***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

gener, febrer, març...
NúriaNit
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dc. jul. 27, 2016 11:12 am

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: NúriaNit » dc. ago. 24, 2016 8:56 pm

Hola noies!!

11+ 6

Ja torno a ser per aquí!!

Maryla, com et trobes? Descansa tot el que puguis i més, per sort, això dels hematomes dóna ensurts però un cop descanses acaba sent això, un ensurt més... molts ànims i deixa't cuidar!

petit_somni, quina emoció coneixe'l!!! Me n'alegro molt!!

numa1982, què bé que no t'hagin interrogat al poble! Aquestes situacions són incòmodes, i més si encara no "es pot dir".. Jo penso el mateix que tu, sort que quan comenci a treballar ja ho podrem dir, perquè sinó és molt pesat, sobretot si no et trobes bé en algun moment... m'he emocionat amb això del teu fill... quin moment més bonic i quina emoció que s'ho prengui amb tanta il·lusió!

moment ego: nosaltres avui hem fet l'ecografia de les 12 setmanes, ha estat espectacular veure'l moure's...! Han pres les mides del plec nucal i demà vaig a fer-me l'analítica per veure que tot estigui bé... la setmana que ve l'hauré de portar i ja quedarem tranquils (espero que vagi tot bé...!!!) Aquests últims dies no m'he trobat massa bé, he tingut força vòmits i la gine m'ha receptat el Cariban, demà l'aniré a comprar. Estic contenta perquè no m'he engreixat des de l'última visita, cosa que m'ha sorprès moooolt perquè aquests dies de vacances no he fet gaire bondat... ara a portar-se bé! :)

Que vagi molt bé, boniques! :-())
numa1982
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

EntradaAutor: numa1982 » dc. ago. 24, 2016 10:03 pm

11+5

Bon vespre!!!!!!

Núrianit: una altra eco superada, molt bé! No m'havia fixat que gairebé coincidim en dpp! Jo creia que l'eco12 la tenia dia 31 però la tenim dos dies abans, el proper dilluns! Quines ganes!

Per la resta seguim igual, la petita comença a la llar dijous que ve (i jo a la feina) i fa molta peneta, a veure si aprofitem els últims dies de vacances!

La resta com aneu?
Imatge

ImatgeImatge
NúriaNit

EntradaAutor: NúriaNit » dj. ago. 25, 2016 10:05 am

Hola!!

12 setmanes!! : lasito :

numa1982 quina gràcia! just al començar a llegir el teu post he vist l'11+ 5 i dic.. ui, si anem igual!! Acaba de passar-ho molt bé i gaudir de la peque! Jo també començo dijous que ve.. per una banda no em ve gens de gust, però ajuda el fet de la novetat de l'embaràs i saber que hi haurà força somriures al nostre voltant!
Una abraçada!
Maryla
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: dj. març 31, 2016 7:00 pm

EntradaAutor: Maryla » dv. ago. 26, 2016 10:13 am

10+4

Bon dia marones!!

Avui és el meu últim dia de vacances :ufs: Dilluns tornem a la rutina. Vaig desconnectar molt i molt!!

Gràcies per preguntar a totes! Estic molt bé, els primers dies vaig fer força repos i després vida més o menys normal però sense esforços i no vaig tornar a sagnar. Així que tot be, només les males digestions i nàusees que són molestas però amb el cariban vaig trampejant.
Tinc por de tornar a casa i pesar-me, crec que m'engreixat bastant durant les vacances. Les properes dues setmanes hauré de fer dieta estricte abans de la visita amb la gine... :-:)

Petit_somni que bé l'eco!! Es molt emocionant escoltar el batec i sembla que llavors comencem a creure que això està passant.

Numa que maco el teu nen. Jo li explico al meu que tindrà un germanet/a, que tinc a la panxa un bebé i que no es bó que salti a la panxa de la mama. No em fa ni cas però es molt petit.
Quina sort que no se hagin donat compte al poble, així t'evites les preguntes i comentaris. Jo no sé com ho faré a la feina, no vull dir rés fins després de l'eco de les 12s però tindré que parlar amb el meu jefe perque tinc que sortir abans aquell dia. Ja veuré com ho faig.

NuriaNit ja l'eco de las 12 setmanes!! Me n'alegro molt que tot hagi anat be.

Maria_Gucu ja no queda res per les vacances, només l'ultim "empujon". :miko:

Per cert noies, podriem fer un llistat amb les visites programades i així estem al tanto, que us sembla?
ImatgeImatge
numa1982

EntradaAutor: numa1982 » dv. ago. 26, 2016 12:28 pm

12

Maryla: me n'alegro que tot hagi quedat en un ensurt. Jo no tinc temps de fer dieta abans de la propera visita, és dilluns! La nostra petita tampoc fa gaire cas de la panxa, de fet, encara no els hi volíem explicar perquè pensàvem que per ells tot seria encara massa abstracte, però com que en Pau va preguntar dirctament no va quedar més remei. Ja veuràs que la teva al final de l'embaràs ja ho entendrà!

Això del llistat de visites en sembla bé, però no sé si et portarà massa feina. Jo et dono les dades i fes com vegis!

Numa1982: 29/08 eco 12 i triple screening
Numa 1982: 1/10 eco 16 per a intentar veure el sexe
Imatge

ImatgeImatge
petit_somni
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

EntradaAutor: petit_somni » dl. ago. 29, 2016 7:51 am

Bon dia noies!
10+4
Doncs per aqui ja s'han acabat les vacances :-o00m aquest mati ha costat llevar-se zz:-) aixi que toca agafar de nou la rutina!
Numa que vagi genial avui la eco de les 12 i el TS, jo estic desitjant que arribi aquest dia i poder donar la noticia : lasito : ja ens explicaras com va! Que vagi molt be dijous la incorporacio de la petita a la llar.
Maryla anims amb la teva tornada tambe! Tema pes no t'amoinis ara amb la rutina ja et recuperaras. M'alegro que el tema perdues ja estigui be >.-<:
NuriaNit que be ja la eco de les 12 :ok: anims amb les nauseas esperem que amb el caribean vagis millor.

A mi les vacances m'han anat molt be estic molt descansada aquesta setmana ja veurem com ho portem. Anims a les que com jo tornem a la rutina i a les que agafeu vacances en breus a descansar que tambe us toca! Esperem ara al setembre estar mes actives que hem tingut aixo una mica abandonat!
TE+ 17 de juliol 2016 : lasito :
21-03-2017 Neix el Marc :cnen: un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017 :-)(-:
numa1982

EntradaAutor: numa1982 » dl. ago. 29, 2016 2:46 pm

12+4

Bon dia!!!!!!!!

Ja hem fet l'eco12 i divendres tindrem els resultats del TS! El plec nucal ha donat una mida normal, així que podem estar relativament tranquils: també han vist el tabic nasal, les cavitats del cor, les manetes... La gine ens ha dit que tot estava correcte, i ja hem donat la notícia als amics, per whats, porque vivim a Mallorca i ells a BCN, però tothhom ha estat content! Ah! I ens han dit que sembla nen!

Petitsomni: ànims amb la feina! El NUmo hi tornava avui i també li ha costat!

Us deixo que toca netejar, ara els nens dormen i divendres arriben els sogres!

Fins després!
Imatge

ImatgeImatge
Aroswi
:: gosset
Entrades: 425
Membre des de: ds. nov. 08, 2014 8:29 pm

EntradaAutor: Aroswi » dl. ago. 29, 2016 7:29 pm

Hola mamis de març! Quina desconexió de vancances, quin relax! Això de menjar, dormir, platgeta, dormir més...anava llegint des del mòbil, però entre que la cobertura fallava, vaig preferir escriure-us el dia que tingués un pc davant. Per sort encara em queda aquesta setmana de vacances ;)

Me'n alegra molt llegir que les vacances us han anat bé a totes(petit_somni ànims amb la reentré, com ha anat?) i el millor de tot, que les primeres ecos han estat fantàstiques i que ja comencen les de les 12. Jo, de fet la vaig fer divendres passat. Em van recalcular la DPP (8/03/17) i....que dir-vos, es movia, es girava...no es bellugava moltíssim però deu ni do com es posava de cul pq no li fessin la foto! El plec nucal va sortir bé i també li vam veure l'os del nas o sigui que tot també pinta molt bé. Numa1982, nosaltres també aquest divendres 2/09 tenim els resultats TS i visita amb la doctora, ja compartirem resultats!!! A nosaltres encara no ens han pogut confirmar el sexe, semblava les dues coses segons s'enfoqués...Numa, vosaltres ja tenieu nen i nena, oi? Nurianit, ja us van donar els resultats el TS? La veritat és el que dius, veure el bebe tan clar a la eco de les 12s, és molt guay!

Però com tot no són flors i violes avui hem tingut un ensurt, hem hagut de baixar d'on estavem de vacances pq m'he llevat amb pèrdues vermelles. La veritat és que m'he espantat, però l'aroswo més. La doctora d'urgències ens ha fet una eco i tot sembla bé, ens ha dit que potser és algun capil.lar i que faci repòs un parell de dies...A veure com evoluciona la cosa...amb lo bé que anàvem!!!!! Maryla, com estàs tu del teu sagnat?,ja va passar?

Sobre apuntar les visites....jo de moment només tinc programada la de divendres 02.09 amb la doctora, pels resultats del TS.

Bé ja ens anem parlant ara que tot va de tornada a la normalitat! :-.:·::
Petonets boniques!
>24 cicles_2014...
4 IA's negatives entre 2015 y 2016
1a FIV 2016: inci 05/06, punció 14/06, transfer 19/06___29/06/16 TE+

2a ronda 2018, n cicles fallits
Tansfer desvitrificats 2020, 06/02__17/02/20 Te???
Maryla

EntradaAutor: Maryla » dl. ago. 29, 2016 9:21 pm

11 setmanes

Hola noies!!

Avui també he tornat a la feina, que dur matinar!! Y a la tarde de paseig amb el peque, estic esgotada!! Demà em fare l'analitica del TS i a la feina ja he dit a alguns companys que estic embarassada. Tots molt contents, que guay!!

Numa que bé que tot estigui correcte, a veure si es confirma lo del nen. Jo al primer embaràs tenia molta il.lusió en que fos nen, ara m'agradaria nena per canviar però també m'encantaria repetir amb un altre nen. Tu vas notar diferencia entre tots dos?

Petit_somni ànims també aquesta setmana! El tema pes molt bé, no m'engreixat gaire :p-) Estic que no m'ho crec.

Aroswi que be també la eco de les 12 setmanes. Es aviat per veure el sexe, pocs gines es mullen. Ja ha parat el sagnat?! Que ensurt!! Jo no vaig tornar a tacar però em vaig espantar molt també. Descansa i tot anirà bé ja veuras.

A veure si trobo una estoneta per fer lo del llistat.
ImatgeImatge
petit_somni

EntradaAutor: petit_somni » dt. ago. 30, 2016 7:43 am

Bondia!
10+5
La veritat que la tornada a la rutina vivint aquesta aventura de l'embaras es menys dura : lasito : aixo no treu que el cansasi del vespre i les olors del tren siguin horribles! Esperem que amb el canvi de trimestre aixo millori.
Numa que be poder començar a donar la noticia als amics, m'alegro que la eco anes be i ara esperar a que es confirmi si es nen :cnen:
Aroswi quin ensurt el sagnat descansa aquests dies de vacances que et queden! Que be que ja tinguis la eco de les 12 >.-<: ara esperar a divendres.
Maryla que be si alguns companys de feina ja ho saben segur que fa mes facil anar a treballar! Que vagi molt be l'analitica.

Jo com a properes visites tinc el dia 9/09 eco de les 12 setmanes i el 19/09 visita TS. Aquest cop s'esta fent llarga l'espera :-o00m
NúriaNit

EntradaAutor: NúriaNit » dt. ago. 30, 2016 10:56 am

Hola boniques!

Ànims amb la tornada a la feina... jo començo dijous!! Però aquesta vegada és com que no em sap tant de greu, perquè com que tenim la novetat de l'embaràs... fa il·lusió poder-ho dir als companys!

A mi no em van dir res del plec nucal... ara m'he quedat una mica preocupada... És veritat que li va costar força poder prendre-li les mides perquè estava en una posició en què no es veia massa bé i sembla que estava molt còmode, no es volia moure... un cop li van prendre les mides em va fer el paper per l'analítica, però no va dir res... suposo que tot deu anar bé ( vull pensar!! ). Divendres passat em vaig fer l'analítica del TS i estic esperant resultat, m'han dit que no cal agafar hora per visita, que quan tingui els resultats hi vagi i m'ho miraran entre visites, aviam si tinc els resultats aquesta setmana!!! Tema sexe ens va dir que encara era molt aviat per saber-ho, així que esperarem!

Aroswi ja em puc iimaginar quin ensurt us endurieu, sort que tot està bé! Ara a descansar el que puguis i ja està! ;)

Numa quina il·lusió que tot estigui bé! Aviam si a la propera us confirmen si és nen!

Una abraçada a totes i ànims amb la tornada a la rutina! Les que esteu de vacances... descanseu i gaudiu, que us ho heu ben guanyat! :-()-)
Aroswi

EntradaAutor: Aroswi » dv. set. 02, 2016 5:18 pm

Hola boniques! Com aneu? Per fi es divendres, les currantes ja heu superat una setmana!!!!

Per sort mha parat el sagnat...ara tinc només lleus taquetes però el millor d tot es que el resultats del TS comentats avui x la doctora tenen baix risc i ella no li ha donat gens d'importancia al sagnat...no mha fet eco (quina lástima) ara toca esperar a la de les 16s, el 23/09, quina tortura!!!

Avui ja ho hem dit a la familia, he obert la veda a que pares i germana en puguin parlar! Ara...poc a poc ho direm als amics i dilluns a la Feina! Quines ganes de treurem el Secret d sobre!

Nurianit has tingut resultats?

Petonets a totes!!!!
>24 cicles_2014...

petit_somni

EntradaAutor: petit_somni » dg. set. 04, 2016 11:13 am

Bon dia guapes!
11+3
Primera setmana de feina superada i jo torno a estar cansadisima avui estic netajant i cada dues coses que faig acabo esbufegant... Esperem que en uns dies acabant el primer trimestre aixo millori!
Aroswi m'alegro moltisim que el Ts hagi sortit tan be! Ara ja es pot dir amb mes tranquilitat!
Com va anar la tornada les que vau començar dijous? Que tal la petit a la llar Numa?
Nosaltres divendres tenim eco de les 12 per tenir els valors del Ts ja tenim l'analitica aixi que esperem ens donin els resultats! : lasito :
Bon cap de setmana!
NúriaNit

EntradaAutor: NúriaNit » dg. set. 04, 2016 11:54 am

Bon dia guapes!

12+ 3!

Què bé els resultats del TS Aroswi!!! Quina ilu poder-ho dir a tothom ehh!

petit_somni, aviam com va la eco i el TS!

moment ego: jo per fi vaig tenir els resultats, ha sortit tot molt bé, així que molt molt feliç!! Avui arriba la família del meu xicot d'Andalusia perquè ens casem dissabte que ve i no en saben res, ara els anirem a recollir i els hi direm, quines ganes!!
Tema cansament... jo em noto esgotada. Tornant de la feina no m'he trobat massa fina, força marejada i amb algun vòmit, però suposo que mica en mica aniré agafant el ritme. Els nervis pre-casament tampoc ajuden massa i com que ens ho fem tot nosaltres, us podeu imaginar la feinada que arrosseguem...! Així que crec que a partir de la setmana que ve m'aniré trobant cada dia millor : lasito :

Us envio una abraçada a totes, intentaré anar-me connectant però si no ho faig, em posaré al dia quan tot torni una mica a la calma!
Aroswi

EntradaAutor: Aroswi » dl. set. 05, 2016 2:44 pm

Bon dilluns!

Petitsomni, el cansament et fa sentir poc útil, com a mi! A casa ens hem canviat les tasques domestiques, ara jo només planxo i l'aroswo tota la resta! Jo tmb espero que el cansament baixi pq es pujar 10 escales i llengua afora!

Nurianit, Bravo per aquests resultats! La veritat es que et deixa més tranquila saber que pinta bé ehh! I que tal l'acollida de la familia andalusa? Com els hi vau dir? Es van emocionar?

Mode ego (explícita), nosaltres aquest finde ja ho hem dit a tothom i avui a la Feina, quin respir!!!! Tot i que no tot ha estat guay aquest finde...mmm..començo pel final: "és possible que el bebé sigui un nen" i direu...Com ho sap aquesta, si divendres no li van fer eco!?? Dooons pq dissabte sí. Just després d haver donat la noticia a uns amics, vaig notar un chof bastant important. Eren uns coaguls de fresca !!!!! Ja us podeu imaginar el meu estat.... tremolant que estava !Correns vam anar a l'hospital i resulta que tot estava bé, batec, placenta, canal del part tancat....I ens diu "ja sabeu que es nen oi?" I nosaltres entre llagrimes pq no havia passat res....doncs no..."mireu quin pito que te XD " jejeje! Ens va dir que els coaguls no eren mes que acumulació de gota a gota, que s'haurien quedar a algún raconet i d'un cop de cul o cama del bebé havia caigut, res preocupante,peeeeero aquesta vegada em vaig espantar MOLT!
Ja veieu que el chavalin no ens deixa relaxar! Fins l'eco de les 16s no estarà del tot confirmar el sexe pero...jejej fa gracia saberho!

Espero que vosaltres estigueu més trnaquiles que jo!
Petonets
>24 cicles_2014...

numa1982

EntradaAutor: numa1982 » dl. set. 05, 2016 8:21 pm

13+4

Hola!!!!!

No personalitzo perquè estic baldada, així que em limito al mode ego. Avui he tingut els resultats del TS i tot risc baix, no tan baix com als altres embarassos però els anys pesen, jeje. El nostre bitxo també sembla un nen, però ens ho confirmaran a la propera eco, el dia 1 d'octubre.

Fins després!
Imatge

ImatgeImatge
AiramM
Entrades: 24
Membre des de: dt. ago. 02, 2016 10:39 am

EntradaAutor: AiramM » dl. set. 05, 2016 10:29 pm

12+5
Bona nit mamis!!!
Veig que totes anem tenint bones notícies!!
Jo dijous vaig començar a treballar, però aquest cop he començat amb una il·lusió especial, ja que a mig matí havia d'anar a fer-me la eco de les 12 setmanes!!
Ha sortit tot bé, i inclús s'han aventurat a dir-nos que semblava una nena!! Aquest dijous torno a tenir metge, pels resultats dl TS, a veure que em diuen ... Ara ja ho estic anunciant a tothom, estic super contenta!!!
I ara, vull confessar una cosa de la qual no estic gens orgullosa... Sóc fumadora :ufs: , ho sé, molt malament, i m'està costant horrors deixar-ho... Jo sempre deia que en quant em quedés embarassada ho deixaria... però no és així.. encara fumo tres cigarro al dia, i cada cop que engego un me m'avergonyeixo... Hi ha algú que estigui passant el mateix que jo??
petit_somni

EntradaAutor: petit_somni » dt. set. 06, 2016 8:31 am

Bon dia!
11+5
AiramM que vagi molt be dijous els resultats del ts! Molts anims amb el tabac, si ja has reduit a 3 al dia segur que en un no res aconsegueixes deixar de fumar :ok:
Numa m'alegro que tot hagi sortit risc baix!
Aroswi i tant que et fa sentir poc útil! Jo tambe he delegat moltes tasques :-o00m esperem agafar mes energia la segon trim. Quin ensurt els coaguls per sort tot a quedat en això així que ara tranquilitat.
NuriaNit que vagi genial el casament quina enveja tornaria a reviure aquell dia cada cap de semana :love: imagino que aneu de bolit ja veuras que quan tot passi estaras mes relaxada i si que trobaras millor. Com vau dir la noticia a la familia andalusa?

Deunidor que ja es vagin mullant en si son :cnena: :cnen: pensaba que tot això era més endevant! Nosaltres tenim aquesta eco el divendres que estarem de 12+1 així que ja us direm : lasito :
Maria_Gucu
Entrades: 14
Membre des de: dg. jul. 17, 2016 8:13 am

EntradaAutor: Maria_Gucu » dt. set. 06, 2016 12:27 pm

Hola noies!

Ja veig que totes mica en mica aneu tornant a la normalitat... ànims amb les que esteu amb aquest cansament i les nàusees, tant de bo passi ben aviat!

No tinc gaire temps de contestar, vaig de bòlit tot el dia! però us vaig llegint, m'alegro que tot siguin bones notícies de totes! :)

AiraM jo també sóc fumadora. Vaja era, ja fa 3 setmanes que no fum ni una cigarreta. La veritat és que no es passa gaire bé, però segur que pots! jo cada cop que m'entren ganes de fumar, penso en la mandonguilla i que sé que és per un bé, o m'ocupo a fer coses per no pensar-hi. Vaig començar reduïnt com tu, fins que fumava un o dos al dia, quan vaig acabar el paquet, vaig dir-me que no en compraria més. No saps els cops que he fet voltes per davant l'estanc per comprar-ne mil vegades, però a mesura que passen els dies el "mono" és més petit. Al cap d'una setmana el mono físic passa, després tot està al cap. Et convido a que ho provis, segur que te n'ensurts! (mira que jo fumava ben bé mig paquet al dia...) ho aconseguiràs! :-o00m

Tema cremes! ja vaig anar a preguntar! Jo ara faig servir una hidratant pel tot el cos que és natural, sempre n'havia utilitzat, i ara més que mai. I per les estries, la que em van recomanar és una que es diu Mummy tummy, la noia em va recomanar que fins més endavant no la utilitzés, pq ara amb la calor era com molt pringosa i no tinc gaire panxa, ara faig servir un oli amb rosa mosqueta i ametlles.

Ahir vam anar a fer la eco de les 12 setmanes! quina passada! tot estava ok, risc baix de SD down, i ara a esperar a dijous la visita de gine i TS. com pot ser que una cosa tant petita ja es mogui tant! no us passa que ara és com si fóssiu més conscients? no sé, fins ara sí que hi pensava, però des d'ahir és una mica diferent, veure'l moure's, que tot estigui gairebé format... és súperbonic! >.-<:
A casa nostre els familiars més directes ja ho saben de fa dies, tothom està molt content! i els meus nebots , 4 nenes i un nen , estan totes feliçíssimes, desitjant fer de cangurs (la Carlota té 7, la Júlia 6, la Ivet 4 i l'Emma 2 i enPere 1) totes em fan sempre un petó a mí un a la panxa jajaj que mones... se'ls hi farà molt llarg, no entenen que això duri tant jajaj

mode ego: jo em trobo molt i molt bé, sí que fins ara estava més cansada i amb molta son, però sembla que vagi de caiguda ja... treballo 10h cada dia, i després faig vida normal com sempre, l'esport que feia sempre, yoga, dansa i vaig a caminar (l'únic que he hagut de deixar ha estat el volei...) el que si que la migdiada de 20 min al migdia no la perdono pas! voslatres teniu com rampes a la panxa? a mi a vegades de tant en tant m'agafa alguna, és normal?

bueno i després del rotllo... ja us deixo... no escric gaire però quan em faig ja veig que em quedo ben a gust!

Petonets a totes! :-()-)
Maryla

EntradaAutor: Maryla » dc. set. 07, 2016 7:32 pm

Bones marones!! :-())

Sento la desconexió, no he parat entre la feina i el petit, vam tenir una boda dissabte i l'aniversari del meu nen diumenge. Us vaig llegint però no he pogut escriure.

Me n'alegro molt de les bones noticies, la eco de les 12 setmanes i el TS de risc baix dona molta tranquilitat.

Jo vaig demà a la eco i estic una mica nerviosa :-:) L'analitica està bé però em falta el que digui la gine.

Demà us dic algo i personalitzo.
ImatgeImatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::