Quan és reduiran els despertars?

Els hàbits de dormir.
Elma
:: tortuga
Entrades: 310
Membre des de: dc. jul. 25, 2012 7:59 pm

Re: Quan és reduiran els despertars?

EntradaAutor: Elma » dc. nov. 27, 2013 10:24 am

Melibea80!
Ja veus que hi ha moltes mares que estem en la mateixa situació. A mi em va molt llegir-vos quan passem nit dolenta (i em desvetllo jo també), no em sento tan sola. Per sort el meu pediatre no s'hi fica gaire, i quan parlem sempre em diu que cada nen és un món i no tot es vàlid per tots, i amb l'entorn...doncs segons com no dic tota la veritat. Estic cansada de consells i que ningú vingui a compartir la nit amb mi.

I això dels cereals, en el meu cas, és pitjor i es desperta més sovint, encara. Suposo que li deu donar set, que d'altra banda em sembla normal perque si jo sopo un plat d'arrós, de blat o de pasta...també tinc set!

Una abraçada mamis!!
ImatgeImatge

Imatge
melibea80
:: cèrvol
Entrades: 573
Membre des de: dv. oct. 19, 2012 9:11 am

EntradaAutor: melibea80 » dc. nov. 27, 2013 4:19 pm

Jo porto tres dies donant cereal i no he notat cap canvi de patrons, només que en acabar cau rendida, però també ho fa curt i es desperta als 45 minuts o així, com si res. Li dono aigua però res. De tota manera, tampoc no veig bé atipar-los perquè la digestió sigui súper pesada i dormin molt, sinó que seria millor que dormís tot seguit perquè no li cal res. Però tot arribarà.
:-o00m
Eri84
Entrades: 301
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 5:26 pm
Ubicació: Vic

EntradaAutor: Eri84 » dc. nov. 27, 2013 7:01 pm

Holaaa maronesss!!! jo tambe m'uneixo el grup!! L'ilènia desde que va neixer a la nit es despertava entre 2 o 3 cops menjava una micona (sempre ha sigut de menjar poc i sovint) i s'adormia facilment. Ara ja te 5 mesos i mig. i be, desde fa potser unes dues setmanes ja li donc per berenar una mica de fruita que casibe ni en menja i per sopar papilla pero amb cullera. que tampoc casibe no en menja ella la prefereix amb bibero. La cosa es que s'adorm cap alla 21 a quarts de 22 abans de les 24 se sol a vegades despertar per menjar una micona i despres s'adorm... la cosa es que a vegades fins a les 4 quarts de 5 no es desperta i un cop es desperta menja i despres no hi ha qui la faci dormir!!! riu, crida, fa la moto brrrr brrrr i xerra a la seva manera. I per molt que la gronxi, li canti re de re... el que tinc que fer es anar al menjador on tenim un moises i gronxarla i llavors al cap de mitja hora tres quarts s'adorm xD fins les 8 ¬¬. altres vegades si puju a dormir a les 24 que fan programes k s acaben tard i sino semble que no pugui descansar mai. Dons a vegades es desperta a les 2 i sadorm pero despres es sdesperta a les 5 cap a les 6 i altre cop k no vol dormir.... i sols faig que aixecarme a intentar ferla dormir semble k s adorm pero tenco el llum i reee ellla rabia i aquets dies agafo un fred!!!!! horroros!! Durant el dia va dormint be aixo si, quan arriba el vespre li costa molt agafar el son... nose pas que fer.
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
pucpuc
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

EntradaAutor: pucpuc » dc. nov. 27, 2013 8:25 pm

Melibea80 disculpa la meva ignorancia que vol dir BWL? Gracies
melibea80
Entrades: 573
Membre des de: dv. oct. 19, 2012 9:11 am

EntradaAutor: melibea80 » dj. nov. 28, 2013 8:58 am

pucpuc ha escrit:Melibea80 disculpa la meva ignorancia que vol dir BWL? Gracies

És una forma d'introduir l'alimentació complementària. Tens informació a tot arreu en internet, per exemple aquí http://www.babyledweaning.es/2011/07/en ... y-led.html

Jo he començat a donar menjar a trocets però també cereal en papilla, així que no és ben bé BLW, però en pocs dies he notat un canvi en la forma en què la nena agafa les coses!! Val la pena intentar-ho, especialment si encara prenen pit perquè tenen assegurat tot el que necessiten.
piula29
:: granota
Entrades: 242
Membre des de: dl. juny 25, 2012 4:23 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: piula29 » dc. des. 04, 2013 7:08 pm

Que ben resumit Melibea!
Per què tothom diu que no es forci mai al nen amb el menjar i es respecti la seva gana (totalment d'acord), i en canvi amb el dormir tot s'hi val, i t'aconsellen mètodes totalment irrespectuosos?
no ho entenc...
(i que consti que respecto molt que cadascú ho fagi com vulgui i pugui, però això d'anar compadint a les que passem o hem passat son i adoctrinant
Imatge

Imatge
piula29
Entrades: 242
Membre des de: dl. juny 25, 2012 4:23 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: piula29 » dc. des. 04, 2013 7:09 pm

Que ben resumit Melibea!
Per què tothom diu que no es forci mai al nen amb el menjar i es respecti la seva gana (totalment d'acord), i en canvi amb el dormir tot s'hi val, i t'aconsellen mètodes totalment irrespectuosos?
no ho entenc...
(i que consti que respecto molt que cadascú ho fagi com vulgui i pugui, però això d'anar compadint a les que passem o hem passat son i adoctrinant, no ho suporto!)
Imatge

Imatge
carbasseta
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

EntradaAutor: carbasseta » dg. des. 08, 2013 5:47 pm

entro per donar-vos anims a totes! cada criatura es un mon i si les vostres es desperten facilment doncs ho fan i punt, no feu res mal fet. la meva filla te dos anys i encara es desperta un parell de cops a la nit. us dire mes, fem collit i jo moltes vegades em quedo treballant fins les 3 o aixi. doncs al principi de fer-ho es despertava mes encara, pero suposo q s'ha acostumat i ha madurat i en general torna a despertar-se nomes un parell de cops, sempre i quan es trobi be, si no, doncs es incomptable el nombre de vegades q es deperta. per mi el collit es fantastic porque jo no em desvetllo gaire i de fet amb el temps ens hem anat sincronitzant i tot es mes facil.
en canvi tinc una amiga q la seva nena es porta dos dies amb la meva i des dels 4 mesos o aixi q dorm del tiron sense haver fet res i donant-li pit igual o sigui q cada criatura es un mon!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dl. des. 09, 2013 9:27 pm

El meu nen te 22 mesos i fa una setmana que dorm sol a la seva habitacii, fins ara ffeiem collit, hem aprofitat que em canviat de pis per fer aquest canvi. Es desperta 2o 3 cops( tos, canvi de bolquer,...)

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::