Escoles Poblenou i Diagonal Mar

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5604
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dj. feb. 15, 2018 10:01 am

tens raó disculpa no ho havia vist. Alucino. Em sap greu pels q heu de tornar a barallar-vos amb aquestes injusticies
sandrix77
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 9:13 am

EntradaAutor: sandrix77 » dj. feb. 15, 2018 11:12 am

Uffff! Jo ho trobo injust, això dels punts.

Doncs a Acàcies ja deuen patir, pq el bolet està al curs del meu fill, P5. Com que l'any que ve passen a primària, tornaran a tenir lloc a l'edifici d'infantil. Ai Dios...
Imatge

Imatge
LyD
Entrades: 707
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 3:08 pm

EntradaAutor: LyD » dj. feb. 15, 2018 11:15 am

És realment vergonyós que segueixin mantenint any rere any el mateix sistema de punts absolutament injust i que dona lloc a un munt de trampes i picaresques varies. I afegeixo per dir que el disseny de la web, díptic, etc que han fet per l'explicació te un disseny horrible i gens clar.

Cositina :love: :love: :love:
cositina

EntradaAutor: cositina » dj. feb. 15, 2018 11:22 am

LyD :love: et toca buscar cole enguany oi? pero no ets al nostre barri no?

Tema bolets. Nsaltres vam entrar al Brusi gracies al bolet (si nonfos pel bolet potser no lhagues demanat en 1a opcio) i realment es nota q per als coles es un gran problema. Afecta força a nivell d espais i organitzacio vull dir q el bolet permet tenir mes opcions d entrar pero penseu q tambe te els seus puntd dolents
LyD

EntradaAutor: LyD » dj. feb. 15, 2018 11:36 am

No, a mi em toca barallar-me per la zona Congrés-Sagrera però aquesta conversa està sempre tan actualitzada que vaig passant.
PereLlull
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dl. feb. 06, 2017 12:26 pm

EntradaAutor: PereLlull » dj. feb. 15, 2018 11:41 am

Em sembla un escàndol si es confirma els punts per al·lèrgies!!! Una vergonya en tota regla. A més havien dit 100% que ho treien... Em sembla increïble ho mantinguin...
LyD

EntradaAutor: LyD » dj. feb. 15, 2018 11:46 am

copiat de la seva web:
Si l'alumne té una malaltia crònica que afecti el sistema digestiu, endocrí o metabòlic (s'hi inclouen les persones celíaques): 10 punts.

Malauradament crec que queda bastant clar que si.
martasu
:: formigueta
Entrades: 93
Membre des de: dj. feb. 15, 2018 12:01 pm

EntradaAutor: martasu » dj. feb. 15, 2018 12:09 pm

Hola, me incorporo al foro aunque hace tiempo que os leo y que agobio llevo,me toca este año inscribir al nene también!! Y 30 puntos raspaos .Respecto al tema de las alergias, no creo que se pueda incluir en enfermedad crónica o en las otros conceptos que ponen.Creo que se mantiene la enfermedad celiaca pero las alergias no entran en estas categorías a mi entender...pero a saber,deberíamos preguntarlo en la reunión del consorci.
poblenouvina
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dj. juny 27, 2013 2:27 pm

EntradaAutor: poblenouvina » dj. feb. 15, 2018 12:29 pm

martasu ha escrit:Hola, me incorporo al foro aunque hace tiempo que os leo y que agobio llevo,me toca este año inscribir al nene también!! Y 30 puntos raspaos .Respecto al tema de las alergias, no creo que se pueda incluir en enfermedad crónica o en las otros conceptos que ponen.Creo que se mantiene la enfermedad celiaca pero las alergias no entran en estas categorías a mi entender...pero a saber,deberíamos preguntarlo en la reunión del consorci.

Hola,
fa anys que segueixo el foro, des de que buscava cole per la petita...

Suposo que si mantenen el gluten també mantindràn la resta d'al·lèrgies o intoleràncies: a l'ou, lactosa i/o proteïna llet, fruits secs, peix o crustacis, etc... I totalment d'acord amb vosaltres, és totalment injust que encara mantinguin aquests punts extres...

Respecte els bolets, al Pere IV el bolet aquest any està a 1er de primària... i com ben bé diu cositina, afecta a nivell d'espais i organització... No sé si hi ha algún cole que el seu bolet estigui a 6é i surti el curs vinent....
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

EntradaAutor: beren » dj. feb. 15, 2018 12:30 pm

LyD ha escrit:No, a mi em toca barallar-me per la zona Congrés-Sagrera però aquesta conversa està sempre tan actualitzada que vaig passant.

Aquí una altra infiltrada que no és de la zona però tens raó, aquesta és la conversa més actualitzada i també vaig passant per buscar informació.
Som de zones properes, jo de Sant Andreu. A mi de la zona Sagrera, únicament em toca Congrés- indians que ni m'ho plantejo.
ISIS1980
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dt. gen. 17, 2017 9:52 am

EntradaAutor: ISIS1980 » dj. feb. 15, 2018 1:34 pm

Noooo! quina mala noticia el tema que entrin les al-lèrgies!!!! ho acabo de veure! ostras! no et pots fiar del que diguin aquesta gent del Consorci!! mare meva... Bé de totes maneras el proper dimarts aniré a la reunió informativa i demanaré que ho deixin clar!

Jooo... jo em pensaba que aquest any sería tot més just... :ufs:
ISIS1980

EntradaAutor: ISIS1980 » dj. feb. 15, 2018 2:28 pm

Acabo de veure al llistat que aquest any hi ha una escola nova! ens toca per àrea d'influència L'Escola Auditori al carrer Almogàvers. És de nova creació. Algú té alguna noticia més sobre aquesta escola. Crec que no te web.
cositina

EntradaAutor: cositina » dj. feb. 15, 2018 2:38 pm

ISIS1980 ha escrit:Acabo de veure al llistat que aquest any hi ha una escola nova! ens toca per àrea d'influència L'Escola Auditori al carrer Almogàvers. És de nova creació. Algú té alguna noticia més sobre aquesta escola. Crec que no te web.

l any passat a unes portes obertes ens van comentar q s estava planejant awuest cole a la zona auditori i q en un ppi shavia d haver ofert ja el curd passat xo no van arribar a temps. es una bonisima noticia! els coles nous mai tenen web es el q va passar any passat amb els coles nous q van obrir (barracons) a gracia eixample encants2... pero sempre son coles q neixen amb projectes molt innovadors. com q no hi ha cole no poden fer portes lbertes xo fan sessions informatives. deuen sortir al llistat d portrs obrrtrs del web del consorci no? es xungo apostar x un cole q no existeix pero si arrisques, aquests coles no solen omplir en 1a opcio. almenys l amy passat el q obrien associat a encants q era amb 3 linies a mes, en 1a opcio no van omplir ni de lluny. en canvi a gracia com q hi ha menys coles innovadors si q crec q van omplir el nou tot i no tenir ni edifici ni res
cositina

EntradaAutor: cositina » dj. feb. 15, 2018 2:44 pm

he mirat ara i certamrnt nonsurt a la llista d portes obertrs. em sona q any passat els coles nous aixi tampoc sortien d inici a les portes obertes i despres mes tsrd van anunciar la data d reunions informatives.
sent aixi nois posaria la ma al foc q no hi haura bolets
x cert no se si es la ubicacio definitiva pero q rabia q no obris any passat pq a mi epr zona mhagues anat molt be i segur q tindra un projejte xulo
martasu

EntradaAutor: martasu » dj. feb. 15, 2018 3:03 pm

De momento el cole nuevo sólo es de infantil?(como el Mafalda) o pasará como con la Flor de Maig que parece que se irá ampliando, a ver que nos dicen
ISIS1980

EntradaAutor: ISIS1980 » dj. feb. 15, 2018 3:09 pm

És veritat no surt al llistat de les portes obertes... a mi em surt al llistat d'àrea d'influència quan poso la meva adreça. Segurament a la reunió informativa de la setmana vinent diràn alguna cosa, sino ja m'informaré.

La veritat qué sí fa una mica de por arriscar per un cole que comença de nou però és genial que hi hagi més oferta!
ISIS1980

EntradaAutor: ISIS1980 » dj. feb. 15, 2018 3:12 pm

Hola Martasu, yo también lo he pensado porque solo pone que hacen segundo ciclo (3-6 años) pero imagino que será como flor de maig que se irá ampliando a medida que crezca. De todas maneras en las reuniones informativas seguro que nos informan.
PereLlull
Entrades: 298
Membre des de: dl. feb. 06, 2017 12:26 pm

EntradaAutor: PereLlull » dj. feb. 15, 2018 5:05 pm

Respecte el tema Mafalda, us comentaré el que en penso. Considero Mafalda un lloc ideal per portar el fills si els professionals de l'Escola Bressol on porteu els vostres fills us han dit que millor continuï en un ensenyament d'Escola Bressol. O bé, si com a pares voleu un ensenyament més al estil d'Escola Bressol que no de Col·legi.

Ens els coles "dels grans" el salt existeix entre P2 i P3. I per tant, o bé els nostres fills estan preparats o bé és millor continuar amb Escola Bressol. Depèn del que sigui millor pel nen.

La part negativa de fer P3 a Escola Bressol, que òbviament quan vols passar a primer d'Educació Primària, ja està tot ple i poder entrar a l'escola a 1er és molt i molt difícil. Per això entrem a les escoles a P3 per tenir-hi places. Però, crec que cal pensar què és millor per cada alumne. Mafalda garanteix continuïtat a una escola a 1er, però no és del barri.

Cada família valorarà què és el més adient.
martasu

EntradaAutor: martasu » dj. feb. 15, 2018 7:02 pm

Acabo de darme un paseo por la zona donde estará el colegio nuevo , ahora mismo hay un solar enorme vallado sin signo ninguno de construir nada.
Me imagino que asfaltaran un poco y pondrán prefabricados al estilo La Flor de Maig, pero la mitad no creo que sea para el cole.Ahora mismo da un poco de grimilla.
Faraday
Entrades: 6
Membre des de: dg. maig 03, 2015 10:39 am

EntradaAutor: Faraday » dj. feb. 15, 2018 8:46 pm

Hola,

A la web del consorci diu que la sessió informativa del 20 de febrer és a Can Saladrigas, a Ramon Turró, però a la web de barcelona.cat hi diu que és a la biblioteca de Poblenou.
Quina és la bona?

http://www.edubcn.cat/ca/alumnat_i_fami ... s_families

http://lameva.barcelona.cat/santmarti/c ... ze-escolar

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::