✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

gener, febrer, març...
capseta
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: capseta » dc. des. 21, 2016 7:04 pm

11+6

Hola noies!!
Entrada rapida...

Ho sento molt per les que ho esteu passant malament amb el vomits, ha de ser un autentic engorro!! A veure si se us comença a passar ara que anem arribant a les 12 setmanes (xinxa a tu et falta una mica més... paciència).

Moni, benvinguda!! Quan puguis mira el primer missatge, al final de tot hi ha unes dades per emplenar, ho copies i emplenes i ho poses aquí que t'afegiré.

Noies, si he de canviar alguna cosa de les dades del primer post aviseu-me porfi, que ho vegi bé que vaig una mica empanada ultimament.

Petoneeeeeets!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
RedBerry
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

EntradaAutor: RedBerry » dj. des. 22, 2016 9:00 am

Bon dia!! :***:

10+1

Benvinguda moli! Que be una mami mes al grupet! Que be que tot et vagi perfecte! Que emocionant quan ho dius a la familia i amics. Teniu pensanda alguna idea especial per dir-ho?

Pink-flower Home lo del primark si t'agrada es molt respectable. A mi el que em preocupava es que la sogre em regales coses em plan batalla sense dir-me res.

Regalets xx:-D Ara que arriba nadal, a mi m'ha dit la meva avia que al meu baby li ha comprat una coseta per nadal, em fa molta ilusio! Suposo que algun mes caura encara que sigui d'hora. Tinc la il·lusio que la primera coseta la he comrpada jo, que van ser els patucs de quan ho vem dir.
Per proximitat se que quan l'embarass esta mes adelantat començen a regalar cosetes mes grosses. Us heu trobat alguna historia o experiencia propia que haguin aparagut per exemple amb la banyera, o la trona, sense dir-ho o sense preguntar que vols com ho vols. No se si m'explico.... No soc massa de sorpreses, no vull fer una llista tampoc, pero la gent va aixi de asaco? Jo per exemple per la meva neboda li vaig dir a la seva mare, et vull comprar la banyera, i vem anar juntes a comprarla al seu gust.

Ja sou moltes que heu teniu fetes les ecos de las 12 setmanes que guay! A mi em toca esperar fins l'any vinent! :-())

Petonets!!
crunchi
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

EntradaAutor: crunchi » dj. des. 22, 2016 9:49 am

Redberry no ho se, jo en principi no espero res de ningu.... som una familia molt petita, i de la manera que els conec no crec que em vinguin amb grans regals. Jo crec que la cosa anirà en plan detalls, que si robeta, que si ls arrecades (si es nena) quan neix, mantetes, etc. Coses petites. Però ja entenc que vols dir... jo crec que jugo amb avantatge de que quan ens vam mudar a la nova casa ja li vaig dir a ma mare que volia ls coses a la meva manera i si m'havia de comprar ella alguna cosa de decoració, que primer m'ho preguntés. Soc aixi amb tot en general, m'agrada controlar-ho tot i que sigui a la meva manera, i em sembla que ma mare ja em coneix i sap que si vol regalar algo gros o algo contundent, primer em preguntarà quin model vull o com ho vull, etc. Si son tonterietes mes igual si un pijama es verd o groc, per exemple. Pero si es una trona, jo vull estudiar quins models hi ha i triar be segons jo vegi.
Aviam amb qie em trobo, pero ja et dic, no espero tenir aquest "problema". Sino sempre hi ha els tickets de compra x fer canvis o devolucions neujor:-)
En el meu cas, tenim uns amics amb dos fills, un és el nostre fillol que deu tenir uns 7 mesos, i la mare (amiga nostra) ja ens va dir que ens guardava coses per quan arribés el nostre moment. Aixi que espero q ens deixin cosetes també. D'entrada no és un tema q m'espanti o em preocupi, ja veurem mes endavant jejeje però crec que anirem fent amb el q ens deixin i ja anirem comprant segons necessitem.

Aiiiis jo soc de les panxes petites del grup, estic de 9 setmanes just avui!!!! La setmana q ve tinc analisis de sang i fins el 11 de gener no tinc la 1a eco oficial (SS).

Moni benvinguda!!!!

Xinxa com et trobes??

Jo estic convençuda que lo meu es l'excès d'oli. Ahir per sopar el meu marit va fer bacallà amb champinyons saltejats..... no sabeu el fastic que m'ha agafatamb els champinyons!! No em venen de gust i aixo q m'agraden.... doncs res, en vaig menjar 4 contats x no fer el lleig, i dsors em va començar a fer mal la panxa, molt lleu aixo si. Avui ja no em fa mal.... crec que va ser aixo, massa oli.... xxo.0.o
Imatge

Imatge
xinxa
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dv. març 22, 2013 7:31 am

EntradaAutor: xinxa » dj. des. 22, 2016 10:05 am

Crunchi ets l'embarassada anti-oli!!! Doncs res, a partir d'ara, el mínim mínim d'oli! La qüestió és trobar els trucs per a no trobar-se malament!

Redberry, sobre el tema dels regals que comentes, suposo que a nosaltres alguna tonteria ens caurà, a mi em fa il·lusió, però també em fa por. Amb el primer, no vaig voler res de res fins a la eco de les 20 setmanes, i en aquest, veig que sóc la primera que passa de tot (al segon dia d'haver vist el te+, ja vaig comprar-li una samarreta, és que la compràvem per tots els cosins, i d'amagat en vaig agafar una de mini, ja que vaig pensar, no vull que el nou mini és quedi sense! Ho cagarà tot el tió).

Moni benvinguda!!! Un més al grupet! :-())

Pinkflower que vagi molt bé la eco de les 12 setmanes!!! Ja ens explicaràs!

Sobre el que comenteu de les coses grans, i si voleu que us sigui sincera, si, fa il·lusió estrenar coses, però si us ho deixen no digueu que no! A nosaltres ens ho van deixar pràcticament tot, i s'agraeix, pq en general acaben sent "trastos" que duren pocs mesos, i a més, així tot això que t'estalvies! No us agobieu, ja anirem parlant del que és necessari i del que no! I sobretot, no feu cas de les botigues de puericultura (amb tot el meu respecte eh!) pq són capaces de vendre'us mil milions de coses, i un bebè, poc més necessita que amor i mimos!
Imatge

Imatge

Panxupacte DEURES :-())
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dj. des. 22, 2016 10:19 am

Xinxa siiiii jejejej poc oli per favorrrr xD

Tens molta raó, jo tot el que em deixin millor....és tonteria gastar diners en segons quines coses, millor si entre tots ens ajudem. I despres a mi em fa pal acumular coses, millor cedir-les a algun familiar o amic que les aprofiti (les meves cosines estan en la cerca). Intentare passar amb el minim el primer any, amb lo imprescindible q realment necessita un recent nascut.

Aquesta es la meva idea, ja veurem com será la realitat.

De moment no he comprat res. Aviam si a les rebaixes pico amb algo de robeta.... :-())
Imatge

Imatge
capseta

EntradaAutor: capseta » dj. des. 22, 2016 4:20 pm

Holaaaa!!!

Ja soc de vacances!!!! Fins el 9!!!! Uns quants dies de descans, per connectar amb la petita i re-situar-nos, que entre la feina del capseto (es autonom i ha començat una feina nova dos dies per setmana) i tot lo del seu pare i que estem molt per la sogra estem deixant de banda la nostra vida pròpia, la casa, gaudir de l'embaras.... en fi, que ens anira bé!! Ell treballarà però jo tindré temps per mi i per ell.

Sobre el que dieu de les coses i regals, per sort al meu entorn els ultims anys hi ha hagut moltes criatures i ja m'han anat dient que em passaran coses (moises, bressol, trona stokke amb la hamaqueta d'accessori i fa temps una cosina em va dir que el seu bugaboo anava per mi pero ara no se si el té deixat o me'l podrà deixar....). Com veieu a sobre de poder-me deixar moltes cosetes són pijoteres del mil!!!
I els meus pares ja ens van dir que ens compren la cadireta del cotxe (i jo els estava explicant que n'havia vist unes de mega cares pero amb molta proteccio i tal.... en fi, que si volen no direm que no!!) ara només falta veure si algú me'n pensa deixar alguna i de quin tipus i llavors en comprariem una de més endavant o no sé.... ja anirem veient.

I de regalets de moment només n'he tingut un d'una amiga que és la llibreta de seguiment de l'embaràs de Mr.Wonderful. La tinc des de diumenge i aquestes vacances la començarem, m'agradaria que hi escrivís també la família i així tinguem un record bonic per la petita.

Ahhhhh, i ahir ho vaig comentar a una part de companys de feina i avui a tothom, que xulooooo!!! M'encanta, tothom super positiu, dient coses boniques... en fi, el que toca, però m'ha sorprès que ningú fes comentaris estupids.

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dv. des. 23, 2016 10:31 am

Capseta que be!!!! Una sort q et deixin tot aixo!!!!! >.-<: i vacancessssss!!!! Oooihhhh com t'envejooooooo!!!!! Jo ja tinc unes ganes q passin les festes ja i tornar a la normalitat....!!!!! Aprofita per descansar mooooolt!!!

I que vols dir amb aixo, quins comentaris estupids esperaves????? :ufs: Jo nomes ho he dit a 3 de la feina, fins mes endavant no ho diré a la resta, i espero felicitacions i frases amables. Em falta dir-ho a algunes amigues tb, hi despres hi ha coneguts que fa mil anys q no veig, q m smbla que no els hi diré res, ja s'ho trobaran per les xarxes socials quan a mi em sembli.... xxcool

Com esteu les altres mamis julioleres??????
Imatge

Imatge
RedBerry

EntradaAutor: RedBerry » dv. des. 23, 2016 11:23 am

Bon dia floretes!

Entro rapid!

Que be capseta que tens vacanses, quina enveja, jo nomes els festius....
Em fan molta ilusio aquestes festes, que son les primera amb baby encara que estigui a la panxa!
Que be totes les coses que us poden deixar! Jo no tinc nens petits aprop aixi que crec que em tocara gastarme mes calers, tot el que hem deixin aniria de conya! Encara que ningu ma dit res perque tampoc tinc gent aprop... :ufs:

Amb els pares no veig problema tema regals, perque ja em coneixen de sobres.
M'ha fet molta gracia crunchi perque som iguals! Jo soc super controladora, ho tinc que tenir tot remirat, no m'agraden les sopreses i m'agrada fer molt les coses a la meva manera. Era com si em llegix a mi mateixa! :content:

A les que teniu nauses, esperem que us donin una parentesis per les festes! A les que heu tingut eco de les 12 setmanes m'alegro que hagin anat totes perfectes!!

Dubte rapid a les que ja heu fet el triplescrining o com s'escrigui. Avui me fet l'analitica de sang i, i m'han dit que amb la eco de la setmana 12, tinc que tornar on me fet l'analitica i ells (laboratori) em calculen els resultats i tornar a la gine, es aixi? m'ha sonat una mica raro.

Fins passat nadal no estare per aqui, aixi que vull desitjaros a totes un feliç nadal! Que tingueu molt bones festes!!! xxo.0.o \o.o/ xxo.0.o
xinxa

EntradaAutor: xinxa » dv. des. 23, 2016 11:59 am

Bon dia noies!

Capseta, gaudeix molt de les vacances!!! Jo he d'acabar un projecte, i quan estigui, també faré minivacances!!! Quines ganes! M'alegro que anés bé això de dir-ho als companys de feina!!! Que xulo!

Crunchi, no pateixis, mica en mica tothom s'assabentarà de la panxa!!!

Redberry, el que comentes del TS és tal com dius (o almenys així vaig fer-ho jo l'altre vegada). Fas analítica del 1r trimestre, la portes a la gine, ella fa la eco i medeix el plec nucal, t'omplirà un full, i has de tornar al laboratori a entregar l'analítica i el full de la gine. El mateix laboratori, al cap d'uns dies, emetrà un informe (oju, és estadístic!) sobre la probabilitat de que el bebe pateixi S.Down, S. Edwards i alguna cosa més crec. Dic que "oju, que és estadístic" pq per dir-te aquests riscos es basen en l'edat i la mida del plec nucal, però en cap moment t'asseguren que el teu bebe pot patir alguna malaltia (segons les estadístiques, amb 40 anys de la mare hi ha més probabilitats de que el bebe tingui s.down per exemple, que amb 20 anys...). No sé si m'explico... Nosaltres, com la Capseta, ens comencem a plantejar fer el test no invasiu (diria que en algunes comunitats autònomes, ja no fan el TS i fan el test directament. Aquí, per variar, deurem ser els últims en fer aquest canvi). Espero no haver-te liat més! Si tens algun dubte diga-m'ho i t'intento ajudar!

En fi, noies, només desitjar-vos MOLT BONES FESTES!
Imatge

Imatge

xinxa

EntradaAutor: xinxa » dv. des. 23, 2016 11:59 am

Bon dia noies!

Capseta, gaudeix molt de les vacances!!! Jo he d'acabar un projecte, i quan estigui, també faré minivacances!!! Quines ganes! M'alegro que anés bé això de dir-ho als companys de feina!!! Que xulo!

Crunchi, no pateixis, mica en mica tothom s'assabentarà de la panxa!!!

Redberry, el que comentes del TS és tal com dius (o almenys així vaig fer-ho jo l'altre vegada). Fas analítica del 1r trimestre, la portes a la gine, ella fa la eco i medeix el plec nucal, t'omplirà un full, i has de tornar al laboratori a entregar l'analítica i el full de la gine. El mateix laboratori, al cap d'uns dies, emetrà un informe (oju, és estadístic!) sobre la probabilitat de que el bebe pateixi S.Down, S. Edwards i alguna cosa més crec. Dic que "oju, que és estadístic" pq per dir-te aquests riscos es basen en l'edat i la mida del plec nucal, però en cap moment t'asseguren que el teu bebe pot patir alguna malaltia (segons les estadístiques, amb 40 anys de la mare hi ha més probabilitats de que el bebe tingui s.down per exemple, que amb 20 anys...). No sé si m'explico... Nosaltres, com la Capseta, ens comencem a plantejar fer el test no invasiu (diria que en algunes comunitats autònomes, ja no fan el TS i fan el test directament. Aquí, per variar, deurem ser els últims en fer aquest canvi). Espero no haver-te liat més! Si tens algun dubte diga-m'ho i t'intento ajudar!

En fi, noies, només desitjar-vos MOLT BONES FESTES!
Imatge

Imatge

crunchi

EntradaAutor: crunchi » dv. des. 23, 2016 10:34 pm

Redberry :content: coincidim doncs si!!!!!! Jejejejeje A mi m'agrada fer-ho tot a la meva manera, i controlat si, pero no suporto que els altres m'organitzin la meva vida..... ;-))) I aixo que comentes de les proves, doncs suposo q deus anar per mutua pq jo q vaig per SS i no em van dir aixo.... em va dir que ara em feia l'analisis, i el tema de la sang ho guardaven en un pot i esperaven a tenir els resultats de la eco (suposo q plec nucal) i un cop ho tenien tot, el laboratori comparaven/estudiaven els resultats. Em va dir q si em truquen es que hi ha algun problema i he d'adelantar la visita a la llevadora, i sino em diuen res, ja vam quedar per ppis de febrer amb la comadrona, ja tinc el dia agafat i tot, q sera el dia q li porti les ecografies.
Pel que expliques, entenc q tu vas x mutua i ho deuen fer com comentes.... per SS al meu CAP almenys va aixi.

Aixo q comentes Xinxa amb que aquest resultat es estadistic, no ho sabia. En principi espero q tot estigui be, aixi ho vull pensar, pero clar, a mida q s'acosti el dia de la eco sobretot, mes pors m'entren....
Imatge

Imatge
Lannah83
:: gosset
:: gosset
Entrades: 493
Membre des de: dt. set. 18, 2012 2:51 pm
Ubicació: Reus

EntradaAutor: Lannah83 » ds. des. 24, 2016 9:01 am

capseta,crunchi i pink_flower,companyes enhorabona per les vostres :-()) :-()) :-())
Me n'alegro molt per vosaltres!

Estaré aquí al costat a les mamis agosteres!! :***:
Bones Festes!! xxsta:: x*x*x \o.o/
20/12/16 TE+
Imatge
1/10/12 TE+
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Moni*
Entrades: 2
Membre des de: dl. des. 19, 2016 9:25 pm

EntradaAutor: Moni* » ds. des. 24, 2016 9:35 am

bon dia marones!!!

aqui penjo les meves dades, perque m'afegiu...
he llegit que també hi ha grup de watsap..? potser més agil que per aqui oi?

NOM: Moni*
TE+: 1/11/2016
DPP:08/07/2016
Seguiment i hospital previst de part: encara no sabem.. potser clinica bofill
Nª de fills: cap
Edat papis: jo 34 papi 36
Sexe i nom <:-< : encara no sabem

he vist que comentaveu resultats del triple screening... nosaltres ja ens han fet analitica i eco estem esperant resultats, quins nervis!! el que dubto és si fer el test no invasiu? alguna se'l farà? capseta tu te'l vas fer oi? on vas anar? quins resultats % més et donen...? és que el nostre gine va dir que esperessim a resultats TS i després decidim que si això surt bé, no cal fer-ho perque si surt algo alterat llavors hem de fer amnio segur.... i nosé ara dubto!!!

bueno noies si no parlem avui que tingueu MOLT BONES FESTES DE NADAL!!! aquest any segur seran ben especials... dies de noticies :cnena: : lasito : :-())
capseta

EntradaAutor: capseta » ds. des. 24, 2016 10:12 am

Moni, ara t'afegeixo al primer post. Si vols pertànyer al grup de whatsap li has d'enviar un missatge privat a la núriafm amb el teu númro de mobil.

Sobre el test no invasiu, jo vaig anar a un laboratori que em va recomanar el meu gine, pero ho fan a molts llocs. Ronda els 500-700 euros depenent del lloc i si demanes "extres". Jo em vaig fer la versió senzilla. N'estwm contents perquè ens ha donat molta tranquilitat, però és una decisió molt prsonal i amb el que val..... entenc que per molta gent no valgui la pena.

:-()-)
crunchi

EntradaAutor: crunchi » ds. des. 24, 2016 10:47 am

Lannah moltes gràcies bonica, que be veure't per l'altre bando del forum!!!! Enhorabona a tu tambe!!!! >.-<: ens veiem per agosteres tambe, jo hi vaig entrant pq soc de les de finals de juliol, i pot ser em tocarà parir a l'agost....!!!!! Aissssss :-()-)
Imatge

Imatge
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dl. des. 26, 2016 8:57 pm

Noies com han anat les festes???? xxcool

Aishhhhh jo avui ho havia de dir a la meva familia (tiets i cosins) però quan ha arribat el moment m'ha fet vergonya... Ho sé, soc moooooolt tontaaaaaa!!! Pero no se, m'ha fet vergonya, no se, no volia ser el centre d'atenció, ni que em cosisin a preguntes.... He pensat q m'esperare a tenir la eco del gener, i pel meu cumple (ppis de febrer) els hi diré. Ma mare m'ha dit que "on ta vas, fins al febrer?????". No sé, aish que bleda soc. Però es que aixi m'asseguro que tot va be....no ho se, m'han entrat les pors.

Vosaltres que, ho heu dit ja????
Imatge

Imatge
RedBerry

EntradaAutor: RedBerry » dt. des. 27, 2016 7:48 am

Hola boniques!! x*x*x

Que tal les festes??

crunchi Com t'entenc! Jo amb le familia que he estat aquests dies ja ho sabien tots aixi que no he tingut problema! Pero tenim intencio de dir-ho a mes familia el 31 de desembre, i a vegades em plantejo aquestes pors! Pero entre la sogre i els cuñis, s'escampara, perque ja hem dit que tenim intencio, la meva eco de les 12 setmanes es el 4 de gener, aixi que per 4 dies "em dona igual" Als amic i resta si tot esta be i correcte li ficarem per watsap que es mes rapid!

Regalets Al final al baby le van caure cosetes, que cuques totes!! Li van regalar, dos conjuntets de primera posta, o com es digui, dos bodys, 2 mantetes fines, dos parells de mitjons. Mes petito i bonic tot! :love: :love: :love:

TS A veure si soc capaç de dir com m'han dit que ho tinc que fer, avui trucare a la gine per aclararme, perque porto un follon.... :-o00m
Gine-> Em mana l'analitica i el TS -> Laboratori -> Vaig a fer-me l'analisis i em diuen que despres de la eco (4 gener) tinc que tonar amb el resultats de la eco per que em calculin el TS i fins que no estiguin tots els resultats no em donanen res. ( Llavors) Gine (4 gener) No tinc cap paper, ni resultats de l'analitica normal i correct ni res de res, perque no m'ho donen ¿ Em faren la eco de les 12 setmanes sense res? -> Laboratori --> Li dono els resultats de la eco el mateix dia o el dia seguent i m'han dit que trigaran dos dies en donar-ho tot. ¿Despres que? Torno al gine a la setamana? No se no ho entenc... Masses cops no? :-o00m :-o00m :-o00m

Festes! xxsta:: xxsta:: Les festes "be" jo fatal! El 24, vaig estar tot el dia fatal, sense poder menjar res, tot me sentava fatal, i amb tot l'esforç vaig anar al sopar, vaig fer el que vaig poder, pero al final em trobava malament, estava super atabalada, i les hormones em van jugar una mala passada, vaig estar una hora plorant al wc, fins que el meu marit va venir al rescate, perque veia que no sortia.... Vem quedar de comprar el cariban (20€!?! aixo entra per la SS? ) i menos mal, perque el 25 el menjar era a casa meva i jo feia tot el menjar. Vem esperar que un dels cotxes que venien i van anar a la farmacia, i menos mal perque no sabia si anar al wc a vomitar o quedarme a la cuina. Despres de prendrem el cariban gloria, vaig poder menjar normal, i disfrutar del menjar. El 26 al llevarme igual cariban al canto, perque menjaven fora, i menos mal que sino.... Son dies que de normal ja acabes fart, pero sense poder menjar es dificil, perque no ho enten ningu.

Avui intentarem fer bondat, menjar normal, a veure si sense cariban puc pasar.

Petoneeets!
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dt. des. 27, 2016 9:21 pm

Redberry doncs si... pors.... Fa uns dies em veia "animada" i porto un dies amb pors, pensant que potser m'estic precipitant, q fins que no m faci la eco del 11 d gener no em quedaré tranquila... no se, estic com indiferent, com si hagués fet un parón. Avui però m'ha semblat veure'm panxeta. Pq fins ara me la veia, pero a ratos pensava q era una flipada i era panxeta meva.... pero avui si que he pensat q una mica si.... Ais nose nenes, tinc el cap fet un embolic XD
Que be, t'han regalat cosetes???? Quina il.lusió oi?? A mi de moment no m'ha caigut res, pero clar, amb la meva parella ja vam quedar que ens esperarem i els meus pares no sé si esperaran a Reis, o esperaran veure'm mes adelantada.... no ho se. Ja us dic, estic en standby.
Nena q és TS??? Test Osullivan? M'he perduuuut!!! Jo vaig dema a fer-me l'analisis de sang i el test O'Sullivan i ESTIC CAGADA!!!! he llegit que hi ha noies a qui els hi senta malament, i ara tinc por.... tan horrorós és???? Ais, aviam com em reacciona el cos....
Ostres! 20 pavos el cariban?? Deu ni do!!!!! Pero be, almenys et va ser efectiu i et va solucionar els dinars familiars....

:-()-)
Imatge

Imatge
xinxa

EntradaAutor: xinxa » dc. des. 28, 2016 8:15 am

Bon dia noies!!!

Redberry, el procediment que comentes sobre el TS és correcte! L'únic que no sé si cal tornar al gine un cop tens els resutats del cribatge... no ho recordo! Per cert, sant cariban, oi??? Sort en tenim d'ell!!!

Crunchi! A mi el dia de nadal tb em va agafar una vergonya descomunal i no volia dir res de l'embaràs a la meva família, erem 25. Així que li vaig demanar al meu pare que ho digués ell! I ho va dir! Sort, pq jo no volia dir-ho!

Sobre dir-ho o no dir-ho, doncs en l'altre embaràs vam esperar a la setmana 12 per dir-ho a la família, i aquest, a la setmana 10 ja ho sap pràcticament tothom. No m'agrada gaire com ho hem fet, però la panxa em delata i trobant-me mig mig costa d'amagar. Per sort, sembla q fa un parell de dies q em trobo millor.

Avui he anat a fer l'analítica del primer trimestre, i he demanat info del neobona (test prenatal no invasiu). Estem casi convençuts de fer un d'aquests tests, he d'anar a Echavarne (són els 2 laboratoris q tinc aquí) i que em passin preus i comprar. Així la setmana que vé ho comento amb la gine a veure que en pensa ella.

Com esteu la resta????
Imatge

Imatge

RedBerry

EntradaAutor: RedBerry » dc. des. 28, 2016 9:59 am

Bon dia! x*x*x x*x*x

[b]11[/b] :love:

Avui ja fa un fred que pela!

Xinxa Tens rao San Cariban! Menos mal d'ell perque sino no se com ho hauria fet, ara als dies de cada dia prefereixo tira sense prendrem perque mig mig pero vaig tirant! El 31 cariban al canto! :ok:

crunchi TS = tripre screening, que ho he resumit massa. El osullivan no es el del sucre? Si que el fan d'hora no? Tens antecedents? A mi l'infermera l'altre dia, no se com va surtir a la conversa que hi ha embarassades que ho passen malament sobre tot per les nàusees, que juguen males passades. Que el que era pitjor era tenir que fer la curva, que era molt pesada. :ufs:

Pors Jo tambe, penso que fins que no fem la eco de les 12 setmanes es adelantar esdeveniments, a mes tinc la sensacio que fa molt que no veiem una eco, no em veig res de panxa, perque jo de serie tinc panxa. Pero al hora penso que per 4 dies, ho direm amb cautela, sobre tot perque no em fumin al costat ni em preguntin perque no bec, ho em preguntinc que em passa si no em trobo be, ettc ,etc, Tambe crec que ens anirem d'hora, perque es una mica escandalosa la familia, i jo ni estic fina ni amb ganas de juerga. Tambe vindran nens petits, i a mi els nens petits no m'agraden, m'agrada la meva neboda, i el meu baby tambe, pero la resta me la ..... soc tan rara? Sembla que per ser dona i estar amb panxu ja tens un xip o algo.... :ufs: :ufs: :ufs: En fi, paciencia :-o00m

Sento el toxo, pero sera per pors!
Ultimamnet esta una mica mort aixo, estem sempre els 4 gats.

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::