribuïdor) i tampoc.
Al final vaig dir-li a la meva mare, que com que viu a la Seu, i és Espanya... Ho va mirar al Caprabo i tampoc els va saber trobar.
Algú sap que ha passat? Els seguiu comprant vosaltres?
Ho vaig demanar al meu súper de sempre i em van dir que els havien deixat de fabricar. Bueno, després em va dir que al menos a ells el distribuïdor no els en portaria més. Em va dir que també li semblava molt raro, perquè són un clàssic i els que més es venen. Però de moment no n'han portat més.
He estat mirant a altres supermercats i res. Inclús vaig mirar en un que sé que serveixen des de França (o sigui un altre distribuïdor) i tampoc.
Al final vaig dir-li a la meva mare, que com que viu a la Seu, i és Espanya... Ho va mirar al Caprabo i tampoc els va saber trobar.
Algú sap que ha passat? Els seguiu comprant vosaltres?
Re: Petit Suisse!!! On ets!!!???
Gràcies Gemma,
a mi els que més m'agraden són els naturals. A més a l'Aleix encara no n'hi puc donar de maduixa i els de plàtan no li agraden (els naturals tampoc, però me'ls menjo jo. Jejeje
).
a mi els que més m'agraden són els naturals. A més a l'Aleix encara no n'hi puc donar de maduixa i els de plàtan no li agraden (els naturals tampoc, però me'ls menjo jo. Jejeje
).Re: Petit Suisse!!! On ets!!!???
Jo també fa dies que no els veig!!!! A mi també m'encanten!
És com els donentes nevats que m'encanten i els van deixar de fer. Després van tornar a paprèixer i ara sembla que vagin intermitent! Curiós!
És com els donentes nevats que m'encanten i els van deixar de fer. Després van tornar a paprèixer i ara sembla que vagin intermitent! Curiós!
Doncs els han deixat de fabricar!
Jo els he estat buscant i en un super hi havia el distribuidor de la marca posant altres sabors i li vaig preguntar. Em va dir que els havien deixat de fabricar i que ja han retirat els últims que quedaven!!!!
Jo els he estat buscant i en un super hi havia el distribuidor de la marca posant altres sabors i li vaig preguntar. Em va dir que els havien deixat de fabricar i que ja han retirat els últims que quedaven!!!!
- laura kuky
- :: puça

- Entrades: 32
- Membre des de: dg. ago. 17, 2008 10:14 am
momo,jo treballo a un supermercat,i si, no busquis mes perque ela han deixat de fabricar.
Em va dir el de danone que no es venien gaire,que es venen mes els de maduixa, jo la veritat, soc caixera i els de xocolata no es venes gens...en fi,no ho se.
Em va dir el de danone que no es venien gaire,que es venen mes els de maduixa, jo la veritat, soc caixera i els de xocolata no es venes gens...en fi,no ho se.
HOla
momo bones la veritat es que aquest finde he estat a Andorra la Vella a veure la family i tal...la meva mare tb es de La Seu d´urgell i anem tot sovint...en fi que al centre comercial hi havien els petit suisse blancs que busques !! vaig estar mirar els iogurts per veure les varietats que havien de productes francesos i aquests hi eren...de fet amb el tema de potitos de fruita de la casa HEIO a Espanya hi ha poca varietat i quan hi vaig a Andorra aprofito i baixo un carregament ja que nosaltres viatgem tot sovint i mes molt practic en algunes ocasions el menjar la fruita...i variar tot sovint !!! smuakssss bye bye
PD: El centre comercial on els venen son ESCALÉ centre andorra la vella,al RIVER etc...aixo si son petit suisse de la MARCA com aqui però amb etiquetatge francés.
momo bones la veritat es que aquest finde he estat a Andorra la Vella a veure la family i tal...la meva mare tb es de La Seu d´urgell i anem tot sovint...en fi que al centre comercial hi havien els petit suisse blancs que busques !! vaig estar mirar els iogurts per veure les varietats que havien de productes francesos i aquests hi eren...de fet amb el tema de potitos de fruita de la casa HEIO a Espanya hi ha poca varietat i quan hi vaig a Andorra aprofito i baixo un carregament ja que nosaltres viatgem tot sovint i mes molt practic en algunes ocasions el menjar la fruita...i variar tot sovint !!! smuakssss bye bye
PD: El centre comercial on els venen son ESCALÉ centre andorra la vella,al RIVER etc...aixo si son petit suisse de la MARCA com aqui però amb etiquetatge francés.
tinc pau al pit, ok? es q no puc escriure...
momo, cunyat meu treballa marketing danone. Li demano, ok? dp el truco!!!!!!!!!
momo, cunyat meu treballa marketing danone. Li demano, ok? dp el truco!!!!!!!!!
Ostres Betzi! Doncs precisament ho vaig mirar a l'Escale!!! És on dic que serveixen des de França!!! Ho tornaré a mirar. Gràcies!
Però si els han deixat de fabricar, encara que només sigui a Espanya, que fort, no? Una cosa tant NORMAL i clàssica com aquesta... Si em diguessin alguna d'aquestes mousse duo o algo així més raro. Però el Petit Suisse triomfava! M'ho van dir al súper mateix, que es venia molt! No ho entenc

PD: Gràcies Lluma! Bon Profit Pau!!!
Però si els han deixat de fabricar, encara que només sigui a Espanya, que fort, no? Una cosa tant NORMAL i clàssica com aquesta... Si em diguessin alguna d'aquestes mousse duo o algo així més raro. Però el Petit Suisse triomfava! M'ho van dir al súper mateix, que es venia molt! No ho entenc
PD: Gràcies Lluma! Bon Profit Pau!!!
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
VAja jo pensava que només em passava a mi..... Camp de Tarragona tampoc n'he trobat, la meva teoria es diferent, com que tenen excedent dels altres...... doncs parem fabricació... .el normal es que hi hagi més demanda dels naturals que la resta.... de totes maenres nosaltres ens hem passat als de platan (dels naturals en vam poder trobar 2 cops, es dir 12 petit suisse..... els de maduixa i xocolata els tenim parats....
NOTÍCIES FRESQUES:
em sap greu però... els han deixat de fabricar! segons paraules textuals del cunyi... ''les preferències de la gent canvien i feia temps que no es venien gaire''.
Em sap greu, noies!!!!
si mai els tornen a fabricar, no patiu, que us aviso!!!
em sap greu però... els han deixat de fabricar! segons paraules textuals del cunyi... ''les preferències de la gent canvien i feia temps que no es venien gaire''.
Em sap greu, noies!!!!
si mai els tornen a fabricar, no patiu, que us aviso!!!
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
Mira que soc malpensada!!!!!!!!!!!!! Per una vegada que no és motius economics o estratégics!!!!
Doncs tots a pels de plátan.... els de maduixa de moment a l'espera
Doncs tots a pels de plátan.... els de maduixa de moment a l'espera
Grrrr.... a mi també m'agradaven els naturals!
A la Paola els que la tornen boja son aquells "danonino per beure" que han sortit ara, els heu provat? És que la única forma que mengi petitsuisse!
A la Paola els que la tornen boja son aquells "danonino per beure" que han sortit ara, els heu provat? És que la única forma que mengi petitsuisse!
Momo, a Bourgmadame en principi nhauries de trobar. O qualsevol lloc de França, diria... :)
- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
momo.... i el de l'hacendado? També els han retirat??? Potser no son el mateix exactament pero Hacendado fa els iogurts bastant semblants a Danone....
No sé, per ajudar-te a sortir del trauma!!! jejejej
No sé, per ajudar-te a sortir del trauma!!! jejejej
Moltes gràcies noies.
Lluma, quina cosa, no? No m'ho hagués imaginat mai. Pensava que era problema del meu súper. Ja se sap... quan no tenen algo és que no ho fabriquen... jejejeje
Avui he anat a l'Escale i n'he trobat dels francesos. No es diuen Petit Suisse ni Danonino. Es diuen Gervais i el pot és diferent. Els he provat i no són tant dolços, però ja fan la feina. I a l'Aleix sembla que li agraden més i tot!!!
Llumer, gràcies per la info, però a Andorra no tenim marques blanques. No hi ha ni Caprabo, ni Hacendado, ni Alcampo...
Lluma, quina cosa, no? No m'ho hagués imaginat mai. Pensava que era problema del meu súper. Ja se sap... quan no tenen algo és que no ho fabriquen... jejejeje
Avui he anat a l'Escale i n'he trobat dels francesos. No es diuen Petit Suisse ni Danonino. Es diuen Gervais i el pot és diferent. Els he provat i no són tant dolços, però ja fan la feina. I a l'Aleix sembla que li agraden més i tot!!!
Llumer, gràcies per la info, però a Andorra no tenim marques blanques. No hi ha ni Caprabo, ni Hacendado, ni Alcampo...
- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
en sèrio els han deixat de fer???
era una de les primeres coses que comprava quan venia

era una de les primeres coses que comprava quan venia

- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
CLAR, NO HI HAVIA CAIGUT.... si es que el socpetit creua fronteres i se m'escapa el xip!!!!
Bé, si pujo a and ja te'n pujare si en trobo!! jeje!! es conya, suposo que ara tardare que la visa se'n resent...
Bé, si pujo a and ja te'n pujare si en trobo!! jeje!! es conya, suposo que ara tardare que la visa se'n resent...
Jejeje
Moltes gràcies Llumer. Però si puges, m'avises encara que no portis Petit Suisse. jejejeje
Moltes gràcies Llumer. Però si puges, m'avises encara que no portis Petit Suisse. jejejeje
Momo l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 19, 2009 9:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
ostres.... volia dir el mateix! els "petit suisse" d'hacendado s'assemblen moltíssim!! ara que vaig estar de vacances a catalunya en vaig comprar 
Aquest post m'ha tret un pes de sobre. M'he tornat boja buscant el punyeters petit suisse naturals!!!!!!!!!!!!!!
Ara, jo personalment, recomana els del mercadona, tant els naturals com els de fruita.
Ara, jo personalment, recomana els del mercadona, tant els naturals com els de fruita.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |