Lluitadores amb baixa reserva!!!

Tractaments, clíniques, medicaments..
arwen81
:: gosset
Entrades: 442
Membre des de: dv. abr. 26, 2013 5:32 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: arwen81 » dl. oct. 19, 2015 4:30 pm

Aixxxx nenaaaa que vagi molt bé! segur que està preciós. :ok:
2FIV juny'13:5 folis,5 madurs,4 fecunden,2 embris (A-B).Beta+.Sou 2!Setm 11 un angelet marxa al cel.
Fb'14 neix la nostra preciosa nena.
Ds'14:embaràs natural!Setm 14, ets una nena marxes al cel.La nostra Llum.
3FIV des'15: 1 foli,1 madur,no fecunda.
Abril'16:embaràs natural!queda't!

Imatge

Imatge
Imatge
Xantipa
Entrades: 450
Membre des de: dj. ago. 06, 2015 12:10 pm

EntradaAutor: Xantipa » dl. oct. 19, 2015 9:16 pm

Eeeiii ii!!! Hoooolaaa hooolaa!!!

ARWEN dema aneu a la clinica a veure que us diuen, explica.ns!!

DELIAH com a anat la histeroscopia? ?? Than dit algo?

DALILA vosaltres com aneu??

Petons maques! !
deliah
Entrades: 455
Membre des de: dc. jul. 08, 2015 4:29 pm

EntradaAutor: deliah » dt. oct. 20, 2015 11:10 am

Precioses!! Ja esta feta la histeroscopia, em tremolaven les cames dels nervis..jajaja..tota una experiencia única poder veure't per dintre molt curiòs i guay la veritat.

Tot al seu lloc i dins normalitat nomès un pòlip que em va extreure i em va dir no era motiu de preocupació.

Em va fer biopsia endometrial i scratching, va ser la part mès molesta de totes pero suportable, i ès lo que em queda esperar resultats perquè s'ha d'analitzar la mostra i ja ès lo últim per descartar del tot que no hi ha res que faci que els meus petits no implantin.

Bueno boniques ja esta tot fet, ara a esperar aquests resultats definitius que de moment tot pinta bé i si ès així endavant amb OVO 90% segur, setmana vinent ens reunim amb la Dra.per iniciar nou camí.

Estic contenta i animada!! Que tal vosaltres carinyets??

Petonarros!!
37 anys Baixa reserva-antimulleriana 0.20
Maig 2015-1aFIV 2 embrions B i C.Beta Negativa
Juliol -Agost 2015-2aFIV 1 embrió A. Beta Negativa
Desembre 2015-3a FIV-1aOVO, 2 embrions qualitat B+.
Gener 2016 -Transfer congelat cicle natural a dia +4-9 FEB.BETA+70. 12 FEB:2A BETA 272
Febrer 2016- 24 Febrer 1a eco 6+1, l'hi sentim el cor.
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dt. oct. 20, 2015 9:07 pm

DELIAH!!! Que guay!! Super be que no hagin vistes raro i ale, polip fora, que no molesti.
Els resultats que triguen? Encara q dubto molt que tinguis res raro... pero bueno, en res t.ho confirmen.
Esta molt be que tingueu ja casi decidit fer ovo, es un super important a tenir en compte. A veure si acabeu de decidir.ho parlant amb la gine i us troben donant rápid, ara amb la biopsia al haver.hi ferideta diuen q va genial per implantar.se els embris, aixi que s.haura d.aprofitar. "no hay mal que por bien no venga" diuen, no?

Jo tinc moltes ganes de començar tambe... i no se encara quan podra ser, encara estem pendents de les meves proves genetiques i les proves del meu marit.... deu meu!! Tot es etern!!! A aquest pas el meu fill no tindra germa tindra un net :(
En fi...

ARWEN!!! Heu anat a la clinica avui?? (Si es que no m.equivoco de dia) ja diras.

Noies bona nit!!! Petonets
deliah

EntradaAutor: deliah » dc. oct. 21, 2015 10:16 am

Guapa Xantipa ànims a veure aquestes proves com us surten, segur que bé.

A mi m'han dit 10dies per resultats biopsia i ja ès l'últim que em queda pendent ja en tinc ganes de tenir-los i arrancar de nou.

Espero les altres estigueu bé, suposo em mode stand-by que ja ès el nostre mode de vida...Jajaja

Muakarraaaaaa maques!!
Gener 2016 -Transfer congelat cicle natural a dia +4-9 FEB.BETA+70. 12 FEB:2A BETA 272
arwen81

EntradaAutor: arwen81 » dc. oct. 21, 2015 12:50 pm

Ei!
Deliah que bé nena! et veig super animada i això és molt positiu!
Xantipa veig que estem igual.....en espera.... :ufs:
Us explico resumint: la genetista ens ha dit que no tenim més risc de patir una altra alteració cromosòmica. Que tinc els riscos que té qualsevol dona de 35 anys.
M'envia a mirar si sóc portadora del fràgilX per descartar que fos la causa de la meva fallada ovàrica. Per cert, algú se l'havia fet oi???? em pot dir si li va cobrir la mútua??? és que val 260 euros!!!!!!!!!!! mare meva...

La doctora ens ha derivat també a l'andròleg perquè els resultats del home han sortit amb teratozooespèrmia i tot i que ens ha dit que no és un problema per la FIV perquè té bon recompte i mobilitat, per protocol hem de passar per andròleg a veure què recomana fer. Dilluns ja tenim hora.
En quant tinguem tot haurem de tornar i programar. En principi farem el mateix protocol que vam fer la última vegada ja que va donar bon resultat. Lo únic que m'ha comentat és que ara els pegats de testosterona ja no es comercialitzen i haurem de buscar alternativa.
A valtros us en posen????
Bé, així que vam sortir amb deures fets, deures per fer i avui trucant a la mútua i laboratori i demés per poder agilitzar les coses. Estem més traquils que quan vam entrar ahir per la porta de Dexeus :ok:

Estic a la feina, després torno a entrar amb calma!
2FIV juny'13:5 folis,5 madurs,4 fecunden,2 embris (A-B).Beta+.Sou 2!Setm 11 un angelet marxa al cel.

Imatge

Imatge
Imatge
deliah

EntradaAutor: deliah » dc. oct. 21, 2015 4:31 pm

Que bé Arwen! La qüestió es anar avançant passet a passet, la de Xfràgil que sap del tema era la Xantipa que ès una crack..jajaja..deu ni do 260E però clar tot sigui per descartar, però si t'ho detectan té solució? O directe a OVO?

Jo com ja tinc coll avall OVO per mil motius doncs això que m'estalvio..jajajaja..millor prendre-s'ho a risa noies..quin remei..;)

Petonius dolces!!
arwen81

EntradaAutor: arwen81 » dc. oct. 21, 2015 4:59 pm

Si em dóna positiu directes a ovo Deliah :ok:

Imatge

Imatge
Imatge
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dc. oct. 21, 2015 7:38 pm

Jajaja Aaaiii DELIAH! !!
Si la del Xfragil soc jo, me la van fer a la ss i hem va sortir be. Es mira per si tens alguna alteracio de no se que.. vaja per evitar nens amb algo semblant al down (o algo aixi).

ARWEN fins el q jo se... a no ser q tingui cadenes d.adn malament sobretot la cadena doble, q tingui aixo q te el teu marit (no se com s.escriu) pots fer fiv segurisimis. Vaja ni q fesim 2ovuls madurs per fecundar. Dic jo q per fecundar 3 o 4 ovuls segurisim que te algun bichitu.

Jo a veure si faig tot el que he de fer.... i tiro endevant. El que passa que estic una mica... com hi diria... pensativa, per motius de feina. Ja sabeu q la feina esta fatal, un embaras es com algo negativisim en una empresa, i jo estic en un punt q si tiro endevant ara amb tota la fiv (ara vull dir cap a l.any que be) i tingues la GRAAAAN sort de que sortis un postiu com una casa, podria tancar.me altres portes que potser en uns mesos es poden obrir. No se si m.explico.
Per una part vull i desitjo amb totes les forces un embaras, un altre fill, i mes amb la reserva q tinc... q si fa anys que ho intentem i no hi ha manera mes costara si pasen els anys... pero per altre banda no vull, no m.agradaria, no puc permetre.m quedarme sense feina :(
Quina merda noies. Que fem cas al cor o al cap? M.enfado amb mi mateixa cada cop que intento buscar sol.lucions. I aixo nomes puc parlar.ho amb el meu marit, la poca gent q ho sap diuen q amb un en tenim prou i q no gastem diners, ni perdi feina per un embaras... q facil dir.ho i que trist patir.ho...
tilepa
:: lleona
Entrades: 927
Membre des de: dc. feb. 26, 2014 10:54 pm

EntradaAutor: tilepa » dc. oct. 21, 2015 9:39 pm

hola noies! Em colo un momentet per respondre a l'Arwen! No he fet servir mai els pegats de testosterona, ho sento, si me nhaguessin sobrat tels donava encantada, però no n'he tingut mai, sorry!!
the llegit mooolt per sobre, perdona si mequivoco en algo...
tema X-fragil crec q no es veu al cariotip, és una prova a part, nidea de si entra x mútua. però si està malament només en un cromosoma X, l'altre Sí qe serviria no?? ja que les dones en tenim 2... fent DGP podrien saber si l'embrió porta un X o l'altre. Ho dic abans d'anar a Ovo...

No us desanimeu noies!! Molta sort a tooootes! Jo amb baixa reserva i ell amb oligo severissima... i esperem bessons!!
Tilepa
http://www.fertilityfriend.com/home/4cc99e
Oligo severa, FISH alterat i jo baixa reserva
Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

Imatge
tilepa
Entrades: 927
Membre des de: dc. feb. 26, 2014 10:54 pm

EntradaAutor: tilepa » dc. oct. 21, 2015 9:46 pm

sé qe el DGP és difícil amb baixa reserva... Nosaltres vem haver de fer 2 cicles de FIV per acumular embrions i després fer el DGP a tots junts.
Tilepa
http://www.fertilityfriend.com/home/4cc99e
Oligo severa, FISH alterat i jo baixa reserva
Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

Imatge
arwen81

EntradaAutor: arwen81 » dc. oct. 21, 2015 9:54 pm

Tilepa! mil gràcies bonica, no sé per què pensava que te n'havies posat.
Com bé dius l'X fràgil no es veu al cariotip, te l'han de mirar expressament. Si ets portadora tens risc de tenir nens (homes) amb la malaltia perquè si passes l'X afectada el nen desenvoluparà la síndrome. Amb les nenes no hi ha problema pq l'X del pare salva la situació. Per això som portadores les dones. és a dir, el perill està en si es concep un nen.
La dgp no me la volen fer. Faig tan pocs oòcits que no se la volen jugar a toquetejar-los (parlem de 2-4 en total per cicle) Em diuen literalment que fent dgp pots carregar-te el bo i quedar-te sense res i lo d'acumular tb ho descarten. Així que anem descartant coses prèvies i en cas d'embaràs de cap a biòpsia de corion (que me la faria igual per tranquilitat meva)

Ups, quin rotllo patatero!!!!!!!!!!

Imatge

Imatge
Imatge
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dc. oct. 21, 2015 11:03 pm

ARWEN q abans m.he oblidat de dir.te (estava a la feina). Els parxes de testosterona hem va dir la gine que es el mateix q pendre dhae. Perque jo en volia hem va dir q prenent lo altre no calia, que era el mateix, per si et serveix d.algo.

TILEPA!!! Quina alegría, que guay, quines esperances ens dona llegir testimonis com els teus, animen moltissim!!

Bueno boniques, bona nit! ! Un dia menos per aconseguir el nostre somni!!
arwen81

EntradaAutor: arwen81 » dj. oct. 22, 2015 1:36 pm

Xantipa, si carinyo, jo en la segona fiv vaig demanar de prendre DHEA i em van dir que era el mateix que els parches. El rollo és que ara han canviat els parches i no sé quina és l'alternativa però aquesta tarda parlaré amb la gine per telèfon perquè li vaig dir que encara en tenia però estan caducats :ufs:

Imatge

Imatge
Imatge
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dj. oct. 22, 2015 6:55 pm

Jolin ARWEN. .. Bueno, alguna cosa semblant te que haber.hi al mercat. Ja ens diras que averigues :)

Bueeeenooo... ja s.acosta cap de setmanaaaa!! Quines ganes per poder descansar!! :) :)
arwen81

EntradaAutor: arwen81 » dg. oct. 25, 2015 7:31 pm

Algú té novetats per aquesta setmana????

Ai Xantipa em veig molt reflexada en tu...això que dius de pensar amb el cor o amb el cap...en el nostre cas no per feina però si que al nostre voltant hi ha gent que ens diu que ho deixem estar i no seguim intentant, que ja tenim la nena i que no cal patir més. Jo vull donar-li un germanet i més encara havent-me tornat a embarassar i havent-la perdut. Ara encara en tinc més ganes que abans. Jo sóc molt tossuda i no em deixo vèncer fàcilment així que...a per totes! :ok:

Imatge

Imatge
Imatge
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dg. oct. 25, 2015 9:55 pm

Es clar que si ARWEN! !! Ningú te dret a decidir que es millor o pitjor per a nosaltres, i menys en un tema TANT delicat com es aquest... anims!! Ho aconseguireu!!

Jo cap novetat... si us serveix que us digui que he estat griposa i que per fi començo a trobar.me millor. ..
Ara anirem una mica aixi aixi amb el canvi d.hora aquesta setmana eh?? Pero bueno... vinga vaaa!!! Última setmana d.octubre del 2015!!! El 2016 te que ser el nostre, o almenys el vostre, jo ja no se ni com ni quan ho fare...
Petons a totes!! Que tingueu bona setmana!!!
arwen81

EntradaAutor: arwen81 » dl. oct. 26, 2015 9:42 pm

Hola nenes, tenim novetats....el meu home té un varicocele bastant considerable. L'andròleg diu que com que de quantitat i mobilitat va bé, no operarà perquè trigaríem 1 anys més o menys a poder fer tractament (si l'operen). Que per la fiv no és problema, que si més endavant li molesta o algo pues sempre està a temps de fer-s'ho. I li mira la fragmentació espermàtica per anar amb més informació al tractament. Són bones notícies dins de lo que cap :ok:

Imatge

Imatge
Imatge
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dt. oct. 27, 2015 7:36 pm

ARWEN!!! Ostres... pobre... bueno, si de moment no corre pressa operar ni se lo pot complicar la cosa... que esperi a que et quedis embarassada a fer.ho.

La fragmentacio pensava que ja l'havieu mirat... Que li mirin cadena simple y cadena doble, la cadena doble es la mes important, ja que la cadena simple amb qualsevol tractament d'aquests per l'esperma "s'arregla", o amb un ovul sa, pero si hi ha la cadena doble no.
A veure el meu marit quan s'ho fa... hem fa una por.... Un parell de gines ens van dir que en un % bastant elevat de infertilitat, son la parella en conjunt que te alguna cosa que falla, i aixo hem fa que pensar.... i si no nomes soc jo amb els ovuls ( com si no hi hagues prou) tambe ell te els bitxitus malament... cada dia que passa estic mes convençuda que el meu embaraç va ser tot un miracle...

Noies!!! com aneu??' com esteu? ja queda poc per Novembre!

Petons a totes, que tingueu bona setmanaaaa :-()-)
arwen81

EntradaAutor: arwen81 » dt. oct. 27, 2015 9:43 pm

Xantipa merci!!!!! ara mirarem què és el que li han demanat.
JO també penso que lo nostre ha estat un miracle i com a tu, també em fa por a veure els resultats com surten....aixxxxxxx

Imatge

Imatge
Imatge

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::