Lluitadores amb baixa reserva!!!

Tractaments, clíniques, medicaments..
PetitPrincep79
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dv. feb. 03, 2017 9:57 pm

ANJANA lo lamento muchísimo!!! :-()-) no es justo... Tómate el tiempo necesareo de qué hacer.

MESTRA, quan et fan la histeroscopia?

ARYA dimecres ens expliques!!!

MANYAGA ja has començat? On ho fas?

La resta qué tal? LUNA, XANTIPA... En quin punt esteu?

Per la meva part, sense novetats. Avui un xic trista, a la meva mare li vaig explicar fa uns mesos la meva situació (no sabia res), per a evitar que sortís el tema "i vosaltres no li donareu una germà a la petita?" I avui, explicant-li que en trobo malament, lo primer que em diu és "no estaràs embarassada? Jo em trobava així amb el teu germà" (ella tenia 24 anys aleshores!!). És que tant difícil és d'entendre que això no ve així com així!!?? I més perque acabo de tenir la w :sogra: En fi...

Sobre el tema de la setmana, la Samanta... Ufff! Per una banda genial que explica el tema ovodonació , que a vegades sembla que hi ha més embaraços per maternitat subrogada que per ovo en aquest país. I de l'altra, no m'agrada els comentaris que fa sobre la maternitat que ham sortit publicats... Qui l'ha enganyada? No diuen sempre "dorm ara que després no podràs" etc etc. I tant que és dir, però dir que"millor ser tia" o que "ha perdut qualitat de vida"? I ho diu una amb una nena que no ens ha posat les coses fàcils, eh?! I tot i això, vull repetir la experiència. Imagino que serà màrqueting, tot i això, no m'agrada.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Arya82
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

EntradaAutor: Arya82 » ds. feb. 04, 2017 11:44 am

Ostres, Anjana, ho sento moltíssim. Quin disgust! Ara preneu-vos el temps que necessiteu per decidir què fareu, qualsevol decisió serà la correcta per vosaltres. Una abraçada ben forta :-()-)

PetitPrincep, pels que no han passat per la infertilitat crec que és fa difícil d’entendre. La meva mare també me n’havia dit alguna de tonteria, però clar, després de gairebé 6 anys jo crec que ja ha entès que frases com “relaxa’t” no tenen gaire sentit. Si a la teva mare li vas dir només fa uns mesos i a més, teniu una nena, segur que encara li resulta més difícil d’assimilar-ho.

Sobre la Samanta… no entenc com ningú l’hi havia explicat que la maternitat és dura. No entenc de què és sorprèn. Jo no sóc mare, però a mi m’han explicat mil vegades que no dorms, que no tens temps ni d’anar al lavabo, que la relació en parella es veu afectada, etc. Fins i tot tenia una amiga que cada dos per tres em trucava plorant perquè la nena no li dormia. La veritat es que se’m fa estrany creure que ningú del seu entorn li hagi explicat. Potser sí que hi ha dones que ho amaguen però jo crec que amb les més properes ho veus... L’únic que m’ha tocat una mica és que digui que el post-part és un infern... no he pogut evitar pensar “doncs sort que no has provat un post-part amb 2 urnes enlloc de 2 fills vius...”. Però bé, de totes maneres m’agrada que parli de l’ovo. Som un munt les que hi estem ficades, i crec que és bo que se sàpiga.

Per la meva banda, bastant tranquil•la. La part positiva de l’adopció d’embrions és que saps que si o si hi haurà transfer. La part difícil ve després... Ja us explicaré!

Una abraçada i que vagi molt bé el cap de setmana!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
manyaga
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

EntradaAutor: manyaga » dg. feb. 05, 2017 11:37 am

Petitprincep, la meva ginecòloga de la mútua, és la Dra Castañeda i és freelance, visita a vàris llocs. Actualment sé que està a IVI BCN, i a Girona visita al Gidona, i no sé si en algun altre centre. Aquest dia que vam parlar de fer la fiv, em va dir que a l'abril obriran un IVI a Girona i que el dirigirà ella. És un encant de persona, jo n'estic molt contenta. De fiv no n'he fet amb ella però les IA si, i he de dir que vaig respondre molt millor amb les estimulacions de les IA amb ella que no pas les dues que he fet al santa caterina per fiv.
Sobre els comentaris de les mares, aixxx jo de la meva ja no faig cap cas. Fa tres anys que ho sap i encara hi ha vegades que quan li explico algo, en plan, quan em vingui la regla, hauré de....el que sigui, doncs sempre em salta i em diu, segur que aquest cop no et ve! Al principi em molestava però ara ja li dic, si segur! I com que ja veu que la cosa la tinc complicada, doncs tampoc insisteix, pobre, jo sé que ho fa amb bona fe perquè és el que li agradaria i sempre té l'esperança de que serà així...però tot aquest tema no el porta massa bé, no l'enten massa i no em sap ajudar, i jo, doncs no li tinc en compte, sé que no ho sap fer millor.

Arya, que vagi molt la transfer la setmana que ve! A veure si per fi tenim alguna bona notícia per aquí...que ja ens toca!

Sobre el tema de la Samanta, doncs jo crec que diu el que moltes dones pensen, però mai ningú surt públicament i ho diu. Jo fins que no he tingut dues amigues que tenen fills, no havia vist aquesta part tant heavy de la maternitat, perquè sempre sembla que sigui un estat ideal, que has de tenir fills perquè és el que t'omple, i a veure, que tenir un fill ha de ser brutal, però també està bé que algú digui que sense fills, ja estàs plena, i que no per tothom, tenir fills li millorarà la vida. Jo crec que també té a veure amb com és la persona, la seva activitat...per exemple la meva cunyada té una nena d'1 any i mig, no treballa i està tot el dia amb la nena, i no fa res més, i és molt feliç, ser mare la omple per complert, no necessita res més. En canvi tinc una amiga que era molt d'anar amunt i avall, fer moltes activitats...i clar, en aquest cas la maternitat, et treu tot allò que tenies, i es pot viure com que et treu qualitat de vida, perquè abans de tenir fills, per ella, ja tenia una vida perfecta.
Crec que està bé que algú digui, ei! que si no teniu fills no passa res, perquè en aquesta societat, no s'enten a la gent que no en vol, quan passes dels 30 i no tens fills, tothom es preocupa i la frase que més et deixen anar és, i quan els fills? Tinc una amiga que en té 32 i no en vol, de moment, doncs quan ho diu, tothom li diu, home, però no en voldràs? però si a tu t'agraden els nens? quan siguis gran te'n arrepentiràs...la gent no està acostumada i no li entra al cap que no tenir fills és una opció igual de bona que tenir-ne.
I com dius Arya, tema ovo també està genial que en parli, per treure importància, per anar trencant el tabú.

Apa boniques, gaudiu del diumenge! Una abraçada
Xantipa
:: gosset
Entrades: 450
Membre des de: dj. ago. 06, 2015 12:10 pm

EntradaAutor: Xantipa » dg. feb. 05, 2017 12:52 pm

mestra1981
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dt. jul. 20, 2010 8:16 pm

EntradaAutor: mestra1981 » dl. feb. 06, 2017 3:17 pm

Bones noies,

Anjana que injust tot plegat! Penseu tot el que necessiteu i tot el temps que sigui necessari. Com vaig dir naltres també ens plantegem aquesta opció, ja que si el cicle natural no va bé tot pinta que haurem d'anar cap a ovodonació, però arribats fins aquí ho faríem, ja que el que volem és ser pares i si no pot ser d'una manera doncs d'una altra. Molts ànims!
Manyaga que a mi no m'hagi anat bé, no vol dir que a tu no et vagi bé! Espero que aquest tractament us vagi genial!

PetitPrincep79 la histeroscopia me la faran el proper dilluns. A les que us han fet la prova quan tringuen a donar resultats? Triguen els resultats de la biòpsia?
Pel que fa a la mare estic com tu! Reconec que per a elles és molt difícil entre tot plegat. A nosaltres ja ens costa entendre-ho i seguir tots els passos, doncs imagineu-vos la resta de gent. A més a més, nosaltres tenim ganes de ser pares, però ells de ser avis o tornar-ho a ser.

Arya molta sort!!!!

Xantipa gràcies per l'enllaç! Ja està firmat i esperem que s'avanci amb tot el tema de l'endometrosi però, encara, queda molt. Jo m'enrecordo d'ella cada mes! :sogra: :sogra:

Per part meva esperant per poder fer histeroscopia!!!
Bona setmana!
Arya82

EntradaAutor: Arya82 » dc. feb. 08, 2017 1:52 pm

Hola noies!

Transfer feta! Tot ha anat genial i no sé com s’ho ha fet la meva doctora que m’ha tornat a aconseguir un embrió en fresc! No m’ho esperava. M’ha dit “no saps amb la de gent que m’he hagut de barallar per aconseguir-te’l...” És una crack!

I l’embrió perfecte. Un 5AA. M’ha dit la doctora que millor no pot ser. I quan me l’ha ensenyat la biòloga ja estava fent hatching, que és una molt bona senyal. A més, la donant té 26 anys. Així que sobre el paper tot és ideal, però ja veurem com acaba! El 17 beta!
Buscant des del 2011.
24/8/16 - Bioquímic.
17/2/17 - Beta +++

Imatge
PetitPrincep79
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dc. feb. 08, 2017 2:55 pm

Arya que bé!!! Esperem que tot sigui de bon pronóstic i poguem tenir el primer positiu de l'any!!!
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
manyaga

EntradaAutor: manyaga » dc. feb. 08, 2017 3:05 pm

Arya bonica! Avui pensava en tu i la transfer...i tant que tot és ideal, i passa la beta amb aquesta idea, que aquesta vegada anirà bé i aquest embrió tant i tant maco s'agafarà ben fort! Descansa bonica, que ja tens un super campió amb tu! Una abraçada!!!
manyaga

EntradaAutor: manyaga » dc. feb. 08, 2017 3:06 pm

Arya bonica! Avui pensava en tu i la transfer...i tant que tot és ideal, i passa la beta amb aquesta idea, que aquesta vegada anirà bé i aquest embrió tant i tant maco s'agafarà ben fort! Descansa bonica, que ja tens un super campió amb tu! Una abraçada!!! :globus:
luna73
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dc. nov. 25, 2015 3:47 pm

EntradaAutor: luna73 » dc. feb. 08, 2017 7:24 pm

Arya preciosa, me alegro mucho como ha ido todo, tienes un ángel de doctora. Seguro que ese campeón se te enganchara , te deseo lo mejor. Ahora disfruta de la betaespera e intenta no comentarte mucho la cabeza.
Un súper abrazo. :-()-)
luna73

EntradaAutor: luna73 » dc. feb. 08, 2017 7:51 pm

Como no sabía en qué consistía el hatching, lo he buscado y me parece muy interesante.
https://www.institutobernabeu.com/foro/ ... -hatching/
Y referente al tema de Samantha, hay opiniones para todo. Tengo claro dos cosas, cada vez es más fuerte las mujeres No- Mo ( no mother), cada vez hay más artículos en las redes sociales de mujeres que no quieren perder su independencia, su estatus , ... Y la otra cosa, la tías no es lo más cercano a ser madre, puede estar en el grupo de abuelas, sobrinas, primas. La madre es la madre, y es la primera para los niños.
Espero que estéis bien, yo sigo igual.

Besos guapas.
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dj. feb. 09, 2017 1:40 pm

ARYA bonica!! Ja veuras com si anira be!! L.ultim cop no va acabar be pero es va enganxar. Ja veuras que aquest cop s.enganxa i es queda.

ANJANA me sabe muy mal lo que te a pasado. No se que son peor, si las betas negativas o las no transfer, porque se clavan en el alma, pero... hemos de ser fuertes i palante. Animo!!!

Nenes no personalitzo mes perque de memoria no sabria que dir.vos .

Esteu totes be???

Jo tot igual.Estic amb la regla....

PETONS BONIQUES
Arya82

EntradaAutor: Arya82 » ds. feb. 11, 2017 9:32 am

Gràcies noies! A veure si és la definitiva, que ja aniria tocant...

Luna, en el meu cas el hatching no va ser assistit, l’embrió ho va fer sol (per això és bona senyal). De fet, després de posar l’embrió, la biòloga va anar a mirar que no s’hagués quedat en el tub i li vam preguntar a la ginecòloga si això passava molt. I ens va dir que quan estan fent hatching, l’embrió ja busca implantar-se i que a vegades s’enganxen al tub! Em va fer gràcia. O sigui que esperem que a hores d’ara estigui enganxat al meu endometri!

La resta com esteu? Blaucel, com estàs? Fa temps que no passes...

Petons!
Buscant des del 2011.
24/8/16 - Bioquímic.
17/2/17 - Beta +++

Imatge
mestra1981
Entrades: 71
Membre des de: dt. jul. 20, 2010 8:16 pm

EntradaAutor: mestra1981 » dl. feb. 13, 2017 10:50 am

Bones noies,
entro un moment per veure com segueix l'Arya. Ànims que aquesta setmana ja sortiràs de dubte. T'envio tota l'energia positiva!!!!
Esperem que aquesta sigui una molt bona setmana!!!
Arya82

EntradaAutor: Arya82 » dt. feb. 14, 2017 10:22 am

Gràcies Mestra pels ànims! Fins ara estava molt tranquil·la però ahir ja vaig començar a estar en plan negatiu... No sé, es que en 2 dels 3 embarassos havia tingut sagnat d'implantació, i ara com que veig que res doncs ja em ratllo. Però bé, ja queda poc per sortir de dubtes. A veure...
Buscant des del 2011.
24/8/16 - Bioquímic.
17/2/17 - Beta +++

Imatge
manyaga

EntradaAutor: manyaga » dt. feb. 14, 2017 12:47 pm

Arya res de pensaments negatius! Ja saps que no tenir sagnat no vol dir que no s'hagi enganxat, així que, mira de no ratllar-te..aaiii coi de betes que sempre comencem molt il.lusionades però a mesura que passen els dies ens anem desinflant..ànims bonica que ja et queda res per sortir de dubtes, desitjo de tot cor que l'embrionet estigui ben enganxat i portis una mica d'alegria al post :globus:

Pel que fa a mi, ja m'ha vingut la regla, la gine m'ha fet una eco per mirar els folis antrals, i en tenia un de 13 mm ja! A dia 1 de la regla. Per tant no hem començat l'estimulació, a final d'aquest cicle , uns dies abans de la regla, haig de prendre progynova i testim, estradiol i testosterona. Quan em torni a venir, diu que els folis haurien de tenir la mateixa mida, si es així crec que em donarà omifin uns dies i mirarem amb ecos i analítica si va bé, si és així em punxaria més hormona, però no massa, dia si dia no. Si no creixessin bé, l'aturaríem abans de començar. M'agrada aquesta gine perquè no enxufa hormones i va provant, abans de començar s'assegura de que sigui amb les condicions optimes, i m'estalvia perdre salut i diners en tractaments que no porten a enlloc..així que em toca esperar però estic contenta : lasito :

Una abraçada :***:
luna73

EntradaAutor: luna73 » dt. feb. 14, 2017 7:25 pm

Arya, ya sabemos que los pensamientos negativos están ahí pero debemos darles una patada y sonreír. Venga, coge aire y piensa en cosas bonitas. Este pequeñin es fuerte y muchas se han quedado sin el sangrado de implantación, puede ser una buena señal. Tu sabes, que cada intento es diferente porque los bichitos son diferentes, cada uno ya tiene su caracter. :)
Ánimo, queda menos desesperante beta.
Si puedes y hace un día de sol como hoy, toma el sol, energía positiva.
Manyaga, que la gine te de confianza es bueno. Esperemos haya un foli y se quede. Te lo mereces por tu constancia.
Un abrazo te. :-()-)
Syl82
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dc. ago. 12, 2015 7:10 pm

EntradaAutor: Syl82 » dc. feb. 15, 2017 9:30 am

Arya82!! Moltíssima.sort!!! Estic pendent de tu!
Nosaltres de cara al maig posarem un.dels.dos.embrionets que ens queden! Amb molta por, però ho farem!!!
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dc. feb. 15, 2017 8:37 pm

http://m.20minutos.es/noticia/2960796/0 ... n=Postlink

De bojos!!!

Nenes penso en vosaltres!! Molt!! Pero hem sap greu no escriure mes... hem falten hores al dia!! He arribat fa res a casa desde les 8 del mati que he marxat, estic feta caldo.

ARYA bonica anims!!! Que pinta molt be!! I sagnat no hi haura perque va enganxar tant rapid que no a donat ni temps! ! Estic segura que sera un positiu. Ja ens dirás

MANYAGA que guay, anar mirant be abans de fer el gran pas esta molt be, aixi vas una mica mes a lo segur.

Jo ja tinc la peticio de l.analitica. ara a veure quan nassos trec un rato per fer.me.la, perque ara fa dies que prenc vitamines i no se com tindre tot.

PETONS PER A TOTES!!! que passeus bona setmana!!!

ARYA!!!! SOOORRTTT!!!
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dc. feb. 15, 2017 8:38 pm

http://m.20minutos.es/noticia/2960796/0 ... n=Postlink

De bojos!!!

Nenes penso en vosaltres!! Molt!! Pero hem sap greu no escriure mes... hem falten hores al dia!! He arribat fa res a casa desde les 8 del mati que he marxat, estic feta caldo.

ARYA bonica anims!!! Que pinta molt be!! I sagnat no hi haura perque va enganxar tant rapid que no a donat ni temps! ! Estic segura que sera un positiu. Ja ens dirás

MANYAGA que guay, anar mirant be abans de fer el gran pas esta molt be, aixi vas una mica mes a lo segur.

Jo ja tinc la peticio de l.analitica. ara a veure quan nassos trec un rato per fer.me.la, perque ara fa dies que prenc vitamines i no se com tindre tot.

PETONS PER A TOTES!!! que passeus bona setmana!!!

ARYA!!!! SOOORRTTT!!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::