✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

gener, febrer, març...
giulietta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dv. abr. 15, 2016 3:14 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: giulietta » dc. des. 07, 2016 8:05 pm

Ho sento molt neith, una abraçada ben forta! :-()-)
Imatge
Pink_flower
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

EntradaAutor: Pink_flower » dj. des. 08, 2016 9:52 am

Ostres!! Cada vegada que em despisto trobo 2 pagines per llegir. Em doneu feina aixi m'agrada o-o:)

10+1!! Guau...la cosa ja comença a avançar! :-())

Primer de tot Neith molts anims i com diuen les noies aqui estem per quan vulguis. Recolza't molt en la teva parella que segur que t'ajuda :-()-)

Capseta com ja et vaig dir pel grup de whatsapp em sap molt greu lo del teu sogre. Aixo sempre es un cop molt dur pero sort que el capseto et te a tu i al cigronet per recolzar-se que encara que la situacio no canvia es fa una mica menys feixuc amb aquesta ilusió del nou petit :-()-)
Tema proves i visites tot sigui pel petit i per saber que tot va rodat. No t'agobiis que poc a poc aniran passant els mesos i s'anira relaxant tot i estabilitzant.
Quan us feu el test no invasiu? I quin? Jo pel que he llegit es una mica com el triple screening perque no es 100% sino tambe es basen en probabilitats pero estudia mes trisomies que el TS. Llavors tambe sabreu ja el sexe! :love:

Ara no se qui deia aixo de les fotos de cada mes. No t'agobiis perque els primers mesos es quan me ys es nota el canvi, encara que despres per fotos si que es veu un petit pop! I si que et recomano que gap al final de l'embaras no et facis nomes cada mes, sino mes seguit perque de la setmana 34 a la 36 per exemple fa un bon canvi :love:

Bueno jo poc us puc explicar...bueno ja m'han fet analítica pel TS i del primer trimestre i pendent de la eco de les 12 setmanes ja d'aquí a un parell de setmanes i que em diguin que tal el plec nucal i tot aixo que em te molt molt angoixada ja que fa poc una amiga va patir un bon ensurt en aquesta eco i vull que pasi JA! M'han canviat la DPP al 5 o 6 de juliol ara no ho recordo :-:)
Tema simptomes contunio igual. Fastics, vomits, cremor, esgotada....estic prenent ranitidina i cariban i una mica millor pero no be del tot com m'agradaria clar.

No recordo qui parlava del tema WC. Pel que m'han dit per millorar el que et deien mes fruita, mes verdura...i sino pots provar amb semilles de lli. Diria que en venen fins i tot al mercadona.

Bueno a veure si paso mes sovint. Pero ara s'acosten els examens i entre nadal, vacances dels nens,...no si sobreviure ?-)

Ens llegim :-()-) :-()-) :-()-)
capseta
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

EntradaAutor: capseta » dj. des. 08, 2016 10:36 am

10 setmaneeeeessss!!!!

Pink, tu has de tenir la DPP el 5 perquè jo soc del 6 i vaig un dia més tard que tu.
De totes maneres demà tinc eco (la de dilluns, que hem hagut de canviar) i potser ho canvien, jo sé que vaig ovular dia 17 i no 14.

Sobre la prova no invasiva, fins on jo sé la fiabilitat no té ni punt de comparació amb el triple screening, ja que directament analitzen els cromossomes del bebe, igual que amb l'amnio.

Jo m'he fet fotos cada setmana i no hi ha diferencia, jaajajaja, jo me'n noto però a les fotos no s'aprecia!!

Ara canviaré el post inicial, si creieu que he de canviar algo més aviseu, que vaig una mica despistada.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Pink_flower
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

EntradaAutor: Pink_flower » dj. des. 08, 2016 10:53 am

Capseta ara ho he mirat i la meva DPP es el 5 de juliol (segons mides perque tinc cicles irregulars i no poden calcular per DUR).

Tema fotos jo em vaig fer una i ja m'he cansat, soc un cas :-D
Ah! I aprofiteu per dormir bocaterrossa que despres es troba molt a faltar :-D ;-)))
crunchi
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

EntradaAutor: crunchi » dj. des. 08, 2016 11:27 am

Bn dia noies!!!

Pink flower si, era jo la que deia lo de les fotos!!!! Un dia d'aquests me les començare a fer jejej prenc nota el q dius de les ultimes setmanes!!!! Anims amb aquests simptomes!!!!!

Capseta com vas? 10 setmanes ja, wow!!!! Jo avui si que començo la meva 7!!! Vinga!!!! :p-)

Que tal aneu les altres???

Ego:
avui dinarem amb els meus pares i crec que els hi diré.... no m'he preparat res , pero bueno, és igual. Sera un dinar rapid pq despres em toca treballar, aixi q els hi deixaré caure i au, jejeje. Continuo sense masses simptomes, algun dolor al abdomen de tant en quant, pits sensibles, a vegades tinc mes mandra del normal, pero res mes. Tan de bo aixo duri!!!! Em noto la panxa inflada, pero de moment no he tornat a tenir cremors a l'estomac. Creuem dits pq em molestava bastant....
Imatge

Imatge
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dj. des. 08, 2016 11:02 pm

Noies, ja els hi he dit als meus pares!!!! M'he tret un pes de sobre, em sentia mala filla.... :r) Els hi he dit "us hem de dir una cosa, aviam si ho endevineu?" I tots dos ho han dit a l'hora.... i re, molt contents. Hem quedat que no diran res a la resta de la familia, q els hi volem dir per nadal..... aviam si es així.

Una pregunta avui tinc com mal d'ovaris, i ara al anar al wc he vist com fluxe transparent i gelatinós, igual que quan ovulo..... us sembla normal? No hi havia sang, pero m'ha estranyat.... :-:)
Imatge

Imatge
capseta

EntradaAutor: capseta » dv. des. 09, 2016 8:12 am

Molt be cunchi, ja veuras que ara tot serà més especial, la meva mare està super xoxa! Això que es el 6è net/a, però el primer de la seva nena, a més soc la petita, així que què vols.... es un pel diferent. Nosaltres avui li direm al meu germà gran que ens faltava encara!!

Jo tambe he tingut fluxes de ovulacio, pero sobretot un fluxe cremós. Ja ho diuen que es normal.
Per cert, us vaig dir que a vegades en tenia un pel verdós i un dia també em va sortir amb un lleuger to marronós, doncs em van fer frotis vaginal, dimecres vaig anar a buscar-lo i tot normalissim, així que no patiu en exces!!
Tot i que sempre està bé que ens tinguin controlades.

Avui anem a fer la eco amb la sogra... quines ganes de que tot estigui perfecte!!!

Per cert, havia decidit no fer el triple screening pero amb els comentaris d'alguna de vosaltres vaig decidir endinsar-me més en la cerca d'informació dels tests no invasius, més contres i tal. Doncs a tot arreu apareix com "la panacea".
Però en alguns casos (entre el 2 i el 5%) no s'aconegueix realitzar el test, aixi que he pensat: si el triple screening entra, perque te l'has de no fer? No siguis tonta!! Aixi que avui li demanaré altre cop el paper, que el vaig gastar en un altre test.

En fi, molts petonets!!
Ja us informaré de què tal va...

I espai publicitari: animeu-vos a participar en el whatsapp de julioleres!!! No donem gaire el tostón però ens hi mantenim al dia amb més agilitat i ens enviem fotos de ecos que per aquí no és tant fàcil. Vinga!! Animeu-vos!!
Missatge privat amb el vostre núm a la nuriafm!!!
RedBerry
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

EntradaAutor: RedBerry » dv. des. 09, 2016 9:23 am

Bon dia Julioleres!

8+2

Amb aquest pont raro no estic gaire al dia!

capseta Ho sento lo del teu sogre, ja passa els homes son mes tancats per aquestes coses, pero amb la bona noticia de la panxu toca tirar endavant. Crec que ja t'ho vaig preguntar pero no m'anrecordo la info de aquestes proves extra, te la donan al gine? Es per preguntar dilluns quan i torni.

giulietta Avui et toca gine no? ja ens contaras que tal va la visita!

crunchi Ahir em vaig fer la primera foto, perque em va liar el marit, jo estic grassoneta, i em vaig la mateixa panxa de grassoneta jejeje, que hi farem. Ara falta la constància aixo ser mès difícil. Enhorabona per dir-ho els pares! Quina gracia que ho diguessin tots dos a l'hora. El dilluns es la primera eco veritat?

Dolly Que tinguis molt bon cap de setmana a la neu, sempre pots dir que la fanta te una mica del que sigui, no estaran tastant la beguda. Ja ens diras que tal!

pinkflower Era jo qui preguntaba per la dieta per anar millor al wc, que començo massa d'hora amb aixo. Merci per la info, he comprat prunes vermelles que m'agraden molt

Modo Ego: No tinc massa que contar, la veritat, segueixo igual amb els sintomes, el que mes atabala son els fastics, pero bueno, m'aguanto de moment!
El dilluns torno al gine, a que em revisin l'hemorràgia o com es digui si s'ha anat ja, suposo que si perquè no he tingut perdues ni res de res. Estat en calma aquestes dues setmanes, fent bondat. Aquests dies de festes, el meu maridet i jo hem aprofitat per donar-li una ullada a les coses de bebe, les habitacions, els carros, les banyeres, etc, es molt d'hora per comprar res, pero per donar-li un cop d'ull no passa res que son cinquantamil coses a comprar i preparar, i no ho negarem ens fa molta il·lusió!

Que tal esteu les altres? Que tingeu un bon divendres!
capseta

EntradaAutor: capseta » dv. des. 09, 2016 9:34 am

RedBerry, del test no invasiu jo n'havia sentit a parlar per companyes de feina i tal, i el ginecoleg també me'n va parlar. Sempre pots preguntar! Espero que l'hematoma hagi desaparegut, haver fet repos i no havwr tingut molesties es bona senyal :ok:
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dv. des. 09, 2016 10:42 am

Capseta que be, ja ens explicaras com ha nat la eco!!!!!! Vas amb la sogre per animar-la una mica m'imagino, no? Tema whatsap, no ho se, em fa una mica de mandra....potser mes endavant, no ho se.

Giulietta que tal el ginec.? com ha nat?

Redberry jejejej clar q si, fa il.lusió i x mirar no passa res.... jo he començat a mirar el tema de portabebes. De moment res mes.... anims amb aquests simptomes!!!

Que tal ls altres, com aneu???
Imatge

Imatge
giulietta
Entrades: 68
Membre des de: dv. abr. 15, 2016 3:14 pm

EntradaAutor: giulietta » ds. des. 10, 2016 8:08 am

Bon dia noies!

Redberry, per mirar mo passa res dona!! És inevitable, se'ns en va la vista :-) a veure si ha desaparegut aquest hematoma!! Si no taques ja és bon senyal!!

capseta, què tal la eco??

crunchi, que bé que ho hagis dit als pares!! Tema fluxe, jo en tinc des d'avans del positiu. És normal, crec que és perquè es forma el tap mucós com a mesura de protecció.

La resta, què tal?

Mode ego: ahir varem anar al gine i varem veure un preciós embrionet que bategava a tope :love: i li varem sentir el cor. Ara si que es veu tot més real!!
Imatge
crunchi

EntradaAutor: crunchi » ds. des. 10, 2016 9:35 am

>.-<: que be Giulietta!!!! Siii aixo va agafant forma!!!
Imatge

Imatge
dolly
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

EntradaAutor: dolly » dl. des. 12, 2016 3:38 pm

Hola Maques,

que tal ha anat el pont?

Neith, em sap greu aixo que llegeixo. Anims guapa! Si necessites qualsevol cosa, som aqui!

Giuletta, que guay poder veure el petit, oi?

Crunchi, ja els hi has dit als pares que be!

Capseta, com va anar la eco amb la sogra?

Redberry, com van els sintomes? Continues amb malestar ?

PinkFlower Sort amb els exams! Fas asignatures sueltes ala uoc o el curs sencer?
de qualsevol manera, >.-<: amb tanta cosa, tu si que ets una super woman! quina energia!

Ego: Ahir ala nit vaig tornar dels Alps, molt xulo pero molt cansat, ha estat molt intens amb tota l'empresa 3 dies non stop.
Alfinal nomes vaig anar per pistes verdes i 1 blava, al final vaig agafar una mica de por, pq la gent alla anava molt a saco i em feia por, no caure per mi sola sino que algu es xoques amb mi, i si que el petit esta ben protegit dins de la panxa, pero bueno..
Nomes va haver un moment que estava mega cansada que vaig estar a punt de dir-li a un, a mi em deixes en pau q estic embarassada,
A vegades la gent es molt plasta, Pero en serio q tenia poca energia al vespre...per l'apres-ski
Pero apart d cansada, la resta em trobo prou be!

Una cosa que he notat recentment, no es que tingui panxa-panxa d prenyi, pero si q ala nit estic mes inflada, pero en general em trobo la part baixa de la panxa, entre sota el melic i per sobre del pubis, la zona com mes tensa/dura, i potser una mica inflada..
He llegit que es normal, pq l'uter cap a la setmana 9 ja es gairebe el doble del seu tamany normal, pero em pregunto, no es una mica aviat per comensar a veure aquest tipus de canvis?
Alguna ja es nota canvis en aquest sentit?
Es maco tenir panxona, pero a mi m'agradaria que sortis mes tard! :(

Be, ens anem llegint! Petons!
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dl. des. 12, 2016 4:04 pm

Dolly que be q t'ho hagis passat be!! >.-<: has fet be d'anar per pistes mes facils, per prevenir.... Jo tb vaig amb pors, a la mateixa feina o al bus..... de q algu em foti un cop a la panxa, no em vull imaginar a una pista de sky, em cago a sobre! :-D
El q comentes de la panxa.... jo hi ha dies q em veig panxeta i hi ha moment q penso que m'estic flipant i no en tinc, aixi que pot ser el q dius, q al vespre se'ns infla mes. No ho se, jo no es que tingui un ventre pla de per si, tinc una mica de panxa pero quasi be res, pero ara amb l'embaraç a la nit em noto inflada, els pantalons cordats em molesten. .. a mi em fa il.lusió començar a veure'm panxeta, senyal q tot va be.... clar q jo estic de 7 setmanes, es massa poc per veure panxeta potser, no ho se. A mi em sembla q tinc una mica de panxa, pero a estones dubto, aixi que no ho se.... :-D

Que tal les altres???? Com aneu???

Ego: jo segueixo igual, sense gaires simptomes. Algunes digestions pesades, sensibilitat als pits, i poc mes.
Imatge

Imatge
capseta

EntradaAutor: capseta » dl. des. 12, 2016 6:06 pm

Hola guapes!!!

Intento personalitzar una mica que porto alguns dies una mica entre desconnectada-egocentrica-contestant nomes les ultimes intervencions.

Xinxa, com van les nausees? Vaaa, que en poques setmanes segur que te n'oblides!!! :content:

Crunchi, quan parlaves de les digestions pesades i anar a la farmacia a què et referies?? Ojuuu que hem de vigilar amb els medicaments!! Jo el que intento fer es apats petits i no deixar-me cap apat (mig mati, berenar...), i alguna infusio de les que podem prendre. I jugar molt amb fruita i verdura, que al cap i a la fi es el que mes necessitem.
Per cert, en que va quedar lo del cop del gat? No vas tenir mes molesties? Sovint et llegeixo angoixada per diferents assumptes, intenta estar tranquila que ja veuras que tot anira sortint bé!! :ok:

RedBerry, com portes el tema del WC?? Jo he estat força malament també... el que recomanen: molta fruita i verdura, molta aigua, semillas i coses d'aquestes de fibra, infusions (de les aptes). Pels fastigs.... ni idea!! Jo no en tinc!

Dolly, aii aquests companys pesats!! Sort que en general ho vas poder gaudir i no vas tenir cap incident, es el més important!!!

Giulietta quina ilusio la eco!!!! I esperat a la propera!! Creixen taaaant rapid!! Es un alucine!

Us poso una mica al dia....

ECO setmana 10 amb la sogra: va anar super bé, vam tenir un problema perquè no m'havien escrit però em vana tendre giual, més tard, així que vam anar a prendre algo que jo em moria de gana.... (tenia hora a les 12,30 i ens van atendre a la 1,15).
Així que em feia cosa que el metge anés a saco però que va, super bé, el temps necessari.
Vam veure el petitó (tothom diu que serà nen i ja parlo en masculí sempre, a part de que es el genèric). I super xuli!! Amb eco 4D i tot!! Se li veia ja forma humana. Alucinant!!
La sogra molt contenta i flipant amb la eco, ja que no n'havia vist mai cap, i menys en 4D!!!
Ja fa 3 cm i tot i que li vaig preguntar no em va dir res de la data de part ni res, així que seguim comptant segons la data de la ultima regla.

Avui he anat a treure'm sang dues vegades, una a la clínica habitual per el triple screening i altres coses i després per fer el test no invasiu, resulta que el capseto tenia uns diners guardats per casa i amb això hem pagat la prova, així que no fa tant mal, com quan veus com el compte del banc baixa en picat.

Síntomes: jo tinc els pits millor, no tant sensibles, algun dia o estona sí.
El que porto fatal són les digestions lentissimes.... jo soc de menjar i clar, em costa controlar-me!!! Després ho passo fatal!!!!
I de panxeta.... com us deia jo ja tinc panxeta de sempre, i en les fotos que m'estic fent de cada setmana no estic notant cap diferència, però les faig a priemra hora del matí, i he de dir que noto el que comenteu: al vespre la panxota s'infla!!
I em ratlla pensar que no estic bebent prou aigua (amb aquesta pixera em fa por!!) i no sóc gens constant amb les cremes.... tindré unes estries horroroses!!
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dl. des. 12, 2016 6:27 pm

Capseta no, al final no vaig anar a la farmacia pq se'm va passar.... i avui ho he tornat a sentir xo molt mes light, pero crec que avui era pq he begut massa aigua amb el dinar i despres m'he estirat al sofà i clar, molt malament XD pero no, no m'he pres cap medicament dsd que se que estic embarassada. Intento aguantar el q pugui. El tema cop del gat res, al dia seguent ja no sentia cap dolor. Jo crec q em vaig relaxar al dir-me q estava tot bé. Jo és que m'espanto de seguida i soc una mica hipocondríaca. Estic acostumada a no tenir dolors de cap tipus (ni quan tinc la regla!), i quan noto algun doloret que no identifico ja m'espanto. No és pel tema embaraç, no. Vaig tenir fa uns mesos un dolor al pit (que crec q era ansietat pq les proves van sortir be) i em vaig passar uns dies super rallada, pensant que tenia ves a saber que.... no em feu massa cas que jo soc aixi d'exagerada!!!! :-D

Que guay lo de la eco 4D!!! >.-<:

Jo ara que ho dius, ultimament per la nit m'aixeco per anar al wc. Abans aguantava del tirón, ara faig mes pipi mes sovint. :globus:
Imatge

Imatge
RedBerry
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

EntradaAutor: RedBerry » dt. des. 13, 2016 8:25 am

Bon dia maques!! :***: :***:

Quin fred que fa ja oi? em tiro gelada tot el dia i aixo que semblo una ceba! :p-)

crunchi Lo del tema wc s'ha m'ha passat bastant, amb les prunes, aixo si, les he deixat una mica de banda perque nem d'un extrem a un altra :ufs: Es un pal lo de tenir que levantarse a la nit per anar a fer pipi, pero t'ha acostumes, jo sec de aixecar-me sempre, ja sigui embarassada o no. :content:

Capseta Que wai la eco en 4D i tot!! Com creixen dins la panxa es una passada! Sembla mantida com passen les setmanes. Segur que per la sogre va ser una desconexio increible, i li va anar molt be!

Dolly Que be que al final no hagues fet falta escampar-ho, hi ha gent massa toca coll.... pero bueno te que haber de tot, diuen. M'alegro que fos tot genial i lo de las pistes verdes ho entenc perfectament! Jo soc una cagada i esquiar no he sigut capaç de treurem la por, aixi que mai he passat deles pistes blanques!! :-o00m

modo ego Ahi vaig anar a fer-me la eco i el hematoma ja ha desaparegut, aixi que ja m'ha dit la gine, que puc fer vida totalment normal >.-<: , li vaig preguntar i m'ha dit que ja puc agafar pes a la feina, que per agafar pes no tindre un abort espontani, el problema es que no em puc fer mal a la esquena, pero com estic acostumada i anant a mes cuidado no crec que tingui problema! :ok: :ok: De totes maneres anire amb mes relax en comptes de a tope com sempre... :-o00m
El meu bombon de licor ja fa 3 cm!!! es veu a la eco super be! Tothom ens ho ha dit. Estem de poquet pero quan ho veus en directe donen ganes de escampar-ho a tothom. El batec del cor era super intens, aquest cop si que vaig estar mes atenta. Ja m'han donat els volants per fer-me els analisis per la eco de la setmana 12, i em va dir la gine que allavors m'explicara totes les opcions de proves que em puc fer.
Bueno al wc ja vaig be, massa diria i tot pero bueno. Jo com diu la dolly tambe em noto el baix ventre dur, i jo tinc panxa sempre de serie. Tema cremes, jo vaig malament, soc super poc constant... pero ho intento.

Com es fa aixo de enviar el missatges privats per lo del grup de watsap? Jo ja m'ho crec del tot, i es un passada la sensacion de que he fet????? i de felicitat! :love: :love: :love: :love:
Es una alegria tenir-hos per desfogarnos o per escoltar altres experiencies!!

Que vagi be aquest dimarts 13 :-()-) :-()-)
Amanda2016
Entrades: 187
Membre des de: dc. juny 29, 2016 11:58 am

EntradaAutor: Amanda2016 » dt. des. 13, 2016 7:04 pm

Hola

Entro per dir a les meves companyes buscadores de novembre que no estare a mares de juliol.
Avui m'han diagnosticat abort diferit..... no he sagnat ni res pero no te batec.
He de deixar la progesterona i em deixen una setmana a veure si l'expulso per mi mateixa. Sino m'hauran de fer un raspat.

Que us vagi molt be i gaudiu dels embarassos!!!

Un plaer haver coincidit amb vosaltres :-()-)
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dt. des. 13, 2016 7:25 pm

Ostres Amanda, em sap molt de greu!!!!! Sé que no hi ha paraules de consol, només puc oferir-te tot el meu recolzament. T'envio una abraçada molt forta!!!! Tan de bo tornem a coincidir pel SP, segur que si. Una abraçada.
Imatge

Imatge
xinxa
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dv. març 22, 2013 7:31 am

EntradaAutor: xinxa » dc. des. 14, 2016 7:39 am

Bon dia noies!

Em sap greu estar tant desconnectada, però les nausees em fan la murga i és força molest, a més tenint un petit de casi 3 anys que vol atenció a cada instant.

En fi, que us vaig mig llegint, i només volia donar molts ànims a la Neith i l'Amanda, és molt dur el que us toca viure, però heu de ser fortes. Molts ànims boniques.

M'alegro que la resta de visites vagin prosperant i tingueu bones notícies. Ja us aniré llegint quan tingui forces! Jo tinc gine aquesta setmana, ja us informaré!
Imatge

Imatge

Panxupacte DEURES :-())

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::