Propostes d'enganxines per SocPETIT.CAT

Novetats, notícies, normes del forum...

quina proposta us agrada més?

L’enquesta ha acabat el dv. feb. 29, 2008 6:18 am

proposta 1
48
22%
proposta 2
24
11%
proposta 3
67
31%
proposta 4
19
9%
proposta 5
2
1%
proposta 6
58
27%
 
Vots totals: 218
Avatar de l’usuari
Piruet
:: lleona
:: lleona
Entrades: 935
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:25 pm
Ubicació: Bigues (Vallès Oriental)

EntradaAutor: Piruet » dj. feb. 21, 2008 3:13 pm

Exacte GBlanch, va dir que editarien les 2 o 3 més votades.......

A mí "Nadó a bord" no em va gens bé........ ni són nadons, ni ún de sol.......... :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Nolfar
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2574
Membre des de: dj. abr. 06, 2006 2:28 pm
Ubicació: Santa Coloma de Gramenet
Contacta:

EntradaAutor: Nolfar » dj. feb. 21, 2008 3:56 pm

I qui no pugui anar a la trobada???? Jo cumpleixo per aquelles dades. Toni, informan's si hi ha més maneres de aconseguir-les please.
Avatar de l’usuari
Lopez@Jaen
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3454
Membre des de: dc. maig 23, 2007 7:38 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

EntradaAutor: Lopez@Jaen » dj. feb. 21, 2008 4:00 pm

Vaig llegi en sembla que ja dira con aconseguir-les que de moment no ho sap con ho faran. Pero segur que busquen una bona solucio.
ImatgeImatgeImatge Aqui esta con vaig arriba pag.5:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=35&t=6341
ImatgeImatge Imatge Aqui esta con vaig arribar pag.4:[/url=http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15281&start=60/[url]
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dl. feb. 25, 2008 7:56 am

Seguro que si Lopez.

Sorry, lo de que haria dos o tres propuestas no lo recordaba.
Besitos

En meses:
Imatge

Semanas y cuanto falta:
<img src="http://lilypie.com/pic/080218/nUzT.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="104" height="78" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/W6dtp1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0">

:-())

www.nuvis.org/jaumeicristina2007

Cristina y Jaume
Avatar de l’usuari
Piruet
:: lleona
:: lleona
Entrades: 935
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:25 pm
Ubicació: Bigues (Vallès Oriental)

EntradaAutor: Piruet » dl. feb. 25, 2008 12:17 pm

AI !! NAYLACRIS...... QUE ENS HAVIES ESPANTAT....... :-) :-) :-)
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dl. feb. 25, 2008 2:24 pm

A parte quien lo tiene que decir es Toni, a ver si lo explica.
Besitos

En meses:
Imatge

Semanas y cuanto falta:
<img src="http://lilypie.com/pic/080218/nUzT.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="104" height="78" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/W6dtp1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0">

:-())

www.nuvis.org/jaumeicristina2007

Cristina y Jaume
laucob
:: dinosaure
Entrades: 8123
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:13 pm

EntradaAutor: laucob » dl. feb. 25, 2008 2:36 pm

ffs.
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 04, 2025 7:27 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dl. feb. 25, 2008 2:38 pm

Si claro que si.
Besitos

En meses:
Imatge

Semanas y cuanto falta:
<img src="http://lilypie.com/pic/080218/nUzT.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="104" height="78" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/W6dtp1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0">

:-())

www.nuvis.org/jaumeicristina2007

Cristina y Jaume
Avatar de l’usuari
MERX
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1261
Membre des de: dc. jul. 04, 2007 11:49 am

EntradaAutor: MERX » dc. feb. 27, 2008 7:19 am

Holaaaaaaaaaaaaaaaa jo tambe vull enganxinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa com ho he de fer per tenir una ?-) ?-) ?-)
ImatgeImatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dc. feb. 27, 2008 9:14 am

En un principio en la trobada y sino dijo Toni que ya nos diria como conseguirlas.
Besitos

En meses:
Imatge

Semanas y cuanto falta:
<img src="http://lilypie.com/pic/080218/nUzT.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="104" height="78" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/W6dtp1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0">

:-())

www.nuvis.org/jaumeicristina2007

Cristina y Jaume

Torna a “Info”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::