Adopció

Fills del cor.
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. abr. 16, 2008 3:32 pm

i quan a la tele parlen d'un nadó abandonat? el donen inmediatament en adopció? ho sabeu? perque hi penso tant en aquests nens... i en families com vosaltres que n'espereu un i... ha de ser molt dur!
Raqui
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dc. feb. 06, 2008 10:42 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Raqui » dc. abr. 16, 2008 6:10 pm

Crec que el porten a un lloc o família d'acollida i si no troben cap familiar llavors d'un x temps, el donen en adopció, crec que menys o menys va així.
Estimem els nens i aprenem d'ells, obserbem-los i ens faran adonar que molts dels conflictes que tenim ara que som grans i que ens pensem que ho sabem tot, són absurds.
Eimy
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 5:02 pm

EntradaAutor: Eimy » dj. abr. 17, 2008 8:04 am

Així us van aconsellar que raça negra no? jolines,..., d'acord que si viviu en un poble petit i a sobre amb el bar doncs ja se sap que la gent parla, però que avui en dia encara estiguem amb aquestes,... :-(( Tant de bo puguéssim anar canviat el color de la nostra pell, com els camaleons, i així s'acabaria aquest "cuento". A nosaltres ens és igual la raça i si algun dia vaig amb el meu fill/a negre, xinés, etc pel carrer i algú diu alguna cosa despectiva me'l menjo :-(( :-(( :-(( ufff això em fa bullir la sang!

Crec que els tràmits d'adopció s'haurien d'agilitzar més perquè aquests nadons que els abandonen fa molt pena que estiguin voltant de família en família fins que no tenen la llar definitiva.

Així el vostre fill/a ja està a punt d'arribar!! a veure si aviat pot estar amb vosaltres!

Nosaltres potser començarem a moure'ns en breu, perquè si hi ha uns 3 anys d'espera, millor començar quant abans millor. Potser amb 1 mes o 2 hi anem.
Gràcies per la info neukiss-)
Raqui
Entrades: 35
Membre des de: dc. feb. 06, 2008 10:42 pm

EntradaAutor: Raqui » dj. abr. 17, 2008 9:53 pm

Jo ho vaig fer a girona. Ja m'aniras posant al dia.
SORT.
Estimem els nens i aprenem d'ells, obserbem-los i ens faran adonar que molts dels conflictes que tenim ara que som grans i que ens pensem que ho sabem tot, són absurds.
*lourdes*
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. maig 23, 2008 9:32 am
Ubicació: Baix Empordà
Contacta:

EntradaAutor: *lourdes* » dv. maig 23, 2008 9:41 am

hola,

Fa poquet que vaig descobrir aquest forum que em sembla fantàstic, i ara m'he decidit a escriure per primer cop.

Em diu Lourdes i soc de palafrugell, girona. Despres de 3 anys buscant un fill i 1 FIV, ens varem decidir per l'adopció. Ara estem a l'espera desde fa mes de 1 any de l'asignació de una criatura xinesa.

La veritat es que no en tinc ni ideia de si encara ens faltará gaire o no, es la pregunta del milló de dolars, el cert és que tot i les ganes boixes que en tenim, aquest any ha passat bastant ràpid.

Be espero q no us faci res que volti per aquí.

Molts petons i fins aviat
Esperant a Xina
Registre 27-04-07
djiluga
:: zebra
Entrades: 1913
Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am
Ubicació: El Maresme
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dg. ago. 10, 2008 12:22 am

Hola!!!

Jo estic al fòrum d'embarassades... i ara m'he estat llegint aquest, ja que tinc una nena del Senegal que vaig acollir fa més de dos anys i ara estem també en tràmits d'adopció.

He al·lucinat amb les tonteries (perquè no he trobat cap paraula més adient) que es poden arribar a dir... no és bo tenir fills adoptius i biològics alhora???? :r) :r) :r) És cert que moltes famílies que decideixen adoptar ho fan perquè no poden tenir fills biològics, però també n'hi ha d'altres que trien aquesta opció.
A més, hi ha molts nens que malhauradament no els vol adoptar ningú pels problemes de salut que tenen... amb la qual cosa, quan una família (amb fills biològics o no) vol adoptar-los, és fantàstic.

Per cert, algú que ho comentava, hi ha famílies amb fills biològics i adoptius. Aquest serà el meu cas també quan neixi en Bernat. No tots els països aproven aquesta opció, però és possible. Es pot tirar endavant una adopció tenint fills biològics... és cert però que és recomanable primer fer una cosa i després una altra (imagineu-vos que us arriba un nen/a de no sé on i alhora neix el bebè!!!). A part que hauríeu de paralitzar els tràmits... conec un cas d'una família que mentre esperaven el 2n fill adoptiu van tenir-ne un de biològic i s'han hagut d'esperar a que el bebè creixi per poder continuar el procés.

M'ha agradat també "descobrir" aquest post...
M'agradarà poder compartir el procés d'adopció de l'Eugénie (en el sentit de formalització) amb altres famílies que estigueu també en procés!!!
I si algú necessita info... m'estic movent molt des de fa temps amb tràmits d'estrangeria, acolliment temporal, adopció...
ImatgeImatgeImatge
xell13
:: girafa
Entrades: 2681
Membre des de: dv. juny 09, 2006 9:43 am

EntradaAutor: xell13 » dc. set. 03, 2008 7:14 pm

hola maques,
alguna de vosaltres va veure ahir 2 de setembre a TV2 el programa "documentos TV" q tractaven el tema de les adopcions??????
jo el vaig trobar mig començat, però semblava super interessant!
com ho podria fer aconseguir-lo, alguna idea?
merci :pandi: :pandi:
glauc
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4272
Membre des de: dc. nov. 28, 2007 10:06 pm

EntradaAutor: glauc » dc. set. 03, 2008 8:53 pm

Ei Xell! jo fent zapping el vaig enganxar, en vaig veure uns cinc minuts i també vaig pensar que estaba prou bé. Però a la FOX feien House i vaig canviar de canal!!!! :-D :-D :-D No sé com pots fer per aconseguir-lo... potser l'han penjat a la pàgina de TVE no? nu sé!!!! :-:)
molly
Entrades: 1947
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 5:29 pm

EntradaAutor: molly » dj. set. 04, 2008 9:36 am

ostres Xell, jo el vaig veure i tela, tela, tela...
sí, era sobre les adopcions, però més aviat sobre les irregularitats en les adopcions, la venda de nens, l'assignació de nens amb greus malalties ocultes als pares adoptius...
va ser molt, molt, trist, la veritat. jo em vaig fer un tip de plorar i vaig marxar a dormir amb el cor encongit...
no sé si cal que el vegis...
Imatge
xell13

EntradaAutor: xell13 » dj. set. 04, 2008 9:11 pm

hola reinetes,
el tros q jo vaig veure era fort, pq explicava la mort d'un nadó,
i vaig pensar : això passa actualment a l'any 2008!!!!!!??????
q fort, q fort!!!
Més q tot, el vaig trobar interessant per les persones q con nosaltres, en xello i jo, pensem en el tema com un fet molt important a considerar en la nostra vida, i crec qhem de saber-ho.
Més q tot, pq a vegades hi ha persones q poden com "idealitzar" el tema i no és així sinó al contrari... Per exemple, aquella mare, qli van com mig explicar q la seva filla adoptiva tenia problems, i ella no ho volia ni escoltar...
o q potser no li van explicar exactament el q era veritat....no sé, és q ja us dic vaig veure'n una part molt petita....
petons
:ok:
ei, i recordeu q aviat en tindrem un de bio eh <:-< o 2 :-)(-: :-)(-:
3 són masses potser, tot i q avui mentre ens esperàvem a l'ivi he llegit una revista i una parella n'han tingut 7:
:-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: !!!!!!!
tela manirena no?

pd: he vist q l'estupenda Elide l'ha trobat pq la Molly n'hi havia parlat...
i l'ha penjat al post de RA (per si algú li interessa...) :ok:
djiluga
Entrades: 1913
Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am
Ubicació: El Maresme
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dj. set. 18, 2008 2:50 pm

xell13 ha escrit:ei, i recordeu q aviat en tindrem un de bio eh <:-< o 2 :-)(-: :-)(-:
3 són masses potser, tot i q avui mentre ens esperàvem a l'ivi he llegit una revista i una parella n'han tingut 7:
:-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: !!!!!!!
tela manirena no?

pd: he vist q l'estupenda Elide l'ha trobat pq la Molly n'hi havia parlat...
i l'ha penjat al post de RA (per si algú li interessa...) :ok:

Set millor que no, oi? ;-)
Que vagi moooooolt bé!!!
ImatgeImatgeImatge
xell13

EntradaAutor: xell13 » ds. set. 27, 2008 9:30 am

bon dia a tothom,
ui fa dies q tenim oblidat aquest post,
tan maco qés....
però clar, potser actualment no hi ha ningú qes plantegi aquest tema com a 1a opció, o si, ara no ho sé...
jo com q ahir vaig saber el negatiu de la meva 2ona FIV, la veritat és q el tema de l'adopció sembla q cada vegada, el tinc de nou més present en la meva ment!
de moment, provarem un altre intent per tenir un <:-< biològic i sinó tornarem amb l'adopció!!
ahir a la nit llegia un llibre q m'agradaria compartir amb vosaltres unes ratlles....
Va d'una mare q adopta a un fill, i l'expulsen d'un cole molt b, pq havia fet algunes campanes per anar a veure als seus companys a l'orfenat, i aquell dia el nen li diu a la mare el següent:

-... Mamá...¿vos sabés de dónde vengo yo?¿Vós sabés las cosas que me pasaron?¿Vós pensás que yo imaginé alguna vez que iba poder llegar a un colegio de la mano de mi papá y de mi mamá, como me llevaron ustedes la primera vez al colegio de la calle Camargo, y después al de Bartolomé Mitre?¿Vós pensás que a mí me interesa algo si voy al Highland o al colegio Mongoaurelio?

Isabel (la madre) cayó deshecha en lágrimas en el regazo de Lito (hijo), que la abrazó. Siguió llorando hasta que los dos se quedaron dormidos abrazados.

q en penseu, a mi se'm van negar els ulls de llàgrimes,
vaja ahir era un dia propici per plorar, ja ja ja :-D :-D :-D :-D
ahierro2
Entrades: 1521
Membre des de: dl. maig 26, 2008 7:01 pm

Re: Adopció

EntradaAutor: ahierro2 » dc. ago. 26, 2009 2:57 pm

Hola noies!!

Ja he vist que aquest post està una mica parat.... Jo la veritat el tema d'adoptar és una cosa q tb se'ns passa pel cap, però d'aqui uns anys. El q veig es q poca gent s'anima a adoptar aqui... de fet aqui no son adopcions són acolliments i alguns dels nens ja són grans, però us asseguro q necessiten d'una família igual q els altres.
Jo conec molts casos de nens que viuen a residències pq soc mestra i a la població on treballo hi ha una residència i els nens i nenes venen a l'escola... Us aseguro q hi ha drames personals brutals i nens q son insofribles i q canvien radicalment quan una família els acull. És cert q s'ha d'estar preparat pq aqui a espanya el biològics sempre tenen més drets però hi ha casos on ja se sap q aquest nen/a mai tornarà amb els seus pares (sobretot casos d'abusos) i que haurà de viure sempre en una residència a no ser que una familia els aculli.

També hi ha una altra opció d'acolliment que es convertir-se en una família col·laboradora que s'emporta el nen/a en períodes de vacances escolars i caps de setmana, i com a mínim aquests nens poden tenir moments d'oci en companyia d'una família....

Bé tot aquest rollazo es per veure si algú s'anima!!!! Q de veritat fa falta!!!

Mil petonets
primavera
:: poltre
Entrades: 685
Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:54 am
Ubicació: Castelldefels

EntradaAutor: primavera » dj. abr. 14, 2011 5:04 pm

Noies, tinc una amiga que vol adoptar però no sap on dirigir-se ni quins tramits ha de fer, .... on puc trobar la informació per fer-li arribar?

Moltes gràcies noies!
Imatge

Imatge
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

EntradaAutor: Lau » dj. abr. 14, 2011 7:38 pm

Hola primavera,
la teva amiga s'ha de dirigir a l'ICAA (institut català de l'acolliment i l'adopció)
et deixo aquest enllaç on trobarà informació http://www20.gencat.cat/portal/site/bsf ... mt=default
a la provincia de barcelona l'icaa està al paralel.
primavera
Entrades: 685
Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:54 am
Ubicació: Castelldefels

EntradaAutor: primavera » dj. abr. 14, 2011 9:17 pm

Moltissime gràcies Lau!
Ara li envio un correu i li comento.
Imatge

Imatge