decepcionada amb la LM

Tria el pit o el biberó.

nueta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 431
Membre des de: dj. set. 20, 2007 6:27 pm
Ubicació: GRANOLLERS
Contacta:

Re: decepcionada amb la LM

EntradaAutor: nueta » dc. feb. 10, 2010 2:58 pm

Hola Piruet, m'agrada q donis la teva opinió, per això és el forum perquè cadascú digi la seva i crear així diàleg, conversa i diversitat... :love: :love:

Nomès volia afegir q el q comento del part no són coses meves, sino estudis, estadistiques... i no és per espantar a ningú, tan sols és una realitat. A més a més la Juliet a comentat com va ser el seu part i el meu fill tmb va neixer amb espatules i si la puc ajudar a trobar solucions... em sembla q pot ser positiu. :***:

ah! Piruet, tan sols afegir q les espatules, forceps, ventoses ( qualsevol agressió al crani) poden crear alteracions desde el principi ( arqueig d'esquena, gir del cap, otitis...) no a llarg termini, són coses q apareixen aviat i tampoc apareixen a tots els nadons. A més l'osteopatia ajuda a corregir-ho.
Imatge

Imatge
Piruet
:: lleona
:: lleona
Entrades: 935
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:25 pm
Ubicació: Bigues (Vallès Oriental)

Re: decepcionada amb la LM

EntradaAutor: Piruet » dc. feb. 10, 2010 8:54 pm

nueta ha escrit: Nomès volia afegir q el q comento del part no són coses meves, sino estudis, estadistiques...

Ja ho tenia clar, tranquila ! No pretenia posar-ho en dubte en cap moment, guapa ! :ok:

nueta ha escrit: A més a més la Juliet a comentat com va ser el seu part i el meu fill tmb va neixer amb espatules i si la puc ajudar a trobar solucions... em sembla q pot ser positiu. :***:

I tant !!! >.-<:

Petonets !!!
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::