llet de vaca??

Teòricament poden menjar de tot.

crissie
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

Re: llet de vaca??

EntradaAutor: crissie » dg. set. 11, 2011 11:15 pm

Una pregunta, la llet de vaca, oberta a temperatura ambient, aguanta tota una nit??? és que ara el meu marit s'endú el pot de lle en pols i el bibe amb aigua i ho prepara a l'habitació...i penso:
Ens podem endur el bibe amb llet de vaca a l'habitaciño i donar-li en plena nit no? no es farà malbé no? (és que com que la llet de continuació no aguanta gens.... :-:) )
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

EntradaAutor: angelina » dl. set. 12, 2011 12:19 am

Crissie jo no ho faria! be ja ho he fet per provar pero la llet dins el bibe em va agafar gust de plastic com el de la tetina!! ecs el nen se la va beure pero era realment fastigos es com quan hi deixes aigua una bona estona en plan quan surts! (jo tinc tetines de caucho, nose si hi te relació!) pel que fa a espatllar-se la llet no crec i menys ara q anem de cara a la fresca i tampoc creu q tingueu despres la cale a fondo la nit, no?
be pos probar-ho una nit i abans de donar-li probar de totes maneres es llet normal aixi q sabras si esta be o no!!! a quina hora et menja? estara moltes hores oberta? si menja mes proxim del mati en comptes de prendre el bibi ple pots prendre un brick q no esta encetat i encetar-lo quane s desperta i la resta si et fa engunia pel nen encara q no sigui dolenta us la bebeu vosaltres! :content:
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
crissie

EntradaAutor: crissie » dl. set. 12, 2011 12:47 am

NO...és que a la nit a vegades no es desperta,pe`ro a vegades es desperta varios cops i mai saps a quina hora et demanarà bibe...Abans jo tenia suficient llet, pe`ro ara ja no i anar fins a la cuina i tota la pesca, encara que pugui semblar poca estona, el nen es posa histèric!!!Si ho tinc allà tot preparat és molt més senzill...potser podria comprar bricks d'aquests individuals només per les nits...pe`ro no sé jo si em sortirà massa a compte :-D
aIXXXXXXX! amb lo fàcil que era tot amb la tetaaa :-D :-D :-D
Imatge

Imatge

Imatge

angelina

EntradaAutor: angelina » dl. set. 12, 2011 4:12 am

jajajaj Crissie a mi em va passar igual, anava taaaant be la teta!!!!!! :-o00m :-o00m jo t anava a dir lo dels bricks per esq son tant cars els mini!!! per provar-ho un vespre n passa res! la tasteu vosaltres abans i ja esta! el walid si es desperta tb es fot molt nervios mentre espera el bibe, ara li dono aria lluisa amb mel q faig abans d'anar a dormir i la deixo en una tasseta a la tauleta (sense les fulles ja ehhh) i una ampolla d aigua per si es famassa forta i ara ja cola aixo en comptes de la llet! :p-)

Imatge
Imatge

Imatge

WALID & INÈS
Martineta26
:: zebra
Entrades: 1067
Membre des de: dc. març 03, 2010 10:55 am

EntradaAutor: Martineta26 » dl. set. 12, 2011 11:27 am

Si els bibes són de vidre no t'agafarà cap gust a plàstic, sempre és millor el vidre!
Takita
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dl. set. 12, 2011 11:32 am

Crissie, jo tampoc ho faria, és que tota una nit és massa i encara fa calor. Jo tinc bricks petits, però per quan sortim i sé que és probable que tornem tard, perquè surten carets, però de fet, omplir el bibe i donar-li un toc al micro (ara que fa calor i no cal escalfar tant) és un momentet. Ja t'entenc ja, quan volen alguna cosa la volen ja i es posen molt ansiosos.
Takita
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dl. set. 12, 2011 11:34 am

msr26 ha escrit:Si els bibes són de vidre no t'agafarà cap gust a plàstic, sempre és millor el vidre!

Sí que és veritat, el que passa és que si fes servir de vidre, no guanyaria per bibes, perquè l'Arnau els passeja, els tira a terra algun cop quan ja no vol més,...
angelina

EntradaAutor: angelina » dl. set. 12, 2011 12:14 pm

msr26 ha escrit:Si els bibes són de vidre no t'agafarà cap gust a plàstic, sempre és millor el vidre!

Els bibis de vidre estan molt be quan son petitons.... pero arriba certa edat.... que millor que no... entre q els tiren q juguen, sel's beuen solets... jo pe nso q hauries de fer lo del brick!!! sino posat una nevera a l'habitació d'aquelles de viatje!!! :content:

Imatge
Imatge

Imatge

WALID & INÈS
crissie

EntradaAutor: crissie » dl. set. 12, 2011 1:20 pm

LLET!!!!!! torna a la TETAAAA que això és molt dificilllllllllllllll!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-D :-D :-D :-D

Fora conya, si, crec que lo més pràctic és lo dels minibriks i quan faci més fresqueta suposo que em podré endur el brik gran a l'habitació...

Gracies noies!!! :-()-)
Imatge

Imatge

Imatge

pirene1979
:: rateta
Entrades: 155
Membre des de: dt. feb. 16, 2010 5:58 pm

EntradaAutor: pirene1979 » dv. set. 30, 2011 10:03 am

hola,

acabo de llegir aquest article i crec que lliga molt bé amb el tema original d'aquest post, sobre quina llet donar a partir dels dotze mesos:
http://www.consumer.es/web/es/alimentac ... 203307.php

bàsicament diu que les llets "de creixement" i similars son innecessàries...
Martineta26

EntradaAutor: Martineta26 » dv. set. 30, 2011 1:52 pm

Gràcies Pirene1979 per l'article! la veritat és que jo ja vaig començar a donar-li la llet de vaca als 12 mesos i al principi tenia els meus dubtes però ara veient que ha anat mb, estic contenta d'haver pres aquesta decisió, ja que a vegades com a mare novata no sap si fas el millor o no.
Lluna_petita
Entrades: 157
Membre des de: dv. ago. 12, 2011 9:00 pm

EntradaAutor: Lluna_petita » dv. set. 30, 2011 5:33 pm

Doncs la Judit ja fa uns 5 mesos que pren llet de vaca, però a ella em van recomenar que li dones semi, perquè va sobrada de pes.
Per sort seguim fent teta cada dia i per tant de llet de vaca en pren poca, però hi ha dies que per esmorzar ens veu a nosaltres que en bevem i ens en demana, i la veritat és que li encanta...
De llets de continuació i de creixement la veritat és que no n'hem comprat mai, però a mi l'enfermera pediàtrica em va dir que podia passar directament a la llet de vaca a partir de l'any, nosaltres ho vam fer més tard, però perquè la Judit no mostrava interès per prendre'n...
apa, noies, bon cap de setmana
Imatge

Imatge

Imatge
el mes de novembre al Club de lectura del Socpetit llegim "Llama a la comadrona" de Jennifer Worth! T'apuntes?

Lluna_petita

EntradaAutor: Lluna_petita » dv. set. 30, 2011 5:36 pm

Pirene1979, molt interessant aquest article que has enviat!!! sort que encara es diuen les veritats!!!!
Imatge

Imatge

Imatge
el mes de novembre al Club de lectura del Socpetit llegim "Llama a la comadrona" de Jennifer Worth! T'apuntes?

Martineta26

EntradaAutor: Martineta26 » dv. set. 30, 2011 9:05 pm

Lluna_petita ha escrit:Doncs la Judit ja fa uns 5 mesos que pren llet de vaca, però a ella em van recomenar que li dones semi, perquè va sobrada de pes.
Per sort seguim fent teta cada dia i per tant de llet de vaca en pren poca, però hi ha dies que per esmorzar ens veu a nosaltres que en bevem i ens en demana, i la veritat és que li encanta...
De llets de continuació i de creixement la veritat és que no n'hem comprat mai, però a mi l'enfermera pediàtrica em va dir que podia passar directament a la llet de vaca a partir de l'any, nosaltres ho vam fer més tard, però perquè la Judit no mostrava interès per prendre'n...
apa, noies, bon cap de setmana

Ei guapa així et van recomanar semi per tema del pes?? és que a mi em va dir millor sencera que porta més greixos i tot el que els nens necessiten, però jo veig que el meu nen és molt gros i no para de menjar, vull dir que també va sobrat de pes i potser seria millor per ell. D'aquí un més tenim revisió li diré lo de la llet semi a veure que em diu
Lluna_petita

EntradaAutor: Lluna_petita » dl. oct. 03, 2011 11:02 pm

Doncs no se, Martineta26, a mi l'enfermera quan la Judit tenia 1 any i ja pesava més de 10 kg em va dir que de llet li podia donar la semi, la Judit sempre també ha estat grossa, és aquest estiu que ha començat a estirar-se una mica, amb el tema de caminar, sobretot... comenta-li a veure què li sembla.
Si que és veritat que també he sentit això que tu expliques que els nens necessiten els greixos, però suposo que ja els agafa d'alguna altra banda.. vaja, això penso... la veritat és que no sembla que li falti energia, més aviat és a mi, que me'n falta, però això em sembla que no sóc pas l'única que li passa, jajaja.
Apa, a passar bona setmana
Imatge

Imatge

Imatge

pirene1979

EntradaAutor: pirene1979 » dt. oct. 04, 2011 8:41 am

Per si us serveix, us aporto la indicació que ens va donar en Carlos González l'últim cop que vam anar a la seva consulta: no donem llet desnatada als nens! Ho va dir en general, no només es referia a la nostra filla (que sempre volta el percentil 50 de pes).
Xaina
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. maig 14, 2010 12:11 pm

EntradaAutor: Xaina » dt. oct. 04, 2011 10:24 am

Hola,

Y quina explicació va donar el Carlos Gonzalez?
Jo al meu peque li dono semi. La llet te sempre les mateixes proteines i es redueix el greix amb la desnatada i les semis.

Tinc curiositat per saber quins motius va donar.

Gracies
Imatge
url=http://lilypie.com]Imatge[/url]
Martineta26

EntradaAutor: Martineta26 » dt. oct. 04, 2011 10:29 am

Lluna_petita ha escrit:Doncs no se, Martineta26, a mi l'enfermera quan la Judit tenia 1 any i ja pesava més de 10 kg em va dir que de llet li podia donar la semi, la Judit sempre també ha estat grossa, és aquest estiu que ha començat a estirar-se una mica, amb el tema de caminar, sobretot... comenta-li a veure què li sembla.
Si que és veritat que també he sentit això que tu expliques que els nens necessiten els greixos, però suposo que ja els agafa d'alguna altra banda.. vaja, això penso... la veritat és que no sembla que li falti energia, més aviat és a mi, que me'n falta, però això em sembla que no sóc pas l'única que li passa, jajaja.
Apa, a passar bona setmana

Doncs el meu petit a la revisió de l'any pesava 11 kilos i mig, i en cap moment em va dir de donar-li llet semi pel tema del pes. Ai no sé perquè cada pediatra a de fer una cosa diferent, ens temes així haurien d'anar tots a la una.. Ara a la revisió dels 15 mesos li comentaré a veure que em diu.
pirene1979

EntradaAutor: pirene1979 » dt. oct. 04, 2011 11:56 am

Xaina ha escrit:Hola,

Y quina explicació va donar el Carlos Gonzalez?
Jo al meu peque li dono semi. La llet te sempre les mateixes proteines i es redueix el greix amb la desnatada i les semis.

Tinc curiositat per saber quins motius va donar.

Gracies

Mira, et copio unes línies de "Un regalo para toda la vida" (p.219):
El niño destetado antes del año debería tomar leche adaptada para bebés (leche artificial). Después del año, puede tomar leche de vaca entera. La leche materna tiene más grasa que la leche de vaca entera, por lo que no es lógico darle leche desnatada o semi a un niño pequeño.

A la consulta ens va donar una explicació semblant.
Lluna_petita

EntradaAutor: Lluna_petita » dt. oct. 04, 2011 1:50 pm

Pirene1979, vist així, si que es cert que no té sentit donar la llet semi. La Judit segueix fent teta, així que de greixos també n'hi passo amb la meva llet.
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::