llet nomes papilla esmorçar
llet nomes papilla esmorçar
Hola, no se que feu vosaltres, el meu nen té 1 anyet i nomes veu llet amb la papilla de 210 que li faig al dematí, la resta del dia yogurts de mi primer danone, vosaltres li doneu llet al llarg del dia??
petonets i gracies.
petonets i gracies.
- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
Re: llet nomes papilla esmorçar
La Júlia pren molt poca llet, 180ml com a molt amb la papilla del mati, i ja està. Una miqueta de llet al cole que els hi donen a mig mati i a mitja tarda, però no crec que arribi als 60ml ni tan sols. Li dono iogurts i formatges, però tampoc no m'hi preocupo. Si la dieta és equilibrada i rica en altres aliments, reben el calci igualment 
Ho pots combinar amb productes láctics i derivats de la llet; formatges, ... a l'hora de esmorçar, dinar, berenar, ....
La meva només pren llet al matí, després anem amb láctics, i formatges. El dia que no sopa fruita de postre li donem llet (pero no sempre)
La meva només pren llet al matí, després anem amb láctics, i formatges. El dia que no sopa fruita de postre li donem llet (pero no sempre)
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
la meva idem, llet només al matí i la resta del dia formatge i iogurts, petitsuisse i natilles a tope.
La Lia ja és tota una princesa!
la meva té ara 19 mesos i es pren dos biberons d'uns 210 amb 2 cullerades de papilla, un quan es lleva i un altre a la nit.
durant el dia, menja iogourts, petits suisse, natilles i li agraden molt els formatges..
així que estic ben tranquila pel tema del calci, segur que va sobrada!!
durant el dia, menja iogourts, petits suisse, natilles i li agraden molt els formatges..
així que estic ben tranquila pel tema del calci, segur que va sobrada!!
En Guillem acaba de ferr l'any i aja fa temps que la llet no la vol ni veure!
només pren els 210ml de cereals del mati igual i dos yogurt durant el dia.
a la revisió de l'any la doctora em va dir que li poses una mida de llet ala verdura... els polvos directament sense diluir amb aigua pk la verdura ja ho té, i tot triturat o ben xafat
és un complement més!
només pren els 210ml de cereals del mati igual i dos yogurt durant el dia.
a la revisió de l'any la doctora em va dir que li poses una mida de llet ala verdura... els polvos directament sense diluir amb aigua pk la verdura ja ho té, i tot triturat o ben xafat
és un complement més!
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
nenes, la cosa ha canviat aquest cap de setmana llarg, de veure esmorzar els altres nens a la guarderia ara es veu el got de llet i menja els cereals secs...
i resulta que vol llet per berenar, i a la nit també una mica!
ara si que pren la llet que toca!
i resulta que vol llet per berenar, i a la nit també una mica!
ara si que pren la llet que toca!
La Lia ja és tota una princesa!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |