Bibi per esmorzar als 2 anys?
Bibi per esmorzar als 2 anys?
La Laia té quasi 2 anys i encara esmorza un bibi de 240 cc de llet amb cereals, Es que penso que ja es molt gran per prende bibi...
que els hi doneu per esmorzar? cereals tipus "corn Falkes" amb llet?
Però també tinc el problema que a vegades nomes tinc mitja hora per a que esmorzi, abans de portar-la a l' escola bressol ... allà a mig matí li donen un "tentenpie" bastonets, galetes..
que els hi doneu per esmorzar? cereals tipus "corn Falkes" amb llet?
Però també tinc el problema que a vegades nomes tinc mitja hora per a que esmorzi, abans de portar-la a l' escola bressol ... allà a mig matí li donen un "tentenpie" bastonets, galetes..
- mareandreu
- :: pantera

- Entrades: 879
- Membre des de: dt. maig 27, 2008 9:49 am
- Ubicació: PENEDES
Re: Bibi per esmorzar als 2 anys?
Hola Lluna, a l'Andreu encara li falta una micona pels 2 anys però jo li dono biberon de cereals i no m'he plantejat res mes, ell es pren 270cc i 6 cullerades de cereals i jo penso que es mes que suficient, si trobes que la Laia menja poc, li pots donar espessit i amb cullera, de totes maneres, a veure si alguna mare que ja hagi passat aquesta franja dels 2 anys ens pot dir alguna coseta, perque em sembla que jo no te ajudat massa.
els meus tenen 2 anys i un mes, i també prenen bibi de cereals amb ells per esmorçar ( tb demanen entrepà, cereals de mel, croissants, pernilet, formatge... i tb prenen bibe abans de anar a dormir, apart tb prenen yogurt després de dinar, i de sopar. penso que es un bon mètode per que prenguin llet.
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
La meva com que s'ho fot a cullera des dels 6 mesos (en bibi no ho ha volgut mai) doncs cap problema.
Si ells ja mengen a cullera d'altres menjars "normals" no crec que hi hagi problema no?
Si ells ja mengen a cullera d'altres menjars "normals" no crec que hi hagi problema no?
La Lia ja és tota una princesa!
La meva filla gran va prendre un bibi per esmorzar fins passats els 4 anys, i no era la unica de la seva classe. De fet esmorzava molt més aliment ella, que el bollycao d'alguns companys... Jo no em preocuparia, ja t'ho demanarà ella el dia que li vingui de gust esmorzar un altre cosa. La meva un dia es va llevar i em va dir que ja era gran per esmorzar bibi, i vam canviar. Espero haver-te ajudat.
L'Ona des de l´any i mig esmorza pa amb tomàquet amb pernil dolç o pavo i el seu got de llet de 180 cc. I la mar de bé. Els bibis fa molt de temps que ja els vam deixar!!
La Laia va deixar el bibe per iniciativa pròpia abans als 2 anys. Ara esmorzem un iogurt fet amb iogurtera perquè així m'asseguro que hi poso llet
I se'l pren molt bé i amb poc temps... llavors el got de llet el deixo per quan tinc temps (per berenar, o per sopar)
I se'l pren molt bé i amb poc temps... llavors el got de llet el deixo per quan tinc temps (per berenar, o per sopar)Re: Bibi per esmorzar als 2 anys?
Per quantitat de llet i aixo ja estava tranquil.la pq tb pren iogurts i un bibi petit de llet com a
postres del sopar abans d' anar a dormir. El que em preucupava era el fet del "bibi" en si,
pq jo mai li he pogut fer menjar els cereals amb cullera quan era més petita.
La resta de menjar si que el menja sola ja, amb forquilla i el iogurt tb tota sola amb cullera.
El que tb em queda pendent és que es mengi la sopa, ella aixo dels liquids amb cullera em sembla que no li va ...
Gràcies a totes!
, em quedo mes tranquila al veure que no soc l' unica,
pensava que per comoditat meva potser ho estava fent malament.
postres del sopar abans d' anar a dormir. El que em preucupava era el fet del "bibi" en si,
pq jo mai li he pogut fer menjar els cereals amb cullera quan era més petita.
La resta de menjar si que el menja sola ja, amb forquilla i el iogurt tb tota sola amb cullera.
El que tb em queda pendent és que es mengi la sopa, ella aixo dels liquids amb cullera em sembla que no li va ...
Gràcies a totes!
pensava que per comoditat meva potser ho estava fent malament.
La meva encara no té dos anys però conec companyes que tenen nens de més de dos anys i mig i encara donen biberó. De fet, pel nen que està acostumat és molt pràctic i jo crec que mentres prenguin la quantitat de llet que toca tampoc cal patir. Quan no el vulguin ja ho diran.
Bona nit
La Irene també pren un bibe de 250 amb 6 cullerades de cereals per esmorzar, i un de petit per anar a dormir.... i encantats!!!
És un moment molt relaxant per ella,... i per nosaltres!!!
Jo no li veig cap mal, si els altres àpats els fa sencers i amb cobert.
Un petonàs al nas
La Irene també pren un bibe de 250 amb 6 cullerades de cereals per esmorzar, i un de petit per anar a dormir.... i encantats!!!
És un moment molt relaxant per ella,... i per nosaltres!!!
Jo no li veig cap mal, si els altres àpats els fa sencers i amb cobert.
Un petonàs al nas
Ostres, jo tenia el mateix dubte perque tambe tinc un nen de 2 anys que també esmorza un bibi amb cereals, ara tb em quedo més tranquila!!!!!
Gràcies.
Gràcies.
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
Ostres a mi em té amoinada el contrari... el Roger ja fa temps que no vol bibi.... li vam comprar un got d'aquests amb tetina i anses i encara anava fent al matí per esmorçar se'n veu un... pero a la nit no hi ha manera,... estic farta de donar-li tot el sant dia láctics perque en prengui una bona quantitat... pero ja no sé que més fer.... ara no sé com enxufar-li un bibe de llet!!
- nuralb
- :: lleona

- Entrades: 990
- Membre des de: dv. nov. 24, 2006 12:59 pm
- Ubicació: Sitges/Sant Pere de Ribes
Doncs la meva Claudia, te gairebé 22 mesos i pel matí esmorça el primer de tot:
teta i desprès a la guarde li donen la seva papilla de cereals,..desprès picoteja alguna galeta, suc,....
i els caps de setmana a casa, teta sempre, i desprès depen del dia: suc de taronja, una miqueta de pernil, croissant, cereals amb llet, una miqueta de pa, iogurt,....coca,...alguna vegada comprem xurros i li encanten,...jejejejej
així q depen del dia,..i ha dies q esmorça poquet, però desprès a mig matí li
donem fruita,...q li agrada molt,....
teta i desprès a la guarde li donen la seva papilla de cereals,..desprès picoteja alguna galeta, suc,....
i els caps de setmana a casa, teta sempre, i desprès depen del dia: suc de taronja, una miqueta de pernil, croissant, cereals amb llet, una miqueta de pa, iogurt,....coca,...alguna vegada comprem xurros i li encanten,...jejejejej
així q depen del dia,..i ha dies q esmorça poquet, però desprès a mig matí li
donem fruita,...q li agrada molt,....
Ei! Aqui una altra adicta al biberó matiner!!
Ara té els 19 mesos i encara esmorza un biberó de cereals!! Li he provat moltes vegades amb cullera i no hi ha manera. Em feu posar més tranquil.la perque veig que no sóc la única.
Ara té els 19 mesos i encara esmorza un biberó de cereals!! Li he provat moltes vegades amb cullera i no hi ha manera. Em feu posar més tranquil.la perque veig que no sóc la única.
Doncs jo estic com la pigadeta. La Noa fa molt de temps que no vol els bibis. Jo no aconsegueixo donar-li llet en bibi, només si ho demana a mitjanit, perque s'ha quedat amb gana, se'l pren i no acostuma a fer ni 180. I si algun matí es lleva tard potser aconsegueixo que prengui algu de llet amb cereals amb cullera, però ella prefereix unes galetes, una magdalena, uns croissants, cereals com Special'K (això últimament li agrada força i li puc donar amb llet). Així que durant el dia li vaig donant làctics.

la meva té tres anys i el bibi no el vol des dels 8 mesos però segueix esmorzant papilla de cereals... i que duri!!!!!!!!!!!!!!!!
El nostre petit te tres anys i li vam treure el bibero als 15 mesos (i quina pena que ens va fer quan li vam donar l'ultim), ara li donem papilla de cereals per esmortzar amb cullera. Lo mateix que possavem al bibi pero mes espes i amb dos cullerades de nesquick.
Jo crec que a partir dels 2 anys ja es una edat per treure els bibis pero cada nen es un mon, consulteu-lo a la pediatre.
Jo crec que a partir dels 2 anys ja es una edat per treure els bibis pero cada nen es un mon, consulteu-lo a la pediatre.
El meu té 26 mesos i encara pren bibi amb cereals abans de dormir i per esmorzar, li encanta!
A vegades pren un colacao per berenar però aquest en got amb palleta.
El xumet si que li hem tret ja, però el bibi em va bé perquè es prengui la llet...
A vegades pren un colacao per berenar però aquest en got amb palleta.
El xumet si que li hem tret ja, però el bibi em va bé perquè es prengui la llet...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |