Lluitadores amb baixa reserva!!!

Tractaments, clíniques, medicaments..
Xantipa
:: gosset
Entrades: 450
Membre des de: dj. ago. 06, 2015 12:10 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: Xantipa » dt. maig 10, 2016 9:24 am

Bon dia maques.

LUNA tenia de hace unos meses una parte de las trombofilias hechas, pero me faltaba mirar un gen. La hematologa me mando solo mirar dos (los que en la coagulacion dieron valor alterado) pero ek otro gen me dijo que no hacia falta porque me habia salido bien (en la coagulacion). Al ver que un gen me salio mal le dije que si no tendriamos que mirar el que faltaba por si acaso y me dijo que vale, que no costaba nada mirar, y ahi esta el resultado, mutacion. Osea que nada, dos mutados :ufs:
Tengo que ir al vascular un dia de estos a que lo sepa y ir haciendo revisiones de vez en cuando, y al de cabecera de la ss ire tambien a que tenga constancia.

Para tus trombofilias, llama a distintos laboratorios y te diran precios, porque cuando llame yo para saber precios rondaban los 300e pero ni mucho menos 2000e!!! tienes muchos laboratorios, asi que podras comparar precios sin ningun problema.

Cada dia estas mas cerca de la meta, asi que poco a poco ya veras.

Ah! mirate la homocisteina tambien, es super importante para la implantacion y los abortos, yo voy controlandola, a parte que en mi caso al tener genes mutados debo de vigilar ya no solo para los tratamientos, para mi vida en general.

PETITPRINCEP!!! que vagi be avui la visita! ya ens diras que tal, i si tens hora per histeroscopia. Ja havies fet alguna o sera la primera?
Com estas?? amb idees mes clares?

BLAUCEL Vosaltres com aneu?? Suposo que la part positiva de tanta feina es que no penses tant en tot aixo... i tambe va be.

DALILA; QUEQUICOM; com esteu?? esteu mes animades ja?

Petonets per a totes!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
PetitPrincep79
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dt. maig 10, 2016 9:47 am

XANTIPA quin greu lo dels gens mutats!! :ufs: quins t'han mirat? Es pot solucionar amb heparina? (Encara que sigui una putada portar un embaràs així). I per part meva, res clar encara. Tractament el faré si i si, la idea és a l'estiu, així que poc a poc a anar mirant cosetes per fer. No se si em falta ja alguna cosa a fer a part d'histeroscopia (vitamina D prenc pel meu compte, tot i que no sóc constant). La resta de proves crec que ja les vaig tinguent fetes... Si a alguna se li acut alguna prova extra ho digui jeje No deixarem res a l'atzar :ok:

LUNA que pasada de precios!!! Mira más clínicas, lo encuentro una exageracion. A mi al principio me dijeron que no me entraba por mutua y me dijeron que salía por 300/400€... (Por suerte finalmente sí me entraba).
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Arya82
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

EntradaAutor: Arya82 » dt. maig 10, 2016 9:52 am

Xantipa, quina merda que t'hagi sortit alterat. La part positiva és que com a mínim ara ho saps i et tindran ben controlada. Ànims!
D'altra banda, i tant que n'hi ha moltíssimes de dones que passen per on passem nosaltres. Quan estava embarassada, una cambrera també embarassada, em va preguntar què portava i quan li vaig dir que 2 nenes em va dir: "ah, doncs el meu també és de FIV i el d'una amiga meva també". I sé que vaig pensar, però si jo no li he dit que fossin de RA! Però al ser dos, doncs ja ho va deduir, i em va fer gràcia.

Blaucel, tens tota la raó del món. Jo sóc perfectament conscient que tot i la il·usió, no estic gens preparada emocionalment per passar per un tractament. Simplement pq sé que no podria suportar un negatiu. I ho sé eh! Però em costa molt frenar-me. Així que de moment creuo els dits i espero que en els 2-4 mesos que tardem a posar-nos-hi que em vagi enfortint. Això o que la beta sigui positiva, tot vagi bé i no m'hagi d'emportar el cop.

Petitprincep, una altra amb histeroscopia! A veure si no tarden gaire a donar-te dia per fer-te-la, que aquestes coses com abans te les treguis de sobre millor.

Luna, segur que no t'has equivocat i has afegit un 0 de més en el preu per les trombofílies? Jo també me les vaig fer fa temps i si no recordo malament em van costar uns 200 i pico, pq no m'entraven per la mutua.
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dt. maig 10, 2016 10:30 am

PETITPRINCEP la homocisteina mirala, es important tenir els valors correctes. I no se ben be que hauras mirat... suposo que com totes, les nk, les analitiques autoinmunes, als anticossos antifosfolipids son importants tambe. Les vitamines que hagis de pujar i poc mes... ara la histeroscopia a veure que tal surt.

Doncs 'm'han mirat V leyden, el THFR, i el G20210A i els dos primers son els que tinc malament... De fet, amb l'embaras del meu nen tenia les cames que feien por, i ara entenc el perque... i no hem va passar res ni a mi ni al nen perque alguna estrelleta ens protegia perque deu ni do...

Aixi que l'hematologa diu que desde que sapiga que faig tractement necessito heparina i post part tambe, i embaras de risc desde el primer dia i hipercontrolada, ademes pel que m'han dit cada x dies s'han de fer analitiques per controlar que els nivells estiguin be. Vaja, sera un embaras envoltada d'agulles :ufs:

Soc la unica d'aquest grup que te les trombofilies???

ARYA si!! si aconsegueixo embaras estare controladissima!! pero quin pal per aixo..

Avui en dia la gran majoria que porten dos es per aixo, sempre han hagut embarassos multiples, pero no tants! Ara, per a mi es lo ideal, dos de cop i oblidar-se de pagar mes, de desesperacions pel positiu, de muntanyes russes hormonals.... De fet, a mi m'encantaria que en vinguessin dos! sempre he volgut tenir tres petits, i si ja no hem venen dos de cop haure d'assumir que nomes en podre tenir dos (si es que hem quedo embarassada).

Vinga noies!!! anims!!! les panxulines ens esperen!
PetitPrincep79

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dt. maig 10, 2016 10:08 pm

Moment ego:

Avui visita a la gine. M'han trobat líquid a l'endometri, d'entrada diu que no és res extrany, però no se, ja cansa que sempre trobin alguna cosa, no?? En fi, que fer-me la histeroscòpia depen de mi. M'ha preguntat bastant com em trobo en tot aquest procés, i mira, que gairebé em poso a plorar. Li he dit el que penso, que si, tinc una filla i la necessitat d'un altre. I que sóc massa jove per veure'm així. Suposo ho enteneu, seré baixa respondedora, amb pocs òvuls i no gaire bons, però se suposa que encara tinc anys de "fertilitat" i poder ser mare... He d'acceptar que no puc? Doncs faré tot el que estigui en les meves mans, fins allà on pugui arribar.
En fi, que a la propera regla em torno a repetir analítiques hormonals i ja faig proves pel preoperatori. Em treuran un tros de placenta que tinc per allà dintre que em te carinyo i que sigui el que hagi de ser.

luna73
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dc. nov. 25, 2015 3:47 pm

EntradaAutor: luna73 » dc. maig 11, 2016 10:39 am

Las analíticas sólo de trombofilicas son 600 euros en Circh.
Los que yo os digo casi 2000, son súper completos que pide hematología y inmunólogo. Me lo paso una chica de otro post.
Ya tengo los resultados de la histerocopia, todo normal. Me ha bajado la regla y muy abundante será por el raspado no?
Al verla tan roja me ha hecho ilusión y todo.
Luego os leeré con calma que estoy descanso.
Besos
Apolonia
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

EntradaAutor: Apolonia » dc. maig 11, 2016 12:16 pm

Luna, a mi después del legrado me vino una regla que me duró 15 días, me asusté y todo, no acababa nunca...
Es normal que sea distinta..
Ánimo con las pruebas!!
Ànims a totes!!!
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dj. maig 12, 2016 12:53 pm

Boniques meves!!!

On esteu? Que tenim aixo abandonat!!

PETITPRINCEP quina sort que la teva gine et pregunti com estas (encara que ho faci per cordialitat) perque normalment van per feina i els hi es igual com et sentis.

Fas be a fer la histeroscopia i treure lo que queda de placenta, no crec pas que sigui bo tenir-ho dintre... Trigan molt a donar-te hora per fer-la?

Quina merda aixo del liquid, no et va sapiguer dir ni que es ni perque surt o algo? Jo penso que ens mirem tantes coses tantes vegades que per coll..ns algo surtira sempre, ni no ens miressim no tindriem res mai (aparentment clar).

Et "veig" amb força, endevant bunica!!

LUNA tema precios inmunologia ni idea porque al entrarme por mutua nunca pregunte en ningun laboratorio, pero las trombofilias si. Supongo que al mirarlo a traves de la clinica es mas caro porque hay que pagar al laboratorio y otra parte se la debe de quedar la clinica.
Has llamado a algun laboratorio para informarte de los precios? Es una prueba que aunque el gine te diga que no deberias hacerla, mirame a mi... nadie me la a pedido y resulta que tengo dos genes mal, asi que es importante de saber.

Si ahora manchas rojo sera mezcla de regla con la heridita, pero bueno asi limpias bien y te queda todo perfecto.
Me alegro que te hayan salido bien los resultados.

Les demes com esteu?? ja es dijous!!! >.-<: >.-<: I aquest cap de setmana hi ha pont!

Jo sense novetats...segueixo amb l'acupuntura, que no se perque cada vegada hem fa mes mal :ufs: hem posa taaantes agulles a vegades... espero que tant de patiment tingui recompensa.

Petons maques, que passeu un bon dia!
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dj. maig 12, 2016 9:40 pm

http://www.cuatro.com/noticias/sociedad ... 00067.html

Estem bojos o que???!!! Mare de deu..
Heu llegit la noticia??
Arya82

EntradaAutor: Arya82 » dv. maig 13, 2016 9:46 am

Xantipa, nosaltres també n'havíem volgut sempre 3 cde fills, però veient com han anat les coses, ja assumeixo que si aconsegueixo tenir-ne 2 ja serà tot un miracle. A més, a mi ja no em deixen posar-me 2 embrions, o sigui que haurem d'anar un a un.

Pel que fa a la noticia que has posat... deu ni do, hi ha gent amb molt poc sentit comú. Crec que quan es decideix tenir un fill el més important és analitzar el tipus de vida que li podràs donar, i es veu que aquest parell no ho deuen haver fet. Que jo puc entendre perfectament la seva desesperació per tenir un fill... però amb més de 70 anys?! Em sembla una bogeria.

Petitprincep, a RA sembla que si no és una cosa és una altra... I t'entenc perfectament, has d'arribar fins allà on vulguis arribar, i si vols lluitar amb els teus òvuls endavant! És dificil d'assimilar quan s'és jove (t'ho dic jo, que a mi m'enviaven a ovo amb 31 anys...) però evidentment que s'ha d'intentar. I sobre posar-te gairebé a plorar a consulta... jo ho dec haver fet davant de la meitat de ginecòlegs de la provincia de bcn hehe

Jo us explico que aquesta tarda torno al Marqués. Em fa pànic tornar a entrar en aquell edifici. En el seu moment li vaig dir adèu molt feliç pensant que no hi hauria de tornar a entrar mai més... En fi. Parlarem amb la doctora sobre les diferents opcions (no sabem si fer doble donació o adopció d'embrions) i li diré de fer la histeroscopia per mirar que després del part tot estigui bé. Ja us explicaré.

Una abraçada
Buscant des del 2011.
24/8/16 - Bioquímic.
17/2/17 - Beta +++

Imatge
luna73

EntradaAutor: luna73 » dv. maig 13, 2016 10:55 am

Petitprincep, di que sí que eres joven y lo has de intentar. Te entiendo porque ves a los médicos con una facilidad para enviar a ovo y no esforzarse para que te embarazes y luego ves noticias como la que Xantipa a puesto o y te preguntas por que investigan mejorar los óvulos? Ánimo guapa porque lo conseguirás, mira Arwen o Tulipa.
Referente a la noticia, al principio no me gustó pero luego al leerla, pobre toda una vida queriendo ser madre, quien soy yo para decirle que no, también pueden decir lo mismo de mi.
Xantipa, pensabas que lo tenías controlado las trombofilicas.
Ary82, eres fuerte y con mucha energía positiva y tus ganas de ser mamá puede con entrar a la clínica. Ánimo!!!
Ayer llamé a Ivi pero la visita son 145 euros, así que pase e luego vi Ivf que era gratis pero me desanimo los comentarios de la gente.
Ah, si alguien le interesa he visto que 1a visita Quiron es grstis por facebook, informaros primero.
Buen puente para todas, yo voy a desconectar.
Besos
mestra1981
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dt. jul. 20, 2010 8:16 pm

EntradaAutor: mestra1981 » dv. maig 13, 2016 8:41 pm

Bones noies,
com anem? Us he anat llegint i m’he posat al dia.

Xantipa: Quina ràbia lo dels resultats de l’analítica, sort que ho has mirat tot. Ara, com diu la Luna al menys ja ho saps i, la solució es fa costa a munt, ja que són moltíssimes punxades. Jo també he d’acabar així, amb heparina tot l’embaràs i el post-part. Jo arribat aquest moment continuaré fins al final, ja no vindrà de més punxades.
Pel que fa a la meva vitamina D a mitjans de juny demanaré una analítica i així sabré una mica com va, no sé si haurà pujat una mica. A més a més, miraré la homocisteina, ja que a mi no me l’han mirat mai. M’alegro que a tu ja t’hagi pujat, després d’un any ja tocava.

Arya82 la prova que havíem de repetir era la de la doble cadena de l’ADN. Aquesta setmana ja vam deixar la mostra i ara a esperar els resultats, fins a finals de maig no sabrem res.
Com ha anat la visita amb la doctora? Després de tot el que ha passat ha de ser difícil tornar a la clínica, però sou molt valents.

Petitprincep: Què estrany això de tenir un tros de placenta? No ho havia escoltat mai, però la veritat és que dins del cos no ha de fer res. Ja diràs com va.

Luna: Que vaya muy bien el Puente, descansa y desconecta. Respecto a los Laboratorios no te puedo ayudar, ya que a mi me entran por la mutua. Sólo he tenido que pagar algunos muy concretos.

Noies molt bon pont, desconnecteu i descanseu molt i molt!!!
PetitPrincep79

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dv. maig 13, 2016 10:27 pm

ARYA, com ha anat la visita? :-()-)

XANTIPA, la meva gine (no és de RA), em té força carinyo, sobretot després de l'ensurt del meu part... Sempre que tinc visita m'ha d'explicar el mal moment que vàrem passar.
Ja tens clar el tema histeroscopia?
I qué fort lo de la noticia. No es deuria de permetre, no fotem! Aquesta criatura en res serà orfe!!! :ufs:

MESTRA1981 a veure com us surten els resultats. Ja la vareu fer, oi? Com van sortir?
I si, lo de la placente no és normal... Se'm va introduir a l'úter, porto 2 legrats i no han aconseguit treure-ho tot. I no sembla que s'estigui reabsorvint, així que millor que vagi fora amb l'histeroscopia.

Gaudiu del cap de setmana llarg!!!

Arya82

EntradaAutor: Arya82 » dg. maig 15, 2016 10:19 am

Mestra, doncs a veure si els resultats de la doble cadena surten molt millor. Després us hi tornarieu a posar amb els tractaments?

Petitprincep, i ja saps quan et faran la histeroscopia?

Jo us explico que la visita del divendres va anar molt bé. Quan vam entrar vam veure que havíen fet bastants canvis en la decoració (encara es veu més pijo i mira que no pensava que fos possible...) i amb el meu home vam dir: mira, això ho hem pagat nosaltres!

Quan vam entrar a consulta, jo tenia la intenció de dir-li que volia que mirés que no em quedi cap rastre d'infecció de l'embaràs, però no va fer falta pq va ser el primer que em va dir la doctora. I el millor es que em va oferir fer-ho allà mateix. En 10 minuts em va fer cultiu, biopsia de l'endometri, eco i ja posats la citologia. O sigui que genial pq m'he estaviat un munt de temps.

Després vam parlar de les diferents opcions de tractament que tenim i ens hem decantat per l'adopció d'embrions. És més barat i com que estan congelats, em permet fer-ho en cicle natural, pq n'estic molt farta ja de medicaments. A més, em va dir que amb 3 intents, tenim un 90% de possibilitats de "bebè en la cuna" (ella mai em parla de les estadístiques de beta positiva, sinó de les possibilitats d'acabar amb un bebè als braços, i ho agraeixo). I com que l'adopció és més barata, doncs ens podem permetre 3 intents sense problemes. L'únic que em dol és que si volem tenir més fills, no podran provenir de la mateixa parella, és a dir que genèticament no estaran relacionats l'un amb l'altre. Però mira, al final el que volem és ser pares i jo sé que me'ls estimaré vinguin d'on vinguin.

Així que ara toca esperar els resultats de les proves i creuar els dits pq tot estigui bé. Aleshores ja decidirem quan volem començar.

Acabeu de gaudir d'aquest cap de setmana llarg!
Buscant des del 2011.
24/8/16 - Bioquímic.
17/2/17 - Beta +++

Imatge
Apolonia
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

EntradaAutor: Apolonia » dg. maig 15, 2016 10:20 pm

Entro un segon, he llegit només en diagonal..
Bravo Ayra!!! Et veig molt motivada i animada!! La dada de 3 intents i bebé en la cuna no la coneixia..i és molt bona!
Sort a totes!!
Arya82

EntradaAutor: Arya82 » dc. maig 18, 2016 9:27 am

Doncs sí, Apolonia, estic bastant animada! No sé quan em veuré en cor de començar, però això de tenir un pla i haver pogut parlar amb la ginecòloga de tot, doncs m'ajuda a sentir que és possible.

I sí, la dada és molt bona! I això també em dóna esperança. Ella em va dir que un llamp no cau dos cops sobre la mateixa persona i espero que aquest cop les estadístiques estiguin de la meva banda.

La resta com aneu?
Buscant des del 2011.
24/8/16 - Bioquímic.
17/2/17 - Beta +++

Imatge
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dc. maig 18, 2016 11:40 am

Bon dia maques!!!
Feia dies que no entrava, he estat ocupada.. com esteu???

ARYA m'en alegro que estiguis animada!! i veig que amb bones vibracions altre cop, genial. I que be que alla a consulta et fes tot aixo, feina feta nena >.-<: Ja ens diras que tal els resultats, segur que perfecte.

MESTRA es veritat, que tu tambe hauras de punxar heparina, quina merda he? Quin gen tens mutat tu? La homociesteina es important per la implantacio tambe, a part de ser part de la coagulacio i les trombofilies...
Esperem que els resultats del teu home hagin millorat!! segur que si, ja ho veuras.

LUNA reina como estas??? A mi quiron no me gusto nada, ivf tampoco, por si te sirve de algo...
Estas mas animada? ya has solucionado tema analiticas?

Quan pugui us passo uns enllaços que estan molt be per llegir.

Jo sense novetats, tret de que ahir hauria d'haver vingut la regla, dia 28 del cicle i encara no ha vingut, pero... millor!! tinc infeccio i ahir vaig començar amb cremes vaginals i en el prospecte diu que no utilitzar amb la menstruacio, aixi que com son 3 dies de tractament espero que hem dongui tregua i hem deixi acabar el tractament tranquil.la.... Dema tinc hora al gine, axi que comentare aixo de l'infeccio (la primera vegada en la meva vida que hem passa :ufs: ) i li comentare lo de la histeroscopia.
Jolin, tot hem surt malament, eh? volia demanar-li una citologia pero dema dubto molt que es pugui fer res, quina merda...
I a sobre s'ajuntara tot, infeccio, regla...en fi, no vull ni pensar-ho. Demanare a l'acupuntora que hem relaaaaaxiii perque hem donara algo.

Petons per totes, bon dimecres!! :-()-) :-()-) :-()-)
deliah
Entrades: 455
Membre des de: dc. jul. 08, 2015 4:29 pm

EntradaAutor: deliah » dc. maig 18, 2016 1:59 pm

Boniques, entro un segundet per dir-vos que esperem una princeseta que es dirà Lua, estem contentissims perquè ès el que voliem tot i que un nen haguès sigut tambè una alegria enorme.

Us desitjo tot el millor del mòn a totes, nosaltres ja de 18 setmanetes i esperant la 20 per fer la morfológica i veure que tot està bé, i seguim somiant que ho hem aconseguit, encara no la sento però espero aviat fer-ho per gaudir-ne el 100%, ara amb les hormones revolucionades i amb un somriure a la cara que no se'm esborra.

Aniré entrant per veure com us va, sou unes lluitadores nates i ho aconseguireu!!

Petonassos i abraçades gegants!!
37 anys Baixa reserva-antimulleriana 0.20
Maig 2015-1aFIV 2 embrions B i C.Beta Negativa
Juliol -Agost 2015-2aFIV 1 embrió A. Beta Negativa
Desembre 2015-3a FIV-1aOVO, 2 embrions qualitat B+.
Gener 2016 -Transfer congelat cicle natural a dia +4-9 FEB.BETA+70. 12 FEB:2A BETA 272
Febrer 2016- 24 Febrer 1a eco 6+1, l'hi sentim el cor.
luna73

EntradaAutor: luna73 » dc. maig 18, 2016 3:20 pm

Sabía que era una princesita, Lua es un nombre precioso. Me alegro mucho mucho Deliah, disfruta, todo saldrá muy bien, y pasate de vez en cuando.
Xantipa, yo creo que pueden hacerte la cito igual. Yo tengo la citó este viernes y creo que tengo algo de infección porque a veces hecho moco amarillo pero no pica, así me lo miraran. Igualmente yo tomo unas grageas naturales para prevenir Intimus, me han ido muy bien porque regula la flora ya que los antibióticos arrasan con todo.
Un abrazo guapas
PetitPrincep79

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dc. maig 18, 2016 3:28 pm

DELIAH enhorabona!! :cnena: Quin nom més maco!!!

ARYA que bé que se't veu animada!!! Molt bona la frase! :ok:

XANTIPA, a veure si et poden fer la citologia igualment. I a veure si se't treu la infecció.

A mi en teoria m'havia d'haver baixat dilluns la :sogra: i res encara... M'he fet un test a veure si hi havia miracle però no... Blanc nuclear. En fi, que no tardi a baixar que m'he de fer noves analítiques hormonals (i les de preoperatori a la vegada)

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::