aigua freda o calenta
- mainadaabord
- :: dragona

- Entrades: 4479
- Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm
-
VisitantVi
Us comento que la banyera Shantala ens ha anat de conya fins ara. Només amb un parell o tres litres d'aigua la banyes cada dia, però ara la cloe es vol aixecar i s¡afaga al voral de la banyera i no se la veu gaire agust. En canvi ahir ens vam banyar amb ella a la banyera gran i al final reia i tot patalejant.
en fi... sort que era barata!
n'hem de comprar una altre perque com ja vaig comprendre fa temps a la banyera gran no la puc banyar... bé si, però se n'aniria a norris tota la meva feina estalviant aigua.
M'agrada aquella que va penjar la Lod i que la Sibil.la va dir que li anava tant bé...
espero poder-la aprofitar molt de temps!
alguna altre suggerència?
en fi... sort que era barata!
n'hem de comprar una altre perque com ja vaig comprendre fa temps a la banyera gran no la puc banyar... bé si, però se n'aniria a norris tota la meva feina estalviant aigua.
M'agrada aquella que va penjar la Lod i que la Sibil.la va dir que li anava tant bé...
espero poder-la aprofitar molt de temps!
alguna altre suggerència?
Bruna!!! Jo en vaig veure una per akí (em sembla que era de prenatal i, si no recordo malament, valia uns 60€...) i en vaig trobar una altra a Il mondo del Bamobino que és molt semblant i no arriba als 21€
http://www.camspa.it/spagnolo/DB_2007/s ... D_ART=C090
Jo em compraré aquesta i també una base que s'hi pot adaptar per a que quedi més elevada dins de la banyera (nem a cuidar la ronyonadaaaaaaaaa!!!). En total, no arriba als 50€!
Aquesta banyera és practicament igual que la de prenatal però no té els suports per les aixelles (crec que serà més còmode i tot... no sé...)
http://www.camspa.it/spagnolo/DB_2007/s ... D_ART=C090
Jo em compraré aquesta i també una base que s'hi pot adaptar per a que quedi més elevada dins de la banyera (nem a cuidar la ronyonadaaaaaaaaa!!!). En total, no arriba als 50€!
Aquesta banyera és practicament igual que la de prenatal però no té els suports per les aixelles (crec que serà més còmode i tot... no sé...)

-
VisitantVi
Ahir finalment vam anar a comprar la banyera. en vam comprar una com la que ha penjat la NereaSistac i penso que era la DJ també...
Increïble, vaig pensar, qué he fet tot aquest temps!!!!
va ser ficar la nena a dintre i va començar a riure, a patalejar, a esquitjar...
en fi, el bany va durar molt més del que era habitual i ella no semblava voler sortir en cap moment. No sé... potser em vaig equivocar amb la Shantala...
en fi, em va de conya per omplir i buidar la banyera nova!
Increïble, vaig pensar, qué he fet tot aquest temps!!!!
va ser ficar la nena a dintre i va començar a riure, a patalejar, a esquitjar...
en fi, el bany va durar molt més del que era habitual i ella no semblava voler sortir en cap moment. No sé... potser em vaig equivocar amb la Shantala...
en fi, em va de conya per omplir i buidar la banyera nova!
Em sembla que me la compraré també perquè l'Abril ja no hi cap amb l'adaptador i si la poso sense rellisca i l'haig d'aguantar amb una mà i amb el mal que en fan les mans.......... ja em dirieu quin plan...........
com que haig d'anar a buscar algunes coses al Neonato em miraré aquesta que dius Trastu, a veure que tal es.........
com que haig d'anar a buscar algunes coses al Neonato em miraré aquesta que dius Trastu, a veure que tal es.........
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |