LA LLUNA I LES SEVES INFLUÈNCIES

Més qüestions.
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. març 06, 2007 9:39 am

ho he comptat així per la info que va penjar l'aqualata... aquell estudi de quan havia nascut la gent.
deien que la mitjana havien nascut 14,3 dies després de la lluna plena.

però clar, si mires el calendari coincideix que 14 dies després de la lluna plena és lluna nova... així que si, que deu ser més fàcil...
no sé... podriem fer una estadística per aqui igual que vam fer amb allò del calendari azteca o no se que per veure si portàvem nen o nena...

així la lluna nova d'abril és el 17 i la de maig és el 16... hi estaré pendent a veure si s'ens compleix!!!!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. març 06, 2007 9:48 am

JO NO SE SI EM COINCIDIRA AMB LA LLUNA PLENA, JO SURTO DE COMPTES EL 4 D'AGOST. I LA LLUNA NOVA ANTERIOR ES EL 14 DE JULIOL (MASSA AVIAT) I LA D'AGOST EL 12 D'AGOST (ESPERO QUE NO TARDI TANT)
mainadaabord
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4479
Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm

EntradaAutor: mainadaabord » dt. març 06, 2007 9:51 am

A mi tothom em pregunta: no has somniat quin dia pariràs? O no t'ha vingut algun pressentiment ni res??

I jo dec fer cara de tonta pq no en tinc ni idea... Ni he somniat ni he tingut cap pressentiment ni res... El meu home diu q se m'avançarà el part... I quan jo li pregunto el perquè, em diu q ell "ho sap"! Doncs mira, li dic jo, ja saps més q jo!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. març 06, 2007 12:23 pm

JO ES QUE NO EM VULL FER IL·LUSIONS QUE S'AVANÇARA PQ SINO ELS ULTIMS DIES SEM FARAN MOLT LLARGS
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. març 06, 2007 2:52 pm

jo mentre no neixi el dia 7 que es el cumple de la meva santa...

uf!!!!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::