Part a la Teknon
- suyoscar
- :: zebra

- Entrades: 1449
- Membre des de: dl. juny 08, 2009 12:32 pm
- Ubicació: Barcelona-Blanes
Re: Part a la Teknon
UNA PREGUNTA A LES QUE HEU PARIT A LA TEKNON...!!!
ALLA DONEN ELS PAÑALS Y RESTA DE COSES PEL NEDO EN CUAN A HIGIENE???
- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
suyoscar ha escrit:UNA PREGUNTA A LES QUE HEU PARIT A LA TEKNON...!!!
Sí, només has de portar colònia (si vols), panyals i toallites de les donen a l'hospital

Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!

Hola! jo vaig parir a la teknon a finals d'agost i sí, t'ho donen tot (bolquers, tovalloletes, gases pel melic), inclús quan s'enduien la nena a la nursery li posaven colonia (jo no en vaig portar...)
He vist que també preguntaves per les arrecades...sí que les posen i costa 40 euros. Parla-ho amb la llevadora i ella s'encarrega. Les has de tenir 24h en alcohol
Ojalá et toqui la que em va tocar a mi...em va fer el part facilíssim i ella és encantadora!!
He vist que també preguntaves per les arrecades...sí que les posen i costa 40 euros. Parla-ho amb la llevadora i ella s'encarrega. Les has de tenir 24h en alcohol
Ojalá et toqui la que em va tocar a mi...em va fer el part facilíssim i ella és encantadora!!
- suyoscar

Alehop ha escrit:Hola! jo vaig parir a la teknon a finals d'agost i sí, t'ho donen tot (bolquers, tovalloletes, gases pel melic), inclús quan s'enduien la nena a la nursery li posaven colonia (jo no en vaig portar...)
mil gracies guapa!!!
lo de les arrecades si que ho fare...per en quin moment li posen???
donç no portare bolquers, ni tovalloletes ni res d´aixo...pero per exemple el bebe esta amb tu o se l´emporten tot el dia...???explicam una mica com es el proces de l´estada a l´habitacio...mil gracies
- nusi_nusi
- :: dinosaure
- Entrades: 6157
- Membre des de: dv. ago. 14, 2009 9:21 pm
- Ubicació: Vallès Oriental
- Contacta:
Suyoscar, nosaltres hi vam tenir el nen al juny, i també ens van donar els bolquers i les tovalloletes per netejar-lo i també els empapadors per canviar-lo! de gasses no pq els hi canviaven ells cada dia!
Però el tracte i tot és genial!!!!
Et donen l'opció de que tinguis el nen a la nit sempre, si vols, però ells et diuen almenys la primera nit que puguis descansar i se te l'enduen i va bé per descansar, les altres 2 nits a la segona nosaltres ens el vam qeudar i ens va anar bé per veure que ens esperaria, i durant tot el dia el tens tu i se l'enduen només alguna estoneta per canviar-lo o fer-li la prova del sucre, però ràpidament te'l tornen! no pateixis!
Però el tracte i tot és genial!!!!
Et donen l'opció de que tinguis el nen a la nit sempre, si vols, però ells et diuen almenys la primera nit que puguis descansar i se te l'enduen i va bé per descansar, les altres 2 nits a la segona nosaltres ens el vam qeudar i ens va anar bé per veure que ens esperaria, i durant tot el dia el tens tu i se l'enduen només alguna estoneta per canviar-lo o fer-li la prova del sucre, però ràpidament te'l tornen! no pateixis!
El post d'en Martí: viewtopic.php?f=71&t=16960
El post de l'Helena : viewtopic.php?f=115&t=30924&hilit=Nusi_nusi
El meu post punt de creu: http://elblogdenusinusi.blogspot.com.es/
- suyoscar

nusi_nusi mil gracies...la veritat es que la primera nit es genial poder descansar...y ya les seguents amb el bebe per amoldar-te...pper cert la roberta que vas portar que era??
y per a tu???
y per a tu???
- nusi_nusi
- Contacta:
suyoscar ha escrit:nusi_nusi mil gracies...la veritat es que la primera nit es genial poder descansar...y ya les seguents amb el bebe per amoldar-te...pper cert la roberta que vas portar que era??
y per a tu???
Doncs recordo que em van donar la llista al ginecòleg, però jo em vaig endur, 4 samarretes de sota, 4 ranitas (pantalonets), els 4 conjunts de primera posta i 2 arrullos.... un gorret, manoples (que no li vaig posar) el gorret si....i el seu nino amb el que ha dormit des de el primer dia...
També per mi em vaig endur les 4 camises de dormir i una bata (però com q era pel juny no la vaig fer servir) i calcetes de reixeta me les van donar ells, però me n'havia comprat de paper al prenatal...2 sostenidors de lactància....i el meu neceser, i un assecador pels punts...allà n'hi ha però no ho sabia jo....
t'adjunto el que vaig treure de la pàgina web pq igual m'he deixat de posar-te alguna cosa....
CONSEJOS PARA PREPARAR LA CANASTILLA DEL BEBÉ
La piel del recién nacido es muy delicada, por ello, hay que procurar vestirle con ropa de algodón, batista, perlé, para evitar cualquier respuesta alérgica.
Por tanto eliminaremos del vestuario:
Las lanas de angora (podría inhalar los pelos que la lana suelta).
Ropa y lanas muy gruesas.
Todos los lazos, que pueden enredarse entorno al cuello del bebé.
Es necesario que toda la ropa se lave con jabón neutro antes de que se estrene y que se recorten todas las etiquetas.
Para que su bebé vista cada día como usted quiere, adecúe los conjuntos a su gusto y colóquelos en bolsas separadas, una para cada día.
El contenido de cada bolsa podría ser:
Una camiseta de algodón y un body.
El conjunto exterior a gusto:
Un pijama o chándal
Un jersey, una ranita y unos calcetines.
Un jersey y unos pantaloncitos.
Etc.
La cantidad de bolsas a preparar está en función de la estancia en clínica de la madre (parto normal entre 2 y 3 días, cesáreas entre 4 y 5 días). Se aconseja aumentar el número de prendas sueltas por si el bebé se ensucia.
A la canastilla añadiremos:
1 toalla
2 arrullos
1 gorro de recién nacido
1 chupete (si lo cree necesario)
Baberos
Toda la línea cosmética del bebé será facilitada por el centro igual que los pañales desechables.
LISTA PARA LA MADRE:
4 camisones
2 sujetadores
1 bata
Braguitas
Zapatillas
Neceser personal
En caso de lactancia materna, añadiremos discos de lactancia. Recomendamos el uso de esterilla eléctrica durante la primera semana
- suyoscar

ostres nursi ets un solete...mil gracies...o sigui que no em compro calcetes???
m´ensuc el neceser amb el que tu em comentes y la robeta d ela nena la e ficat en boses individuals...son conjuntets de 2 peçes de perle amb una samarreta interios de batista...tinc boses per 5 dies...y tb e fcat una bossa amb bodys de 0 mesos y de 1 mes....3 arrullos. ostres es que que tinc un munt de dubtes sabs...
no porto xumets no?
ni pitets...
m´ensuc el neceser amb el que tu em comentes y la robeta d ela nena la e ficat en boses individuals...son conjuntets de 2 peçes de perle amb una samarreta interios de batista...tinc boses per 5 dies...y tb e fcat una bossa amb bodys de 0 mesos y de 1 mes....3 arrullos. ostres es que que tinc un munt de dubtes sabs...
no porto xumets no?
ni pitets...
- nusi_nusi
- Contacta:
Suyoscar, jo me'n vaig comprar de la casa Avet i de les de iaia i em van anar molt bé pq ells t'en donen algunes de reixeta, i jo ja les havia comprat al PRenatal tmabé unes de paper...pq te'n donen però si les taques... no n'hi havien masses...igual te'n donaràn més si els hi dius...jejejeje
Jo vaig fer com tu m'en vaig endur bosses per 5 dies! i jo em penso que si que faràs servir els bodies ara q fa fresqueta....
Xumet si no és que ni vols posar més endavant, en principi ells et diuen que si li vols donar pit no li posaràs... nosaltres li vam posar quan tenia 15 dies jejejejejejeje
ei encantada de poder-te ajudar! ah per cert pitets me'n vaig endur però no n'hi vaig posar....n'hi poso ara, quan va nèixer no treia glopades i no els hi vaig posar jejejeje
Jo vaig fer com tu m'en vaig endur bosses per 5 dies! i jo em penso que si que faràs servir els bodies ara q fa fresqueta....
Xumet si no és que ni vols posar més endavant, en principi ells et diuen que si li vols donar pit no li posaràs... nosaltres li vam posar quan tenia 15 dies jejejejejejeje
ei encantada de poder-te ajudar! ah per cert pitets me'n vaig endur però no n'hi vaig posar....n'hi poso ara, quan va nèixer no treia glopades i no els hi vaig posar jejejeje
suyoscar ha escrit:Alehop ha escrit:Hola! jo vaig parir a la teknon a finals d'agost i sí, t'ho donen tot (bolquers, tovalloletes, gases pel melic), inclús quan s'enduien la nena a la nursery li posaven colonia (jo no en vaig portar...)
mil gracies guapa!!!
lo de les arrecades si que ho fare...per en quin moment li posen???
donç no portare bolquers, ni tovalloletes ni res d´aixo...pero per exemple el bebe esta amb tu o se l´emporten tot el dia...???explicam una mica com es el proces de l´estada a l´habitacio...mil gracies
Hola guapa!
Les arrecades li van posar el tercer dia (però suposo que si les tens llestes abans, li posen abans); el "problema" amb les que li vam posar nosaltres va ser que eren les que em van posar a mi quan vaig neixer, i entre que la meva mare les va trobar a casa, les van dur a la clínica, ens van dir lo de l'alcohol i tot...pues al final el tercer dia.
T'envio un privat i t'explico el part i tots els detalls!

- suyoscar

nusi_nusi y alehop mésteu ajudat moltisim...estic agraida de tot cor.
les arrecades son d´or blanc amb un diamant( la nena surt pija). les posare ben netes en alcohol perque se les posin alla...
les arrecades son d´or blanc amb un diamant( la nena surt pija). les posare ben netes en alcohol perque se les posin alla...
- nusi_nusi
- Contacta:
Suyoscar, per ajudar si podem ho fem!
doncs q jo recordi ells et donen unes quantes calcetes de reixades, i jo me n'havia comprat de paper al Prenatal i entre les de reixeta, que si no les taques es poden fer servir, crec q n'hi havien unes 3 per els 3 dies q t'hi pots estar, jo per si no t'anessin bé compraria alguna més al Prenatal jejejeje
doncs q jo recordi ells et donen unes quantes calcetes de reixades, i jo me n'havia comprat de paper al Prenatal i entre les de reixeta, que si no les taques es poden fer servir, crec q n'hi havien unes 3 per els 3 dies q t'hi pots estar, jo per si no t'anessin bé compraria alguna més al Prenatal jejejeje
- suyoscar

nusi_nusi mil gracies...tenia pensat comprarme les de reixa aixi que m´hen comprare pero no massa ja que si en donen no vull pasar-me.
- nusi_nusi
- Contacta:
Suyoscar, jo en vaig fer servir durant els dies de la quarentena i encara me'n van sobrar per al cap de 2 mesos q em va venir la regla jejejee no es queden sense fer servir! però penso q si te'n fan falta i els hi demanes si que te'n donaràn més!
Nena que no et falta res ja! veuràs que estaràs molt bé, et tractaràn molt i molt bé! ja ens diràs!
Nena que no et falta res ja! veuràs que estaràs molt bé, et tractaràn molt i molt bé! ja ens diràs!
- suyoscar

si que es veritat...ja queda menys...tinc moltes ganes de arribar a la teknon i veure la carona de la meva nena...
el menjar que tal?
i els hi donen menjar al meu marit???
te un llit per a ell?
jo es que tinc dubtes...hoo sento pero em van sortint de tant en tant.
el menjar que tal?
te un llit per a ell?
Hola bonicas,
A veure si em podeu donar un cop de ma. De sempre he pensat que el dia que tingues un fill el tindria a la Teknon pq fa molts anys vaig tenir una operació complicada allà i la veritat es que vaig quedar encantada. Ara la meva parella i jo estem busquem bebito i con que soc novatilla en aquest tema no se quin ginecoleg escollir. Jo visc a Viladecans i he sentit que a Gavà hi ha un centre que es diu Diatros que te consulta a la Tekon com Diateknon però que no es segur que tinguis lloc el dia del part pq tambe treballen amb la Clinica del Pilar i fins l'últim dia no et diuem quina clinica es la teva, llavors si això es veritat no m'agrada molt pq esperar fins l'últim moment ha de ser una mica angoixos no??
Em podeu aconsellar algun ginecoleg pliss??? estic una mica perduda.
Merci a totes, menuda parrafada he fotut.
A veure si em podeu donar un cop de ma. De sempre he pensat que el dia que tingues un fill el tindria a la Teknon pq fa molts anys vaig tenir una operació complicada allà i la veritat es que vaig quedar encantada. Ara la meva parella i jo estem busquem bebito i con que soc novatilla en aquest tema no se quin ginecoleg escollir. Jo visc a Viladecans i he sentit que a Gavà hi ha un centre que es diu Diatros que te consulta a la Tekon com Diateknon però que no es segur que tinguis lloc el dia del part pq tambe treballen amb la Clinica del Pilar i fins l'últim dia no et diuem quina clinica es la teva, llavors si això es veritat no m'agrada molt pq esperar fins l'últim moment ha de ser una mica angoixos no??
- nusi_nusi
- Contacta:
suyoscar ha escrit:si que es veritat...ja queda menys...tinc moltes ganes de arribar a la teknon i veure la carona de la meva nena...
el menjar que tal?
te un llit per a ell?
Si que al final tens moltes ganes que ja arribi el moment! pq s'ho val molt la pena!
Doncs el menjar jo el vaig trobar molt complert a mi a les 5 hores d'haver tingut al peque ja menjava.... en quant al menjar del teu marit, nosaltres a la nostra mútua, no ens entrava els seus menjars però ells et pregunten si volen pagant t'ho porten a l'habitació i molt bé vam menjar! Crec q l'esmorzar no ens el cobraven però el servei un 10! i molt dolces les noies q t'atenen!
El sofà que hi ha l'habitació te'l fan a la nit llit pel teu home i al matí el venen a desfer.
Tu pregunta ja et respondré dins del q pugui!
- nusi_nusi
- Contacta:
sephora1706 ha escrit:Hola bonicas,
Sephora, jo vaig al ginecòleg q vé al poble pq té consulta i té consulta també a la Teknon, i és el doctor Tusquets amb equip amb el Dr. Sanfeliu i n'estic molt contenta del doctor Tusquets, va evitar en tot el possible q m'haguessin de fer cesàrea i tot fos natural, i no em van dir mai q no aniria a la Teknon, i n'estic encantada!
Merci nusi_nusi,
Aquest equip no m'entra per la mutua, jo volia al Dr. Sanfeliu pq el seu germà em va fer una operació de ronyo fa temps i li tinc molt de carinyo a aquest senyor però com t'he dit no el tinc a la mutua.
Però ahir vaig anar a la consulta del Dr.Massó i estic encantada aquest senyor serà el que el dia que estigui
em treura el meu bebe, es un encant de persona i em va agradar moltissim.
Merci per la teva resposta
.
Us aniré llegint a veure que tal.
Un petonet
Aquest equip no m'entra per la mutua, jo volia al Dr. Sanfeliu pq el seu germà em va fer una operació de ronyo fa temps i li tinc molt de carinyo a aquest senyor però com t'he dit no el tinc a la mutua.
Però ahir vaig anar a la consulta del Dr.Massó i estic encantada aquest senyor serà el que el dia que estigui
em treura el meu bebe, es un encant de persona i em va agradar moltissim.Merci per la teva resposta
Us aniré llegint a veure que tal.
Un petonet
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |