COMENÇAR A PARLAR

Més qüestions.
Vi
Visitant

COMENÇAR A PARLAR

EntradaAutor: Visitant » dv. abr. 13, 2007 10:35 am

DONCS AIXÒ,
QUAN COMENCEN??
ÉS QUE JO TENIA ENTÈS QUE ARA, AMB L'EDAT DE LA CLÀUDIA JA DEIEN "MAMA" I "PAPA", AL PRINCIPI SENSE SENTIT I DESPRÉS JA RELACIONANT.
PERÒ AQUESTA NOIETA NOMÉS DIU "BA BA BA", "UA UA UA" "TA TA TA" "OOOOOHHHHH" "AI AI AI"
I VEIG LA VEÏNA, QUE TÉ 2 SETMANES MÉS QUE LA PATUFETA I JA FA UN MES QUE DIU "PAPA" I "MAMA" CLARÍSSIMAMENT!!

QUE TINC UNES GANES TREMENDES QUE ENS DIGUI "PAPA" I " MAMA"!!!!!!!!!

SILVIA, ANNICA, ANNI, INÉS....I LES DEMÉS, EXPLIQUEU-NOS!!!
Eunasi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 463
Membre des de: dt. gen. 17, 2006 2:48 pm

EntradaAutor: Eunasi » dv. abr. 13, 2007 10:45 am

Els meus si diuen Mamaaaaaaaa i Papaaaaaaaaaa però jo no sé si ho diuen per cridar-nos a nosaltres. Ara porten uns dies que dieuen Localocalocalocaloca, fan un riure perquè sembla tinguin una conversa entre ells.
Imatge
mainadaabord
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4479
Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm

EntradaAutor: mainadaabord » dv. abr. 13, 2007 10:57 am

:-D
Avatar de l’usuari
Mònika
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2174
Membre des de: dc. oct. 18, 2006 10:48 pm

EntradaAutor: Mònika » dv. abr. 13, 2007 1:05 pm

PATUFA L'ORIOL DIU TATATATA I PAPAPAPA COM UN BOIG PERÒ DE MAMA RES DE RES!!! :-(( :-D
NO T'AMOÏNIS QUE EM FA L'EFECTE QUE AQUESTS NENS QUAN ES LLENCIN NO HI HAURÀ QUI ELS FACI CALLAR! :-D :-D NO DIUEN QUE ELS TESTOS S'ASEMBLEN A LES OLLES...? :-D
<a><img src="http://lilypie.com/pic/080224/o987.jpg" alt="Lilypie Segundo Pic" width="100" height="80" border="0"><img src="http://b2.lilypie.com/MNxBp1.png" alt="Lilypie Segundo Ticker" border="0"></a>
Avatar de l’usuari
silvia
:: pantera
:: pantera
Entrades: 899
Membre des de: dv. jul. 07, 2006 12:12 pm

EntradaAutor: silvia » dv. abr. 13, 2007 2:01 pm

Jo crec que el Gerard encara no diu res amb sentit, "xerra molt", a la seva manera sempre està tatatata, babababa, papapa, titatita, iaiaiaiai, holaholahola.... i mamama també :-) Però no quan toca. Entendre entén força, si li dius on és la pilota, la busca, el pa, l'aigua, el "chupetito", "fer xip-xap"...
L'altra dia parlava amb una mama al parc i em va dir que el seu nen tot just començava a dir ara coses amb sentit: pala, ota (pilota)... i acabava de fer 15 mesos.
Suposo que va com tot, cada nen al seu ritme. La meva neboda ja xerrava força i amb sentit a l'any, un altre en té 2 i només fa sorolls (bé, això tampoc és lo normal)
Normalment comencen a partir de l'any, entenen molt abans i amb els seus dadada intenten imitar-nos, fins que al final els hi surt una paraula i ja no descansen :r)
<img src="http://b3.lilypie.com/BUTpp2.png" alt="Lilypie Tercer Ticker" border="0">
Avatar de l’usuari
Sibil·la
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3876
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

EntradaAutor: Sibil·la » dv. abr. 13, 2007 2:43 pm

patufa, la Joana està com la Clàudia.
diu nenenanenenene, babababababa, rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, aiaiaiaiaiaia (sembla flamenca), dededededdee, tatatata, papapapapapa
i ja està
:-D
Avatar de l’usuari
mares
:: pantera
:: pantera
Entrades: 867
Membre des de: ds. set. 02, 2006 11:35 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: mares » ds. abr. 14, 2007 10:52 am

Patufa, donali el telfon a la Claudia, i ja veuras com parla amb el Gerard... :-D :-D :-D
Imatge
Avatar de l’usuari
marchita
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2850
Membre des de: ds. set. 03, 2005 3:07 pm

EntradaAutor: marchita » ds. abr. 14, 2007 7:04 pm

PATUFA YO NO PUEDO ORIENTARTE MUCHO PQ ALEX HABLA DESDE SUPER PEQUEÑO....TE DIRE Q CON 8-9 MESES DECIA "HAYA (NUESTRA PERRITA), MAMA, PAPA, ALEX....LE PREGUNTABAS ¿COMO SE LLAMA MAMA? Y DECIA: INES....ALEX HA HABLADO MUCHISIMOOOOOOOOOO Y DE ECHO TIENE 2,5 AÑOS Y HABLA POR LOS CODOS.......TAMBIEN HE DE DECIRTE Q ES DE FAMILIA PQ SOL Y YO HABLAMOS........COMO DICEN EN CASA DE MI FAMILIA POLITICA NO CALLAMOS NI DEBAJO DEL AGUA!!!!!!! TIENE A QUIEN SALIR :ok:
<a><img src="http://b4.lilypie.com/rSTkp1.png" alt="Lilypie Cuarto Ticker" border="0"></a>
Avatar de l’usuari
silvia
:: pantera
:: pantera
Entrades: 899
Membre des de: dv. jul. 07, 2006 12:12 pm

EntradaAutor: silvia » ds. abr. 14, 2007 7:38 pm

MARES!!!! :-D :-D :-D :-D :-D :-D
<img src="http://b3.lilypie.com/BUTpp2.png" alt="Lilypie Tercer Ticker" border="0">
Avatar de l’usuari
Anni
:: lleona
:: lleona
Entrades: 907
Membre des de: dt. ago. 08, 2006 10:37 am
Ubicació: BARCELONA

EntradaAutor: Anni » dv. abr. 20, 2007 3:43 pm

Patufa acabo de veure el post...
L'Oriol va començara a dir papa i mama amb 9-10 mesos, després va passar una epoca que no ho deia, fins i tot li vaig dir al pediatre que si era normal, i em va dir que si, que quan ja saben dir alguna cosa deixen de dir-la uns dies.
Ara que te 13 mesos i mig...diu "HOLA" (que a la seva manera sona com "UOYA". Diu àvia (en el seu idioma es "AVA") se què vol dir pq quan ho diu mira a ma mare. I també diu PAPA, fa molt gràcia pq com q el seu pare sempre arriba mes tard de treballar, a vegades estem a casa jugant i llavors ell va cap a la porta, es para i diu PAPA (jo em pixo..)
Ahh!!! i el que també fa molta gràcia es que tira una petons amb la ma és moooolt dolç!!!!!!
Ahh! i això del telefon també ho fa. L'unic que ell es posa el telefon a l'orella i diu: "EHHH!!!" i ara qualsevol cosa es un telefon, el mando de la tele tot!!!!
Me n'oblidava també fa el sorollet dels cotxes: agafa un juguet, qualsevol no te pq se un cotxe i fa:"beemmm, bemmm!!!" fa molt riure :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Imatge

Imatge]
Angi
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dv. abr. 27, 2007 1:03 pm

EntradaAutor: Angi » dj. maig 10, 2007 12:12 pm

Patufa, no et preocupis, la Joana C. (9+mesos ) també diu paaaapa-paaaapa, baaaaaabaa-baaaaba, tatatata i fa un parell de dies se li escapa un maaaaama. Però jo crec que no ho diu amb sentit. També fa gargares, com si fes la R francesa...fa molta gràcia perquè a més, va augmentant el to. De tant en tant sembla que faci un discurs.. És cert que cada nen té el seu rimte i no ens hem de preocupar. Encara que a totes ens agrada veure com aprenen, ens ho hem de prendre amb calma. Després, quan no callin, buscarem el botó de ON/OFF i no el trobarem... :-D :-D
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. maig 10, 2007 1:48 pm

JE, JE...
EL QUE LA CLÀUDIA FA, I MOLT BÉ PER CERT, ÉS CRIDAR!!! PERÒ COM UNA BOJAAAAA!!! A MI NO EM PREOCUPA, PERQUE CREC QUE ÉS SENYAL QUE ESTÀ CONTENTA, PERÒ ÉS UNA PASSADA. L'ALTRE DIA VAM ANAR A BLANES, I LA TIA ES VA FER TOOOT EL PASSEIG MARÍTIM CRIDANT I RIENT COM UNA BOJA, MENTRE CAMINAVA, SALTAVA I CORRIA (AGAFADA DELS DITS DEL SEU PARE). NOMÉS SE LA SENTIA A ELLA!!! LA GENT SE LA MIRAVA I REIA...
I A CASA IGUAL, SOBRETOT AL MATÍ, DESPRÉS D'ESMORZAR, COMENÇA A CRIDAR I XISCLAR...QUE JO NO SÉ QUÈ PENSARAN ELS VEÏNS... :-D :-D
Avatar de l’usuari
Mònika
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2174
Membre des de: dc. oct. 18, 2006 10:48 pm

EntradaAutor: Mònika » dj. maig 10, 2007 2:19 pm

PATUFA L'ORIOL ÉS IDÈNTIC A LA CLÀUDIA!!! :-D ÓSTRES EL DIA QUE S'AJUNTIN JA CAL QUE ENS POSEM TAPS A LES ORELLES!!!!
<a><img src="http://lilypie.com/pic/080224/o987.jpg" alt="Lilypie Segundo Pic" width="100" height="80" border="0"><img src="http://b2.lilypie.com/MNxBp1.png" alt="Lilypie Segundo Ticker" border="0"></a>

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::