Lluitadores amb baixa reserva!!!
Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!
Xantipa, gràcies. La quantitat en les meves regles és més o menys igual que abans de quedar-me embarassada, és només que el cicles se m'han escurçat. Tampoc es que em preocupi massa, però mira ho preguntaré a la ginecòloga per si cas.
D'altra banda, de ganes en tinc moltes. De pors també, però intento no pensar-hi massa. I de forces, doncs en general estava millor però ara porto uns dies una mica decaiguda. Vaig decidir tornar al gimnàs, pq em va molt bé i resulta que una de les noies que sempre està a les mateixes classes que jo està embarassada. D'una nena, que es dirà Aina. No saps com em va costar no posar-me a plorar allà mateix. I clar, cada cop que vaig al gimnàs està allà. I m'indigna pq les classes que fa no són aptes per embarassades, fa bodypump, crossfit, spinning... Són classes dures i em posa de molt mal humor veure com aixeca el doble de pes que jo estant embarassada. Fins i tot fa abdominals, que ja em diràs tu de què li serveixen. I ara doncs estic que no sé què fer, pq torno del gimnàs feta pols. Què complicat tot plegat!
Però bé, espero anar-me recuperant a poc a poc i a veure si de cara l'estiu ens acabem decidint i ho tornem a provar. Tu en quin punt estàs ara?
D'altra banda, de ganes en tinc moltes. De pors també, però intento no pensar-hi massa. I de forces, doncs en general estava millor però ara porto uns dies una mica decaiguda. Vaig decidir tornar al gimnàs, pq em va molt bé i resulta que una de les noies que sempre està a les mateixes classes que jo està embarassada. D'una nena, que es dirà Aina. No saps com em va costar no posar-me a plorar allà mateix. I clar, cada cop que vaig al gimnàs està allà. I m'indigna pq les classes que fa no són aptes per embarassades, fa bodypump, crossfit, spinning... Són classes dures i em posa de molt mal humor veure com aixeca el doble de pes que jo estant embarassada. Fins i tot fa abdominals, que ja em diràs tu de què li serveixen. I ara doncs estic que no sé què fer, pq torno del gimnàs feta pols. Què complicat tot plegat!
Però bé, espero anar-me recuperant a poc a poc i a veure si de cara l'estiu ens acabem decidint i ho tornem a provar. Tu en quin punt estàs ara?
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

24/8/16 - Bioquímic.
17/2/17 - Beta +++

ARYA a mi hem va passar algo semblant pero a l'escola. L'any passat hi havia 5 mares embarassades del segon i tercer fill, i s'hem feia durissim anar a portar/recollir al meu fill, perque era horroros veure com elles estaven contentes, parlaven dels seus embarassos i jo.... que tambe vull i no puc. Se de dues noies que van trigar mes d'un any en conseguir el positiu, pero bueno, l'han conseguit i jo no
, i despres veure com un cop han nascut els porten a l'escola en braços o amb cotxet i tothom s'acosta a veure'ls o a dir-lis coses, jo ho sento molt pero no m'hi acosto si puc evitar-ho, perque hem dol molt. Aixi que personalment, t'entenc.
Tens tres opcions, o cambiar de gimnas (que penso que tampoc cal), cambiar d'horari per anar-hi, o passar d'ella completament, intenta no pensar que hi es, perque entenc que no es amiga teva, no? Tu pensa que tambe ho aconsaguiras i que en breu podras disfrutar de la teva panxulina, es el que penso jo quan hem passa aixo, i bueno... de tant en tant hem reconforta. Perque no et pensis que la gent no hem pregunta i el segon per quan?? I sempre vaig posant excuses...
Pel que hem preguntes sobre quin punt estic, doncs estic en stand by, estic esperant a veure si els nivells que vull regular es posen al seu lloc (cosa de controlar els punyeteros nivells), i faig la merda de la histeroscopia (que espero que surti tot be) i despres ja veurem que fem. Per una banda tinc moooooltes ganes, pero per una altre mooooolta por de tornar a fracasar, i amb l'inconvenient de tenir a sobre la pressio del meu marit EL ULTIM INTENT. Es per aixo que almeny per la meva part, el que esta a les meves mans, vull deixar-ho tot perfecte i assegurar-me que el meu cos esta be per fer un cicle i una transferencia en condicions, si es que hi ha embrio.... que aquesta es una altre... aixi que res, paciencia i a seguir esperant.... porto mes de quatre anys esperant, ja no vindra d'un mes més.
Tens tres opcions, o cambiar de gimnas (que penso que tampoc cal), cambiar d'horari per anar-hi, o passar d'ella completament, intenta no pensar que hi es, perque entenc que no es amiga teva, no? Tu pensa que tambe ho aconsaguiras i que en breu podras disfrutar de la teva panxulina, es el que penso jo quan hem passa aixo, i bueno... de tant en tant hem reconforta. Perque no et pensis que la gent no hem pregunta i el segon per quan?? I sempre vaig posant excuses...
Pel que hem preguntes sobre quin punt estic, doncs estic en stand by, estic esperant a veure si els nivells que vull regular es posen al seu lloc (cosa de controlar els punyeteros nivells), i faig la merda de la histeroscopia (que espero que surti tot be) i despres ja veurem que fem. Per una banda tinc moooooltes ganes, pero per una altre mooooolta por de tornar a fracasar, i amb l'inconvenient de tenir a sobre la pressio del meu marit EL ULTIM INTENT. Es per aixo que almeny per la meva part, el que esta a les meves mans, vull deixar-ho tot perfecte i assegurar-me que el meu cos esta be per fer un cicle i una transferencia en condicions, si es que hi ha embrio.... que aquesta es una altre... aixi que res, paciencia i a seguir esperant.... porto mes de quatre anys esperant, ja no vindra d'un mes més.
Hola guapes!!
M'infiltro x aquí x veure si em podeu ajudar..
He passat x diferents processos de repro, he tingut 2 embarassos i 2 pèrdues (x ovo)
Fa un any q noto el meu cos diferent en quant a ovulació, i fa un mes em vaig fer analítiques hormonals x veure com estava..
Tinc la vitamina D a 21, l'any passat ja em van donar vials x fer-la pujar
El problema ve amb la FSH a 32 i la LH a 21
Tinc 41 anys, a finals de juliol 42
Visc a Xile i la gine q em porta aquí m'ha dit q possiblement, comenci premenopausa...i m'he vingut avall..crec q sóc jove!, una amiga s'acaba d'embarassar dsps de noséquants tractaments de fiv, ovo i adop d'embris de manera natural amb la mateixa edat q jo, ens portem 6 dies!
Alguna em pot parlar de valors??
Mil gràcies i sort!!
M'infiltro x aquí x veure si em podeu ajudar..
He passat x diferents processos de repro, he tingut 2 embarassos i 2 pèrdues (x ovo)
Fa un any q noto el meu cos diferent en quant a ovulació, i fa un mes em vaig fer analítiques hormonals x veure com estava..
Tinc la vitamina D a 21, l'any passat ja em van donar vials x fer-la pujar
El problema ve amb la FSH a 32 i la LH a 21
Tinc 41 anys, a finals de juliol 42
Visc a Xile i la gine q em porta aquí m'ha dit q possiblement, comenci premenopausa...i m'he vingut avall..crec q sóc jove!, una amiga s'acaba d'embarassar dsps de noséquants tractaments de fiv, ovo i adop d'embris de manera natural amb la mateixa edat q jo, ens portem 6 dies!
Alguna em pot parlar de valors??
Mil gràcies i sort!!
Hola Maycris,
Ho sent, no tinc ni idea d'aquests valors. Segur que alguna té informació.
Sort!
Ho sent, no tinc ni idea d'aquests valors. Segur que alguna té informació.
Sort!
MAYCRIS hola benvinguda!!
No entenc que es el que vols saber..
La fsh de 32 es altisima, o sigui que tens baixa reserva, pero per estar mes segura has de fer una eco de folicles antrals.
Per altra banda, si ja has fet ovo previament entenc que es per la baixa reserva no? O sigui que no es algo que et ve de nou, no? O es potser per algun altremotiu la ovo?
Pel que dius de l.embaras de la teva amiga, a part que els miracles existeixen, potser el seu problema no es la baixa reserva si no una altre cosa?
Princeses que passeu bon cap de setmana!!
Petons per a totes!
No entenc que es el que vols saber..
La fsh de 32 es altisima, o sigui que tens baixa reserva, pero per estar mes segura has de fer una eco de folicles antrals.
Per altra banda, si ja has fet ovo previament entenc que es per la baixa reserva no? O sigui que no es algo que et ve de nou, no? O es potser per algun altremotiu la ovo?
Pel que dius de l.embaras de la teva amiga, a part que els miracles existeixen, potser el seu problema no es la baixa reserva si no una altre cosa?
Princeses que passeu bon cap de setmana!!
Petons per a totes!
Maycris, doncs jo tampoc en tinc ni idea de com llegir aquests valors i no sé si són premenopàusics o no. I si demanes una segona opinió a un altre ginecòleg?
Xantipa, t'entenc amb això de tenir pressió per que sigui l'últim intent. Jo en el que em vaig quedar embarassada en teoria també ho era i vaig viure tot el procés amb moltíssima angoixa per si no funcionava. Però vam ser tan feliços aquells mesos d'embaràs, que aquí estic, volent tornar-hi. I ja veuràs, que aquí amb tantes histeroscopies, no hi haurà embrió que es resistixi a enganxar-s'hi! Molta sort guapa!
Pel que fa al gimnàs, no, no és amiga meva, així que intentaré portar-ho com pugui i suposo que algun dia deixarà de venir! Però si ja en general això dels embarassos no ho porto gaire bé, encara menys amb els bebes del 2016, pq no paro de pensar que haguéssin anat junts a l'escola. Una tonteria, ho sé, però veure aquests nens em recorda que elles no hi són. Aix, a veure si em vaig refent! Suposo que ara que tornaré a la clínica i començaré a fer pasos per tornar-hi de nou, em farà recuperar la il·lusió el no veure-ho tant lluny.
Que passeu un bon cap de semana.
Xantipa, t'entenc amb això de tenir pressió per que sigui l'últim intent. Jo en el que em vaig quedar embarassada en teoria també ho era i vaig viure tot el procés amb moltíssima angoixa per si no funcionava. Però vam ser tan feliços aquells mesos d'embaràs, que aquí estic, volent tornar-hi. I ja veuràs, que aquí amb tantes histeroscopies, no hi haurà embrió que es resistixi a enganxar-s'hi! Molta sort guapa!
Pel que fa al gimnàs, no, no és amiga meva, així que intentaré portar-ho com pugui i suposo que algun dia deixarà de venir! Però si ja en general això dels embarassos no ho porto gaire bé, encara menys amb els bebes del 2016, pq no paro de pensar que haguéssin anat junts a l'escola. Una tonteria, ho sé, però veure aquests nens em recorda que elles no hi són. Aix, a veure si em vaig refent! Suposo que ara que tornaré a la clínica i començaré a fer pasos per tornar-hi de nou, em farà recuperar la il·lusió el no veure-ho tant lluny.
Que passeu un bon cap de semana.
Buscant des del 2011.
24/8/16 - Bioquímic.
17/2/17 - Beta +++

24/8/16 - Bioquímic.
17/2/17 - Beta +++

Xantipa a mi em van fer la histero un dia, i la citologia un altre, en una de les visites de rutina.. És un moment.
La histero ja té més envergadura...
Ànims!!!!!
La histero ja té més envergadura...
Ànims!!!!!
Ayra82, molts d'ànims bonica!!!!!
Maycris bienvenida, yo tampoco sé que decirte, lo siento.
Xantipa, felicidades esa vitamina vs subiendo ole ole :) :)
Buen finde
Xantipa, felicidades esa vitamina vs subiendo ole ole :) :)
Buen finde
Arya, t'entenc perfectament... voràs, prop de ma casa viu una noia que té un nen de 8 anys i mesos abans de tindre jo al meu nen ella va anar a parir amb part programat per inducció i alguna cosa va anar malament que va perdre al bebé en el part. Doncs cada vegada que em creue amb ella el cor em pega un bot i no puc evitar abaixar el cap, sobretot si jo vaig amb el cotxet amb el meu fill. Pense que ella sentirà el mateix que et passa a tu perquè crec que a mi també em passaria, que cada volta que em vorà pensarà que jo podria ser ella. Deu ser molt dur passar per eixes experiències i una cosa que mai acabes de superar del tot, però no queda altra que aprendre a viure amb això...
Hola guapes!
Ahir vaig escriure dos cops i en publicar-ho em donava error...quina ràbia!!
A veure, quan feia tractaments de Fiv responia bé, 10 òvuls per punció, xo no vaig tenir cap +, per això vaig decidir no fer més voltes i anar al gra amb ovo.
Ara, m'he quedat força tocada amb aquests valors i diagnòstic xq, crec q encara sóc jove com per entrar en premenopausa...
La meva amiga en canvi era baixa responedora, havia arribar a fer dos puncions per aconseguir 4 òvuls i només transferir-ne un, i ara, amb gairebé 42 anys s'ha quedat embarassada..
Demà intentaré contactar amb el gine que em porta a BCN, a veure q en pensa.
Bon dilluns per totes i gràcies!
Ahir vaig escriure dos cops i en publicar-ho em donava error...quina ràbia!!
A veure, quan feia tractaments de Fiv responia bé, 10 òvuls per punció, xo no vaig tenir cap +, per això vaig decidir no fer més voltes i anar al gra amb ovo.
Ara, m'he quedat força tocada amb aquests valors i diagnòstic xq, crec q encara sóc jove com per entrar en premenopausa...
La meva amiga en canvi era baixa responedora, havia arribar a fer dos puncions per aconseguir 4 òvuls i només transferir-ne un, i ara, amb gairebé 42 anys s'ha quedat embarassada..
Demà intentaré contactar amb el gine que em porta a BCN, a veure q en pensa.
Bon dilluns per totes i gràcies!
Alaska, sí, és ben bé això que descrius. Quan veig les noies que estaven de més o menys el mateix temps que jo empenyent cotxets... és molt dolorós. I segur que és el mateix que li passa a aquesta veïna teva. És dur però a poc a poc vaig fent les paus amb la idea que hauré de viure sempre amb aquesta ferida.
Maycris, es que aquest diagnòstic amb la teva edat, t'ha de deixar tocada. A veure si pots parlar amb un altre gine i et dóna més bones noticies. Ànims!
La resta com aneu?
Bon dilluns a totes!!
Maycris, es que aquest diagnòstic amb la teva edat, t'ha de deixar tocada. A veure si pots parlar amb un altre gine i et dóna més bones noticies. Ànims!
La resta com aneu?
Bon dilluns a totes!!
Buscant des del 2011.
24/8/16 - Bioquímic.
17/2/17 - Beta +++

24/8/16 - Bioquímic.
17/2/17 - Beta +++

Bon dia plujos!!
MAYCRIS lamentablement la baixa reserva no te edat... i si es genetic ens ve de naixament, el que passa que ens adonem quan no aconseguim embaras. Aqui totes estem igual, i tenim totes entre 30 i 40 anys...
De totes maneres et segueixo dient que el teu home hauria de mirar-se a fons l'esperma, fent fish, estudi cometa... el que us calgui, perque potser no son els teus ovuls, i si te l'esperma malament inclus fent ovo pots tenir mals resultats igual. Mes val gastar diners fent proves que fent intents, vaja la meva opinio i el que estic fent jo, i pacieeeeencia.... amb baixa reserva hem de tenir-ne mooolta.
Vinga anims, poc a poc us anireu sortint ja veuras.
Gracies APOLONIA, ho preguntare a veure com fer-ho.
ARYA te rao l'Alaska, nosaltres sempre veiem desde la nostra perspectiva, pero no sabem tampoc els demes que han hagut de passar (en aquets cas parlo de gent que no coneixem), jo personalment quan veig bessons (mellizos mes concretament) i d'una edat al voltant dels 40 o mes, sempre penso, mira venen de reproduccio en un 95% segur, o sigui que som moltissimes les dones que passem per aqui, i les que es queden d'un tambe deuen haver-hi una barbaritat.
Com et deia l'altre dia, hem d'intentar pensar que en breu serem nosaltres les que lluirem panxulina i tindrem nenes ben guapos i forts.
Passeu un bon dilluns i bon inici de setmana!!

MAYCRIS lamentablement la baixa reserva no te edat... i si es genetic ens ve de naixament, el que passa que ens adonem quan no aconseguim embaras. Aqui totes estem igual, i tenim totes entre 30 i 40 anys...
De totes maneres et segueixo dient que el teu home hauria de mirar-se a fons l'esperma, fent fish, estudi cometa... el que us calgui, perque potser no son els teus ovuls, i si te l'esperma malament inclus fent ovo pots tenir mals resultats igual. Mes val gastar diners fent proves que fent intents, vaja la meva opinio i el que estic fent jo, i pacieeeeencia.... amb baixa reserva hem de tenir-ne mooolta.
Vinga anims, poc a poc us anireu sortint ja veuras.
Gracies APOLONIA, ho preguntare a veure com fer-ho.
ARYA te rao l'Alaska, nosaltres sempre veiem desde la nostra perspectiva, pero no sabem tampoc els demes que han hagut de passar (en aquets cas parlo de gent que no coneixem), jo personalment quan veig bessons (mellizos mes concretament) i d'una edat al voltant dels 40 o mes, sempre penso, mira venen de reproduccio en un 95% segur, o sigui que som moltissimes les dones que passem per aqui, i les que es queden d'un tambe deuen haver-hi una barbaritat.
Com et deia l'altre dia, hem d'intentar pensar que en breu serem nosaltres les que lluirem panxulina i tindrem nenes ben guapos i forts.
Passeu un bon dilluns i bon inici de setmana!!

Maycris, yo no tenía ni 41 años y me decían que estaba entrando en menopausia pues mi gine me tranquilizó diciendo que a medida que vas avanzando es normal que te acerques. Ahora voy a cumplir 43 y cada mes me viene la regla. No he conseguido embarazo porque no he hecho las cosas bien y si tuviera dinero mucho lo haría con los míos.
No soy la mejor en aconsejarte en este momento, pero 10 creo que es un buen número, si puedes permitirte un intento con los tuyos hazlo.
Besos guapas.
No soy la mejor en aconsejarte en este momento, pero 10 creo que es un buen número, si puedes permitirte un intento con los tuyos hazlo.
Besos guapas.
bon dia de pluja!!
q tal el cap de setmana?
Jp porto dies desconectada, molta feina!!!
Arya...es una merda. tambe et dic a vegades no cal fer.se la forta, si et fa mal veure-la doncs no la vegis, canvia l'horari o el q consideris fins q deixi d'anar, el meu psicoleg em deia q volem normalitzar situacions per les quals no estem preparades, i q ho hem d'assumir q si no estem be doncs no ho estem i ja esta...es el meu parer, i saps q t'entenc perfectament. pq a mi em pasa qual els veig: mira jo aniria aixi, o mira els meus nens serien com aquells...No se crec q cada cosa al seu moment, el que hem pasat ha sigut un cop molt dur i tot ha de posar.se al seu lloc...Tornar a la clinica et fara tenir ilu.lusió però pensa que sino estas forta del tot i es complica el tema tb estaras mes tocada, pq a mi em va pasar, vaig tornar abns de estar be del tot i el cop despres va ser pitjor, i ara mirant amb perspectiva crec q vaig equivocar.me per les ganes q tenia de pasar rapid el dol. Amb aixo no vull dir res, simplement q estiguis forta per tornar a començar i animada.
Respecte als cicles jo tb trobo q son mes curts, cada 27 dies aprox, pero la veritat com q soc regular no li h donat mes importancia...
Maycris: cada cos es un mon, no puc ajudar,te amb la pregunta, però potser si vas a un altre ginecoleg per demenar altra opinio? o si envies un mail a la clinica de RA on has fet els trsctaments a veure que et diuen? molt anims
Xantipa felicitats per la vitamina D!
Arwen com estas???
Deliah: com pasen les setmanes!!
Petons a les q em deixo
q tal el cap de setmana?
Jp porto dies desconectada, molta feina!!!
Arya...es una merda. tambe et dic a vegades no cal fer.se la forta, si et fa mal veure-la doncs no la vegis, canvia l'horari o el q consideris fins q deixi d'anar, el meu psicoleg em deia q volem normalitzar situacions per les quals no estem preparades, i q ho hem d'assumir q si no estem be doncs no ho estem i ja esta...es el meu parer, i saps q t'entenc perfectament. pq a mi em pasa qual els veig: mira jo aniria aixi, o mira els meus nens serien com aquells...No se crec q cada cosa al seu moment, el que hem pasat ha sigut un cop molt dur i tot ha de posar.se al seu lloc...Tornar a la clinica et fara tenir ilu.lusió però pensa que sino estas forta del tot i es complica el tema tb estaras mes tocada, pq a mi em va pasar, vaig tornar abns de estar be del tot i el cop despres va ser pitjor, i ara mirant amb perspectiva crec q vaig equivocar.me per les ganes q tenia de pasar rapid el dol. Amb aixo no vull dir res, simplement q estiguis forta per tornar a començar i animada.
Respecte als cicles jo tb trobo q son mes curts, cada 27 dies aprox, pero la veritat com q soc regular no li h donat mes importancia...
Maycris: cada cos es un mon, no puc ajudar,te amb la pregunta, però potser si vas a un altre ginecoleg per demenar altra opinio? o si envies un mail a la clinica de RA on has fet els trsctaments a veure que et diuen? molt anims
Xantipa felicitats per la vitamina D!
Arwen com estas???
Deliah: com pasen les setmanes!!
Petons a les q em deixo
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
ARYA, la perdua d'un fill és de les pitjors coses per les quals pot passar una persona... Ni tan sols tenim una paraula que ho expliqui. No et facis la forta, és un dol. I normal que vegis situacions que et fagin mal. No et disculpis per sentir el que sents.
MAYCRIS, jo també et diria que abans d'avançar, mireu en profunditat també la mostra masculina. Alguna explicació hi ha d'haver.
LUNA no pienses que has hecho algo mal. Cuando una decide, lo decidido era lo correcto.
Per la meva banda demà tinc gine, a veure si surto amb data per la histeriscòpia.
MAYCRIS, jo també et diria que abans d'avançar, mireu en profunditat també la mostra masculina. Alguna explicació hi ha d'haver.
LUNA no pienses que has hecho algo mal. Cuando una decide, lo decidido era lo correcto.
Per la meva banda demà tinc gine, a veure si surto amb data per la histeriscòpia.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Jajaja Petitprincep tu también te harás histerocopia? Podíamos ir todas en bus y que nos haga un precio especial.
Pasito a pasito
Me está bajando la regla 25 días, tengo dos ciclos largos uno corto.
Pasito a pasito
Me está bajando la regla 25 días, tengo dos ciclos largos uno corto.
Hola buniques!
Entro en modo xpress i dema personalitzo, que acabo d.arribar i estic morta.
Porto noticies, si divendres eren bones per la vit D, avui son dolentes... he anat a buscar l.analitica que hem faltava de l.hematologa, per lo de les trombofiles, i resulta que tambe ha sortit malament.
Hi han tres gens doncs dos els tinc jo. El tractament es el mateix en cas d.embaras, heparina, pero es una merda el que significa tenir aixo en la meva vida, m.ha dit que tinc que vigilar, perque puc patir malalties. En fi... per una part m.alegro d.haver.ho mirat pero els resultats no m.han agradat gens ni mica... en fi.
Bona nit princeses.
Entro en modo xpress i dema personalitzo, que acabo d.arribar i estic morta.
Porto noticies, si divendres eren bones per la vit D, avui son dolentes... he anat a buscar l.analitica que hem faltava de l.hematologa, per lo de les trombofiles, i resulta que tambe ha sortit malament.
Hi han tres gens doncs dos els tinc jo. El tractament es el mateix en cas d.embaras, heparina, pero es una merda el que significa tenir aixo en la meva vida, m.ha dit que tinc que vigilar, perque puc patir malalties. En fi... per una part m.alegro d.haver.ho mirat pero els resultats no m.han agradat gens ni mica... en fi.
Bona nit princeses.
He visto este vídeo y no he podido evitar compartirlo, a mi me ha emocionado. Espero que nadie le moleste, si es así lo quito.
http://www.caracoltv.com/corporativo/ca ... ign=buffer
http://www.caracoltv.com/corporativo/ca ... ign=buffer
Xantipa, la parte positiva que ya lo sabes y podrás hacerle frente. Yo pensaba que lo tenías controlado. Venga pasito a pasito, eres fuerte y vas poniendo las tiritas a todas esas heridas. Ánimo guapa.
El sábado fui hacerme las analíticas tromfilias muy completas, me pedían casi 2000 euros,un pasito para atrás.
El 20 tengo visita con el gine le diré que me las haga pero ya se su respuesta. Por intentarlo.
Hoy iba a llamar al Dr Gris pero no he tenido valor.
El sábado fui hacerme las analíticas tromfilias muy completas, me pedían casi 2000 euros,un pasito para atrás.
El 20 tengo visita con el gine le diré que me las haga pero ya se su respuesta. Por intentarlo.
Hoy iba a llamar al Dr Gris pero no he tenido valor.
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |