Com anunciareu la bona nova als avis?
Ok!
Ja tenim més o menys clar com ho direm a la família...
Ara ens falta com ho direm als amics.
Tenim l'excusa de convidar-los a sopar a casa, ja que estem d'estreno... I havia pensat e fer algun pastisset... però alguna cuinera sap com es pot escriure sobre el pastís?
M'haig de comprar una manga pastelera?

Ja tenim més o menys clar com ho direm a la família...
Ara ens falta com ho direm als amics.
Tenim l'excusa de convidar-los a sopar a casa, ja que estem d'estreno... I havia pensat e fer algun pastisset... però alguna cuinera sap com es pot escriure sobre el pastís?
M'haig de comprar una manga pastelera?

Xiara: un "trucu de l'almendrucu" per escriure amb xocolata. Ho he vist fer a ma mare quan em fa el pastís d'aniversari. És el sistema de la mànega pastissera però ho fa amb una bossa de plàstic.
Una d'aquestes bosses de plàstic transparent, finetes, que et donen a la fruiteria. L'omples de xocolata i li talles molt poquet un dels cantons... no sé si m'explico?
Una d'aquestes bosses de plàstic transparent, finetes, que et donen a la fruiteria. L'omples de xocolata i li talles molt poquet un dels cantons... no sé si m'explico?
Marta, també hi ha uns tubets que venen als súpers (secció pastisseria) que són de sucre (no sé en quin estat). Van amb tap de rosca i només has d'obrir i escriure. Surt un filet (n'hi ha de diferents colors).
Ara, has de practicar perquè és xunguet. Si apretes massa en surt molt, si apretes massa poc surt un filet molt primet.

Ara, has de practicar perquè és xunguet. Si apretes massa en surt molt, si apretes massa poc surt un filet molt primet.
- pigada74
- :: zebra

- Entrades: 1475
- Membre des de: dl. feb. 13, 2006 5:04 pm
- Ubicació: Vallès Oriental, però amb el cor de La Selva
PERO NO EN PUC MENJAR!!!!!!
Sort en tinc que he trobat una pastisseria que la mastressa és diabètica i fa TOOOOOOTS els pastissos sense sucre!!! si demà no estic molt mandrosa aniré a buscar-ne un!!!!!
Sort en tinc que he trobat una pastisseria que la mastressa és diabètica i fa TOOOOOOTS els pastissos sense sucre!!! si demà no estic molt mandrosa aniré a buscar-ne un!!!!!
<a><img src="http://b1.lilypie.com/z-byp1.png" alt="Lilypie Primer Ticker" border="0" width="400" height="80"></a>
Ei, nomès volia dir-vos que aquest cap de setmana hem provat de fer el pastisset, ens ha sortit molt bé... Però al meu home no li va agradar la idea.
Va dir que era una mica "cursi". Que ell s'estimava més dir-ho als amics de paraula. Que si volia fer el pastís el podiem fer igualment, però no volia pas escriure-hi res...
Què hi farem...
De totes maneres, gràcies a totes per la vostra ajuda !!!!

Va dir que era una mica "cursi". Que ell s'estimava més dir-ho als amics de paraula. Que si volia fer el pastís el podiem fer igualment, però no volia pas escriure-hi res...
Què hi farem...
De totes maneres, gràcies a totes per la vostra ajuda !!!!
Bueno nenes ... que ja ho hem dit a casa !!!!
Al final hem fet un berenar-sopar per a celebrar l'aniversari del meu pare. Erem els meus pares, nosaltres, el meu germà i la futura cunyada, les meves dues àvies i una tieta àvia.
Doncs el meu germà li ha donat el seu regal: un ampolla de cava.... i desprès el meu pare diu, va obrirè el de la Marta. L'ha obert a peu dret i s'ha quedat llegint la targeta. L'ha llegit dos o tre cops pq no l'entenia... DEsprès tothom deia "llegeix-la alt" però ell l'ha passat a la meva mare i ella ho ha entès ràpidament. Mentrestant el meu pare estava desenvolicant el test d'embaràs que tb li havia posat dins la caixa. Un cop l'ha vist ja se li ha obert la llum !!!
Diu que primer es pensava que li haviem pagat el viatge que volien fer la meva mare i la meva àvia pel febrer. Que desprès ha pensat ho de l'embras, però clar, no li sortien els comptes, pq pel febrer nomès falten 7 mesos... Però bueno, desprès s'ha posat molt content, m'ha fet dos petons i hem brindat !!!!
A la meva mare tb li ha fet molta ilu i no li ha fet cap pena ho d'haver d'anul.lar el viatge !!!!
A la meva àvia (futura besàvia) si que li ha fet méspal ho del viatge... Més que res pq havia animat a una amiga que hi anès... i ara no la podia deixar penjada. No sé què farà...
Bé, estic molt contenta i la família tb. Desprès de sopar hem estat parlant de noms i visites al metge...
Estic molt contenta i alliberada !!!!

Al final hem fet un berenar-sopar per a celebrar l'aniversari del meu pare. Erem els meus pares, nosaltres, el meu germà i la futura cunyada, les meves dues àvies i una tieta àvia.
Doncs el meu germà li ha donat el seu regal: un ampolla de cava.... i desprès el meu pare diu, va obrirè el de la Marta. L'ha obert a peu dret i s'ha quedat llegint la targeta. L'ha llegit dos o tre cops pq no l'entenia... DEsprès tothom deia "llegeix-la alt" però ell l'ha passat a la meva mare i ella ho ha entès ràpidament. Mentrestant el meu pare estava desenvolicant el test d'embaràs que tb li havia posat dins la caixa. Un cop l'ha vist ja se li ha obert la llum !!!
Diu que primer es pensava que li haviem pagat el viatge que volien fer la meva mare i la meva àvia pel febrer. Que desprès ha pensat ho de l'embras, però clar, no li sortien els comptes, pq pel febrer nomès falten 7 mesos... Però bueno, desprès s'ha posat molt content, m'ha fet dos petons i hem brindat !!!!
A la meva mare tb li ha fet molta ilu i no li ha fet cap pena ho d'haver d'anul.lar el viatge !!!!
A la meva àvia (futura besàvia) si que li ha fet méspal ho del viatge... Més que res pq havia animat a una amiga que hi anès... i ara no la podia deixar penjada. No sé què farà...
Bé, estic molt contenta i la família tb. Desprès de sopar hem estat parlant de noms i visites al metge...
Estic molt contenta i alliberada !!!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |



















[Automated by


