Escoles Terrassa, curs 2017-2018
Re: Escoles Terrassa, curs 2017-2018
Yo tampoco Clara. La zona 1 este año está saturada.
Sabéis si en la Pía han quedado plazas libres?
- Nuria_coco
- :: puça

- Entrades: 16
- Membre des de: dl. gen. 02, 2017 8:10 pm
A mi m'han comentat qur la Pia aquest any anava a sorteig
Yo diría que no porque los de 30 puntos han entrado directos.
- Nuria_coco

Debe ser para los que no les toca por zona,
Mucha gente recogia las inscripciones y como última opción te ibas a la Pia
Mucha gente recogia las inscripciones y como última opción te ibas a la Pia
Buff me estoy quedando sin opciones y empezando a poner nerviosa....
Hola noies!!
Angeles en el Ponent vamos a sorteo 33 niños de 30 puntos... cuales has puesto en otras opciones?
Teniu raó, la zona 1 pública està a petar. El Roc Alabern que mai s'omple, s'ha omplert també... ai deu meu, ara toca esperar...
Sort a totes!!
Angeles en el Ponent vamos a sorteo 33 niños de 30 puntos... cuales has puesto en otras opciones?
Teniu raó, la zona 1 pública està a petar. El Roc Alabern que mai s'omple, s'ha omplert també... ai deu meu, ara toca esperar...
Sort a totes!!
Pel que sembla escoles com el Vedruna l'últim dia ja casi no agafaven sol·licituds, amb lo qual molts pares van haver d'anar a altres centre a deixar-les. El Bisbat també va a sorteig, així com Ponent, el Roc Alabern i pel que veig la Pia. A part escoles com el Vapor, mega sol·licitades, aquest any tenen places lliures? Tot al revés.
Doncs tela, el que seblava fàcil per aquest any s'està complicant...
Doncs tela, el que seblava fàcil per aquest any s'està complicant...
Qué locura!
El Vedruna también a sorteo? Aunque Clara vosotros teníais puntos por exalumno, no?
Dafneta, entonces esas 33 solicitudes para cuántas plazas son? Había puesto la Pía como opción, el Cim, Salesianos...
El Vedruna también a sorteo? Aunque Clara vosotros teníais puntos por exalumno, no?
Dafneta, entonces esas 33 solicitudes para cuántas plazas son? Había puesto la Pía como opción, el Cim, Salesianos...

Ese emoticono se ha colado, jaja
Hola noies, ostres estic flipant.. no sabia que hi havia tanta demanda..aquest any era força baix d natalitat.
Jo he tingut sort xq m'ha entrat on volia, al Torredemer de Matadepera. Sinó de 2a opció vaig posar la pia. I pensant que si no entrava, a la pia entrava segur. Però ara llegint-vos.. no pensava q shavia omplert tant la pia.
Espero a hagiu tingut sort!!
Jo he tingut sort xq m'ha entrat on volia, al Torredemer de Matadepera. Sinó de 2a opció vaig posar la pia. I pensant que si no entrava, a la pia entrava segur. Però ara llegint-vos.. no pensava q shavia omplert tant la pia.
Espero a hagiu tingut sort!!
Angeles no, el Vedruna no va a sorteo, de modo que estamos dentro, pero al parecer otras concertadas de la zona están hasta los topes..
Qué bien Clara!
A nosotros nos toca esperar, a ver dónde acabamos finalmente.
A nosotros nos toca esperar, a ver dónde acabamos finalmente.
- Nuria_coco

A nosotros también nos toca esperar. Me parece que vamos a sorteo
Vapor, no crec que sigui per baixa de Natalitat.
Milà perquè creus q Vapor no s'ha omplert? Sinó es per la baixada de natalitat...Jo vaig anar i la sensació va ser freda i una mica de seguretat de ser una de les millors escoles i això em va fer dubtar però al final per proximitat ens veiem decantar per el nostre fill .
Hola noies!
Dilluns surten les llistes amb la baremació provisional. Encara que no sigui la definitiva, molta sort a tothom!
Dilluns surten les llistes amb la baremació provisional. Encara que no sigui la definitiva, molta sort a tothom!
Bona tarda! Sabeu com ha quedat a la Roda? Es la nostre primera opcio...
Bon dia,
on es poden consultar les llistes provisionals, si no has rebut cap mail de la generalitat amb el codi de sol.licitud?
Gràcies i sort a totes,
on es poden consultar les llistes provisionals, si no has rebut cap mail de la generalitat amb el codi de sol.licitud?
Gràcies i sort a totes,
Hola,
Pots consultar-les in situ a l'escola on vas deixar la preinscripció, pengen les llistes als taulells. També pots fer la consulta a la Oficina Municipal d'Escolarització (OME).
Sort!
Pots consultar-les in situ a l'escola on vas deixar la preinscripció, pengen les llistes als taulells. També pots fer la consulta a la Oficina Municipal d'Escolarització (OME).
Sort!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |