(¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

gener, febrer, març...
Peixets
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dl. juny 13, 2016 9:39 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Peixets » dv. juny 17, 2016 10:01 pm

Hola mamis, avui estic mot engoixada i trista, aquest mig dia al anar al lavabo he vist que sagnava, un fluxe marronós, granate... He anat a urgències i per sort hi havia de guàrdia la meva gine. M'ha fet eco i està tot correcte, bossa ben implantada. M'ha confirmat que estic de 5s 6d, una mica menys del que jo havia calculat. Ara he de fer tractament amb ovul d progesterona i el dimarts tornarem a fer eco. La dra ens ha dit que és sagnat d'implantació i que puc fer vida normal. Porto tota la tarda llegint coses per internet... I bufff ja no sé que pensar. Perdoneu el rotllo... Però necessitava desfogar-me i compartir com em sento.
Pitxin
Entrades: 23
Membre des de: dv. set. 18, 2015 7:56 pm

EntradaAutor: Pitxin » ds. juny 18, 2016 7:37 am

Bon dia i bon cap de setmana!
Peixets, intenta estar tranquila. Els petits sagnats poden ser normals a les primeres setmanes, i si la gine t'ha dit que està tot ok, intenta ser positiva i no pensar coses rares. El tema d'internet fa molt de mal! Sóc la primera en mirar de tot i després el cap va a la seva. Ànims segur que dimarts estarà tot ok!

Jo segueixo igual: molt cansada i amb moltes nàusees, i esperant que arribi dimecres i poder veure el cigró!
Una abraçada!
irisolda
:: zebra
Entrades: 1122
Membre des de: dt. maig 24, 2011 9:40 pm

EntradaAutor: irisolda » ds. juny 18, 2016 8:08 am

Petit, normal que t'hagis espantat però nena! T'han mirat i remirat i la sang no era nova!! Descansa tot el que puguis fes tractament i dimarts unaltre eco que bé, estarà tot perfecte ja ho veuràs

Merces estem igual tu i jo en temps d'embaraç, però de moment les nausees les tinc controlades, els pits fatal igual que vosaltres dos pelleringues, aviam si amb les setmanes s'animen i creixen jeje.

Pitxin!! Que poquet et queda per poder veure el minitu!

Jo amb migranya des d'ahir, aviam si avui que plou s'em passa i amb atacs de son! Lo de la son ho porto fatal i no pot ser que és massa aviat encara
Bon dissabte boniques!
On n'hi caben quatre n'hi caben cinc
Casta
Entrades: 30
Membre des de: dt. nov. 06, 2012 1:04 pm

EntradaAutor: Casta » ds. juny 18, 2016 9:45 am

Bones a totes i sobretot a peixets. Jo ahir també vaig anar d'urgéncies perqué vaig tenir pérdues ahir i abans d'ahir. Pels meus càlculs estic de 7 setmanes + 3 dies, però a ells ahir els hi sortia d'una setmana menys. Em van fer eco i només és veu el sac i dins d'ell el sac viteli, però no és veia embrió. O sigui que em toca esperar a la visita del 30 aviam si amb una mica de sort és veu embrió, jo per si de cas ja estic mentalitzada tant per bé com per mal. Fins el dia de la visita no tornaré a entrar, ja us diré alguna cosa, gràcies a totes i molts de petons peixets
Náyade
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

EntradaAutor: Náyade » ds. juny 18, 2016 9:11 pm

Hola mamis!!!

Primer de tot peixets no t'amoinis que ja veuràs que tot anirà bé! Conec tants bebès amb sagnat al principi i que va quedar en un ensurt!!!! Ànims i molta força mami!!! No volem que marxis així que cirereta de la peixets agafa't ben fort!!!!!

A la resta perdoneu però estic com un nyap, porto un parell de dies amb nàusees,... sento les olors tan fortes que no ho puc suportar, qualsevol cosa em faria vomitar! Sobretot tema menjar. Ja no tinc ni gana, m'esforço en menjar... només m'entren amanides o coses que no tinguin olor o sabor massa fort. Estic fatal en aquest sentit, em sento tot el dia com si tingués l'estómac regirat i es molt cansat... a més del cansament de base.

Els dolorets de W ja no marxen en tot l'embaràs? Perquè jo estic tan normal i de cop em fot un mal que em quedo uns minutets flipant jajaja es suportable, però no deixa de ser molest... i no se si es normal tenir-ho encara o si es durant tot l'embaràs!

La veritat que aquestes primeres setmanes són una mica porqueria, estic desitjant arribar a les 12. Potser es una tonteria i després em fa peneta no gaudir-lo més, però entre que estàs feta un nyap i es tot tan fràgil... que no pots saber si tot dins esta bé, si el que sents es normal, etc. És un rotllo!! Aquesta incertesa em fa posar nervioseta ja. I aquest panxot que porto que sembla de 12setmanes em té molt mosca, no se si es psicològic o que estic engreixant i per això tinc més panxa... la qüestió és que es increible a les tardes em costa dissimular!!!

Al treball no saben res, encara no tenen el contracte preparat i fins que no el signi no vull dir res, però s difícil no fer-ho perquè no em trobo bé i he d'estar esforçant-me tota l'estona perquè sinó sembla que m'estic escaquejant... un rotllo!!! El contracte en teoria hauria d'estar entre aquesta setmana i l'altra, aviam si aguanto...

I res més crec, estic una mica enfonsada perquè porto dos nits sola, el Nayado torna demà i uffff és fa pesat estar sola i trobar-te malament.

Un petonet a totes mamis!!!!
Imatge Imatge
Náyade

EntradaAutor: Náyade » ds. juny 18, 2016 9:14 pm

Casta ha escrit:Bones a totes i sobretot a peixets. Jo ahir també vaig anar d'urgéncies perqué vaig tenir pérdues ahir i abans d'ahir. Pels meus càlculs estic de 7 setmanes + 3 dies, però a ells ahir els hi sortia d'una setmana menys. Em van fer eco i només és veu el sac i dins d'ell el sac viteli, però no és veia embrió. O sigui que em toca esperar a la visita del 30 aviam si amb una mica de sort és veu embrió, jo per si de cas ja estic mentalitzada tant per bé com per mal. Fins el dia de la visita no tornaré a entrar, ja us diré alguna cosa, gràcies a totes i molts de petons peixets

Casta perdona no t'he llegit no sé perquè! Només volia dir-te que no et preocupis més del compte i pensa que tot anirà bé! El teu petit és fort ja veuràs i es quedarà amb tu.
Un petó ben fort!!!
Imatge Imatge
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

EntradaAutor: Halia » dg. juny 19, 2016 9:09 am

Hola futures mamis!

Sóc amiga de Náyade i una antiga mami de juny'15!

Us segueixo a trotes des de ja! L'enhorabona per aquest embaràs!
Imatge
Imatge
baldufa78
:: granota
Entrades: 247
Membre des de: dg. jul. 08, 2012 8:56 am

EntradaAutor: baldufa78 » dg. juny 19, 2016 11:35 am

Hola mqmis!

Peixets, paciència i calma, dimarts segur q tot estarà bé i podràs veure el cigronet.. tant de bo no haguessis d passar x aq neguit, però no podem triar... una abraçada!

Casta: una altra ronda de calma i paciència! En el meu 1r embaràs vam anar tan rapid al gine (de 5-6 setmanes) que encara no es veia res dins, la ratllada va ser gran, però mira, tot va anar bé! Ànims i una abraçada ben gran!

Nayade i irisolda: a veure si els símptomes emprenyadors marxen aviat! Q els maromos us cuidin molt!

Mode ego: ahir vaig anar d'urgències, m'ha sortit un golondrino a la vulva i fa mal i està cada cop mes inflat :( de moment antibiotic i pomada, si no millora demà he de tornar... quina mala pata! Camino garrella i per seure veig les estrelles, les calcetes em fan nosa amb el roce... un bon panorama! Perooooooo com a recompensaaaaa: vam veure el cigronet dins del sac! Segons els meus num estic d 6 setmanes gairebe 7, pero la gine em va dir q estava d 5, un misteri! Descartem les pors d bessonada i anem mes tranquils a la visita del dia 30!

Aixi q una ronda d paciencia i calma tb per mi pq el golondrino marxi i no m'hagin d'obrir ni fer res ;)

Bon diumenge a totes!
Imatge
Imatge
Casta

EntradaAutor: Casta » dg. juny 19, 2016 12:37 pm

Bones a totes, entro per comentar que l'embaràs no segueix endavant. Ahir a la nit vaig començar amb "dolors de regla" i a sagnar bastant, aquest matí he anat al Trueta i a la eco només han vist el sac i estaba en mal estat, en resum un abort diferit. Moltes gràcies a totes i molts de petons i una forta abraçada!
Peixets
Entrades: 7
Membre des de: dl. juny 13, 2016 9:39 pm

EntradaAutor: Peixets » dg. juny 19, 2016 3:01 pm

Em sap greu Casta, jo tampoc tinc bones vibracions, esperarem a la visita de dimarts però he continuat sagnant i ahir tenia mal de ronyons, així que no pinta bé.Sigui el que sigui ens ho agafarem de la millor manera.Una abraçada i gaudiu molt de les panxones, sovint no valorem les prou les coses fins q les veiem perillar. Petonets
irisolda

EntradaAutor: irisolda » dg. juny 19, 2016 3:20 pm

Casta, em sap molt greu, t'han dit quina podria ser la causa? I si ara és com si et baixès la regla vol dir que pots tornar a cercar desseguida? Espero que si, que et passi el temps molt ràpid, molts petons bonica
irisolda

EntradaAutor: irisolda » dg. juny 19, 2016 3:22 pm

Peixets res de desanimar-se eh?! Aix.. Des que veiem el positiu és un no parar de patir, va que estarà tot a lloc el dimarts

Náyade aquests malestars són normalíssims i de manual, enveja tinc de les que no tenen malestars quan s'embarassen però lo positiu és que és una confirmació més que estàs en estat de bona esperança. Els dolorets són pq s'expandeix l'úter i si que més endavan seran més lleus. Quan aniràs a demanar eco? Quan tinguis el contracte firmat? Ja ha tornat el teu home? A mi ara m'esperen 15 dies sola sola amb els malestars el cansanci i els peques

Baldufa que bé!! Ja has vist el bitxillu!! I nomès un!! Felicitats!! A mimar la panxeta fins el 30 Això del golondrino no ho havia sentit mai espero que marxi ben aviat l'ocellot aquest jeje
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dg. juny 19, 2016 3:32 pm

Casta ho sento moltíssim guapa, ara mima't molt i deixat mimar pel teu company i en un no-res estaràs de nou als posts de mamis ja veuràs.

Una abraçada gran guapa!!

Peixets no perdis l'esperança que potser tot va bé! Aguanta fins dimarts aviam què passa!

Irisolda gràcies per les teves paraules. El fet es que avui tinc un fluxe molt espès i groguenc inclús es veuen matissos verds... no sé si sóc jo amb paranoia o que busco qualsevol excusa, però m'he ratllat per si són fongs i he decidit que ara a les 19h que es quan plego, baixaré a rentar-me els baixos i m'atansaré aquí baix a urgències un moment. Els hi diré que estic molt nerviosa que em fa molt mal al baix , que tinc aquest fluxe que no sé si és infecció d'orina o què... o fongs... o que em mirin. Ara a sobre amb aquestes notícies de les companyes ja estic més nerviosa! A les 19h estarà aquí el Nayado i anirà amb mi aviam què ens diuen i si ens fan exo extra...

Aquesta nit us explico reines.

Molta molta força a totes i no deixem de confiar en les nostres cireretes!

Muaks
Imatge Imatge
Casta

EntradaAutor: Casta » dg. juny 19, 2016 3:34 pm

No m'han dit la causa, però suposo que al només ser el sac, era d'esperar. Demà trucaré al meu gine per demanar hora i que miri que al cap i a la fi dins de la mala noticia, tot ha anat bé per mi mateixa he tret tot. Molts de petons
baldufa78

EntradaAutor: baldufa78 » dg. juny 19, 2016 7:49 pm

Casta, molts petons bonica... em sap molt de greu, però si no havia d'anar bé millor ara al principi que més endavant. Però tot i així, és un pal, q el casto et cuidi molt i tu a ell!

Jo continuo patint amb l'ocellot golondrino, la inflamació és gran i fa mal!

Petons a totes
Imatge
Imatge
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dg. juny 19, 2016 8:00 pm

Hola mamis!!!

Ostres baldufa quina put*** lo del golondrino, aviam si millora amb l'antibiòtic!!! Molta sort.

Nenes estic en un núvol! He vist a la meva cirera!!!!! He baixat a urgències i m'ha atès una gine super simpàtica, m'ha dit que ni semblava càndida però que em feia un cultiu i que d'aquí uns dies mires el resultat per l'ordinador. I mha dit et fem una eco no? Vinga que així el veus!!!! I jo super feliç!!!! No volia mirar-la per si anava malament però de cop em diu... mira aquí està!! Felicitats!! Aquí està el teu petit!!! I llavors l'he vist i m'he enamorat!! No m'ho puc creure!!! L'he vist com bategava, el seu coret bum bum bum! I llavors m'ha posat el batec per què l'escoltés i... ha estat màgic!!!! Estava sola, em Nayado no podia entrar però ha estat tan emocionant!!! No he plorat però per poc, m'he quedat un moment en xoc i després no em treia em somriure de sobre :D
Estic en un núvol! Ara només queda demanar-li que es quedi amb nosaltres perquè ens l'estimem moltíssim encara que sigui una boleta de 4'7mm!!! M'he tret un gran pes de sobre de veure que de moment tot va bé! I que només es un/una! Quin descans déu !!!

Demà tinc llevadora, ja us explicaré també!!

Ufff ho sento, espero que s'encomani l'alegria perquè no puc parlar d'un altre cosa!!!

Petonarros guapes, merci per ser-hi :)
Imatge Imatge
GAIA_
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dv. juny 03, 2016 1:42 pm

EntradaAutor: GAIA_ » dg. juny 19, 2016 8:52 pm

Hola noies,

Casta em sap molt de greu per tu. Mira que estiguis tot neta per dins i no et desanimis. Pensa que el cos és molt sabi, i si hi ha algo que no va bé ho treu. Molts ànims i una forta abraçada!

Peixets guapa! Que no sigui res. Jo vaig tenir una mica de pèrdua en l'embaràs anterior (de fet vaig pensar que era una regla ridícula, va ser a la consulta quan em van dir que no havia pogut ser una regla perquè estava embarassada). No té perquè ser negatiu. Però ja ens mantindràs informades.

Halia benvinguda!!!

Náyade, menudo subidón eh?? Llàstima que no estigués el Nayado, però això q t'emportes. Jo també estic amb fongs, intento esperar al dijous, aviam què em diuen. Si no puc esperar aniré abans.

Tema coses a comprar, ni et preocupis! Moltes té les venen per por, però coses que realment és necessiten no són tantes! Abans es tirava endavant amb més fills i menys coses. I els vostres regals de Nadal ja saps que serà (juntament amb el de naixement). No li faltarà de res.

Tema pantalons, jo els duc descordats amb les dues puntes (la del forat i la del botó) cap a dins. Cremallera ben amunt i apa! Ni gomes ni res, poder més endavant

La roba, els pantalons del Decathlon que diu la irisolda van de conya, els de l'hm (leggings sobretot) també i els tops els agafava a Kiabi (els pantalons a mi no em feien el pes). C y a vaig fugir en quan vaig veure la seva roba premama. Almenys en el que hi ha al costat de casa! Ara que és estiu, vestidets ben frescos i amples! D'aquells que notem passar l'airet! A l'hivern ja ens preocuparem quan toqui

Divendres ho vam comentar a la família d'en Gaio i avui a la meva. Els hi ha encantat la noticia! Esperem que compleixin i no és vagin de la llengua!

Duia 2 dies trobant-me bé i amb tanta moguda familiar (amb fregits i salses) les naúsees han sigut constants. Com ho nota el meu cos! La Sra. Migranya ha decidit passar-se a saludar i amb el mini refredat, el dolor de coll i els fongs avui estic feta un saldo.

En fi mamis! Ens llegim! Una abraçada!
GAIA_
Entrades: 87
Membre des de: dv. juny 03, 2016 1:42 pm

EntradaAutor: GAIA_ » dg. juny 19, 2016 9:06 pm

Uix Baldufa perdona! Amb tants posts i escrivint des de el mòbil m'he despistat una mica!
Espero que estiguis millor del maleit golondrino! Amb antibiòtics i tot! Quin mal! Però lo bo és que has pogut veure la criatura i això és la canya! Més trànquils fins el dia 30
baldufa78

EntradaAutor: baldufa78 » dg. juny 19, 2016 9:46 pm

Nayade, has sentit el cor i tot??!! Fantàstic! Això ho fa més real, oi? Veure'l, sentir-lo... normal q estiguis en un núvol! ;)

Gaia, aviam si poses a ratlla els fongs, la migranya i l'estómac regirat!! Q et cuidin molt!

Halia, benvingudaaaaa! Explica'ns cosetes, va ;)

A veure si guanyo la partida al.golondrino, quin mal :(

Bonaniiiit
Imatge
Imatge
carlotad2323
:: peixet
:: peixet
Entrades: 254
Membre des de: dj. oct. 16, 2014 5:29 pm

EntradaAutor: carlotad2323 » dl. juny 20, 2016 9:25 am

Bon dia futures mamis, em presento tot i que algunes ja em coneixeu que vinc de cercadores de juny
Nom: Carlota
DPP (data prevista de part): 17 de febrer
Edat mare i pare: 25 jo i 28 ell
Nº de fills: Una nena :cnena: (11 mesos)
Hospital (SS/mútua): Hospital Sagrada Familia
Sexe i nom: Tocarà començar a pensar noms...amb la nena ens va costar MOLT!
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: estem molt contents de repetir :love:
Imatge
Imatge
Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::