Lluitadores amb baixa reserva!!!

Tractaments, clíniques, medicaments..
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: Arya82 » dv. abr. 29, 2016 9:54 am

Bon dia noies!

Blaucel, jo n'estic contenta de l'Andrade. Sempre ha estat molt propera i fins i tot m'ha trucat estant ella de vacances quan no tenia pq fer-ho. De moment no en tinc cap queixa.

Sobre aquesta sensació que descrius que potser no has de ser mare, a mi també em passa. Abans de quedar-me embarassada em passava moltíssim i després de perdre les nenes encara més. Penso que potser la natura m'està intentant dir que no seré bona mare i per això impedeix que ho sigui. O que potser el meu cos és incapaç de dur a terme un embaràs, que sempre perdré els meus fills igual que vaig perdre les nenes i que la infertilitat és la manera que té la natura d'evitar que els perdi un i un altre cop.
Evidentment intento pensar que no és cert (si m'ho cregués, ja hauria llençat la tovallola). Crec que les que portem tant de temps lluitant per ser mares, hem hagut d'aguantar tant patiment que és inevitable buscar un "perquè". Tants cops i tant dolor a mi no em semblen gens normals. I després de la pèrdua de les nenes, tot em semblava tan i tan cruel que necessitava una explicació de perquè els pals cada vegada eren més forts i el dolor més insoportable. Però la raó no hi és i ens les acabem inventant nosaltres. O aquesta és la meva teoria...

Un petonàs bonica!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Xantipa
:: gosset
Entrades: 450
Membre des de: dj. ago. 06, 2015 12:10 pm

EntradaAutor: Xantipa » dv. abr. 29, 2016 11:28 am

Bon dia buniques!

Ja tinc hora amb el meu gine, li comentare que vull fer una histeroscopia i a veure si hem fa la peticio sense cap problema.

BLAUCEL m'estas espantant, eh?? una vegada en una eco vaginal mes a fons, vam estar mitja hora, hem van mirar tot (tot el que es pot veure ecograficament) i hem van dir que tinc varius a l'uter, jo tinc molt mala circulacio, i com el meu fill era un mastodonte hem van dir que era del pes, i ara sabent que tinc trombofilies estava segura que eren de tot el conjunt, pero ara dius aixo de l'endometriosi.... :-o00m :-o00m :-o00m aaaii deu meeeuuu... mai m'han dit res d'aixo, pero ara tinc por..
Tambe aprofitare per que tornin a mirar lo de l'itsmocele, que amb ecografia m'ho han mirat i remirat i m'han dit que esta tot correcte, tinc un itsmocele d'1mm i que no influieix, pero aprofitarem per mirar-ho.
I de pas que facin la citolgia, ja que estare alla espatarrada...

El que dius dels fills, i com t'han dit les companyes, penso igual. A vegades ens toca patir mes del compte, o per el contrari creiem que patim mes que altres i altres pateixen coses que nosaltres no i elles deuen pensar el mateix... Clar, suposo que cadascuna es sap lo seu, pero si, en aquest cas del tema embaras, i fills es porta moooolt malament, perque es algo que es veu dia a dia amb coneguts o no coneguts, en canvi hi ha altres problemes que no es veuen i queden a casa.
Penso que totes ho aconseguirem, no se ni com ni quan pero si tindrem el nostre positiu. Es cert que ja podriem tenir el positu a la primera com a moltes els hi passa, pero veien factor clinica envers diners, no m'extranya que abundin mes els negatius que els positius.
Vinga va!! hem d'animar-nos, ja ve el maig i amb ell el bon temps, i vindran moltes panxulinetes d'estiu, i si no d'hivern, la questio es que vinguin :-()) :-())

DALILA bonica, anims!! 35 no son taaants anys, que si , que t'entenc perque jo amb 27 recent fets vaig anar a pel segon i encara lluitem, pero 35 no ets gran, no ho pensis. Vinga va anima't que tens congeladets esperant per seguir creixent >.-<: >.-<:

LUNA hoy era la histeroscopia??? me he liado :ufs:

PETITPRINCEP com vas?? que fa dies que no dius res.

ARYA anims tambe maca, ho aconseguireu de nou.

L'acupuntora hem deia l'altre dia que te una pacient, de 48 anys que ha aconseguit embaras amb ovuls propis! clar que no se que es el que li passa pero bueno... tocant els 50 i ja veieu. Nosaltres som unes nenes al seu costat aixi que vinga, ho aconseguirem.

Heu vist l'anunci??

http://www.lavanguardia.com/television/ ... meses.html

Es rumoreja que son de fiv....

Petons princeses!! :-()-) :-()-)
PetitPrincep79
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dv. abr. 29, 2016 6:40 pm

Veig ànims molt decaiguts per aquí :ufs:

SEREM MARES!!! Estic plenament convençuda!!! Només que ho tenim un xic més complicat... D'una manera o una altra ho acabarem siguent.

LUNA, vas comentar lo de gent de RA que després s'embarassa natural, si és per que es tranquil·litzen... Jo m'he embarassat 2 vegades de manera natural, i no ha estat per haver estat més tranquil·la ni res... Simplement, pasa. L'última vegada, al juliol, abans de tenir els resultats de l'antimulleriana i del comet, ho vam fer una única vegada i "patam", gol. Després imagino, ara, va ser problema de la doble cadena i el vaig perdre a les 6 setmanes...
BLAUCEL, el meu cas de la placenta vaig tenir problemes ja des del part perque va penetrar dins l'úter. Una raresa en tota regla que va incordiar moltíssim.

QUEQUICOM, jo crec que anar a buscar molts òvuls no és la millor solució per a nosaltres... Les últimes FIVs que s'han fet així aquí al post han estat força desastre... No responem bé a tanta medicació per norma general.

El 10 de maig demanaré la histeroscopia a la meva gine. Segurament farem cicle natural al juny-juliol. Dubto si congelar l' òvul o fer-li ICSI-IMSI i que sigui el que hagi de ser. Tinc 2 mesos per pensar jejeje
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Quequicom
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dt. gen. 19, 2016 5:57 pm

EntradaAutor: Quequicom » dv. abr. 29, 2016 7:22 pm

Hola boniques esclar que ho aconseguirem.
Xantipa el tema de l Acupuntura que tal?? Jo ho volia preguntar al ginecòleg a vere que em diu
luna73
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dc. nov. 25, 2015 3:47 pm

EntradaAutor: luna73 » dv. abr. 29, 2016 7:58 pm

Petitprincep, te veo animada y con las ideas más claras, genial.
Quequicom, yo te aconsejo la acupuntura yo creo que si ayuda.
Chicas, histerocopia hecha y estoy encantada. Iba nerviosa, 3 veces he ido al baño allí, por lo que decíais y porque me acordé de una citología y de la prueba de las trompas, nada que ver, ha ido muy muy bien en serio. Primero el Dr. Cayuela ha sido un encanto, amable simpatiquisimo, me ha explicado lo que me haría y así ha sido. Me he tumbado en la camilla, me ha puesto la espátula y dos pinchazos de la anestesia local que no me he enterado, iba haciendo bromas y yo riendo. La primera parte te meten 3 cm de un hierro que no te enteras de nada y te enseña tu útero por dentro, tus trompas y muy chulo. Luego la segunda parte es un poquito desagradable pero nada, te meten un tubito de plástico para recoger la muestra para hacer la biopsiay ya está! Eso dura 10 segundos porque los estuvo contando y la sensación es como un calambrazo más que un pinchazo. En total 15 min contando desde que me cambiaba de ropa.
Luego fue muy directo, un sobre con las indicaciones, informe para mi gine, un pendrive con la grabacion y receta zitromax. Dos horas antes tuve que tomarme un enantym. Los resultados de la biopsia en 2_3 semanas los tendre.
Me dijo que se veía todo normal y sorpresa me ha hecho un scranching! Que dice que ayuda a la implantación en los dos siguientes ciclos en 20-30%. Y otra sorpresa al venir del Circh descuento aunque no venga de mutua 370 euros. Mientras me hacía la prueba eso lo que me preocupaba jajaja así que vengo súper encantada y recomiendo a este doctor. Dr. Enric Cayuela en Aptima Center de San Cugat. Tiene página web.
Ahora estoy algo mareada pero de la anestesia pero bien.
Y el también me recomienda la donación pero el más racional.
Un abrazo guapas.
luna73 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 29, 2016 8:56 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dv. abr. 29, 2016 8:28 pm

PETITPRINCEP jo voto per fer cicle, fecundar i cap a dintre :)
Tambe vols fer histeroscopia, molt be!!

Ens hauran de fer un bonohisteroscopia per a totes!! Deu meu, quina de proves....

LUNA me alegra leerte!! Entonces todo guay no? Te a puesto anestesia local abajo en la florecita no? Y te ha hecho biopsia entiendo tambien no?
Me voy quedando con la copla para pedirlo yo todo...

QUEQUICOM acupuntura SI!! si mes no ajuda a relaxar.te En principi els gines no posen oposicio pero no tots creuen amb aixo... Fes el que a tu et sembli millor. Pero el que facis fes.ho amb ganes i pensant que es algo postiu per a tu.
mestra1981
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dt. jul. 20, 2010 8:16 pm

EntradaAutor: mestra1981 » dv. abr. 29, 2016 8:48 pm

Hola noies,
Ja torno a estar per aquí.

Mix gràcies, per casa les coses més tranquil·les. Va morir l'àvia del meu home, i entre clíniques, tanatori i enterro no he parat, a més a més, la feina! Ara amb 8 setmanetes ja t'ho pots creure, como et trobes?

Il·lusionada he flipat amb el teu cas, quina barra la clínica. Fa ràbia, hi ha casos que només van pels calers! Les proves i ecos te les han de donar!

Blaucel jo també ho pensó a vegades, que potser no som pares xq no ens toca ser-ho. Però després penso que jo vull ser-ho i ho intentaré fins al final.
Pel que fa a l'histeroscopia jo també l'hauré de fer, però el doctor em va dir que després de saber com surt tot lo d'inmunologia i lo del meu home. Així que encara em falta esperar.

Luna como que fuiste al Dr. Enric Cayuela? Te lo dijo el Dr. Gris o lo buscaste tu?

Les que heu prés vitamina D, cada quan us feien analítiques de control per veure si pujava?
Jo per la meva banda sense novetats.
Ànims que ja és cap de setmana!!
luna73

EntradaAutor: luna73 » dv. abr. 29, 2016 9:02 pm

Xantipa, si es anestesia local y me han cogido muestras para hacer la bipsia.
Mestra, siento los momentos que habéis pasado.
He ido al Dr. Cayuela porque me lo recomendó Deliah y luego el Dr. Gris me hizo la peticion. Y parece que se conocen o ha oído hablar de èl.
Que será de Deliah, me gustaría saber cómo va, seguro que encantadisima, ya se le notará barriguilla, verdad?
Si os pueden hacer scranching mejor, a ellos no les cuesta nada hacerlo pero claro tener en cuenta que es mejor hacerlo cuando vayáis hacer el tratamiento o bueno buscándolo de forma natural.
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » ds. abr. 30, 2016 9:34 am

Bon dia buniques!!! Per fi dissabte! Encara que avui mhe aixecat amb mal de cap .... sera del temps¿?

LUNA y con la anestesia local estuviste mareada? No fuiste a trabajar ni nada?
Como te encuentras hoy? Espero que mejor.

MESTRA jo vaig pendre una ampolla de deltius (no se ni per que)i hidroferol 5 mesos, una ampolla cada 15 dies, i als 6 mesos vaig fer analitica i havia pujat pero poc. I al mes he començat a pendre altre cop, i he fet dos analitiques mes, aprofitant que havia de mirar.me mes coses i a pujat lleugerment. La ultima vegada fa mes i mig estava a 29 i algo i el minim son30, pero vull pujarlo tot el que pugui perque com et vaig dir la heparina baixa els nivells de vit d, aixi que a tope amb l.hidroferol!!
L.any passar vaig intentar pendre el sol (no el prenc mai) per ajudar a pujar la vitamina pero.... que va...
En fi, paciencia. Jo partia de 12 i mira, suposo que ja haure passat dels 30, gairebe porto un any prentent. Suposo que anira a persones tambe...

Petons per totes!! Que passeu bon cap de setmana!!
arwen81
Entrades: 442
Membre des de: dv. abr. 26, 2013 5:32 pm

EntradaAutor: arwen81 » dl. maig 02, 2016 9:55 am

Hola noies,
primer de tot disculpeu tants dies sense donar senyals de vida....entre els preparatius de casament, la nena que porta 1 mes encostipada a tope i nem de metge en metge...i també la necessitat de desconnectar una mica del tema. Us demano disculpes.

He volgut entrar per fer-vos saber les novetats....em vaig fer histeroscopia per setmana santa i tot perfecte, vam anar la setmana següent a parlar amb la doctora per engegar el tema d'ovodonació de cara al setembre i hem deixat totes les proves llestes per poder començar.
Doncs fins aquí tot normal tret que dilluns passat, com que tenia unes TE de tires me'n vaig fer un per passar el rato ja que no sabia ni quan em tenia que venir la regla de tal desconnexió que portava. I m'ha sortit positiu. Positiu!!!! és la segona vegada en 1 any que em surt positiu de manera natural, no m'ho explico, no sé si haurà estat la dieta, deixar el gluten....no ho sé.
Total que dissabte em van fer eco a Dexeus per descartar un ectòpic i no vam veure res,possiblement perquè encara era massa d'hora i dia 9 me la repeteixen. Els TEs em van donant positiu.
Només volia compartir-ho amb vosaltres perquè tot i haver estat allunyada últimament, sou les meves compis de lluita. Ara estic morta de por, por de que no vagi bé, de que es repeteixi lo de l'any passat....uffffff
A veure si ara em poso al dia i torno a enganxar el ritme.

A tot això em queden 39 dies pel casament!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
2FIV juny'13:5 folis,5 madurs,4 fecunden,2 embris (A-B).Beta+.Sou 2!Setm 11 un angelet marxa al cel.
Fb'14 neix la nostra preciosa nena.
Ds'14:embaràs natural!Setm 14, ets una nena marxes al cel.La nostra Llum.
3FIV des'15: 1 foli,1 madur,no fecunda.
Abril'16:embaràs natural!queda't!

Imatge

Imatge
Imatge
Dalila
:: peixet
:: peixet
Entrades: 277
Membre des de: dg. juny 02, 2013 12:00 pm

EntradaAutor: Dalila » dl. maig 02, 2016 11:16 am

Arwen preciosa FELICITAAATS!!! GENIAL T'HO MEREIXES... CUIDA'T MOLT I ENS HO VAS EXPLICANT!!! OOOH QUE BEEEEEE
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dl. maig 02, 2016 11:31 am

Bon dia buniques!!

ARWEN que be, no??? AIxo segur que es perque us heu anat oblidant del tema, i a sobre amb l'histeroscopia recent feta.... ha enganxat un embrionet. El que no fa la ciencia ho fa la naturalesa... Ultimament estic escoltant de conegudes casos aixi, naturals sense esperar-ho. Vinga va, a pensar en positiu, perque ha de sortir algo malament?
Quin any mes emocionant eh? casament i embaras. Tot us anira be, ja veuras.
Segueix entrant i ens expliques com vas avançant.
:-()-) :-()-) :-()-) :-())

Que tal el cap de setmana? jo amb gastroenteritis :ufs: , m'he tornat a aprimar un kg, i no es per menys... crec que he tret de tot aquests dos dies. Pero m'he medicat per tallar-ho, perque a part de que si no hagues hagut d'agafar la baixa m'hagues deshidratat, aixi que vaig amb aquarius com en la betaespera.

Petonets per totes!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) Bon dilluns.
luna73

EntradaAutor: luna73 » dl. maig 02, 2016 11:54 am

Arween muchas muchas felicidades!!! Que gran noticia disfrutarlo mucho.
Ya sabemos el secreto, preparar una boda jejeje ;)
Xantipa, cuidate. Una pregunta fuistes tu quien dijo que una mujer de 48 años se quedó embarazada con sus óvulos? Sabes cómo? Si eran congelados.
Dalila,Petitprincep Blaucel .... como vais?
Me están saliendo un montón de granos pero de los grandes y pus como cuando tenía 15 años, uff que horror. Os ha pasado?
Venga a empezar la semana
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dl. maig 02, 2016 12:28 pm

LUNA me lo dijo mi acupuntora, pero no tengo ni idea si en fresco en congelado, si con donante o el de la pareja, ni idea...

Los granos pueden ser debidos a la meidcacion, hay mucho cambio hormonal i el cuerpo va a trompicones el pobre. Limpiate bien la cara estos dias i cuidate los granos.
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

EntradaAutor: BLAUCEL » dl. maig 02, 2016 1:27 pm

Arwennnnnnnnn!!!!!quin noticion!! >.-<: :p-) :b-))) >.-<: :p-) :b-))) enhorabona maca!!!!
Luna: me alegro de que el resultado sea todo ok!! todo el mundo habla muy bien delDr. Cayuela, si, yo habia leido que ayuda a la implantacion hacer el scratching, pues nada a ver si antes de 2 ciclos estas en marcha y antes de veranito tenemos otra barriguita!
Quequicom: com et diu la Xantipa, l'acupuntura es un tema personal, jo he fet durant molt de temps. a mi em relaxava i tot, vaig aconseguir deixar de fumar ara ha fet 3 anys a la primera fiv. malament no anira segur, aixi x provar no perdem res.
Mestra: suposo q totes en algun moment ho hem pensat, pero bueno la questio es intentar q asin els pensaments negatius i seguir lluitant.
Arya: doncs si, el q dius es exactament l q sento. bueno hi ha dies de tot. vull pensar q tot pasar x alguna cosa, i q solament necesito paciencia i anar assumint i tot acabara molt be.
Dalila: com estas? millor que l'altra dia? Jo vaig fer 36 fa 3 setmanes...i penso q si hagues començat abans potser aixo ja estaria enllestit, i el temps pasa, pero bueno encara tenim marge, anims guapa.
Petitprincep: q tal? siii em de ser positives!!!
Xantipa: jo tb amb gastroenteritis! de fet porto des de la setmana pasada pero no acabo d'estar be del tot. Pero jo no m'aprimo ni amb aixo! tinc 4 kilos alla enganxats de l'embaras i no ho ha manera de que marxin!

petonsss
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
PetitPrincep79
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dl. maig 02, 2016 2:04 pm

ARWEN!!! Quin notición!!!! Enhorabona!!! :-()) :-())
Totes a preparar una boda!!! :-D Ja ens aniràs explicant com vas!!
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
luna73

EntradaAutor: luna73 » dl. maig 02, 2016 5:53 pm

Mañana por la tarde voy al clinic, alguna quiere que pregunte algo?
Voy a recopilar las pruebas y hacerme una lista de preguntas.
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dl. maig 02, 2016 6:12 pm

LUNA gracias! Pero yo creo que ya tengo todas las respuestas a todas las preguntas que he ido teniendo. Y ahora mismo no se me ocurre ninguna mas...
Quien te atiende? De todos hablan bien, pero de la que mas he leído a sido de la peñarrubia.

Mucha suerte mañana en la visita, ojala te den una nueva perspectiva y ilusiones y esperanzas nuevas, que siempre nos van bien y nos animan.

Ja estic a casa, he anat a treballar amb molt mal d.estomac i he marxat abans. Quin horror deu meu... entre la bronquitis i aixo hem mereixo algo bo ja no??

BLAUCEL posat be aviat tambe!!

Petons maques
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dt. maig 03, 2016 2:08 pm

LUNA que me a venido ahora a la cabeza! Que vaya bien la visita se hoy (si has ido por la mañana espero que haya ido bien) cuentanos en cuanto puedas que tal a ido y si te a gustado.

bon dimarts a totes!
luna73

EntradaAutor: luna73 » dt. maig 03, 2016 9:52 pm

Hola guapes,
Como estáis? Yo hoy no he tenido un buen día, lo único bueno que dos compis del blog Fiv tienen beta positiva :)
Voy, primero me han llamado de la mutua que no me cogen, supongo que por tema de tiroides.
Segundo, he tenido visita con Fivclinic el doctor un encanto, no se su nombre pero es joven rubio y ojos azules y amable. Creo que ha alucinado cuando ha visto informe de tres clínicas y su opinión coincide tengo mala calidad aunque estos últimos ha mejorado puede que por el menopour. El también me propone ovo ya que minifiv en mujeres mayores si han mayores implantación pero también más taxa de abortos.
Si quiero con mis óvulos es gastarme muchisimo dinero ver que mes está mejor. Que pena, me ha dado la razón que cuando vamos a las revisiones ginecológicas no nos miran o mínimo hablarlo de como esta nuestra reserva.
Aunque me digan que lo he hecho todo correcto, yo no lo creo y sólo pienso que he perdido por no hacer las cosas bien y además la vida me envía dos enfermedades con operación quirúrgica, son señales para no ser madre? O tengo que demostrar alguna cosa?
El otro día pesaba si necesitara no se un riñón o otra parte del cuerpo no me costaría tanto porque quiero vivir, entonces porque me cuesta aceptar la donación de óvulo? No es fácil, no nos han preparado para ello, y a veces pienso que es mejor porque no tendrá mis problemillas.
Me ha preguntado porque hacerme la histerocopia y le he dicho para descarta. Tanto esto como hacerme la analítica de tromfilias el no me la hubiese pedido pero entiende que quiera hacerlo para descartar.
Que sepáis que se está en investigación mejorar un óvulo atraves de un núcleo de un óvulo sano, en Estados Unidos.
Ah y en Israel los tratamientos de RA los paga el gobierno las veces que haga falta, nunca lo hubiese dicho.
En definitiva tengo que pensar si hago ovo con ellos tardan 3-4 meses o adopción de embriones con Dr. Gris.
Coin me dice que la ovo es 50%, si o no.
Creo que no me quedó nada, hoy ego total perdonar, ey pensaba que estaría peor pero estoy bien.
Un abrazo.
luna73 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 03, 2016 10:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::