MUGUET

Tria el pit o el biberó.

Abril05
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dj. oct. 29, 2009 4:47 pm

MUGUET

EntradaAutor: Abril05 » dt. maig 11, 2010 4:01 pm

Hola noies!
Obro aquest tema pq avui ens han diagnosticat el muguet a la petita.
M'agradaria saber si algu té l'experiencia en aixo, tractaments, cures del pit, si no coneixeu alguna cosa natural... Bé tot el q sigui relacionat amb el tema. Dies q va tardar en curar.se...
A nosaltres ens han receptat el Daktarin gel (2-3 vegades al dia) per la boca de la petita i pels mugrons i també Bicarbonat diluit amb aigua.
Ja em direu alguna cosa.
Gracies a totes per avançat! :ok:
Imatge
molly
:: zebra
Entrades: 1947
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 5:29 pm

Re: MUGUET

EntradaAutor: molly » dt. maig 11, 2010 9:47 pm

hola abril,
als meus nens també els va sortir muguet quan tenien un mes de vida i també els van receptar el daktarin. oli en un llum. en menys d'una setmana ja no tenien res de res.
l'única diferència és que els meus no feien ja LM i els hi posàvem al xumet, tres cops al dia.
tranquila que ni els fa mal, ni els molesta ni res.
Imatge
Ayrs
Entrades: 1824
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 9:47 pm
Ubicació: Molins de Rei

EntradaAutor: Ayrs » dc. maig 12, 2010 10:14 am

Al pit no fa falta que te'n posis:
http://www.albalactanciamaterna.org/lac ... de-pezones

LA meva en va tenir una vegada i en 3-4 dies estava neta.
ImatgeImatge
Imatge
isa
:: dofí
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

EntradaAutor: isa » dc. maig 12, 2010 11:30 am

Però Ayrs li vas donar el Daktarin també?
La meva nena en va tenir, li vaig donar i me'n vaig posar al mugró, després he llegit vàries vegades aquesta info que ens poses. :ok: De totes maneres, si te'n poses al mugró, i el petit mama, és una manera d'administrar-li, no? Vull dir, mal al mugró no et farà, no?
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
cuqueta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

EntradaAutor: cuqueta » dc. maig 12, 2010 12:18 pm

Abril05, una pregunta, tens clivelles al pit? el nen mama correctament? es que a mi em van diagnosticar "muguet" i no ho era...
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Ayrs
Entrades: 1824
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 9:47 pm
Ubicació: Molins de Rei

EntradaAutor: Ayrs » dc. maig 12, 2010 12:32 pm

isa ha escrit:Però Ayrs li vas donar el Daktarin també?
La meva nena en va tenir, li vaig donar i me'n vaig posar al mugró, després he llegit vàries vegades aquesta info que ens poses. :ok: De totes maneres, si te'n poses al mugró, i el petit mama, és una manera d'administrar-li, no? Vull dir, mal al mugró no et farà, no?

Sí, a la nena li vaig donar el Daktarin, li posava amb el dit.
Home, jo no sé fins a quin punt un antifúngic pot afectar a l'equilibri del mugró, suposo que al cap i a la fi si el nen en té a la boca i mama també es una manera en que el mugró entra en contacte amb la pomada. No ho sé. a l'escrit posa que a vegades els antifúngics empitjoren la simptomatologia del mugró (si es que n'hi ha, imagino, al meu cas jo no tenia res). De tota manera quan em va passar encara no es sabia això de que la candidiasi del mugró és un mite i potser si m'hi vaig posar. Penso que lo important és saber que no és necessari, així qui prefereixi no fer-ho pot estar tranquil·la.
ImatgeImatge
Imatge
isa
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

EntradaAutor: isa » dc. maig 12, 2010 12:44 pm

Ayrs ha escrit:
isa ha escrit:Però Ayrs li vas donar el Daktarin també?

Sí, a la nena li vaig donar el Daktarin, li posava amb el dit.
Home, jo no sé fins a quin punt un antifúngic pot afectar a l'equilibri del mugró, suposo que al cap i a la fi si el nen en té a la boca i mama també es una manera en que el mugró entra en contacte amb la pomada. No ho sé. a l'escrit posa que a vegades els antifúngics empitjoren la simptomatologia del mugró (si es que n'hi ha, imagino, al meu cas jo no tenia res). De tota manera quan em va passar encara no es sabia això de que la candidiasi del mugró és un mite i potser si m'hi vaig posar. Penso que lo important és saber que no és necessari, així qui prefereixi no fer-ho pot estar tranquil·la.

Clar, això era el que volía saber, si et pot "fer mal" al mugró, si és que hi tens alguna cosa.....he llegit la info per sobre perque ja t'ho havia llegit altres vegades. Es que si et pot empitjorar la situació del mugró, i ho van recomenant....
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::