SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

Problemes durant l'embaràs.
Bombolla
:: dragona
Entrades: 4444
Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
Contacta:

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: Bombolla » dg. gen. 17, 2010 5:55 pm

Ole!!!! Visca aquests cigronets ben sans i ben forts!! M'alegro que estigue bé i que de moment les coses vagin tant bé.
Suposo que deveu ester molt il·lusionades però al mateix temps us deuen entrar totes les pors! Però heu de ser positives i pensar que aquesta vegada tot anirà bé. A mi m'encanta estar per aquí i anar-vos seguint, per pendre'n nota i per donar-vos ànims, mooooooooolts ànims!!!

Això de les tires per la orina, és per detectar lo de la proteïnuria,oi? Ho heu de fer cada matí? I la tensió arterial tb us l'heu de mirar cada dia? Noies em sap greu preguntar tant però així em vaig enterant. QUe tinc moooooooltes ganes de toranr a estar embarassats.

Un petonàs per les 2 i pels vostres cigrus!
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741

Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
soninice
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dj. ago. 20, 2009 9:15 am

EntradaAutor: soninice » dl. gen. 18, 2010 9:35 am

Hola noies,
LILA_BCN - jo em prenc femivit folic que ja me´l prenia a l´altre embaràs i no me l´han canviat. Me n´alegro que al final vagis també a la Vall d´Hebron, així escoltarás una altra opinió i com diu Bombolla, el tornaràs a veure. Per cert, qui et visitarà?

BOMBOLLA - la tensió me l´he de mirar un cop a la setmana i la tira d´orina cada 15 dies. Sí ,és per veure si hi ha proteïnuria. Només cal que apunti el color que em surt i ja està.
La veritat és que ara ja estic més tranquil.la i també molt contenta.

Fin aviat .
Bombolla
Contacta:

EntradaAutor: Bombolla » dl. gen. 18, 2010 4:28 pm

Hola noies!!
Com esteu? I les vostres panxulines van creixent??

Us escric avui perquè necessito desfogar-me...i qui millor que vosaltres per entendre el que us explicaré.

Resulta que aquests dies ha vingut la meva millor amiga a casa, i avui acompanyant-la a l'aeroport parlavem sobre tornar a estar embarassada i etc (ella no ha estat mai embarassada i de moment tampoc en té ganes). DOncs jo li comentava que els meus sentiments són molt contradictoris, que tinc moltes ganes de tornar a estar embarassada però per altra banda tinc por, tin PÀNIC que la història es pugui repetir, haver de tornar a passar pel mateix, i sobretot em fa por no saber-ho detectar (ja que amb l'anterior embaràs vaig tenir pre-eclàmpsia assimptomàtica). No tinc ganes de tornar a passar pel mateix, primer perquè em fa por la meva salut, i em fa por deixar sense mare la meva filla, i segon perquè no vull que el meu "futur fill" hagi de passar pel mateix que l'Ona. I la resposta d'ella ha estat que sóc una RALLADA! Diu que dóno massa voltes a les coses i que no hi he de pensar. Que m'estic ratllant massa amb el tema i que no n'he de fer un gra massa! A més, després ha dit que si "el futur fill" hagués d'estar a l'incubadora que no passa res, que ja hi hem passat una vegada i que aj sabem de què va. I que ella va ser prematura (8 mesina) i que sa mare no va patir tant com jo ho he fet. Ufffff!! Quina ràbia!!! M'he aguantat, però quan l'he deixada i jo tornava he plorat com una magdalena!!! Potser sí que tinc un trauma, però per altra banda penso que és del tot normal que el tingui. I a més no és que en fagi un gra massa!

Res nenes, ho sento, però he pensat que no hi hauria ningú que em pogués entrendre millor que vosaltres.

Gràcies per ser aquí!
Imatge
Imatge

LILA_BCN
:: tortuga
Entrades: 333
Membre des de: dj. des. 10, 2009 11:14 am

EntradaAutor: LILA_BCN » dt. gen. 19, 2010 10:32 am

Hola bombolla!!
Entenc les teves preocupacions, suposo que ja imaginarás que tot aixó que penses també ho vaig pensar jo al ser moment....sé que es molt dolorós, però no has de pensar, perque si pensem massa les coses mai a la vida farem res.
Jo tenia molta angoixa, i tinc, de que em passi alguna cosa i deixar el meu fill sense mare, de vegade m'he imaginat al pobre plorant per les nits perque no hi és la mama....pero així no es pot vivir....sempre he intentar animar-me, pensar que encara que no em torni a quedar embarasada, poc tenir un accident amb el cotxe o sofrir una malaltia, i pensaba, clar...una malaltia no la decideixes tu, quedarte embarasada si!!.......Bé, jo per mi part ja esta fet, tampoco volia deixar al meu fill sense germans, i si vols animar-te una mica et diré que he anat a algunes cliniques privades abans de quedarme, quirón, dexeus, també la ultima visita que vaig tenir a la vall d'hebron quan vaig tenir el nen....i tots els metges m'han dit, que no ha de tornar a passar, però potser si tinc les provabilitats mes altes, però CAP metge m'ha dit: Escoltam, però que dius?? tornar a quedar-te embarasada amb el riscos que tens!!! pensat'ho be noia que seria molt perillós!!!.........Així que si cap metge m'ha dit que m'ho pensi, tots m'han dit que potser torni a passar, que estaran alerta.........que si vull tenir altre fill que no pensi que em sortirá malament........
En fi, on puc veure un raig d'esperança??
Igualment, cada dia li dic al meu fill que semple s'enrecordi que la seva mare l'estimará sempre.........i que vols que et digui també que imagino dintre d'un any a gent llegint aquest missatge i pensant....pobre noia si hagués sabut que al final es va equivocar a la seva decisió......
Pero en aquesta vida hi ha que arriscar, no conec ningú que s'hagui mort per una segona preeclampsia, pensa que amb antecedents ens miraran més que a un altra embarasada, i a qualsevol complicació intervendrán.
Anima't noia,
petonets.
Imatge

Imatge
maresmenca
:: tigre
Entrades: 795
Membre des de: dc. maig 27, 2009 12:39 pm

EntradaAutor: maresmenca » dt. gen. 19, 2010 12:25 pm

Quin poc tacte la teva amiga, coi! Jo estic igual que vosaltres però amb risc de down, ja que a l'anterior embaràs vaig avortar a les 16 setmanes per aquest motiu. I els metges tant al Vall d'Hebrón com a Quirón m'han dit el mateix que la lila, que ja tinc una nena sana i que això és una loteria i no ha de perquè tornar a passar!!!!

Molts ànims! I endavant, sempre endavant!
Bombolla
Contacta:

EntradaAutor: Bombolla » dt. gen. 19, 2010 2:03 pm

Gràcies pels missatges!!

Més que res escrivia no tant per la por que tinc (que la tinc), sinó pel mal paper de la meva amiga. EM refereixo que com em pot dir que sóc una exagerada? Comem pot dir que dono masses voltes a les coses? Carai, crec que hi tinc tot el dret!!! I a sobre dient que si tingués un altre nen prematur que tranquil·la! Com que ja ho he passat abans...doncs no passa res!
Uf! És que encara estic enfadada!

Jo endavant hi tiraré, no en tingueu cap dubte. No deixaré d'estar embarassada per les pors ni molt menys!! Però no es pot negar que aquestes pors hi són, i suposo que ens acompanyaran duran tot l'embaràs.
Imatge
Imatge

maresmenca

EntradaAutor: maresmenca » dt. gen. 19, 2010 8:43 pm

Jo també m'enfadaria, noia! No hi ha per menys...
LILA_BCN

EntradaAutor: LILA_BCN » dl. gen. 25, 2010 12:49 pm

Hola noies!!
Acabo d'arribar de la Vall d'hebron i estic molt empipada!! no sé si es que m'esperaba que em farien una eco o alguna cosa, però es que no m'han fet res de res....
Em porta la Dra. Soro a mi també i al veure-la la he reconegut, ella va ser la doctora d'urgències que va estar amb mi a la inducció al part, i va ser la que em va trencar la bossa, després vaig agafar el torn d'un altre metge, perque en 30 hores!! ....vaig veure molts metges!
Bé, m'han fet les tipiques preguntes per omplir l'historial, i m'han dit que cada setmana em miri la tensió i em faci una tira reactiva d'orina i que m'ho apunti tot, que la eco de les 12 setmanes que em faran la setmana que ve a la Quirón no cal ferme-la altre cop perque no es important, però la de les 20 setmanes si volem ferme-la, m'han pesat, i m'han dit que la propera vegada que torni els hi porti els resultats de les analitiques de la quiron i la eco de les 12 setmanes. Ala!! cap a casa!!
Quina merda de control d'alt risc em portaran aqui?? estic fumejant!!
l'única cosa bona es que em queda el consol que la setmana que ve em fan la eco de les 12 setmanes que si no!!

Bueno, això es tot, us aniré informant......
Imatge

Imatge
soninice

EntradaAutor: soninice » dt. gen. 26, 2010 2:16 pm

Hola noies,
Com va tot ?
Bombolla, entenc perfectament com et sents pel que has explicat fa uns dies. Jo crec des del meu punt de vista, que ningú i quan dic ningú és ningú enten pel que hem passat i no té cap dret a ficar-se en la nostra vida. Tothom pot opinar i aconsellar-te (és evident) però només tu sabràs com et sents i l´única que pots parlar en en teu nom. Vull dir que quan jo vaig perdre el meu fill tothom em deia, ets molt jove, ja en vindrà un altre, pensa- t´ho bé perquè és la teva salut i no sé quantes coses més. Jo mentre pensava, ja podeu anar dient que jo sé com em sento i decidiré el que jo cregui o em digui el cor. És tan fàcil parlar quan ningú ha passat per això ,quan ningú sap el que és perdre un fill a les 32 setmanes , parir, passar per la Uci , el dolor, la ràbia i la impotència que no val la pena ni contestar. Tu i només tu saps el que has passat, saps què és patir de valent, els dies que vas passar a l´hospital i tot el que vas lluitar per la teva filla , que a mi em cauria la cara de vergonya poder jutjar-te o sentir-me en el dret de dir-te certes coses com que ets una exagerada o algun cosa semblant. Per tant, t´aconsello que passis d´aquests comentaris i pensis només en tu. Això és el que hem de fer.
Sento el rotllo que t´he fotut però últimament estic una mica empipada. Jo seria incapaç de jutjar una amiga o qualsevol persona que hagués passat per una situació semblant i si realment fos amiga meva la recolzaria al 100% i prou, això és el que fan les amigues.
soninice

EntradaAutor: soninice » dt. gen. 26, 2010 2:22 pm

LILA_BCN , em sap greu noia. Ja veig que tu i la Vall d´hebron no teniu bon rotllo. No sé perquè et tracten d´aquesta manera, la veritat em sembla lamentable. Sort que et controles a la Quirón i suposo que allà et sents més segura i tranquil.la. No sé què dirt-te, la veritat. Jo no hi torno fins el dia 12 però potser vaig a la mútua per fer-me una eco d´aqui uns dies i quedar-me més tranquil.la. La veritat és que un mes es fa molt llarg i sempre tens aquell "run-run", ja m´entens.
Una abraçada molt forta.
Bombolla
Contacta:

EntradaAutor: Bombolla » dj. gen. 28, 2010 8:36 am

Ei Lila!
Doncs quin mal rotllo amb la vall d'hebron,no? Joloines tu, espero que et vagin fent més cas. ALmenys saps que per la quiron d'aquí poc tens la eco de les 12 setmanes.

Soninice: Gràcies per les paraules. Tens tota la raó, no crec que hi hagi ningú capaç de jutjar-nos. Només les persones que hem passsat per algo semblant. I no cal dir en la teva situació. No entenc com algú et pogués jutjar a tu!!

Espero que els vostres cigronets estiguin la mar de bé. Com us trobeu vosaltres??
Imatge
Imatge

LILA_BCN

EntradaAutor: LILA_BCN » ds. gen. 30, 2010 8:40 pm

Hola noies com va tot? com esteu??

Soninice, volia fer-te una pregunta.................aquesta setmana em tocaba fer-me la tira reactiva, tua ja t'has fet alguna a casa, quin color t'ha sortit??? Es que jo recordo que quant me l'han fet al cap posaben la tira a l'orina apenas uns segons i deien si habia creo o no, jo l'he posada i no cambiaba el color i m'he estat una bona estona amb la tireta ficada a l'orina i al cap sembla d'un minut si s'ha posat una mica mes oscura fins canviar de verd a marró. Tu que tal?? i com portes les tensions? suposo que bé, de moment es molt aviat per complicacions.
Dimarts vaig a la quiron a fer-me la eco de les 12 setmanes i el triple screenig....tinc unes ganes.
Ja em diras...
Petons
Imatge

Imatge
soninice

EntradaAutor: soninice » dt. feb. 02, 2010 8:54 pm

Hola LILA_BCN, , mira tinc un embolic amb això de les tires d´orina. A la Vall d´hebron em van donar unes tiretes i em van dir que apuntés el color i ja està. Doncs resulta que el primer cop que me la vaig fer només es van esfonquir els color una mica i ja està. No entenia res i no sabia què havia d´apuntar. Avui he passat pel meu CAP i li he explicat. M´ha dit que com que no tinc el pot amb les referències, que apunti si queden igual igual i si canvien que també ho apunti. Jo crec que el problema és que només em donéssin les tires i ja està. La llevadora del Cap m´ha dit que no em preocupi, que apunti el que em surti i prou.
Tema tensió arterial: de moment un cop a la setmana i tot està ok. Ja sabem que en un principi és molt aviat però si s´ha de fer és fa.
Per cert, avui t´han fet la eco , oi? Com ha anat? Ja ens donaràs detalls. Jo vaig anar el divendres a la gine de la mútua perquè em fes una eco i així tornar-lo a veure. La veritat és que vaig sortir contenta. Només sabent que tot va bé et canvia l´humor.
Bé, ja ens explicaràs com ha anat tot.
Una abraçada.
LILA_BCN

EntradaAutor: LILA_BCN » dc. feb. 03, 2010 8:47 am

Hola noies!!
Ahir vaig anar a la Quiron a fer-me la eco de les 12 setmanes i el triple sceening. Estic mes tranquila al veure'l, però no sé, en cara no em faig a la idea de l'embaràs, potser quan el comenci a notar.....El que faig es que porto a sobre les fotos de la eco que em van donar, i quan estic a la feina, de tant en tant, les miro.....em donen força.
La eco va anar bé, no vam poder escoltar el cor bategar perque no paraba de moure's i escoltaben 2 bateig i desprès es perdia el so, pero bé, batega....
Ara estic una mica neguitosa pel resultat de l'analisi, a la eco aparentaba tot bé, però a l'altre embaràs tambe pintaba bé i al final em vaig haber de fer la amniocentesis perquè tenia el risc de s.down molt alt.......a veure si aquesta vegada va tot bé, trigan 3/4 dies els resultats, no se si hi serán divendres per anar-los a buscar, sinó ja dilluns. De moment fins al dia 17 no em toca visita amb la ginecologa....dues setmanes tranquileta......
Avui he començat a portar pantalons d'embarassada, no es que tingui molta panxa, pero dels meus pantalons només em puc posar dos, i em quedo sense recursos....
Per cert, avui es l'aniversari del meu nen!! Ja fa 3 anys!! I casualitats de la vida, el meu marit també fa anys avui!
Petons!
Imatge

Imatge
Bombolla
Contacta:

EntradaAutor: Bombolla » dc. feb. 03, 2010 4:16 pm

Lila: MOltes felicitats pel teu nen i pel teu marit!!
Que guai haver-lo pogut veure!! M'alegro que de moment tot estigui OK. A veure què et diuen dels ànalisi de sang i si t'has de fer o no l'amniocentèsi, ja ens diràs.
Quin cacao això de la tira,no? Vull dir que si no teniu la referència dels colors!!!

Un petonàs per les 2 i per les vostres panxolinetes!
Imatge
Imatge

maresmenca

EntradaAutor: maresmenca » dv. feb. 05, 2010 1:07 pm

Felicitats!!!!

I ja veuràs com tot va bé!
LILA_BCN

EntradaAutor: LILA_BCN » dl. feb. 08, 2010 7:26 am

Hola a totes!!
Tinc novetats, dissabte vaig anar a buscar els resultats del triple screenig i han sortit molt bé, no m'haig de fer la amniocentesis, quina tranquilitat quan tot va bé!! fins al dia d'avui no sabia el que era aixo!!
Petons a totes!!
Imatge

Imatge
Bombolla
Contacta:

EntradaAutor: Bombolla » dl. feb. 08, 2010 9:06 am

Felicitats Lila!!!! Ara ja pots respirar més tranquil·la! M'alegro que els resultats del triple scrining hagin sortit bé! M'alegro moltíssim.
Ara quan torneu a tenir eco?
COm us trobeu?

Petons.
Imatge
Imatge

soninice

EntradaAutor: soninice » dl. feb. 08, 2010 1:58 pm

LILA_BCN , felicitats !!! La veritat és que és una alegria saber que tot va bé i que a més a més no t´has de fer més proves. Aquest embaràs es tan diferent per mi. A vegades tinc la sensació que no estic ni embarassada, d´altres estic súper contenta i d´altres passo nervis , pors i també em venen al cap molts records de l´altre ambaràs. És una mena de muntanya russa a nivell de sentiments, no sé si m´entens.
A part d´això jo estic molt bé físicament. Tinc moltíssima son però sembla que tingui més energia que al principi. Suposo que deu ser perquè ja he superat el primer trimestre. La setmana que ve ja estaré de 4 mesos i tinc ganes que arribi el bon temps per sortir més i aprofitar els mesos abans del part. No sé si estàs molt capficada per aquest tema. Jo visc molt el dia a dia però també hi penso.
Bé t´envio una abraçada molt gran.

Bombolla, tu prepara´t que l´estiu ja s´apropa. Sembla mentida però el temps passa volant. No t´adonaràs i ja estaràs embarassada.
Bombolla
Contacta:

EntradaAutor: Bombolla » dl. feb. 08, 2010 3:12 pm

SOninice! M'alegra llegir-te tant positiva! I és un gran què qu et trobis bé i no tinguis marejos ni res d'això. Trobo que estàs sent molt i molt valenta i forta, ets molt optimista i segur que tot això li transmets al teu cacahuet! Per altra banda penso que és del tot normal que tinguis dies d'alts i baixos, només faltaria!!!!! SI ja es tenen aquests sentiments en un embaràs "normal". és del tot lògic...i crec que sa, tenir els teus dubtes i les teves pors.
I ja estàs de 4 mesos!! Ostres tu, si que passa aviat el temps! I sí, d'aquí no res ja ens plantarem a l'estiu i ja anirem a buscar el nostre cigronet...aix, en tinc unes ganes!!!

Res, m'alegro que estigueu totes dues bé, i que els embarassos també vagin com han d'anar.
Imatge
Imatge

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::