Maleït Mètode Estivill
Re: Maleït Mètode Estivill
Mara17 jo prenc te tampoc hi ha problema
martina13 ha escrit:Violeta sense anims d'ofendre pero quan algu cau en la tonteria de criticar coses com k utilitzo abreviatures es k no te massa mes a criticar ni arguments tampoc
Perdona Martina, però t'equivoques i de bon tros. Si rellegeixes el meu missatge veuràs que et demanava que no escrivissis amb abreviatures ja que m'havia costat molt llegir el teu missatge, no era una crítica, a més a més, perquè no pensessis que ho feia per caprici et vaig explicar que ho posa a les normes del fòrum, res més. M'ha semblat molt desagradable el que has escrit tu, i com veus, d'arguments en tinc molts...
Jo mai m'he negat a parlar de res, mai, sempre escolto tothom i els seus punts de vista, que de vegades em fan canviar els meus. Però amb el ME mai he trobat uns arguments a favor que no fossin el descans dels pares, i entre això i la crueltat del mètode, no hi podria estar mai d'acord. A la meva germana li vaig explicar en què consistia el mètode i perquè jo hi estava en contra, ella al cap d'un temps el va aplicar amb les seves filles, argumentava que havia d'anar a treballar i que estava farta de viatges nocturns, a mi em sap moltíssim greu per les nenes, segur que ho van passar fatal...li va funcionar, si, però a quin preu! i ara resulta que es tornen a despertar a la nit, a mi això si que com a mare em sentaria fatal, en fi...
Deixo ja el tema, no vull parlar més d'aquest home ni les seves cabòries, i que cadascú faci el que li sembli millor mentre tingui la consciència tranquil·la.
La vida amb un somriure és més bonica...

La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea
El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea
El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Violeta ha escrit:i ara resulta que es tornen a despertar a la nit
Sí, aquesta és l'altra. No és l'únic cas que sento (sé de dos casos concrets per les àvies, però els pares se n'amaguen; i d'un altre per la germana de la mare; jo als pares personalment no els conec).
- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
No vull dir-ho en un altre post perquè no m'agrada la polèmica i respecto el fet de no entrar en un fil a no aportar solucions a allò que es demana.
Ja que s'ha comentat quins son els arguments en contra Estivill, ja que hi ha gent que ho ha estudiat molt i ho explica molt i molt bé, deixo aquest enllaç de consulta, ple de referències bibliogràfiques sobre el son infantil
http://lacienciadelsuenoinfantil.blogspot.com.es/?m=1
I ara, en aquesta frase, que si no ho dic malament és del Dr.Estivill (i si no ho és, perdó i demano disculpes), hi ha una gran incoherència i ja només per això, em demostra que no en té ni idea: "el 70% de los niños de 2 a 3 años presentan trastornos del sueño, les cuesta dormirse solos, tienen frecuentes despertares..."
Ja que s'ha comentat quins son els arguments en contra Estivill, ja que hi ha gent que ho ha estudiat molt i ho explica molt i molt bé, deixo aquest enllaç de consulta, ple de referències bibliogràfiques sobre el son infantil
http://lacienciadelsuenoinfantil.blogspot.com.es/?m=1
I ara, en aquesta frase, que si no ho dic malament és del Dr.Estivill (i si no ho és, perdó i demano disculpes), hi ha una gran incoherència i ja només per això, em demostra que no en té ni idea: "el 70% de los niños de 2 a 3 años presentan trastornos del sueño, les cuesta dormirse solos, tienen frecuentes despertares..."
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Violeta et demano disculpes si el que et vaig escriure et va ofendre.
Pero es que es molt pesat que a cada escrit k fas encara que sigui dun altre post us llenceu com un lleo al coll
Ja hem parlat infinitats de vegades jo nomes demano k si es fa 1 pregunta concreta en un altre post no tornem a torpedejar amb critiques tant agressives
Perque jo us ho dic sincerament ja no matreveixo a obrir cap fil sigui del tema k sigui perque tot va aparar a si hiha el metode estivill pel mig
Crec k les que hi esteu en contra haurieu de ser mes tolerants pero no tolerants en si creieu k el metode es una tortura o no aixo es la vostre opinio perfectament valida.
Pero accepteu que hi ha gent que pensa diferent i que fa coses diferents com a mare/pare
Per mi aixo es tolerancia nose
I ara us volia fer una pregunta sobretot a les mares k esteu tant i tant en contra de l'estivill: heu vist mai la serie de la super nanny?? Pero no la versio espanyola sino l'anglesa de la Joe Frost
Expliqueume que en penseu siusplau
Pero es que es molt pesat que a cada escrit k fas encara que sigui dun altre post us llenceu com un lleo al coll
Ja hem parlat infinitats de vegades jo nomes demano k si es fa 1 pregunta concreta en un altre post no tornem a torpedejar amb critiques tant agressives
Perque jo us ho dic sincerament ja no matreveixo a obrir cap fil sigui del tema k sigui perque tot va aparar a si hiha el metode estivill pel mig
Crec k les que hi esteu en contra haurieu de ser mes tolerants pero no tolerants en si creieu k el metode es una tortura o no aixo es la vostre opinio perfectament valida.
Pero accepteu que hi ha gent que pensa diferent i que fa coses diferents com a mare/pare
Per mi aixo es tolerancia nose
I ara us volia fer una pregunta sobretot a les mares k esteu tant i tant en contra de l'estivill: heu vist mai la serie de la super nanny?? Pero no la versio espanyola sino l'anglesa de la Joe Frost
Expliqueume que en penseu siusplau
Petitpríncep, molt interessant l'enllaç. Si només llegim les conclusions ja ens quedarà clar quin és el "problema" del son dels nens. Llegiu-ho , llegiu-ho.
El son és un problema per molts pares perquè tenen unes expectatives que no són les reals. Ja no seguim els nostres instints , tot està programat i pautat i se segueix la societat com a "borregos". Així va tot. A vegades hauriem de ser més valents. Moltes vegades.
I pel que fa a la Supermanny, Martina, cadascú que cregui el que vulgui. I faci el que vulgui. Jo amb el meu fill segueixo una educació respectuosa i no se'm passa pel cap fer ees de tot això. Repeteixo, hauriem de seguir més l'instint i actuar amb naturalitat. A casa ha sigut la nostra pauta, res de baralles pel son, ni pel menjar, tot surt per si sol tard o d'hora ho tinc comprovadíssim, igual que caminen, parlen.... Etc quan estan preparats. Recordeu, que som mamífers i formem part d'aquesta complexa natura que ens envolta. Que ho hem oblidat tot això....
El son és un problema per molts pares perquè tenen unes expectatives que no són les reals. Ja no seguim els nostres instints , tot està programat i pautat i se segueix la societat com a "borregos". Així va tot. A vegades hauriem de ser més valents. Moltes vegades.
I pel que fa a la Supermanny, Martina, cadascú que cregui el que vulgui. I faci el que vulgui. Jo amb el meu fill segueixo una educació respectuosa i no se'm passa pel cap fer ees de tot això. Repeteixo, hauriem de seguir més l'instint i actuar amb naturalitat. A casa ha sigut la nostra pauta, res de baralles pel son, ni pel menjar, tot surt per si sol tard o d'hora ho tinc comprovadíssim, igual que caminen, parlen.... Etc quan estan preparats. Recordeu, que som mamífers i formem part d'aquesta complexa natura que ens envolta. Que ho hem oblidat tot això....
Hola
Martina13, no he vist cap programa d'aquesta dona que dius. De la Supernanny si que he vist, abans de ser mare més que ara.
Petitpríncep, molt interessatn el blog aquest. Me l'aniré llegint.
Garota, totalment d'acord amb la teva reflexió. Ja no recordem ni d'on venim, hauriem d'observar més als "monos", que total, el que ens separa d'ells no és tant. A casa amb l'Elmo sempre tenim alguna discusió sobre aquest tema, quan li dic que no deixem de ser mamífers i hi ha coses que no son normals però ens les han colat ben colades (sobretot en temes d'alimentació, en altres aspectes pensem igual) i sempre m'acaba dient que "també som els unics que vivim en edificis i portem cotxe", i jo em poso negra!!
Martina13, no he vist cap programa d'aquesta dona que dius. De la Supernanny si que he vist, abans de ser mare més que ara.
Petitpríncep, molt interessatn el blog aquest. Me l'aniré llegint.
Garota, totalment d'acord amb la teva reflexió. Ja no recordem ni d'on venim, hauriem d'observar més als "monos", que total, el que ens separa d'ells no és tant. A casa amb l'Elmo sempre tenim alguna discusió sobre aquest tema, quan li dic que no deixem de ser mamífers i hi ha coses que no son normals però ens les han colat ben colades (sobretot en temes d'alimentació, en altres aspectes pensem igual) i sempre m'acaba dient que "també som els unics que vivim en edificis i portem cotxe", i jo em poso negra!!
Martina, ja vaig dir que no entraria més a aquest post, però ja que preguntes sobre la supernanny... ja vaig dir que no m'agraden els mètodes conductistes, focalitzen el problema als nens, els fan submisos a qui mana i ho reforçen amb premis i càstigs i a sobre en fan espectacle. Des del meu punt de vista, el programa supernanny i el de Dogswhisperer són iguals, el primer doma nens i l'altre, gosos, perquè els mètodes són els mateixos, exactament els mateixos. Saps quin és el problema? que molts d'aquests mètodes els fan servir algunes llar d'infants (racó de pensar i el reforç positiu). I com que tampoc tinc temps per perdre en aquest tema i hi ha gent que ho sap explicar més que jo, et deixo aquest article http://www.bebesymas.com/educacion-infa ... supernanny.
neuetes ha escrit:Martina, ja vaig dir que no entraria més a aquest post, però ja que preguntes sobre la supernanny... ja vaig dir que no m'agraden els mètodes conductistes, focalitzen el problema als nens, els fan submisos a qui mana i ho reforçen amb premis i càstigs i a sobre en fan espectacle. Des del meu punt de vista, el programa supernanny i el de Dogswhisperer són iguals, el primer doma nens i l'altre, gosos, perquè els mètodes són els mateixos, exactament els mateixos. Saps quin és el problema? que molts d'aquests mètodes els fan servir algunes llar d'infants (racó de pensar i el reforç positiu). I com que tampoc tinc temps per perdre en aquest tema i hi ha gent que ho sap explicar més que jo, et deixo aquest article http://www.bebesymas.com/educacion-infa ... supernanny.
Sí, és ensinistrament de nens.
el meu nen pobret avui ha dormit fatal.... una barreja de mocs, ferícula i mal de queixals, per lo que s'ha despertat infinitat de vegades, quan ja em tenia ben acosutumada a 3-6 vegades... jo em pregunto, i els nens que fan ME, quan es troben malament tampoc es queixen? o si es queixen, els papes quan decideixen fer-li cas? pq el meu nen aquest nit només necessitava mimitos...extres...
- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
Martina, jo la supernanny anglesa no l'he vista, però si es com la versió espanyola em sembla fatal, gens respectuosa amb les criatures, tot conductisme... I un dels mètodes que he vist que utilitza bastant, l'economia de fitxes (gomets, premis etc), està desde la pròpia psicologia, desaconsellat fora d'àmbits com malalties mentals greus i similars.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
Nenes de veritat q a vegades dieu unes coses mes absurdes... au vinga va... turuleta si al meu nen li surten les dents o esta malalt el que calgui me'l fico al llit i a patir amb ell... au va... penseu de veritat que no som mares com vosaltres? Ja se que l'anonimat despersonalitza pero feu l'esforc...
de la resta passo de dir res perque tot es la mateixa linia
de la resta passo de dir res perque tot es la mateixa linia
No,penso q ha de ser complucat diferenciar quan el es desperta pq es troba malament q quan es desperta pq si,q a aquest despertar no lateneu,pero si es troba malament si.crec q ha de ser dificil notar la diferencia.esta molt b saber q veieu la diferencia i q llavots els consoleu
Turuleta de veritat no distingeixes quan el teu nen esta malalt o vol festa???? Noia doncs jo ho veig clarissim quan no esta fi....
Jo la deixaria rebentar de febre pq clar utilitzar estivill es aixo permetre que el teu fill corri perill de mort!!!!!
Jo tampoc entenc com dieu aquestes tonteries
Si ma filla esta malalta i mhe de passar la nit am ella evidentment que fare el que faci falta!!!!!
El desconeixement genera cada burradaaaaaaaaa
Jo tampoc entenc com dieu aquestes tonteries
Si ma filla esta malalta i mhe de passar la nit am ella evidentment que fare el que faci falta!!!!!
El desconeixement genera cada burradaaaaaaaaa
Martina, vas tirar una pregunta a l'aire i moltes t'hem respost. Alguna cosa a dir? M'agradaria saber la teva opinió.
Charito i martina, no em sembla gens d'escabellat el que pregunta la turuleta encara que vosaltres l'heu despatxat molt alegrement. Potser que hi reflexionem una mica, fa uns dies la meva filla de 18 mesos tenia febrícula i em pensava que eren les dents, ja que no hi havia cap mena de símptoma afegit, ni malestar, ni malhumor, tot igual. Es comportava com sempre i dormia com sempre. Li donava una mica d'epiretal i dormia tranquila. La meva sorpresa va ser que tenia otitis, 3 dies després. Si ara em poso al vostre lloc i amb el vostre raonament, en aquest transcurs de dies, si només té febrícula (dècimes de febra, fàcilment atribuïble a la sortida de les dents) i està desperta i no vol dormir: vol jugar, em pren el pèl i està de festa. Conclusió: xute apiretal i aplico ME. Per tant, la seva pregunta jo no l'entenc com un atac personal (perquè sempre us sentiu atacades?) sino quin considereu que és el vostre límit personal en aplicar-lo o no? I per suposat, no poso en dubte en cap moment la vostra capacitat maternal.
I si us plau, si em responeu, amb arguments i no em despatxeu com heu fet amb la turuleta.
Charito i martina, no em sembla gens d'escabellat el que pregunta la turuleta encara que vosaltres l'heu despatxat molt alegrement. Potser que hi reflexionem una mica, fa uns dies la meva filla de 18 mesos tenia febrícula i em pensava que eren les dents, ja que no hi havia cap mena de símptoma afegit, ni malestar, ni malhumor, tot igual. Es comportava com sempre i dormia com sempre. Li donava una mica d'epiretal i dormia tranquila. La meva sorpresa va ser que tenia otitis, 3 dies després. Si ara em poso al vostre lloc i amb el vostre raonament, en aquest transcurs de dies, si només té febrícula (dècimes de febra, fàcilment atribuïble a la sortida de les dents) i està desperta i no vol dormir: vol jugar, em pren el pèl i està de festa. Conclusió: xute apiretal i aplico ME. Per tant, la seva pregunta jo no l'entenc com un atac personal (perquè sempre us sentiu atacades?) sino quin considereu que és el vostre límit personal en aplicar-lo o no? I per suposat, no poso en dubte en cap moment la vostra capacitat maternal.
I si us plau, si em responeu, amb arguments i no em despatxeu com heu fet amb la turuleta.
Sí, jo tampoc ho veig una pregunta tan tonta. De vegades "el nen està molt pesat", "avui no hi ha qui l'aguanti", "té el dia tonto", "em pren el pèl", i llavors a toro passat veus una dent que despunta, o et fa una gastro (els meus es troben pitjor abans que surti la gastro que un cop malalts de debò. I esclar, l'únic que veus és que estan més ploraners o rondinaires o dormen pitjor, però no els veus malalts, perquè no tenen cap símptoma).
Per tant, tampoc em sembla tan absurda.
Per tant, tampoc em sembla tan absurda.
Es que es aburrit repetir el mateix... fa 4 anys que participo en debats d'aquesta mena i he explicat molts cops els arguments.
De totes maneres es parla sense coneixement perque assumiu que s'aplica el ME durant setmanes o mesos quan amb sort son 3 dies o una setmana en el pitjor dela casos i el primer que es fa es buscar un moment propici, que el nen no estigui costipat ni amb les dents probablement havent confirmat amb el pediatra que no te res, que no s'hagi de marxar de casa etc. Seria realment mooolta mala sort que en aquests dies el nen enmalaltis pero obviament si tingues febre es suspendria i es deixaria per un altre moment mes adequat.
Espero haver respost de manera mes adequada i entenedora
De totes maneres es parla sense coneixement perque assumiu que s'aplica el ME durant setmanes o mesos quan amb sort son 3 dies o una setmana en el pitjor dela casos i el primer que es fa es buscar un moment propici, que el nen no estigui costipat ni amb les dents probablement havent confirmat amb el pediatra que no te res, que no s'hagi de marxar de casa etc. Seria realment mooolta mala sort que en aquests dies el nen enmalaltis pero obviament si tingues febre es suspendria i es deixaria per un altre moment mes adequat.
Espero haver respost de manera mes adequada i entenedora
Estic amb la charito
Neuetes contestar una i una altre vegada el mateix perque en el fons ni ens entengueu ni volgueu ferho o ens acuseu de maltractar als nostres fills( no ho dic per ningú en concret)..ufff fa pal
En el meu cas van ser 2 nits "complicades" i sincerament que un nen plori 2 nits a que plori cada nut durant 4 mesos estant tu alla, amb les mil intencions i provatures perque dormi millor doncs prefereixo passar 2 males nits k els 4 mesos que portava ja.
I x aixo defenso el ME
Ni es tant radical, ni tant bestia, ni tant inhuma...i funciona
Jo ara que ma filla dorm 12h seguides em pregunto que era mes tortura tenirla 2h per adormila bramant i despertantse despres cada 30 minuts o k dormi ara tota la nit...
I pel que fa a la supernanny ai mare ensenyar rutines i reforç positiu es dolent??????? Jo soc profe de la ESO i sincerament molts casos de desastre academic, emocional, desestructuracio son per manca de rutines fermes.
Perque clar suposo que si la supernanny ensinistra nens el cesar millan tortura gossos no???
Els nens necessiten aquesta repeticio de rutines diaries i moltes aqui be que dieu que shan de fer!!!
O per no ensinistrar-los res que cada dia menjin a un lloc diferent, dormin un dia al balcó i berenin al lavabo aixi no els ensinistrem a que menjin a una hora igual cada dia, amb cullera, i dormin al bressol( o llit dels pares es igual)
Esta comprovat que les rutines ajuden els nens a no despistarse a sentirse mes segurs....
Neuetes contestar una i una altre vegada el mateix perque en el fons ni ens entengueu ni volgueu ferho o ens acuseu de maltractar als nostres fills( no ho dic per ningú en concret)..ufff fa pal
En el meu cas van ser 2 nits "complicades" i sincerament que un nen plori 2 nits a que plori cada nut durant 4 mesos estant tu alla, amb les mil intencions i provatures perque dormi millor doncs prefereixo passar 2 males nits k els 4 mesos que portava ja.
I x aixo defenso el ME
Ni es tant radical, ni tant bestia, ni tant inhuma...i funciona
Jo ara que ma filla dorm 12h seguides em pregunto que era mes tortura tenirla 2h per adormila bramant i despertantse despres cada 30 minuts o k dormi ara tota la nit...
I pel que fa a la supernanny ai mare ensenyar rutines i reforç positiu es dolent??????? Jo soc profe de la ESO i sincerament molts casos de desastre academic, emocional, desestructuracio son per manca de rutines fermes.
Perque clar suposo que si la supernanny ensinistra nens el cesar millan tortura gossos no???
Els nens necessiten aquesta repeticio de rutines diaries i moltes aqui be que dieu que shan de fer!!!
O per no ensinistrar-los res que cada dia menjin a un lloc diferent, dormin un dia al balcó i berenin al lavabo aixi no els ensinistrem a que menjin a una hora igual cada dia, amb cullera, i dormin al bressol( o llit dels pares es igual)
Esta comprovat que les rutines ajuden els nens a no despistarse a sentirse mes segurs....
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |