VULL LA MEVA (NO)PANXA

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
a_fer
:: girafa
Entrades: 2294
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 11:03 am

VULL LA MEVA (NO)PANXA

EntradaAutor: a_fer » dc. gen. 13, 2010 6:16 pm

Hola noies,

no sé si "postpart" seria el concepte, que la meva filla aviat farà un any xxo.0.o xxo.0.o xxo.0.o , però tinc una panxa que més d'un m'ha preguntat si estic embarassada.... La roba em queda fatal perquè se'm veu molt i ja n'estic farta. Què puc fer per recuperar-me una mica i eliminar panxeta??? Jo mai he sigut massa prima, eh, vaja, normaleta, però aquesta panxa no la tenia segur........ :ufs: :ufs: :ufs:

Tots els consells seran ben rebuts!!!
Imatge
Imatge
Lluma
Entrades: 2632
Membre des de: dl. oct. 13, 2008 7:01 pm

Re: VULL LA MEVA (NO)PANXA

EntradaAutor: Lluma » dc. gen. 13, 2010 6:22 pm

nenaaaa, fot uns quants abdominals, mujé, que tanirà molt bé!!!
Imatge
indai
:: zebra
Entrades: 1135
Membre des de: dv. juny 13, 2008 10:25 pm

EntradaAutor: indai » dc. gen. 13, 2010 7:42 pm

Ho has parlat amb el metge? potser és que t'ha passat allò que els músculs es queden fofos i te cau la panxa...té un nom més cientific però no el sé...

POts mirar de fer abdominals i si no alguna màquina tipus LPG o ultratone ( gimnàsia passiva).
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com
cristina1671
:: cèrvol
Entrades: 562
Membre des de: dv. nov. 16, 2007 4:08 pm
Ubicació: L'Hospitalet Llobregat (Barcelona)

EntradaAutor: cristina1671 » dc. gen. 13, 2010 8:37 pm

A mi em passa igual, i la fisio a la que vaig (pels mals d'esquena) em va recomanar els exercicis hipopressius. Es tracta de fer una mena d'abdominals però de manera molt diferent als que estem acostumades a fer (les que en fan, que no sóc jo jajajajja).
Sóc molt dolenta explicant-ho. Et recomano que busquis pel google: gimnasia abdominal hipopresiva, o algun llibre (que segur que n'hi ha). A Barcelona també hi ha centres que fan aquesta mena de gimnàstica. Jo fa poc que els faig i no et puc parlar de resultats però em mereix confiança (vaja que hi tinc fe). Es tracta de, en determinades postures, respirar profundament i després deixar anar tot l'aire fins que fas el buit (com quan vols amagar la panxa i la "xucles"), llavors has d'estar el temps que puguis aguantant la respiració.
Ho he explicat fatal, et recomano que busquis informació més clara ... :ok: :ok: :ok: :ok:
Imatge

Imatge
cristina1671

EntradaAutor: cristina1671 » dc. gen. 13, 2010 8:41 pm

La "malaltia" que dieu em sembla que es diu diastasi abdominal i consisteix en que certs musculs dels abdominals, després de l'embaràs, han quedat relaxats i no "s'entrelliguen" bé, quedant una distància entre els dos (si us estireu i us toqueu la panxa ho notareu). Segons la fisio es tracta de tornar-los a enfortir, fent els exercicis hipopressius...
Ànims!!!!!!!!!! :ok: :ok: :ok:
Imatge

Imatge
magia
:: rateta
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dg. set. 28, 2008 2:49 pm
Ubicació: Osona - Vallès

EntradaAutor: magia » dc. gen. 13, 2010 9:55 pm

uFF, jo estic igual. Porto uns dies que tothom em diu el mateix...un germanet/a per en Jan?? :content:
NO NO NO xx:-D
ImatgeImatge
Gasteiztik
Entrades: 1275
Membre des de: dc. oct. 11, 2006 3:39 pm

EntradaAutor: Gasteiztik » dj. gen. 14, 2010 7:55 am

Afer,
M´afegeixo a tot el que t´han dit. És important fer hipopresius, per a tornar els abdominals a lloc. Jo els feia amb les matrones.
Jo després de l´Eider em vaig quedar força bé de panxa, però ara, tan seguits, no sé com quedaré...

És cert que hi ha cops que es queden els abdominals oberts, i es pot operar, perquè a part del tema estètic, dona altres problemes, al no tenir faixa abdominal (problemes d´esquena, incontinència...) i s´opera. Si t´estires, fas un abdominal i et toques i notes un forat a l´alçada del melic, és que no tens els músculs bé, hauria d´estar tancat.Tinc una amiga que es va operar, i molt bé.

Jo després que surti el Lluc, faré exercicis, i el Gaste em va dir que em regalaria un tractament, per aquests 2 anys d´embaràs, així que no descarto un xapa i pintura, je, je...Això si, em van dir a la clínica on vaig anar que he d´esperar entre sis mesos i un any, perquè el cos torni al seu lloc, per a poder tunejar-me...je, je,...

Una abraçada!!!!!
ImatgeImatge

ImatgeImatge
Beatrizgm
Entrades: 1439
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:50 am
Contacta:

EntradaAutor: Beatrizgm » dg. gen. 17, 2010 11:14 pm

Ostres noies, ara m'he espantat una mica...
Just he entrar en aquesta secció per curiositat, per si trobava algo sobre el tema...
La Berta te 14 mesos i la meva panxa també no és ni molt menys el que era... però com em vaig engreixar per tota arreu no només la panxa no li he donat més voltes.
El meu problema ve més pel "dolor", quan dormo de costat al canviar de postura em fa mal tot per dins... con no és molt dolor, i és més una molèstia momentània no li he donat gaire importància... però clar porto 14 mesos esperant a que passi... així que si això es una "malaltia" amb nom i tot preguntaré al gine i buscaré info dels exercicis que dieu.
ImatgeImatge

ImatgeImatge

*********Ja estem maquetant el recull de contes per a hospitals infantils
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=25&t=15332&start=0*********
cristina1671

EntradaAutor: cristina1671 » dl. gen. 18, 2010 11:22 am

Eps, Beatriz, no t'espantis que no és ben bé una "malaltia", jo la vaig anomenar així perquè en aquell moment no sabia quina paraula posar. Simplement es tracta de que els músculs s'han relaxat tant que ja no "tanquen" bé i per això tenim la panxa.
D'altra banda però, si et fa mal millor que consultis amb el metge que són qui millor et poden aconsellar.

Una abraçada!
Imatge

Imatge
Beatrizgm
Entrades: 1439
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:50 am
Contacta:

EntradaAutor: Beatrizgm » dl. gen. 18, 2010 2:04 pm

No, tranquila, he dit "espantar" per hauria d'haver estat més "sorpendre" , ja havia entès lo de "malaltia" entre comillas :ok:
Aviat tinc visita al gine i li comentaré.
Gràcies guapa!
ImatgeImatge

ImatgeImatge

*********Ja estem maquetant el recull de contes per a hospitals infantils
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=25&t=15332&start=0*********
marranxeta
:: granota
:: granota
Entrades: 213
Membre des de: dv. març 21, 2008 2:10 pm

EntradaAutor: marranxeta » dt. gen. 19, 2010 4:04 pm

Noies, la panxa és un tema delicat.. per si us consola, jo al cap de dos anys començo a estar més contenta però encara tinc flacidès... de totes maneres no m'he posat mai seriosament a fer exercicis hipopressius i això que la fisio amb qui vaig pel tema del sòl pèlvic i l'esquena me'ls va recomanar i ensenyar a fer. Nosé... suposo que és treballar-ho bé i tenir paciència... jo he decidit que si un dia tinc un següent fill ja m'ho pendré més seriosament...
Imatge

Imatge

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::